طراحی ست اداری رستوران

طراحی ست اداری رستوران شامل طراحی منوی رستوران، لباس فرم کارکنان، طرح های گرافیکی مورد نیاز و ... می‌شود که همگی توسط کارشناس های سلام گرافیک پیاده سازی می‌شود.

طراحی ست اداری رستوران (restaurant-office-set-design) به مجموعه‌ای از طرح‌های گرافیکی زیر گفته می‌شود: سربرگ

طراح ست اداری اگر به خوبی به محیط رستوران و مخاطب رستوران‌ها آشنا باشد یک طراحی گرافیک حرفه‌ای برای رستوران ایجاد خواهد کرد که به راحتی سازگاری کامل با محیط رستوران را داشته باشد.

شرکت سلام گرافیک ارائه دهنده انواع ست اداری، با تسلط بر تمام اجزای ست اداری آماده ارائه خدمات طراحی ست اداری برای کافی شاپ‌ها، رستوران‌ها و… است. در صورتی که نیاز به طراحی حرفه‌ای ست اداری برای رستوران خود هستید همین حالا با ما تماس حاصل کنید.

نمونه طراحی ست اداری رستوران

مشاهده چند نمونه طراحی ست اداری رستوران شما را با سبک کاری ما و همچنین شیوه کاری و کیفیت نمونه کارهای گرافیک آشنا خواهد کرد. توجه داشته باشید که حتما قبل از بستن قرارداد ست اداری نمونه کارهای ست اداری رستورانی را ببینید.

نمونه طراحی ست اداری رستوران

نحوه طراحی ست اداری برای کافی شاپ‌ها و رستوران‌ها

مراحل طراحی ست اداری برای رستوران می‌تواند متفاوت باشد. قدم‌های مختلفی را باید برای طراح گرافیک در زمان طراحی یک ست اداری در نظر گرفت. در این بخش به صورت کامل به این قدم‌ها اشاره خواهیم کرد.

در قدم اول طراح ست اداری باید بدانید رستوران در چه منطقه‌ای واقع شده است و قرار است از چه رنگ‌ها و چه ساختاری برای طراحی و پیاده سازی ست اداری رستوران استفاده شود.

توجه به رنگ سازمانی، هویت بصری برند، نوع لوگو رستوران (لوگو تایپ، لوگوی ترکیبی، لوگوی تصویری) از جمله موارد است که هر طراح ست اداری رستوران باید به آن واقف باشد.

پس از طی کردن این مراحل طراح می‌تواند با توجه به خلاقیت خود  در طراحی گرافیک شروع به طراحی کند. البته اخرین مرحله را می‌توان مرحله چاپ ست اداری در نظر گرفت.

پیشنهاد می‌کنیم بخواهید، ست اداری چیست و چه مزیت‌هایی دارد؟

هزینه طراحی ست اداری رستوران

وابسته به تعداد اجزای ست اداری رستوران، نوع ست اداری و مواردی از این دست، قیمت طراحی ست اداری برای رستوران می‌تواند متفاوت باشد. اما در حالت کلی هزینه طراحی کردن ست اداری برای رستوران از 1.000.000 تومان شروع می‌شود و تا 5.000.000 تومان می‌تواند ادامه داشته باشد. فرقی ندارد که ست اداری شما با چه نرم افزاری طراحی شده است. لیست نرم افزارهای طراحی ست اداری را بدانید.

نیاز به خدمات ست اداری مشهد یا ست اداری تهران دارید؟ با ما تماس بگیرید.

5/5 - (3 امتیاز)
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی‌ام؛ مشاور سئو، سئو یعنی موفقیت کسب و کار با سرعت چند برابری، از سال 90 به صورت تخصصی در حوزه محتوا و سئو فعالیت می‌کنم. دیدن نتایج رشد کسب و کارها جان تازه‌ای برای ادامه مسیر بهم می‌ده!
مقالات مرتبط بخوانید!

10 پاسخ

    1. سلام محمد عزیز. سوالتون خیلی واضح نیست اما به طور کلی همه مجموعه ها میتونن ست اداری داشته باشن. چه رستوران باشه چه هر جای دیگه

  1. سلام
    ست های اداری رستوران که قبلا طراحی کردید نمونه کار هاشو داخل سایتتون هست ؟

    1. سلام جناب علیزاده
      بله. تمام نمونه کارهای تیم ما در سایت موجوده و میتونید اونها رو مشاهده کنید

  2. سلام و خسته نباشید خدمت شما
    این بخش طراحی ست اداری رستوران شامل پیج اینستاگرام هم میشه ؟

    1. سلام سینا عزیز. خیر طراحی ست اداری رستوران همونطور که از اسمش پیداس، مربوط به ست اداریه. اما پیج اینستاگرام شامل طراحی هویت بصری میشه

    1. سلام، بله وجود داره، می‌تونید هنگان ثبت سفارش به این نکته اشاره کنین که توی طراحی این مورد لحاظ بشه

  3. سلام ست اداری رستوران شامل چه اقلامی میشه؟ برای رستوران اقلام تخصصی تری هم طراحی میشه؟

    1. سلام وقت بخیر
      اقلام ست اداری شامل کارت ویزیت، سربرگ A4 و A5، پاک نامه ( پاکت ملخی)، پاکت A4 و A5، پاکت سی دی، برگه یادداشت ( A6 )، فولدر یا پوشه، اسناد ارتباط داخلی، قبوض، پرداخت، ورودی و خروجی
      ابزار تبلیغاتی در ست اداری:
      بروشور، کاتالوگ، تقویم، استند، پوستر، انواع بسته بندی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب این مقاله