قیمت طراحی ست اداری

قیمت طراحی ست اداری با توجه به پارامتر و عناصری که در ست اداری طراحی می شود، ممکن است متفاوت باشد. برخی از کسب و کارها نیازی به طراحی فرم ندارند اما برخی دیگر لازم است که فرم لباس برای آنها طراحی شود. قیمت طراحی ست اداری به صورت دقیق پس از انتخاب اقلام ست اعلام می شود. برای اطلاع از قیمت ست اداری برند خود، با کارشناس های طراحی گرافیک تماس بگیرید.

قیمت طراحی ست اداری (Office set design price) هزینه‌ای است که در ازای طراحی ست اداری باید به طراح گرافیست پرداخت کنید. هزینه طراحی ست اداری به اقلام ست اداری بستگی دارد و از 3.000.000 میلیون تا 5.000.000 تومان متغیر است. یکی از موضوعاتی است که برای سازمان‌ها و صاحبان مشاغلی که قصد تبلیغات، معرفی کسب و کار خود را دارند، اهمیت زیادی دارد. تبلیغات از‌جمله راهکار‌هایی است که موجب جذب مشتریان و در‌نتیجه افزایش بازدهی می‌شود. سفارش طراحی ست اداری یکی از روش‌های معمول برای این‌کار است که نتیجه مطلوبی را برای رسیدن به اهداف در پی دارد.

یکی از مهم‌ترین عواملی که برای جلب نظر کارفرما اهمیت دارد، تعرفه طراحی است. قیمت طراحی ست اداری بر اساس عوامل گوناگونی متفاوت محاسبه می‌شود. ست اداری بخش‌های مختلفی دارد و هزینه طراحی هر بخش با دیگری متفاوت است. همچنین تعرفه طرح سفارشی با طرحی که خود طراح در نظر دارد فرق می‌کند. شرکت سلام گرافیک در کنار ارائه ایده‌های به‌روز و جدید، ایده‌های شما را نیز می‌پذیرد و طراحی ست اداری فوق العاده و جدیدی با بهترین قیمت به شما ارائده می‌دهد.

با‌توجه به رشد روز‌افزون کسب و کار‌ها و رقابت تنگاتنگی که برای کسب جایگاه بهتر وجود دارد، استفاده از این روش تبلیغاتی می‌تواند بسیار موثر واقع شود. لذا قیمت طراحی و چاپ ست اداری نیز از دغدغه‌های مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها است. مجموعه سلام گرافیک یکی از مجموعه‌های معتبری است که در این زمینه فعال است. برای اطلاع از قیمت طراحی ست اداری شرکت گرافیکی مجموعه، تا انتهای مقاله همراه ما باشید. در جدول زیر تعرفه‌های طراحی مهم‌ترین اقلام ست اداری به صورت جداگانه آورده شده است که می‌توانید هزینه اقلام مورد نیاز خود را با یکدیگر جمع زده و هزینه نهایی را به صورت تقریبی محاسبه کنید.

اقلام ست اداریهزینه طراحی
سربرگ (در سایزهای A4 و A5) 500.000 تومان تا 2.000.000 تومان
پاکت نامه (A3، A4 و A5) 1.000.000 تومان تا 1.500.000
کاغذ یادداشت (A6 و A7)500.000 تومان تا 800.000 تومان
فولدر1.000.000 تومان تا 2.000.000
کارت ویزیت200.000 تومان تا 300.000 تومان
لیبل سی دی500.000 تومان تا 800.000 تومان
کاتالوگ1.000.000 تومان تا 3.000.000 

قیمت طراحی اقلام فوق به صورت تنها طبق مبالغ ذکر شده در جدول است. اما اگر آن‌ها را به صورت یکجا و در قالب یک پک ست اداری سفارش دهید، هزینه‌های طراحی به مراتب کاهش خواهد یافت.

عوامل تاثیرگذار در قیمت طراحی ست اداری

با توجه به اینکه طراحی ست اداری شامل موارد زیادی مانند طراحی فولدر جذاب، فاکتور، پاکت و… است، هرکدام از آن‌ها هزینه جداگانه‌ای خواهند داشت. برای مثال قیمت طراحی لیبل سی دی یا دیگر آیتم‌های ست به صورت جداگانه محاسبه می‌شوند. عوامل تاثیرگذار در طراحی ست اداری شامل موارد زیر است:

اگر می‌خواهید بیشتر در رابطه با تعریف ست اداری آشنا شوید مقاله قبل را بخوانید.

تعداد آیتم‌های انتخاب شده

هرچه آیتم‌های انتخابی شما در طراحی پک اداری بیشتر باشد، ملزم به پرداخت هزینه بیشتری خواهید بود. به طور مثال فردی که تنها نیاز به طراحی فرم اداری و لوگو دارد، در مقابل شخصی که سفارش یک ست کامل اداری داشته باشد، هزینه کمتری پرداخت خواهد کرد.

زمان گرفته شده

هرچه طراحی ست اداری سخت‌تر باشد، طراح باید وقت بیشتری بگذارد. این علت به تعداد آیتم‌های انتخاب شده نیز مرتبط است. زیرا افزایش آیتم‌های موجود باعث افزایش زمان گرفته شده از طراح می‌شود. با این حال ممکن است فرد تنها یک سفارش مانند طراحی مهر داشته باشد، اما به علت سختی طرح، زمان زیادی از طراح بگیرد. لازم به ذکر است مشتریانی که سفارش تحویل فوری دارند باید هزینه بیشتری پرداخت نمایند.

تجربه طراح

اگر افراد دنبال هزینه بسیار پایین برای طراحی اوراق اداری باشند، می‌توانند این کار را به دست فریلنسرهای تازه‌کار بسپارند؛ اما با توجه به اینکه ست اداری در معرفی  شرکت و  طراحی تبلیغات نقش اساسی دارد، لازم است این کار را به افراد خبره و متخصص واگذار کنند. سلام گرافیک با داشتن طراحان باتجربه، طراحی ست اداری را با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه انجام می‌دهد.

تعداد ویرایش

با توجه به حساس بودن طراحی ست اداری، طراح نیاز به ویرایش چند باره طرح خواهد داشت. افزایش تعداد دفعات ویرایش،  باعث افزایش هزینه می‌شود.

بودجه کارفرما

کارفرما باید هنگام سفارش بودجه خود را برای طراح تعیین کند و طراح نیز موظف است طرح‌های متناسب با بودجه مشتری را به او پیشنهاد دهد و در صورت موافقت او کار را آغاز کند.

اهمیت طراحی ست اداری در قیمت

بدون شک افرادی که به‌عنوان مدیر یک مجموعه یا کسب و کار در حال فعالیت هستند، بخشی از مکاتبات یا فروش خود را به‌صورت غیر‌حضوری انجام می‌دهند. در نتیجه اوراق اداری و محصول ارائه شده، معرف آن مجموعه کاری به‌حساب می‌آید و کیفیت آن تاثیر مستقیمی بر جلب نظر مخاطب دارد و افزایش بازدهی دارد. در‌واقع طراحی ست اداری نقش یک بازار‌یاب را ایفا می‌کند. تعرفه قیمت طراحی ست اداری یکی از مواردی که افراد هنگام سفارش آن را مد‌نظر قرار می‌دهند. هزینه معقول در کنار بازدهی مناسب یکی از ویژگی‌هایی است که موجب شده تا ست اداری به‌عنوان یکی از پر‌بازده‌ترین روش‌ها، مورد استقبال زیادی قرار گیرد.

اهمیت طراحی ست اداری در قیمت

تعرفه طراحی ست اداری چگونه تعیین می‌شود؟

نمونه های ست اداری متفاوت طراحی می شود. در نتیجه موارد متعددی در تعیین تعرفه طراحی ست اوراق اداری نقش دارند که می‌تواند با‌توجه به نیاز افراد متفاوت باشد، در نتیجه قیمت نهایی متغیر است. لذا هنگام ثبت سفارش باید تمامی این موارد را با‌توجه به درخواست مشتری در نظر گرفت. همچنین با مراجعه به سلام گرافیک می‌توانید از تعرفه طراحی ست اداری 1401 مطلع شوید. علاوه بر مواردی که در این بخش ذکر شده است، اقلام ست اداری هم می تواند در تعیین قیمت ست اداری تاثیرگذار باشد. لازم است بدانید که نرم افزار طراحی ست اداری تاثیری در قیمت آن ندارد.

  1. نوع المان‌ها

کارت ویزیت، سر‌برگ 4A و 5A، پاکت مخملی، پاکت نامه، پوشه، کاغذ یادداشت، تقویم و… از جمله مواردی است که در طراحی ست گنجانده می‌شوند و در قیمت طراحی ست اداری تاثیر دارد. تعداد مواردی که مورد استفاده قرار می‌گیرند، با‌توجه به سلیقه افراد می‌تواند متفاوت باشد.

  • کیفیت طراحی

بدون شک کیفیت طراحی، یکی از مواردی است که در تعیین تعرفه موثر است. استفاده از طرح متناسب با حوزه کاری، می‌تواند در نتیجه مورد نظر بسیار کاربرد داشته باشد.

  • کیفیت و نوع چاپ

میزان رزولوشن چاپ، استفاده از دستگاه‌های پیشرفته، تکنیک چاپ از جمله مواردی هستند که بر‌روی کیفیت نهایی چاپ تاثیر مستقیم دارند. همچنین نوع چاپ براساس اندازه، خروجی نهایی چاپ و… نیز مواردی هستند که در محصول نهایی مورد مد نظر قرار می‌گیرند.

  • جنس محصولات

جنس مواد به‌کار‌رفته هنگام تولید محصول نیز از‌جمله عواملی است که باید مورد توجه قرار گیرد. کاغذ به‌عنوان پر‌مصرف‌ترین ماده شامل انواع مختلفی مانند کاغذ گلاسه، مقوا و… می‌شود و بیشترین تاثیر را در تعیین قیمت دارد.

  • تعداد محصول مورد نیاز

تعداد محصولات یکی از مواردی است که در کنار تعرفه طراحی مطرح می‌شود. طبیعتاً هر چه تعداد محصولات درخواستی بالاتر باشد، هزینه نهایی نیز بیشتر می‌شود.

مجموعه سلام گرافیک با بهره‌مندی از نیروی متخصص، آماده ارائه خدمات گرافیکی در تمام زمینه‌ها با کم‌ترین قیمت طراحی ست اداری در مشهد است.

پارامترهای تاثیرگذار در تعرفه ست اداری

از آنجایی‌که طراحی یک ست اداری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، لذا رعایت یک‌سری ویژگی‌ها و اصول در طراحی استاندارد یک ست اداری موجب افزایش کیفیت می‌شود.

اصول طراحی ست اداری در قیمت
  1. موضوع فعالیت

اولین موردی که باید در‌نظر داشته باشید، تناسب بین طراحی انجام شده با موضوع فعالیت است. لذا هزینه‌های گزاف هیچ‌دلیلی برای برتری یک طرح ندارد. به‌عنوان مثال تفاوت‌های بسیاری بین ساخت تراکت تبلیغاتی با پست اینستاگرام، ساخت کاتالوگ، طراحی پرچم و… وجود دارد. لازم به ذکر است که طراحی ست اداری تجاری با ست اداری رستوران در قیمت شامل تفاوت هایی خواهد شد.

  • جنس مواد‌اولیه

جنس کاغذ و مواد بکار‌رفته در ساخت ست اداری یکی از مهم‌ترین عوامل موثر در کیفیت است. در نتیجه در تعیین قیمت طراحی ست اداری تاثیر دارد. لذا هنگام انتخاب مواد‌اولیه دقت بیشتری داشته باشید تا محصول با‌‌کیفیت‌تری را در اختیار مشتری قرار دهید.

  • قیمت

هزینه تمام‌شده از‌جمله موارد مهمی است که در سایر موارد نیز تاثیر‌گذار است.

  • نوع طرح

رعایت اصول استاندارد در استفاده از نام برند، سایز و فونت نوشته‌ها، طرح به‌کار‌رفته و… در بازخورد محصول تولید‌شده نقش مهمی دارد. طراحی و دیزاین لوگوی حرفه‌ای و استفاده از آن یکی از مواردی است که افراد باید به آن توجه کنند.

  • نوع چاپ

برای چاپ برخی از الگو‌های مورد استفاده در طرح‌ها مانند طراحی فلکسو، نیاز است تا از دستگاه‌های خاصی استفاده شود.

اندازه

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند در قیمت تاثیرگذار باشد سایز محصول است. مانند سایز کارت ویزیت که روی قیمت آن تاثیرگذار است.

سفارش طراحی ست اداری

استودیو سلام گرافیک فعالیت خود را در سال 1399 و با کادری مجرب و متخصص در زمینه ارائه خدمات گرافیکی به‌صورت 360 درجه آغاز کرد. این مجموعه با هدف ارائه خدمات طراحی و پیاده‌سازی انواع طرح های گرافیکی، طراحی ست اداری، سر‌رسید و تقویم، تصویر‌سازی، طراحی بسته‌بندی و… در کمترین زمان، با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب، اقدام به راه‌اندازی یک بستر اینترنتی برای انجام امور گرافیکی کرد.

اگر به‌دنبال قیمت طراحی ست اداری حرفه‌ای، توصیه ما استفاده از خدمات این شرکت با کیفیت مطلوب و کمترین قیمت ممکن است. همچنین مشاوره رایگان یکی از ویژگی‌هایی است که این شرکت در‌کنار سایر خدمات خود به مشتریان ارائه می‌دهد.

اگر علاقه دارید تا با چگونگی طراحی ست اداری آشنا شوید، می توانید با مقاله مربوطه را مطالعه کنید. پس از اینکه برای قیمت طراحی ست اداری به نتیجه رسیدید می توانید قرارداد طراحی ست اداری خود را تنظیم کنید.

در صورت نیاز به ساخت ست اداری در مشهد یا ست اداری در تهران با ما تماس بگیرید.

عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت طراحی ست اداری

طرح پیاده سازی شده و جنس چاپ آن از مهم ترین پارامتر هایی است که در تعیین قیمت طراحی ست اداری تاثیر دارد.

تعرفه ساخت ست اداری چگونه مشخص می‌شود؟

موارد زیادی وجود دارند که تعیین‌کننده قیمت نهایی هستند. برای اطلاع از آخرین نرخ تعرفه‌ها، تنها کافی است که با کارشناسان مجموعه سلام گرافیک ارتباط برقرار کنید تا هزینه سفارش، مطابق نیاز شما محاسبه گردد.

3.5/5 - (13 امتیاز)
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی‌ام؛ مشاور سئو، سئو یعنی موفقیت کسب و کار با سرعت چند برابری، از سال 90 به صورت تخصصی در حوزه محتوا و سئو فعالیت می‌کنم. دیدن نتایج رشد کسب و کارها جان تازه‌ای برای ادامه مسیر بهم می‌ده!
مقالات مرتبط بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب این مقاله