نمونه طراحی لیبل

نمونه طراحی لیبل (sample-lable-design ) همان فایل‌های طراحی شده لیبل است که توسط طراح لیبل طراحی و پیاده سازی شده است. کمک بسیاری به طراح‌های گرافیک و صاحبان کسب‌وکار برای ایده گرفتن می کند. طراح های گرافیک می توانند با مشاهده نمونه کارهای طراحی لیبل به طراحی لیبل منحصر به فرد بپردازند. انواع لیبل وجود دارد که هرکدام برای نوع خاصی از کسب‌وکار مناسب است. استفاده لیبل‌ها در بسته‌بندی خلاصه نمی‌شود و لیبل‌ها استفاده تبلیغاتی نیز دارند. سلام گرافیک نمونه کارهای طراحی لیبل مختلفی دارد که توسط کارشناس های طراحی، انجام شده است.

 

نمونه‌های طراحی لیبل چه خصوصیاتی دارند؟

  • خوانا بودن فونت لیبل نمونه لیبل مهم‌ترین نکته‌ای است که در طراحی لیبل باید رعایت کرد. فونت و اندازه فونت از نکات بسیار مهم در طراحی یک لیبل است. لیبل باید خوانا و به‌طوری باشد که نوشته‌ها از فاصله مناسب دیده شود.
  • رنگ متن یا رنگ لیبل از نکته مهم دیگری است که باید در طراحی یک لیبل به آن توجه شود. از نکات بسیار مهم رنگ‌بندی پس‌زمینه با رنگ نوشته‌های روی لیبل است به‌طوری‌که نوشته‌ها به شکل واضح دیده شوند.
  • نداشتن غلط املایی بر روی لیبل اهمیت بسیار بالایی بر روی فروش محصول دارد؛ زیرا در صورت مشاهده اشتباهات املایی اعتماد مشتری به محصول از بین می‌رود و این سؤال در ذهن خریدار شکل می‌گیرد که آیا در تولید این محصول هم این‌گونه اشتباهات صورت‌گرفته است؟
  • داشتن تقارن در بین نوشته‌ها باعث زیباتر شدن و انتقال حس بهتری به خریدار می‌شود.
  • استفاده از عکس لیبل مناسب
  • جنس لیبل باید مناسب انتخاب شود
  • سایز لیبل باید به صورت دقی انتخاب شود.
Features of the label design sample

نمونه طراحی لیبل تبلیغاتی

ساده‌ترین نوع نمونه طراحی لیبل تبلیغاتی را می‌توانید در درب‌های ورودی خانه‌ها مشاهده کنید. برچسب‌هایی که با موضوعات مختلف برای تبلیغ به درب‌ها چسبیده می‌شوند. البته که این نوع تبلیغات برای مخاطب می‌تواند آزاردهنده باشد؛ اما می‌توان برای آشنایی با لیبل تبلیغاتی این نوع لیبل‌ها را مثال زد. استفاده دیگر از لیبل تبلیغاتی پخش کردن این لیبل‌ها به‌صورت لیبل پشت چسب‌دار و استیکر است.

لیبل با بسته بندی تفاوت دارد و این تفاوت را زمانی که دارید نمونه کارهای گرافیک را مشاهده می‌کنید قابل درک است.

نمونه طراحی لیبل‌های آموزشی

در طراحی لیبل آموزشی حتماً باید درجه سنی مخاطب مشخص و سلیقه مخاطب را مدنظر قرارداد و هرچقدر از طراحی‌های مرتبط به موضوع آموزشی بیشتر استفاده شود باعث می‌شود که مخاطبان بیشتری جذب محتوای آموزشی شوند و باعث آشناپنداری بیشتری با محصول آموزشی شود. بهترین مثال برای استفاده از موضوعات مرتبط می‌شود به استفاده از شخصیت انیشتین به روی کتاب‌های فیزیک اشاره کرد.

نمونه طراحی لیبل‌های آموزشی

با دیدن یک لیبل نمونه چه موارد دستگیرمان می‌شود؟

طی کردن مراحل اصلی طراحی لیبل و آشنایی با نقش لیبل در بسته بندی اگر به درستی دانسته شود، لیبل خروجی کیفیت مناسب از لحاظ چاپ لیبل، نوع طراحی و… خواهد داشت. لیبل چیست؟ 

اگر نیاز به خدمات طراحی لیبل در مشهد یا طراحی لیبل در تهران دارید، همین حالا با استودیو طراحی لیبل سلام گرافیک تماس حاصل کنید.

3.9/5 - (8 امتیاز)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *