طراحی هویت بصری 

طراحی هویت بصری (Visual identity design) فرآیند طراحی عناصری است که هویت بصری یک سازمان را تشکیل می‌دهند به بیان ساده‌تر عناصری که در زمان برقراری ارتباط با یک شرکت برای شما ملموس هستند اجزای هویت بصری آن سازمان و شرکت هستند و ما قصد طراحی این اجزا را داریم. از اجزای هویت بصری می‌توان به لوگو، رنگ‌ها، فونت‌ها، لیبل‌ها، سبک عکاسی، سبک تصویرسازی و آیکون‌ها اشاره کرد.  استفاده از چه المان‌هایی در دیزاین هویت بصری از درجه اهمیت بالایی برخوردار است؟ هنگام طراحی هویت بصری باید برای طراحی لوگو، دیزاین کارت ویزیت، رنگ سازمانی، سربرگ، طراحی و ساخت بسته بندی، دیزاین کاتالوگ، عکاسی و طراحی و ساخت پوستر اهمیت ویژه‌ای قائل شویم. طراحی هویت بصری مناسب می‌تواند در پیشبرد اهداف سازمان و شرکت کمک کننده باشد. بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات طراحی هویت بصری کجاست؟ استودیو سلام گرافیک خدمات ویژه‌ای برای طراحی هویت بصری سازمان شما در نظر گرفته است.

تاریخ بروزرسانی: فوریه 4, 2023

اهمیت طراحی هویت بصری در کسب و کار

هویت بصری چیست؟ساخت هویت بصری برای بیزینس‌ها چه اهمیتی دارد؟ همان‌طور که حتما تا به اینجای مطلب دریافتید دیزاین هویت بصری یکی از ارکان‌های اصلی ساخت یک برند است. دلیل این اهمیت نیز این است که بیزینس‌ها در دنیای پررقابت امروزی به سرعت در حال پیشی گرفتن از یکدیگر هستند. بنابراین قطعا به یک ابزار قدرتمند نیاز دارید که شما را از دیگر رقیب‌هایتان متمایز کند. برای رسیدن به این تمایز قرار نیست خدمات خیلی خارق العاده یا منحصربه‌فرد ارائه دهید تا دیگران شما را به خاطر بسپارند.

با دیزاین هویت بصری می‌توانید حتی یک کالا یا محصول پررقیب را به راحتی بفروشید. همه چیز به هویت بصری شما و اینکه چگونه خود را به دیگران معرفی کرده‌اید بستگی دارد. فراموش نکنید که مردم دوست ندارند از جایی خرید کرده یا خدماتی دریافت کنند که هیچ نام و نشان و هویت مشخصی ندارد. پس اگر به دنبال تجارت در دنیای امروزی هستید باید طراحی هویت بصری سازمانی را جدی بگیرید.

طراحی هویت بصری حرفه‌ای

طراحی هویت بصری حرفه‌ای

چرا طراحی هویت بصری با سلام گرافیک؟

خلاقیت در طراحی هویت برند

خلاقیت در طراحی هویت برند

نمونه کارهای  هویت بصری متعدد

نمونه کارهای هویت بصری متعدد

طراحی هویت بصری برند

اگر هویت برند، شخصیت کسب و کار شما است، هویت بصری بیانگر آن شخصیت است.فردی را در نظر بگیرید که برونگرا و خلاق است (هویت برند) و به پوشیدن لباس‌های عجیب و غریب و جواهرات (هویت بصری) معروف است.هویت بصری بخشی از هویت برند است، اما تمرکز آن بر نحوه نمایش بصری یک برند است. طراحی هویت بصری برند رویکردی مجزا از هویت برند دارد، اما باید برند را تکمیل کند.به همین دلیل است که طراحان و خلاقان معمولاً مسئول هویت بصری هستند، در حالی که بازاریابان و تیم های برندسازی مسئول هویت برند هستند. پس اینکه بدانید چگونه هویت بصری برای برند طراحی کنیم اهمیت زیادی دارد.

پادکست هویت بصری 

هنوز نمی‌دانید چرا از هویت بصری برای کسب و کار خود استفاده می‌کنیم؟ از کارکرد هویت بصری در شرکت و مجموعه خود خبر ندارید؟ اگر قرار است هویت بصری مناسبی برای کسب و کار خودتان اقدام کنید، قبل از هر چیزی پادکست هویت بصری را چندین و چند بار گوش دهید.

اهمیت طراحی هویت بصری در کسب و کار

اهمیت ساخت هویت بصری برای بیزینس‌ها چیست؟ همان‌طور که حتما تا به اینجای مطلب دریافتید دیزاین هویت بصری یکی از ارکان‌های اصلی ساخت یک برند است. دلیل این اهمیت نیز این است که بیزینس‌ها در دنیای پررقابت امروزی به سرعت در حال پیشی گرفتن از یکدیگر هستند. بنابراین قطعا به یک ابزار قدرتمند نیاز دارید که شما را از دیگر رقیب‌هایتان متمایز کند. برای رسیدن به این تمایز قرار نیست خدمات خیلی خارق العاده یا منحصربه‌فرد ارائه دهید تا دیگران شما را به خاطر بسپارند.

با دیزاین هویت بصری می‌توانید حتی یک کالا یا محصول پررقیب را به راحتی بفروشید. همه چیز به هویت بصری شما و اینکه چگونه خود را به دیگران معرفی کرده‌اید بستگی دارد. فراموش نکنید که مردم دوست ندارند از جایی خرید کرده یا خدماتی دریافت کنند که هیچ نام و نشان و هویت مشخصی ندارد. هویت بصری برندهای معروف مثل علی بابا طوری طراحی شده اند که برای همیشه در ذهن مخاطبانشان ماندگار شوند.

ویدیوی چرا به هویت بصری نیاز داریم

از هویت بصری به میزان زیادی گفتیم، هویت بصری تشکیل دهنده برند سازمان ماست، بدون هویت بصری به هیچ عنوان نخواهیم توانست کسب و کار خود را به موفقیت برسانیم. مجتبی ملاکی مدیر استودیو خلاق سلام گرافیک در رابطه با اهمیت استفاده شرکت‌ها از هویت بصری و اهداف هویت بصری می‌گوید. قبل از آن که سفارش طراحی هویت بصری برند یا سازمانتان را ثبت کنید دیدن این ویدیو به شما پیشنهاد می‌شود. 

به خاطر سپاری شما و کسب و کارتان تنها از یک طریق اتفاق می‌افتد و آن هم داشتن هویت بصری مناسب و حرفه‌‍ای است. ما هویت ساز برند شماییم. هویت برند شما هسته اصلی شخصیت شرکت شما است و هویت بصری شما را نشان می دهد.

می‌دانیم که هر برند با یک معرفه و موضوع شناخته می‌شود. این کارکرد اصلی هویت سازی برای برند است. اگر برندتان هویت مناسب و حرفه‌ای نداشته باشد به خوبی نمی‌تواند اجرا کننده و بر طرف کننده کسب و کارتان باشد. طراحی هویت بصری برند با تیم حرفه‌ای سلام گرافیک 

گوش به زنگتونیم!

ما آماده پاسخگویی به هر گونه سوال در رابطه با طراحی هویت بصری هستیم

0935-505-4580

خدمات طراحی هویت بصری

همانطور که انسان‌ها دارای نام، نام خانوادگی، شماره ملی یا به عبارتی هویت هستند، برندها و کسب و کارها نیاز باید هویت داشته باشند. به عبارتی لوگو، رنگ، تایپوگرافی، عکاسی هویت بصری برند به حساب می‌آیند، زیرا مخاطبان به وسیله آن‌ها، برند را می‌شناسند. در دنیای کسب و کار برخی از صاحبان برندها با خدمات طراحی هویت بصری آشنا نیستند. به همین دلیل برای طراحی هویت بصری برند خود سراغ افراد آماتور می‌روند که نتیجه چنین کاری شکست در تبلیغات و بازاریابی است. در واقع هویت بصری عامل اصلی جذب مخاطب برای برندها و کسب و کارها بوده، به همین علت طراحی لوگو اختصاصی و دیگر تصاویر برند باید توسط افراد حرفه‌ای انجام شود. مجموعه سلام گرافیک در کنار شما است تا به هویت بصری برند شما اعتبار ببخشد.

خدمات طراحی هویت بصری

بهترین طراحی هویت بصری

هدف اصلی طراحان از طراحی هویت بصری برند، شناخته شدن برند یا همان موفقیت در برندسازی است. لوگو، رنگ، تایپوگرافی و عکاسی چهار عنصر اصلی هویت بصری برند هستند. در نتیجه زمانی یک برند می‌تواند به خوبی خود را به مخاطبان و رقبا معرفی کند که تمامی عناصر هویت بصری آن به بهترین نحو ممکن طراحی و اجرا شده باشند. شاید در ذهن برخی از افراد این سوال مطرح شود که بهترین طراحی هویت بصری باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد؟

کارشناسان سلام گرافیک به این سوال این گونه پاسخ می‌دهند:

  1. لوگو برند باید کاملا خاص، منحصر بفرد و بیاد ماندنی باشد.
  2. رنگ لوگو و سایر عناصر تبلیغاتی برند باید بر اساس روانشناسی رنگ‌ها انتخاب شده و احساس خوبی را در مخاطب ایجاد نماید.
  3. تایپوگرافی حروف و کلمات به کار برده شده در عناصر تبلیغاتی برند نیز باید ساده، خوانا و خلاقانه باشد.
  4. عکاسی نیز یکی از مواردی بوده که باید طبق اصول و توسط افراد حرفه‌ای انجام شود. چون تصویر اصلی خدمات و محصولات کسب و کار توسط عکس به نمایش گذاشته می‌شود.

بهترین طراحی هویت بصری

سفارش انلاین طراحی هویت بصری

در دنیای امروز پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا بسیاری از کارها بسیار ساده و سریع انجام شوند. زمانی که شبکه و سامانه‌های اینترنتی تا این حد گسترده و در دسترس نبودند، برای هر کاری مثلا سفارش طراحی عناصر تبلیغاتی مانند سفارش طراحی بیلبورد، طراحی تصویر سازی و… باید به صورت حضوری به شرکت مورد نظر مراجعه می‌شد. اما در حال حاضر با توجه به گسترش‌ بستر اینترنت با مراجعه به سایت شرکت مربوطه و یک کلیک ساده می‌توان سفارش خود را ثبت کرد. شرکت سلام گرافیک نیز با راه اندازی سامانه ثبت سفارش آنلاین انواع خدمات طراحی و گرافیکی، به ویژه طراحی هویت بصری، آماده خدمت‌رسانی به تمامی کسب و کارها است.

سفارش آنلاین طراحی هویت بصری

طراحی هویت بصری حرفه ای

طبق نظر کارشناسان حوزه بازاریابی، هویت بصری در واقع عامل اصلی معرفی برند به مخاطبان و رقبا محسوب می‌شود. اما باید گفت هویت بصری زمانی می‌تواند به رشد و شناخته شدن هویت برند کمک کند که تمام چک لیست هویت بصری تیک بخورد. از جمله دیگر مزایا طراحی هویت بصری حرفه ای می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آگاهی بخشی به مخاطبان
  • کسب اعتبار در بین مخاطبان و رقبا
  • ایجاد تمایز خدمات و محصولات از سایر رقبا
  • جذب مخاطب
  • به رسمیت شناخته شدن نام تجاری
  • تعامل و ارتباط بیشتر با مخاطبان
  • ماندگاری و جاودانگی در ذهن مخاطبان
  • منحصر بفرد شدن برند
  • وفاداری مخاطبان نسبت به برند

طراحی هویت بصری حرفه ای

تیم طراحی هویت بصری

جلوه‌های بصری معمولا تاثیر و ماندگاری بیشتری در ذهن مخاطبان دارند؛ به همین دلیل برای طراحی جلوه‌های بصری برند باید به یک تیم طراحی متخصص که بر اصول طراحی حرفه‌ای مسلط هستند مراجعه کرد. به جرات می‌توان گفت مجموعه سلام گرافیک، دارای یک تیم طراحی بسیار حرفه‌ای برای طراحی هویت برند است. اما طراح هویت بصری کیست و باید چه مهارت‌هایی دشته باشد؟ در ادامه برخی از مشخصه‌های یک طراح هویت بصری خوب را ذکر کرده‌ایم:

  • مسلط بودن بر انواع نرم افزار طراحی
  • داشتن نمونه کارهای خلاقانه و جذاب
  • تسلط کامل بر اصول طراحی
  • ارائه خدمات با تعرفه‌های منصفانه
  • آشنایی کامل با اصول بازاریابی و تبلیغات
  • تحویل پروژه در زمان مشخص شده
  • ارائه کاتالوگ و دفترچه هویت بصری متنوع

تیم طراحی هویت بصری

طراحی هویت بصری چیست؟

هویت بصری برند متشکل از تمامی ویژگی‌های بصری یا ظاهری یک برند بوده و چهار عنصر اصلی لوگو، تصویر، تایپوگرافی و رنگ را شامل‌ می‌شود. حال در پاسخ به این سوال که طراحی هویت بصری چیست؟ باید گفت منظور از طراحی هویت بصری فرآیندی بوده که طی آن طراحان گرافیک به کمک ابزارهای مختلف تصویرسازی و طراحی، عناصر اصلی هویت بصری یک برند یا کسب و کار را خلق می‌نمایند. از آنجایی هویت بصری برند اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد، طراحی عناصر آن باید توسط افراد متبحر در زمینه امور گرافیکی انجام شود. استودیو طراحی گرافیکی، سلام گرافیک مشهد، یک شرکت کاملا معتبر بوده که با خیال آسوده می‌توان طراحی هویت بصری برند و سایر موارد همچون طراحی ماگ، طراحی بروشور و… را نیز به آن سپرد.

طراحی هویت بصری چیست

طراحی هویت بصری شیک

هویت بصری برند نقش پررنگی در  زمینه برند سازی و جذب مخاطب دارد. البته باید گفت هنگامی می‌تواند در زمینه جذب مخاطب موثر باشد که اصول اولیه طراحی هویت بصری برند به درستی رعایت شده باشد. شاید برای فردی که تخصص کافی در زمینه اصول طراحی و گرافیک نداشته باشد، این سوال مطرح شود که اصول طراحی هویت بصری چیست؟

همانطور که گفتیم هویت بصری معمولا شامل ۴ مورد که عبارتند از لوگو، تایپو گرافی، رنگ و عکاسی می‌شود. هریک از این چهار عنصر دارای اصول مشخصی هستند که در ادامه به طور مختصر به آن‌ها اشاره شده است:

  • لوگو: لوگو برند باید منحصر بفرد، جذاب و چشم نواز باشد.
  • تایپو گرافی: سادگی، خوانا بودن و زیبایی اصول اصلی تایپو گرافی محسوب می‌شود.
  • رنگ: رنگ برند نیز باید مطابق سن و سلیقه مخاطبان آن و همچنین طبق اصول روانشناسی رنگ‌ها انتخاب شود.
  • عکاسی: عکاسی از محصولات نیز باید به کمک یک دوربین حرفه‌ای و توسط عکاس متبحر انجام شود.

طراحی هویت بصری شیک

طراحی هویت بصری ارزان

بدون شک متقاضیان طراحی هویت بصری برند، با مشاهده عبارت طراحی هویت بصری ارزان در تبلیغات یک شرکت طراحی، به راحتی به آن اعتماد می‌کنند. اما باید گفت که چنین کاری کاملا اشتباه بوده چون معمولا هر ارزانی بی دلیل نیست و قطعا شرکت مربوطه برای کاهش هزینه طراحی هویت بصری از کیفیت کار خود می‌کاهد. با این تفاسیر می‌توان نتیجه گرفت که شرط اصلی اعتماد به شرکت‌های طراحی کیفیت کار آن‌ها است نه تعرفه‌های طراحی! مجموعه سلام گرافیک مشهد، هزینه‌ها و تعرفه‌های طراحی خود را کاملا منصفانه و بر اساس کیفیت کاری که انجام می‌دهد تعیین می‌کند، یعنی تعرفه‌ها نه خیلی ارزان و نه خیلی گران است.

طراحی هویت بصری ارزان

وظایف شرکت هویت بصری

کمی پیش به اقلام مورد نیاز برای ساخت هویت بصری اشاره کرده‌ایم. همان‌طور که خواندید برای طراحی هویت بصری تنها یک گرافیست کافی نیست؛ شما به یک تیم فعال در این زمینه نیاز دارید. تیمی که در رابطه با ساخت هویت بصری تجربه و سابقه کافی داشته باشید و به درستی بداند که اهمیت هویت بصری چیست و چگونه می‌تواند با دیزاین درست هویت بصری موجب رشد و توسعه کسب و کارها شود.

با توجه به اهمیت بالای طراحی هویت بصری بهترین اقدام این است که این کار را به یک آژانس هویت بصری بسپارید. های گرافیک به عنوان یک شرکت طراحی گرافیک و ساخت هویت بصری با چندین سال سابقه در زمینه انجام امور گرافیکی سفارش هویت بصری شما را به نحواحسن انجام می‌دهد.

وظایف شرکت طراحی هویت بصری

سفارش طراحی هویت بصری

طراحی هویت بصری برند کاری کاملاً تخصصی بوده و به کمک طراحان باتجربه و ماهر نیاز دارد. از این رو توصیه می‌شود که این کار را بر عهده شرکت‌های طراحی گرافیک بگذارید. تنها کافیست بهترین شرکت طراحی هویت بصری را انتخاب کرده و پس از سپری کردن جلسات مشاوره طراحی هویت بصری خود را ثبت کنید. هویت بصری برند شما پس از گذشت چند هفته تا چند ماه آماده ارائه خواهد بود.

سفارش طراحی هویت بصری

توصیه‌های مهم برای ساخت هویت بصری توسط آژانس‌ها 

طراحی هویت بصری برند کاری بسیار حساس است که باید در روند سفارش و انجام آن به چند توصیه مهم توجه داشته باشید. اگر به هنگام سفارش به این نکات توجهی نداشته باشید ممکن است در آینده‌ای نزدیک ناچار به صرف زمان و البته هزینه‌های بیش‌تری شوید. به همین دلیل ذکر نکاتی مثل میزان هزینه و زمان تحویل پروژه در قرارداد طراحی هویت بصری اهمیت زیادی دارد.  علاوه بر این بهتر است در همان ابتدای شروع به کار نسبت به سفارش طراحی هویت بصری برند خود اقدام کنید تا بیش‌ترین نتیجه را از تلاش‌های خود دریافت کنید. در ادامه برخی از نکاتی که بهتر است در این روند به آن‌ها توجه داشته باشید را بررسی می‌کنیم:

نوع فعالیت کسب و کار خود را در نظر داشته باشید

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در سفارش طراحی هویت بصری به آن توجه داشته باشید نوع فعالیت کسب و کار است. دقت داشته باشید که هویت مجموعه شما و شخصیت آن باید در قالب هویت بصری منعکس شود. در واقع مخاطبان باید بتوانند با مشاهده المان‌های بصری برند شما به راحتی به هویت و نوع فعالیت کسب و کارتان پی ببرند. البته هر هویت بصری 4 عنصر اصلی شامل لوگو، پالت رنگ، تایپوگرافی برند، و همچنین المان‌های گرافیکی دارد. به طور مثال رنگ یک عنصر پایه‌ای است که در طراحی سربرگ، ساخت و دیزاین بسته‌بندی، و یا وبسایت از آن استفاده می‌شود. ترکیب تمام این 4 عنصر می‌تواند هویت بصری تمام اجزاء برند شما را تشکیل دهد.  به همین دلیل هم باید بتوانید تمام جزئیات برند خود را به خوبی در این 4 عنصر منعکس کنید. برای درک بهتر جزئیات مربوط به کسب و کار خود می‌توانید به سوالات زیر پاسخ دهید:

  • دلیل و انگیزه تاسیس مجموعه شما چیست؟
  • کلمه‌ی کلیدی برای توصیف سازمانتان چیست؟
  • شرکت شما چه برتری نسبت به رقیبان خود دارد؟
  • چه محصولاتی تولید می‌کنید؟/چه خدماتی ارائه می‌دهید؟ اگر محصولات شما در بسته‌بندی به مشتری ارائه می‌شود حتما از طراحی هویت بصری بسته‌بندی استفاده کنید.
  • مخاطبان هدفتان چه ویژگی‌هایی دارند؟
  • چگونه با مخاطبان خود ارتباط برقرار می‌کنید؟ به عنوان مثال اگر ارتباط شما بیشتر از طریق اینستاگرام است. طراحی هویت بصری اینستاگرام را در دستور کار خود قرار دهید.
  • برند شما بیش‌تر رسمی است یا دوستانه؟
  • شعار تبلیغاتی شما چیست؟

 نمونه کارهای پیشین طراحان را بررسی کنید

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم طراحی هویت بصری باید به دست متخصصان در این زمینه انجام پذیرد. اگر این کار را بر عهده افراد تازه‌کار و بی‌تجربه گذارید کیفیت محصول نهایی به هیچ وجه مناسب نخواهد بود. از این رو بهتر است سعی کنید از میان شرکت‌ها و مجموعه‌های فعال در این زمینه بهترین و باتجربه‌ترین مورد را انتخاب کنید. توصیه ما به شما بررسی نمونه کارهای پیشین طراحان است. با بررسی نمونه کارهای پیشین می‌توانید کیفیت و البته سبک کاری شرکت مورد نظر را بهتر درک کرده و تصمیم مناسب‌تری بگیرید. شرکت سلام گرافیک با سال‌ها تجربه در زمینه طراحی لوگو، بسته‌بندی، کارت ویزیت، سربرگ، و دیگر المان‌های حائز اهمیت در هویت بصری در خدمت شما عزیزان است.

توصیه های مهم برای ساخت طراحی هویت بصری

ضرورت طراحی هویت بصری برند

چرا هویت سازی برند تا این اندازه حائز اهمیت است؟ پس از آنکه برند خود را راه اندازی کرده و آن را به افراد معرفی کردید، مردم در رابطه با شما و خدماتی که ارائه می‌دهید صحبت خواهند کرد. این شما هستید که با طراحی هویت بصری برندتان مشخص می‌کنید کسب و کارتان در نگاه دیگران چگونه جلوه کند. طراحی و هویت بصری را می‌توان یکی از مهم‌ترین فاکتورهای لازم برای رقابت با دیگر کسب و کارها دانست. هرچه خلاقیت در دنیای امروزی بیشتر می‌‌شود نیاز به ساخت هویت بصری برای برند نیز بیشتر حس می‌شود. 

هویت بصری اگر به درستی خلق شود می‌تواند پیام کسب و کارتان را به راحتی به دیگران منتقل کرده، اعتبار و وجهه تجاری شما را تقویت کند و به راحتی اعتماد و توجه مخاطبان را نیز جلب کند. از همین‌رو برای طراحی هویت بصری خود می‌توانید چند نمونه هویت بصری ببینید و تصمیم بگیرید که می‌خواهید چگونه هویت و شخصیت برند خود را بسازید.

پیشنهاد ما این است که هویت سازمانی برندهای بزرگ مانند تپسی، اسنپ فود، دیجی کالا و… را به دقت بررسی کنید و ببینید چه المان‌هایی در ساخت این هویت‌های سازمانی موجب موفقیت آن‌ها شده است. همچنین می‌توانید نمونه کار هویت بصری طراحی شده از سوی تیم های گرافیک را نیز در سایت مشاهده کرده و برای سفارش طراحی هویت بصری با ما تماس بگیرید. با چند نمونه طراحی هویت بصری برند، استودیو خلاق سلام گرافیک آشنا شوید. 

ضرورت طراحی هویت بصری

پالت رنگی چه اهمیتی در طراحی هویت بصری برند دارد؟

رنگ‌ها اولین چیزی هستند که می‌توانند نظر مخاطبان را به خود جلب کنند. علاوه بر این هر رنگ می‌تواند بیانگر پیام و احساسی خاص باشد. از این رو با استفاده از ترکیب رنگی مناسب می‌توانید به خوبی هویت کسب و کار خود را نشان داده و پیام‌های مورد نظرتان را به مشتریان برسانید.

آیا کسب و کار من هم به طراحی هویت بصری نیاز دارد؟

طراحی هویت بصری برند آنچنان مهم است که به جرئت می‌توان گفت تمام کسب و کارها در هر زمینه‌ای به آن احتیاج خواهند داشت. با طراحی هویت بصری برند می‌توانید جای خود را در بازار محکم کرده و نظر مخاطبان را جلب کنید. فرقی نمی‌کند که در کدام شهر فعالیت می‌کنید. طرحی هویت بصری لازمه کسب‌وکار شماست. شرکت سلام گرافیک در تمامی استان‌های کشور از جمله اصفهان طراحی بصری انجام می‌دهد. برای ثبت سفارش طراحی هویت بصری در اصفهان به سایت سلام گرافیک مراجعه کنید.

آیا اوراق اداری نیز جزوی از هویت بصری برند است؟

بله. بسته به نوع و زمینه فعالیت کسب و کارتان، طراحی اوراق اداری مثل طراحی سربرگ و طراحی فاکتور نیز می‌تواند جزوی از هویت بصری برند باشد. برای طراحی هویت بصری برند می‌توانید با همکاران ما در سلام گرافیک تماس بگیرید.

انتخاب بهترین طراحی هویت بصری برند

پیش از انتخاب طراحی هویت بصری برای برند و مجموعه خودچند نمونه طراحی هویت بصری استودیو خلاق سلام گرافیک را مشاهده کنید و ایده بگیرید پس از آن سفارش خود را نهایی کنید!

مراحل طراحی هویت بصری

ایجاد یک هویت بصری قوی، به شما کمک می‌کند تا آنچه را که هستید به‌درستی به مخاطب نشان دهید و باعث می‌شود افراد یک ارتباط عاطفی با برند شما ایجاد کنند. با این حال، طراحی هویت بصری بدون حرکت در یک رویه استاندارد و در نظر گرفتن اصول طراحی آن، منجر شکست خواهد شد. به همین دلیل، شرکت‌های حرفه‌ای از یکسری مراحل مشخص را برای طراحی هویت بصری استفاده می‌کنند.

نیازسنجی کارفرما

مهمترین بخش طراحی هویت بصری، شناخت کافی از اهداف برند و نوع فعالیت آن است. در واقع، طراحی هویت بصری بدون داشتن درک عمیق از کسب و کار امکان‌پذیر نیست و نیازمند شناخت صحیح هویت برند است. به همین دلیل، نیازسنجی کارفرما از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مرحله، تمامی اطلاعات مورد نیاز از قبیل نوع و حوزه فعالیت، مخاطبان و جامعه هدف، ماموریت و اهداف پیش‌رو و… نیاز است. طراح هویت بصری، با در نظر گرفتن تمامی این موارد، گام‌های بعدی مانند اجزای مورد نیاز هویت بصری، زمان تقریبی مورد نیاز برای طراحی هویت بصری، هزینه طراحی هویت بصری و… را برنامه‌ریزی می‌کند.

مشخص کردن اجزای مورد نیاز

هویت بصری از اجزای مختلفی تشکیل شده است و تشخیص این موضوع که کدام یک مناسب برند شما خواهد بود، بستگی به اِلمان‌های متفاوتی دارد. بدون شک، انتخاب اشتباه تنها هزینه اضافی را برای شما دربر خواهد داشت و در بعضی موارد حتی می‌تواند اعتبار برند شما را زیر سوال ببرد. به‌طور معمول، با توجه به نوع فعالیت و کسب و کاری که دارید، نوع و تعداد اجزای مورد نیاز می‌تواند متفاوت باشد و وظیفه انتخاب آن‌ها بر عهده تیم طراحی هویت بصری است.

ایده‌یابی و طراحی اتودهای اولیه

طراحی هویت بصری تنها یک لوگو، کارت ویزیت، یا یک وب‌سایت ساده نیست، بلکه نشان‌دهنده ماهیت و چیستی برند شما است. لذا، یک هویت بصری منحصر‌به‌فرد چیزی فراتر از یک طراحی ساده است و برای موفقیت باید در طراحی آن، باید مهارت، تجربه و خلاقیت را داشته باشید. به همین منظور، طراح هویت بصری باید پیش از هرگونه پیاده‌سازی، چندین ایده مناسب را طراحی و مدلسازی کند تا بتواند یک هویت بصری ایده‌آل را اجرا کند. معمولاً طراحان حرفه‌ای، اتودهای اولیه را برای یک هویت بصری، در نظر می‌گیرند و در نهایت بهترین و خلاقانه‌ترین آن را برای پیاده‌سازی انتخاب می‌کنند.

اجرای طرح مورد پسند مشتری

پس از ایده‌پردازی و تایید طرح اولیه، طراح شروع به پیاده‌سازی آن می‌کند. مدت زمان اجرای طرح مورد نیاز مشتری، معمولاً با توجه به تعداد عناصر هویت بصری، ابعاد و اندازه اِلمان‌های مورد نظر، پیچیدگی طراحی و دیگر عوامل تعیین می‌شود. همچنین، تقریباً کیفیت نهایی طراحی هویت بصری در این مرحله و با توجه به مهارت و تجربه طراح مشخصی می‌شود، به‌طوری‌که یک طراحی هویت بصری حرفه‌ای می‌تواند یک طرح ساده را بسیار جذاب‌تر از یک ایده پیچیده پیاده‌سازی کند. پس از اجرا و تحویل هویت بصری، پس از دریافت بازخورد و در صورت نیاز، طراح آن را ویرایش و در اختیار مشتری قرار خواهد داد.

بهترین شرکت برای طراحی هویت بصری کدام شرکت است؟

شرکت سلام گرافیک در مشهد را می‌توان به عنوان بهترین شرکت طراحی هویت بصری معرفی کرد، زیرا دارای یک تیم طراحی کاملا حرفه‌ای بوده که صفر تا صد امور طراحی را با هم‌فکری یکدیگر و به کمک ابزارها و نرم افزارهای حرفه‌ای انجام می‌دهند.

3.5/5 - (24 امتیاز)
دیدگاهتان را بنویسید