سلام گرافیک » طراحی لیبل
طراحی لیبل محصولات؛ فرآیندی است که در طی آن برچسبی خلاقانه برای محصولات ساخته میشود تا برند با این لیبل از دیگران متمایز شود و در بازار هویت پیدا کند. دیزاین لیبل، فرآیند ایجاد ترکیبی از پنج، ده یا حتی پانزده عنصر طراحی است. یک طراحی گرافیکی برچسب خوب از یک لوگوی جذاب، رنگ، شکل، تایپوگرافی، تصاویر و اطلاعات دیگر تشکیل شده است که به صورت حرفهای و به شیوهای جذاب ایجاد شده است. دیزاین برچسب یا همان کاغذ پشت چسب دار یکی از روشهای عالی برای معرفی کالا و افزایش فروش است.
چنانچه در زمینه تولید یا فروش مواد غذایی فعالیت دارید؛ میتوانید با سفارش آنلاین طراحی لیبل در سایت سلام گرافیک، درآمد بیزنس خود را ارتقاء دهید. طراحان این مرکز با تسلط بر تکنیک های طراحی، برچسب را طوری دیزاین میکنند که مشتری را به خرید محصول ترغیب کند.
با سه پلن مختلف امکان ثبت سفارش وجود دارد که هر کدام دارای شرایط عالی و متفاوت تعیین شده اند.
تعداد ادیت: 3 بار
هزینه: 4.200.000 تومان
مدت زمان طراحی: 15 روز
تعداد ادیت: 5 بار
هزینه: 6.200.000 تومان
مدت زمان طراحی: 10 روز
تعداد ادیت: 7 بار
هزینه: 9.200.000 تومان
مدت زمان طراحی: 5 روز
با رعایت نکات لازم مانند درج مهمترین اطلاعات بر روی برچسب، دیزاین میکنیم.
برای هر نوع کالایی نوع برچسب مناسب را به خوبی طراحی میکنیم.
با سفارش لیبل به شرکت ما از بابت طراحی گرافیکی و با کیفیت، مطمئن باشید.
همان برچسبی را دیزاین میکنیم که مناسب ترین لیبل برای افزایش فروش کالا باشد.
اگر نیاز به ویرایش طرح باشد یا در سایر موارد به نقطه نظرات شما اهمیت میدهیم.
هزینه های شرکت ما برای خدمات ساخت لیبل در سطح منصفانه تعیین شده اند.
سلام گرافیک به دلیل رزومه درخشان و کیفیت بالای خدماتی که ارائه میدهد، بهترین شرکت طراحی برچسب محسوب میشود. کارشناسان این مجموعه به دلیل تسلط بر اصول طراحی لیبل و تجارب فراوانی که دارند، بهترین برچسب را دیزاین خواهند کرد. تمام نکات لازم برای ساخت یک لیبل تمام عیار رعایت میشوند؛ برای مثال محل قرار گیری و اندازه لوگوی برند بر روی برچسب مهم است.
هر مدلی از برچسب با نهایت سلیقه و رعایت اصول بازاریابی توسط شرکت ما دیزاین میشود.
مواردی که در ادامه بیان شده اند از ویژگی های طراحی برچسب روی محصول با کیفیت هستند که به کاربستن آن ها لیبلی ایجاد خواهد کرد که به خوبی فروش محصول را بیشتر میکند.
پس از ثبت سفارش ساخت لیبل، فرم بریف برچسب را تکمیل میکنید.
پس از بررسی مشخصات لیبل درخواستی، قیمت نهایی اعلام میشود.
قرارداد همکاری با بند های تضمین کننده کیفیت ساخت لیبل، امضا میشود.
بهترین سبک دیزاین برچسب با توجه به نیاز محصول انتخاب میشود.
بر اساس اطلاعات مشخص شده و اصول دیزاین لیبل اقدام به طراحی میکنیم.
برچسب ساخته شده مطابق با مشخصات درخواستی تحویل میشود.
نیاز به طراحی تخصصی لیبل دارید؟ از آن جایی که کالا درون یک پوشش سربسته قرار میگیرد، بستهبندیها به ویژه بسته بندی داروها نیازمند برچسبی هستند که بر روی آن اطلاعات مرتبط به کالا چاپ شود و بر روی پوشش بستهبندی چسبانده شود. اگر دوست دارید بدانید تفاوت طراحی لیبل با طراحی بسته بندی چیست مقاله لینک شده را مطالعه بفرمایید. این برچسبها که به لیبل نیز معروف هستند، بهترین روش برای شناسایی کالا در انبار نیز محسوب میشوند تا کالاها در حین ورود و خروج دچار مشکل نشوند. بر روی لیبلها اطلاعاتی اعم از نام محصول، بارکد محصول، اطلاعاتی در رابطه با مواد اولیه محصول، قیمت محصول، نام فروشگاه، آدرس فروشگاه، شماره تلفن، لوگوی برند و … درج میشود. از برچسب ها در صنایع مختلفی اعم از نساجی، مواد غذایی، مواد آزمایشگاهی، لوازم خانگی و … استفاده میشود. گستردگی کاربرد لیبلها به قدری بالاست که میتوان این مورد را یکی از مهمترین موارد در دیزاین بستهبندی اکثر صنایع موجود دانست.
این روزها هیچ کس مواد غذایی را بدون لیبل نمیخرد؛ زیرا به کیفیت محصول شک میکند. با توجه به اینکه طراحی و چاپ لیبل مواد غذایی در مشتری ایجاد انگیزه میکند؛ ضروری است که هنگام دیزاین برچسب خوراکیها به مولفههای مختلفی از جمله کیفیت متریال چاپ لیبل توجه شود.
به دلیل اینکه اولین چیزی که در قفسههای فروشگاه به چشم مشتریان میرسد، ظاهر و پوشش محصول است؛ لذا طراحی لیبل حرفهای اهمیت بسیار زیادی در رشد کسب و کار شما ایفا میکند. برچسب باعث اعتمادسازی نزد مشتریان شده و به تجارت اعتبار میبخشد. با توجه به تاثیر لیبل در بازاریابی، اگر این ابزار تبلیغاتی سریع و موثر به صورت حرفهای طراحی شود، بیزینس شما را از سایر رقبا متمایز میکنند. از جمله خصوصیت لیبل حرفه ای این است که باید دیزاین آن با نوع محصول مرتبط باشد. مثلا اگر قرار است روی مواد خوراکی استفاده شود؛ انتخاب رنگ باید طوری انجام گیرد که اشتها را تحریک کند. رنگهای نارنجی و قرمز در این قبیل موارد بهترین گزینه هستند.
این روزها تجار حرفهای به این نتیجه رسیدهاند که هرچه طراحی محصولات آنها جذابتر باشد؛ باعث افزایش فروش میشود. هیچ چیز به اندازه یک طراحی لیبل شیک در رشد کسب و کار شما موثر نیست، زیرا برچسب زیبا و حرفهای بر تصمیم مشتری برای خرید تاثیر فراوانی دارد. از اینرو متخصصان سلام گرافیک سعی میکنند که آیتمهایی نظیر مزایای محصول و لوگو را به جذابترین شکل ممکن در برچسب بیاورند. اطلاعات محصول دقیقا همان چیزی است که مشتری به آن احتیاج دارد و او را نسبت به خرید تشویق میکند.
یکی از امکاناتی که در سایت سلام گرافیک در اختیار صاحبان مشاغل مختلف قرار داده شده، طراحی لیبل ارزان است. تلاش این مجموعه بر آن است که ضمن در نظر گرفتن کمترین قیمت دیزاین برچسب، خدمات خود را در بالاترین سطح کیفی ارائه دهد. گرافیستهای این شرکت خلاقانهترین ایده ها را به کار میبرند، تا میزان فروش شما را افزایش دهند. مثلا از آنجا که مخاطب تنها چند ثانیه فرصت دارد که با محصول ارتباط برقرار کند، انتخاب عکس در طراحی لیبل اهمیت فراوانی دارد.
سلام گرافیک بهعنوان شرکت طراح لیبل، قطعاً به لیبلهای سایر محصولات توجه ویژهای دارد. ما بهخوبی میدانیم که نوع کیفیت و طراحی ظاهری لیبل تبلیغاتی برای مخاطب و محصول شما بسیار مهم خواهد بود. ما تمام انرژی و نبوغ خود را برای طراحی منحصربهفرد برچسب تبلیغاتی صرف میکنیم.
ابعاد و اندازه لیبل یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه داشت. لیبلها در ابعاد مختلفی با توجه به نیاز مشتری و همچنین ابعاد محصول چاپ میشوند. در برخی مواقع برچسب ها قطعات کوچکی هستند که تنها بر روی بخشی از محصول چسبانده میشوند. به طور مثال از لیبلهای کوچک برای معرفی لباس تولید شده و نحوه شستشوی آن استفاده میشود. در برخی موارد دیگر از لیبلها برای چسبانده شدن بر روی سطح بستهبندی کالا استفاده میشود. نقش برچسب در بسته بندی بسیار بااهمیت است. به طور مثال بر روی کاوری که در آن لباس قرار میگیرد، برچسبی بزرگ چسبانده میشود تا نام و لوگوی برند و همچنین نام لباس، جنس لباس و … به مشتری معرفی شود. در بسته بندی مواد غذایی نیز از چاپ لیبل روی جعبه و بسته محصول ممکن است استفاده شود.
هر محصول بستهبندی بهخصوص خود را دارد و بستهبندی مناسب میتواند مشتریان شما را چندین برابر کند. در نتبجه ایجاد حداکثر تطابق بین لیبل و محصول تاثیر زیادی بر فروش آن خواهد داشت.
در اصول بازاریابی ایجاد انگیزه برای مشتری، یک راهکار کلیدی و نهایی محسوب میشود. شما میتوانید با جستوجو در بازار محصولات موردنظر، بسته هدیه و یا اشانتیون برای محصول خود تهیه کرده و آن را بهعنوان یک ابزار برای فروش بیشتر بر روی بستهبندی محصول قرار دهید.
به کار بردن ترکیب رنگی مناسب باعث ایجاد تناسب بیشتر بین محصول و طرح لیبل خواهد شد.
یکی از مراحل مهم در طراحی لیبل نیازسنجی و پرکردن بریف است. برای اینکه این مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارید، نخست باید بدانید که قرار است چه طرحی ساخته شود و دیزاین مربوطه چه مشکلی را حل کند؟ همچنین گرافیست باید بررسی نماید که محصول موردنظر قرار است کجا مورد استفاده قرار بگیرد و رقیبان چه کسانی هستند؟
پاسخگویی به تمام این سوالات چشماندازی را پیش روی طراح قرار میدهد تا بتواند لیبل را متناسب با محصول و جامعه هدف دیزاین نماید.
مرحله بعدی در طراحی لیبل برگزیدن سبک طراحی است. برچسبهای مربوط به محصولات مختلف طرحهای متفاوتی دارند که این مسئله خود میتواند نرخ نهایی محصول و همینطور درصد فروش آن را تحت تاثیر قرار دهد.
در گام بعدی لازم است که رنگ و فونت مناسب برای لیبل انتخاب شود. خوانایی فونت یکی از اصلیترین عناصر هر پروژه گرافیکی محسوب میشود. اگر حرفهایترین برچسب را طراحی نمایید، اما مشتری قادر به خواندن آن نباشد، مسلما هیچ فایدهای به حال برند نخواهد داشت. سعی کنید که دو فونت اصلی را در لیبل به کار ببرید؛ همچنین میتوانید حروف بزرگ و کوچک را به طور همزمان مورد استفاده قرار دهید تا دیزاین متفاوت به نظر برسد.
رنگ مناسب نقش غیرقابل انکاری در جلب توجه مخاطب دارد؛ زیرا رنگها به طور مستقیم بر ذهن و احساسات مشتری تاثیر میگذارند. به کار بردن فونتها و رنگهای متضاد به دیزاین لیبل روح می بخشد و مشتری را برای خرید محصول تشویق میکند. بنابراین بکوشید که در کنار استفاده از رنگهای خنثی، رنگهای شاد و پرشور را نیز در طراحی لیبل بگنجانید.
در حال حاضر برچسب ها با کیفیتهای متفاوتی تولید میشوند که قطعاً هر چهقدر جنس آن مرغوبتر باشد، بر تعداد مشتریان برند موثر خواهد بود. انواع لیبل پشت چسبدار کاغذی، شیشهای، pvc و متالایز در بازار مصرف وجود دارند که هر کدام از نظر دوام و کیفیت با دیگری متفاوت هستند. هر یک از این برچسبها معمولاً در صنایع خاصی مورد استفاده قرار میگیرند. برای مثال لیبلهای پشت چسبدار پی وی سی اغلب در صنایع دارویی و خودروسازی کاربرد دارند.
در گام نهایی باید طرح مجددا مورد بررسی قرار گرفته و ایرادات آن رفع گردد، سپس برای برای چاپ به چاپخانه فرستاده شود. برای اینکه کیفیت دیزاین به هنگام چاپ دچار افت نشود، حتماً باید یکسری نکات را درنظر بگیرید. برای مثال رزولوشن طرح باید روی ۳۰۰ پیکسل در اینچ تنظیم شده باشد؛ همچنین ضروری است که سایز فایل با اندازه محصول سازگار باشد.
توجه به محدوده امن باعث میشود که هنگام برش، تصاویر و متون دست نخورده باقی بمانند. به این منظور لازم است که از اطراف دیزاین حدود ۵ میلیمتر فاصله درنظر گرفته شود.
یکی از مهمترین مواردی که در زمان طراحی لیبل باید به آن توجه داشته باشید، استفاده مناسب از قدرت خلاقیت است. زیرا طراحی همراه با خلاقیت میتواند، برچسب عالی به وجود آورد.
یکی از نکات مهم دیزاین برچسب توجه به لیبل رقبا و عدم تشابه با آن ها است.
اغلب بیننده به دنبال اطلاعات کلیدی و موردنیاز خود بر روی لیبل میگردد. پس بسیار مهم است که این اطلاعات بهصورت واضح و کامل بر روی برچسب قید شوند.
معمولاً اهداف متفاوتی برای یک طراحی لیبل تعیین میشود. اکثر لیبلهایی که برای محصولات متفاوت طراحی میشوند، دربرگیرندهی اطلاعاتی مانند نام محصول، برند موردنظر، مزایای استفاده از محصول و یا اطاعات مربوط به برقراری ارتباط با صاحب برند است. به همین جهت لیبل یکی از مواردی است که با استفاده از آن میتوان مشتریان بسیاری را برای خرید محصول جذب کرد. زیرا مخاطبین به دنبال اطلاعات کاربردی از محصول موردنظر هستند و لیبل طراحی شده بهراحتی این اطلاعات را در اختیار مشتریان قرار خواهد داد. اغلب در فروشگاهها از لیبل برای تفکیک محصولات بر اساس برند تجاری، نوع محصول و یا تفکیک برندی نیز استفاده میشود. به همین دلیل آشنایی با قوانین دیزاین برچسب کمک زیادی به موفقیت شما در فروش محصولات خواهد کرد. باید بدانید که ظاهر لیبل نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا اولین چیزی که مشتری را جذب میکند ظاهر آن است. در اصول طراحی لیبل زیباسازی، بهعنوان یکی از ابزارهای مناسب برای تبلیغات نیز معرفی میشود.
طراحی لیبل برای کالا هویتی منحصر بهفرد و ویژه میسازد؛ بنابراین یک ابزار قدرتمند بازاریابی به شمار میرود. با سفارش ساخت برچسب در سایت سلام گرافیک شاهد جهش در کسب و کار خود و افزایش استقبال از سوی مشتریان خواهید بود. زیرا کارشناسان این مرکز در کنار تعیین کمترین هزینه طراحی لیبل، برچسبها را طوری دیزاین میکنند که جذاب باشد و بلافاصله توجه مشتری را به خود جلب کند.
اصول طراحی لیبل موارد و قوانینی است که با رعایت کردن آن طرح لیبل، شکل و شمایل استانداردتری به خود میگیرد.
اینکه برند شما از چه لیبلی برای تبلیغات استفاده میکند، در میزان خرید و ایجاد انگیزه برای مشتریان بسیار مؤثر خواهد بود. به همین دلیل برندهای به نام و معروف از لیبل بهعنوان استراتژیمؤثر در فروش استفاده میکنند.
لیبل بهنوعی برچسب برای معرفی برند محصول گفته میشود. اغلب از نشان تجاری، ویژگیهای محصول و یا عکس اصلی از خود کالا برای طراحی لیبل استفاده میشود. وجود لیبل بر روی محصول شما، میتواند به آگاهی مشتری از نوع فرایند بهکاررفته در تولید محصول و یا تاریخ تولید و انقضای کالا کمک زیادی کند. به همین دلیل آشنایی با اصول طراحی لیبل کمک زیادی به فروش محصول شما خواهد کرد. همان طور که در مقاله لیبل چیست بیان شد، تفاوت میان لیبل و بسته بندی بسیار زیاد است و به نوعی میتوند گفت که لیبل نقش کمی در بسته بندی دارد.
یکی از نکاتی که در زمان طراحی باید به آن توجه داشته باشید، نوع معرفی ویژگیهای محصول است. زیرا این معرفیها میتواند در موجهسازی محصولات و قانع کردن خریدار تأثیر به سزایی داشته باشد. به همین جهت قبل از شروع به کار باید با تمام نکات و اصول طراحی لیبل، انواع لیبل و ویژگیهای محصولات موردنظر آشنایی کافی داشته باشید.
یکی از نکاتی که در زمان طراحی باید به آن توجه داشته باشید، نوع معرفی ویژگیهای محصول است. زیرا این معرفیها میتواند در موجهسازی محصولات و قانع کردن خریدار تأثیر به سزایی داشته باشد. به همین جهت قبل از شروع به کار باید با تمام نکات و اصول طراحی لیبل، انواع لیبل و ویژگیهای محصولات موردنظر آشنایی کافی داشته باشید.
اگر در حوزهای فعالیت دارید که کالایی را به مشتریان خود ارائه میدهید؛ بدون شک به لیبل نیاز دارید. چون مشتریان تمایل دارند که به هنگام خرید اطلاعاتی را درباره محصول مورد نظر کسب کنند. پس توصیه میشود در سایت سلام گرافیک نمونه طراحی لیبل را مشاهده کرده و هر کدام که مورد پسند واقع شد را سفارش دهید.
امروزه نرم افزارهای طراحی لیبل متفاوتی وجود دارد که به کمک آن میتوانید طرح مورد نظر خود را پیاده سازی کنید که از جمله آنها میتوان به Canava، فتوشاپ و ایلوستریتور اشاره کرد.
طراح لیبل کیست؟ (who is the lable designer?) طراح برچسب یا لیبل کسی است که با کمک خلاقیت خود به همراه نرمافزارهای گرافیکی لیبل تبلیغاتی و معرفی محصول را طراحی و دیزاین میکند. همانطورکه پیشتر در مقاله طراحی لیبل گفتیم، کسی که بتواند با داشتن مهارت کار با نرمافزارهای گرافیکی و ذهنی خلاق برای خلق ایدههای نو برچسبهای معرفی محصول و تبلیغات را در سایزها و مدلهای مختلف طراحی کند را طراح یا دیزاینر لیبل میگویند. انواع طراحی لیبل وجود دارد که یک طراح برچسب حرفهای میتواند تمامی لیبلهای مورد نیاز یک کارفرما را طراحی و پیاده سازی کند.
طراح برچسب باید بتواند با الهام از طبیعت و دنیای پیرامون خود به همراه شناخت هدف محصولات طراحی نو و جدیدی خلق کند. شخصی که در این زمینه مشغول به فعالیت است باید علاوه بر داشتن مهارت کار با نرمافزارهای گرافیکی ذهنیتی خلاق داشته باشد.
همچنین یک طراح کاربلد و حرفهای باید مهارتهای لازم را برای کار با انواع نرمافزارهای گرافیکی داشته باشد و دائماً در حال آپدیت شدن در این حوزه باشد.
یک طراح باید از ویژگیهای بسیاری برخوردار باشد تا در کسبوکار خود موفقیت روز افزونی به دست آورد. از جمله ویژگیهای یک طراح توانایی شناخت محیط، رنگشناسی و آشنایی با اصول طراحی لیبل و دیزاین است.
طراح برچسب میتواند با طراحی خلاقانه خود گام بزرگی در زمینه تبلیغات بردارد. همانطور که میدانیم قدم اول در موفقیت یک محصول بستهبندی و لیبل آن است. بستهبندی و لیبل باعث انتقال هدف محصول و کیفیت آن به مخاطب میشود. تمام این موارد به خلاقیت و مهارت طراح برمیگردد. در ادامه همراه مجله سلامگرافیک باشید تا با مهارتهای یک طراح حرفهای لیبل حرفهای آشنا شوید.
مهارتهای طراح لیبل مهمترین ابزار کار او بهحساب میآید. اگر بخواهیم به زبان ساده درباره مهارتهای طراح صحبت کنیم، باید به توانایی کار با انواع نرمافزارهای گرافیکی، توانایی الهام گرفتن از طبیعت، شناخت محیط پیرامون و ارتباط آن با طراحی لیبل و… اشاره کنیم. توجه داشتین باشین که تفاوت زیادی بین قیمت طراحی لیبل یک طراح گرافیک حرفهای و طراح گرافیک مبتدی است.
یکی از مهارتهای مهم و اصلی طراح توانایی کار با انواع نرمافزارهای گرافیکی است. طراح برچسب یا همان لیبل باید تسلط کافی به انواع نرمافزارهای گرافیکی نظیر فتوشاپ، ایندیزاین و کورل را داشته باشد. او باید بتواند هر نوع لیبل در هر سایز و اندازهای را هماهنگ با میزان محتوا طراحی کند. باید بتواند با ایده از طبیعت طرحهای نو و تازهای را خلق کند. از آنجایی که نقش لیبل در طراحی بسته بندی به میزان قابل توجهای است، تسلط بر نرم افزارهای گرافیکی مانند نرم افزار فتوشاپ، نرم افزار ایلاستریتور، نرم افزار کورل و… از اهمیت بالایی برخوردار است.
یکی دیگر از مهارتهای مهم یک طراح توانایی او در ایده گرفتن از طبیعت است. طراحان لیبل باید بتوانند در گام اول محصول را در دنیای طبیعت تطبیق دهند و با کمکگرفتن از آن لیبلی طراحی کنند که احساس نیاز را در مخاطب به وجود آورد. برای این منظور داشتن مهارت و تسلط به رنگشناسی نیز لازم است.
توجه و شناخت جنس لیبل و همچنین جنس بسته بندی یکی از دیگر مواردی است که باید هر طراح لیبل یا همان طراح گرافیک به آن تسلط کافی داشته باشد.
در اصول یک طراحی حرفهای نیاز است که طراح به قوانین رنگها و استفاده صحیح از آنها آشنا باشد؛ بنابراین بهتر است یک طراح مهارت رنگشناسی راهم بیاموزد تا در کار خود پیشرفت شگرفی داشته باشد. نحوه ترکیب و قرارگیری رنگها در کنار هم میتواند به جذابیت و کیفیت لیبل بیفزاید. در کنار رنگشناسی باید خلاقیت طراح هم دخیل باشد تا خروجی کار موردپسند مخاطب قرار گیرد.
خلاقیت ذهنی یک مهارت ویژه برای طراح محسوب میشود. داشتن ذهنی باز و ایدههای نو به خلق لیبلهای باکیفیت و جدید کمک بسیاری میکند. زمانی که هدف از تولید یک محصول مشخص میشود، نوبت طراح است که ظاهری زیبا و جدید برای آن طراحی کند. کسی که لیبل طراحی میکند باید به نکاتی توجه کند که علاوه بر معرفی خلاصه، دقیق و کاملی از محصول، مخاطب را به سمت آن جذب کند و شوق استفاده از محصول را در او به وجود آورد. علاوه بر خلاقیت یک طراح باید تسلط کافی بر سایز طراحی لیبل داشته باشد که مشکلی در طراحی به وجود نیاید. همچنین توجه به رعایت مراحل طراحی لیبل از اهمیت ویژهای برخوردار است.
بعد از مهارتهایی که گفته شد، نوبت به ویژگیهای طراحان لیبل میرسد. ویژگیهایی که باعث میشود طراح در کار خود حرفهای شده و تبدیل به شخصی بنام در این حوزه شود. برخی از مهمترین این ویژگیها عبارتاند از وقتشناسی، داشتن چند نمونه طراحی لیبل، پایبند به اصول و مفاد قرارداد و همچنین مخاطبشناسی.
زمانی که طراح در برخورد با کارفرما نمونه کار از خود نشان بدهد و همچنین با شناسایی هدف او بتواند در سر تایم تعیین شده پروژه را تحویل دهد، تبدیل به شخصی حرفهای و بنام در این حوزه خواهد شد. یک طراح باید مهارت طراحی انواع لیبلها از جمله لیبلهای تبلیغاتی را نیز هم داشته باشد.
طراح باید آشنایی کاملی از انواع لیبلها داشته باشد. لیبلها به چند دسته لیبلهای تبلیغاتی، لیبلهای معرفی محصول، لیبلهای قیمت محصول و همچنین لیبلهای تاریخ تقسیم میشوند. هرکدام از این مدلها وظایف و کاربرد خاص خودشان را دارند. طراح باید به تفاوت میان این مدلها آگاه باشد تا لیبل را بهدرستی طراحی کند. در لیبل تبلیغاتی باید از کلمات، عکس و فونت و رنگ جذابی استفاده شود تا مخاطب به سمت آن جذب شود.
طراح برچسب باید مهارت کافی و اطلاعات لازم را برای طراحی لیبل تبلیغاتی کسب کند تا بتواند برچسبی خاص و منحصربهفرد به ارمغان آورد.
شرکت سلام گرافیک با دیزاین انواع لیبلها در خدمت شماست. بیش از ده سال است که در زمینه ساخت برچسب فعال هستیم.
وابسته به آن که نوع لیبل و همچنین محصول شما، مدت زمانی که طراحی لیبل شما زمان نیاز دارد از 5 تا 15 روز متغیر است.