عوامل تاثیرگذار در قیمت طراحی فولدر

طراحی و ساخت فولدر باعث می‌شود که مدیران شرکت‌ها بتوانند از این ابزار تبلیغاتی در همایش‌های مختلف استفاده کرده و جامعه هدف را با برند خود آشنا کنند. انتخاب فولدر باید با توجه به سلیقه کارفرما، بودجه و صنف کاری او انجام شود. عوامل مختلفی در قیمت طراحی پوشه تاثیرگذار هستند که به آن‌ها خواهیم پرداخت. با شرکت گرافیکی سلام گرافیک همراه باشید.

جنس فولدر

کیفیت اجزای تشکیل دهنده فولدر در نرخ نهایی آن تاثیر دارد. برای مثال پوشه‌هایی که از جنس چرم ساخته شده‌اند، در مقایسه با آن‌هایی که از طلق هستند، قیمت گران‌تری دارند.

اضافه کردن آیتم‌های خاص به طراحی

نرخ طراحی لیوان تبلیغاتی، فولدر و سایر اجزای ست اداری به تعداد آیتم‌های درخواستی مشتری بستگی دارد. گنجاندن عکس و لوگوی شرکت در پوشه باعث می‌شود که هزینه دیزاین آن افزایش پیدا کند. چون بعضی از این تصاویر نیازمند ویرایش در نرم افزار هستند که وقت طراح را می‌گیرد. همچنین در صورتی‌که کارفرما بخواهد لوگوی سازمان خود را روی فولدر درج کند، طراحی آرم تجاری نیز بر هزینه نهایی کار می‌افزاید.

طراحی خلاقانه و متناسب با کسب و کار

بسیار مهم است که طراحی پوشه با نوع کسب و کار همخوانی داشته باشد، این هماهنگی باعث می‌شود که توجه مشتری جذب شده و به بازدهی مطلوب برسید. پس با توجه به افزایش کیفیت کار توجیه‌پذیر است که گرافیست‌های باتجربه و دارای ذهن خلاق دستمزد بیشتری را برای ارائه خدمات گرافیکی از مشتریان بگیرند. برای مثال طرح‌های خلاقانه مثل برش‌های خاص، تعداد جیب‌های پوشه و غیره افزایش حقوق گرافیست را به دنبال دارند.

نوع چاپ و تعداد تیراژ

در مواردی که تعداد تیراژ بالا می‌رود، هزینه طراحی فولدر نیز به همان میزان افزایش پیدا می‌کند. در مورد چاپ پوشه نیز معمولا هزینه چاپ سیاه و سفید نسبت به رنگی کمتر است، اما باید دقت داشته باشید که فولدرهای تبلیغاتی رنگی تاثیر قوی‌تری بر روی مخاطب می‌گذارند. همچنین وابسته به این‌که چه جنسی را برای فولدر خود انتخاب می‌کنید، باید هزینه متفاوتی را برای چاپ فولدر بپردازید.

5/5 - (1 امتیاز)
دیدگاهتان را بنویسید