ثبت سفارش طراحی نشان تجاری
طراحی لوگو حرفه ای در 3 روز ✅ ارائه 3 تا 4 اتود برای لوگو
سفارش طراحی لوگو آنلاین✅ امکان ویرایش طرح اولیه
طراحی لوگو با قیمت مناسب✅ تحلیل بازار هدف
پشتیبانی پس از ساخت لوگو ✅ طراحی لوگو شرکت اختصاصی

طراحی لوگو

طراحی لوگو (Logo design) فرآیند ساخت نشان واره یا آرم یک سازمان و شرکت است. در طراحی لوگو با استفاده از آرم تصویری لوگو یا استفاده از تایپوگرافی یا ترکیبی از هر دو، کسب و کار شما به ساده‌ترین شکل ممکن به دیگران معرفی می‌شود. طراحی لوگو در ایران ساده‌ترین نمایش بصری کسب‌وکار شماست. ساخت لوگو اگر توسط شرکت طراحی لوگو متخصصی انجام شود، می‌تواند کمک بزرگی به برند سازی و ایجاد اعتماد در میان مشتریان کند. با یک طراحی لوگو منحصربه‌فرد از رقیبانتان متمایز می‌شوید. نشان تجاری حرفه‌ای یکی از اصلی‌ترین دلایل ماندگاری برند شما در ذهن مخاطب است. 

استودیو طراحی گرافیک؛ متخصص طراحی انواع لوگو، ساخت و طراحی آرم در خدمت شماست. برای سفارش طراحی نشان تجاری کافی است فرم ثبت سفارش طراحی لوگو را پر کنید یا با شماره 09355054580 تماس حاصل کنید.

سفارش لوگو دیزاین

چرا باید لوگو طراحی کنیم؟

چرا به لوگو اختصاصی نیاز داریم؟ داشتن لوگو در حال حاضر برای تمامی کسب و کارها (کوچک، متوسط و بزرگ) یکی از ضروریات است. مخاطبان بدون لوگو شما را به خاطر نخواهند آورد. داشتن لوگو به شما کمک می‌کند تا مخاطبان در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصولات و تولیدات برند شما را به یاد آورند. با رشد کسب و کار آنچه که بیشتر از همه چیز باعث پیشرفت و به یادآوری برند شما می‌شود داشتن یک لوگو حرفه‌ای و خاص است. لوگو تکمیل کننده فرآیند طراحی بسته بندی محصولات شما خواهد بود. برای اطلاع از روند بستن قرارداد طراحی لوگو با ما تماس بگیرید. 

طراحی لوگو تایپ

نیاز به طراحی لوگو تایپ دارید؟ از خدمات طراحی لوگو تایپ شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک با خبر هستید؟

طراحی لوگو تصویری

بهترین لوگوهای تصویری را با بهترین کارشناسان طراحی لوگو شرکت سلام گرافیک تجربه کنید.

طراحی لوگو ترکیبی

لوگو ترکیبی مناسب کسب و کار خود را با قیمت مناسب و طراحی حرفه‌ای از ما بخواهید.

چرا طراحی لوگو شرکت سلام گرافیک؟

در این ویدئو به تفصیل شرح می‌دهیم که چرا همه کسب‌وکارها به لوگو نیاز دارند و طراحی لوگو با سلام گرافیک چه مزایای منحصربه‌فردی دارد.

خدمات طراحی نشان تجاری
پخش ویدیو
HiObjectives

در جواب سوال اینکه آیا همه کسب‌وکارها به طراحی لوگو نیاز دارند باید گفت بله. لوگو همان هویت بصری شرکت و کسب و کار شماست، بدون لوگو نمی‌توان در ذهن مخاطب ماندگار ماند.

شرکت سلام گرافیک خدمات طراحی لوگو را در سه بخش طراحی لوگو تایپ، طراحی لوگو تصویری و طراحی لوگو ترکیبی را ارائه می‌دهد. برای سفارش ساخت لوگو  و انتخاب نام برای لوگو همین حالا اقدام کنید. 

سفارش طراحی لوگو

در بسیاری از مواقع یافتن تیمی متبحر و باتجربه برای طراحی لوگو و به تصویر کشیدن هویت برند که تعرفه آن‌ها در محدوده بودجه تعریف شده شما قرار گیرد و مراحل طراحی لوگو را به صورت اصولی طی کند، چالشی بزرگ است. برا سفارش لوگو باید مجموعه یا شرکتی را یافت کنید که بتواند خدمات برندینگ را به صورت تخصصی به شما ارائه داده و بیزینس شما را به برندی ماندگار تبدیل کند طوری که نیاز به ریدیزاین لوگو نداشته باشید. سفارش طراحی لوگو نیازمند رعایت نکات و فاکتورهایی است که عبارت است از:

  • درک کنید که چرا به یک لوگو نیاز دارید
  • هویت برند را برای خود تعریف کنید
  • عوامل انگیزشی و الهام‌بخش را برای طراحی لوگو پیدا کنید
  • وضعیت رقیبان را به دقت بررسی کنید
  • استایل طراحی مورد نظر خود را انتخاب کنید
  • بهترین نوع لوگو برای کسب و کار خود را انتخاب کنید
  • به ترکیب رنگی لوگو و تطابق آن با فعالیت کسب و کار خود توجه داشته باشید برای مثال طراحی لوگو برای یک صنعت با طراحی لوگو خدماتی متفاوت است.
  • تایپوگرافی مناسبی برای سفارش طراحی لوگو خود انتخاب کنید. تایپوگرافی در طراحی لوگو شخصی و اسم اهمیت زیادی دارد.
  • با طراحان یک جلسه مشاوره طراحی لوگو ست کنید و گفت و گویی اختصاصی داشته باشید
  • خواسته‌های خود را به دقت برای طراح مشخص کنید
  • کسب و کارتان را با تمام جزئیات برای طراح توصیف کنید
  • ابزارهای قابل استفاده در سفارش لوگو را ارزیابی کنید

متاسفانه بسیاری از کسب و کارها بدون توجه به این نکات سفارش طراحی لوگو خود را ثبت می‌کنند و با وجود صرف هزینه زیاد پس از تحویل پروژه از نتیجه حاصل دلسرد می‌شوند. نکاتی هستند که طراح لوگو باید از آن‌ها آگاهی کامل داشته باشد تا بتواند پروژه را مطابق با خواسته‌های کارفرما به پایان رساند. اما به عنوان صاحب برند، شما نیز باید از این نکات آگاهی داشته باشید. در ادامه به بررسی چند مورد از این نکات می‌پردازیم:

  • به رقیبانتان توجه کنید

به خاطر داشته باشید که در هر زمینه‌ای همواره کسب و کارهای دیگری وجود دارند که سعی دارند سهم بیش‌تری از بازار را به محصولات و خدمات خود اختصاص دهند. شما نیز باید به عنوان مدیر کسب و کارتان هوشیار باشد و شرایط موجود در بازار را به خوبی بسنجید. علاوه بر این تحلیل رقیبان و لوگو آنان می‌تواند درک بهتری از طراحی هویت برند به شما دهد.

  • نوع لوگو مناسب انتخاب کنید

انتخاب نوع لوگوی مناسب می‌تواند پایه طراحی لوگو شما باشد. لوگوها به سه دسته لوگوتایپ، لوگونماد، و ترکیبی تقسیم می‌شوند. بهتر است با گفت و گویی تخصصی با طراح خود و تحقیق بیش‌تر درباره اصول طراحی و روانشناختی، بهترین نوع لوگو را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. طراح باید بداند تفاوت لوگو تایپ با لوگو تصویری چیست و کدام یک برای کسب‌وکار شما کارآیی بهتری دارد.

  • از محیط پیرامون الهام بگیرید

خلاقیت و توجه به جزئیات یکی از مهم‌ترین نکاتی است که می‌تواند موجب طراحی یک لوگوی جذاب و کاربردی شود. برای طراحی یک لوگو منحصر به فرد باید یک ایده جذاب داشته باشید. سعی کنید اطلاعات خود را افزایش داده و فکرتان را آزاد کنید تا بتوانید از همه امکانات و ابزارهای موجود استفاده کرده و راحت‌تر تصمیم‌گیری کنید. سعی کنید با مشاهده دقیق‌تر محیط پیرامون خود از همه چیز الهام بگیرید. ارتباط میان مفاهیم و کلمات گوناگون را کشف کرده و سعی کنید ارتباط آن‌ها را با کسب و کار خود مشخص کنید. بدین ترتیب می‌توانید ایده‌های جذابی برای سفارش دیزاین لوگو داشته باشید. توجه به محیط پیرامون خصوصا در طراحی لوگو مواد غذایی می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد.

طراحی لوگو آنلاین

یکی از شیوه‌های مناسب و حرفه‌ای طراحی لوگو، استفاده از ابزارهای طراحی لوگو خارجی است، این ابزارها به شما کمک می‌کند که در مدت زمان کوتاهی یک لوگو ساده و مناسب در اختیار داشته باشید. توجه داشته باشید که این لوگو‌ها کارکرد زیادی برای شما به همراه نخواهد داشت و اگر دوست دارید صرفا برای تست می‌توانید ابزارهای  طراحی لوگو آنلاین را تست کنید. 

خدمات طراحی لوگو

بدون شک برای همه ما تاکنون پیش آمده است که با دیدن لوگو یک برند،‌ محصولات و خدمات آن را به یاد آوریم. به همین دلیل می‌توان گفت هدف اصلی طراحی لوگو، شناخته شدن برند یا یادآوری آن برای مخاطبان است. به عبارت دیگر لوگو به کمک سمبل‌ها و نشانه‌های مرتبط با کسب و کار، سبب ایجاد جایگاه در ذهن مخاطبان می‌شود. در واقع طبق نظر کارشناسان حوزه بازاریابی، طراحی لوگو نوعی سرمایه گذاری برای کسب و کارها محسوب می‌شود. از خدمات شرکت سلام گرافیک طراحی لوگو برای انواع کسب‌وکارها از جمله طراحی لوگو حقوقی و طراحی لوگو پزشکی است. همچنین اگر علاقه‌مند به مبحث طراحی لوگو هستید می‌توانید در دوره‌های آموزشی طراحی لوگو که توسط مدرسین مجرب سلام گرافیک برگزار می‌شود، شرکت کنید و به عنوان کارآموز طراحی لوگو در مجموعه سلام گرافیک مشغول به فعالیت شوید.

دلایل زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد تمام کسب و کارها به طراحی لوگو حرفه ای نیاز دارند، زیرا مهم‌ترین خدمات لوگو برای کسب و کارها به شرح زیر است:

  • افزایش‌ تعامل مشتریان
  • انتقال سریع اطلاعات به مخاطبان
  • جلب اعتماد مشتریان بالقوه
  • متمایز شدن از سایر رقبا

 شرکت طراحی لوگو

بهترین شرکت طراحی لوگو کدام است؟ این سوال قطعا اولین سوالی بوده که صاحبان کسب و کارها قبل از سفارش طراحی لوگو از خود می‌پرسند، زیرا لوگو چهره کسب و کار آن‌ها بوده و معمولا اولین موردی است که به چشم مخاطب می‌آید و در خاطر خود حک می‌کند. در نتیجه طراحی لوگو برند را باید به یک شرکت قابل اعتماد سپرد. معیارهای زیر از جمله مهم‌ترین مواردی هستند که نشان می‌دهد یک شرکت طراحی قابل اعتماد است یا خیر؟

  • ارائه انواع خدمات طراحی گوناگون
  • داشتن یک تیم طراحی متبحر
  • استفاده از نرم افزارهای بروز طراحی لوگو مثل طراحی لوگو با فتوشاپ
  • داشتن نمونه کارهای جذاب
  • ارائه خدمات با هزینه‌های منصفانه
  • داشتن رزومه قوی
  • رضایت مشتریان خارجی و داخلی
  • تحویل پروژه مطابق زمان مقرر

 مجموعه سلام گرافیک تمامی مولفه‌هایی که یک شرکت طراحی درجه یک باید داشته باشد را دارد. این شرکت خدمات متنوعی در زمینه طراحی لوگو، طراحی بنر، طراحی ست اداری و هر آنچه که به دیده شدن کسب و کار شما کمک می‌کند ارائه می‌دهد.

بهترین طراحی لوگو

طبق نظر بسیاری از کارشناسان لوگو چهره کسب و کار است، پس باید با دقت و حساسیت زیادی طراحی شود. طراحی آماتور لوگو، کسب و کار را از اهداف خود بسیار دور می‌کند و سبب ضرر و زیان‌های جبران ناپذیری برای برند می‌شود.

  • طرح لوگو باید زیبا و چشم‌نواز باشد.
  • طراحی مرتبط با نوع فعالیت و خدمات کسب و کار باشد.
  • دارای رنگ‌های جذاب باشد.
  • قاعده روانشناسی رنگ‌ها در آن رعایت شده باشد.
  • از طرح سایر رقبا کپی‌برداری نشده باشد.
  • تایپوگرافی خوانا و جذابی داشته باشد.

سفارش انلاین طراحی لوگو

سفارش انلاین طراحی لوگو یکی از خدمات قابل توجه شرکت سلام گرافیک محسوب می‌شود‌. این شرکت به منظور خدمت‌رسانی گسترده به کلیه کسب و کارهایی که قصد دیده شدن دارند؛ سفارشات طراحی خود را از طریق سامانه شرکت می‌پذیرد. پس از ثبت سفارش در سامانه، کارشناسان مربوطه برای بالا بردن کیفیت طراحی لوگو آنلاین، به صورت تلفنی یا در صورت امکان حضوری، یک جلسه مشاوره با صاحب برند برگزار می‌کنند. طی این جلسه صاحب برند تمامی سلایق، خواسته‌ها و انتظارات خود را به طراح توضیح می‌دهد.

طراحی لوگو حرفه ای

طراحی لوگو حرفه ای سبب معرفی هوشمندانه برند به مخاطب و جاودانگی در ذهن او می‌گردد. قطعا هر چه میزان مهارت و تجربه طراح بیشتر باشد، خروجی طراحی به هدف اصلی نزدیک‌تر است. معمولا یک طراح حرفه‌‌ای برای بالا بردن کیفیت کار خود به اصول و قوانین اولیه طراحی پایبند است. موارد زیر مهم‌ترین اصول طراحی به شمار می‌روند:

  • طراحی لوگو متناسب با نوع فعالیت
  • رعایت هارمونی و روانشناسی رنگ‌ها
  • استفاده از تصاویر با‌کیفیت
  • منحصر بفرد بودن طرح
  • بررسی لوگو در زوایا و سایزهای مختلف
  • توجه به جزئیات
  • استفاده از فونت‌های مناسب طراحی لوگو طوری که لوگو خوانا باشد و مخاطب متوجه نوشته بشود.

تیم طراحی لوگو

آنچه که مسلم است همیشه نتیجه انجام کارها به صورت تیمی بسیار بهتر از انجام همان کار به شکل فردی است. شرکت‌های خدمات گرافیکی معمولا برای بالا بردن نتیجه پروژه‌های طراحی، اکثر فعالیت‌های خود را به صورت تیمی و گروهی انجام می‌دهند. در شرکت سلام گرافیک نیز تیم طراحی لوگو، با هم‌فکری یکدیگر برای انواع کسب و کارها لوگوهای خلاقانه‌ای را طراحی می‌کنند. با خیالی آسوده می‌توان طراحی کلیه عناصر تبلیغاتی کسب و کار خود را به آن‌ها سفارش داد‌ چون موارد زیر بارزترین ویژگی‌های این تیم حرفه‌ای به شمار می‌رود:

  • مشورت و هم‌اندیشی تمامی اعضا با یکدیگر
  • توجه به نیاز و خواسته مشتری
  • مشورت با مشتری قبل از شروع کار
  • استفاده از ابزارهای پیشرفته مثل ایلاستریتور
  • آشنایی به امور بازاریابی و برندینگ

طراحی لوگو چیست؟

منظور از لوگو، یک نشانه‌ی گرافیکی بوده که معمولا یک علامت، سمبل، نوشتار و یا ترکیبی از این‌ها است. اگر بخواهیم در یک کلام بیان کنیم که هدف اصلی طراحی لوگو چیست؟ باید گفت معرفی خدمات و محصولات یک کسب و کار به مخاطبان هدف اصلی طراحی لوگو است. خلاقیت در طراحی لوگو می‌تواند سبب محبوبیت برند بین مخاطبان و ماندگاری در ذهن آن‌ها شود. به همین دلیل اولین اقدامی که کسب و کارها باید انجام دهند، سفارش طراحی لوگو برای برند مورد نظر است پس از آن باید اقدام به ثبت لوگو کنند.

طراحی لوگو شیک

طرح‌های گرافیکی و جلوه‌های بصری مانند لوگو، معمولا می‌توانند مخاطب بیشتری را به خود جذب نمایند. همچنین انسان‌ها از طریق حس بینایی راحت‌تر می‌توانند چیزی را در حافظه خود حک کنند. به همین دلیل تمامی کسب و کارها برای معرفی خود به طرح‌های گرافیکی خلاقانه و لوگو نیاز دارند. پس از درک اهمیت طراحی لوگو حرفه‌ای بهتر است بدانیم برای طراحی لوگوی شیک باید چه اصولی رعایت شود:

  • پیام برند را به طور واضح به مخاطب منتقل کند.
  • جذابیت و مدل طرح آن به طوری باشد که پس از گذشت سال‌ها نیز چشم‌نواز باشد یا ساده‌تر بگوییم طرح لوگو پس از چند سال “از مد نیفتد یا دمده نشود”.
  • تغییرات در سایز لوگو یا سیاه و سفید کردن آن سبب پایین آمدن وضوح آن نشود.
  • ترکیب رنگی جذابی داشته باشد.

مهم‌ترین عناصر ساخت لوگو

یک طراح حرفه‌ای به هنگام طراحی یک لوگو، مهم‌ترین عناصری که به آن‌ها توجه دارد چه مواردی است؟ مهم‌ترین عناصری که طراح لوگو پیش از ساخت آرم باید مورد توجه قرار دهد عبارتنداز:

  • پلتفرم نمایش لوگو: نحوه طراحی لوگو تا حدود زیادی به زمینه نمایش لوگو بستگی دارد. آیا لوگو را فقط برای نمایش در وبسایت می‌خواهید یا می‌خواهید به صورت چاپی نیز از آن استفاده کنید یا به طراحی لوگو برای شبکه‌های اجتماعی نیاز دارید؟ توجه به بافت یا فضای انتشار لوگو به طراح کمک می‌کند ویژگی‌های آرم را درست مطابق با این فضا طراحی کند برای مثال طراحی لوگو برای اینستاگرام با طراحی لوگو تلگرام متفاوت است. همچنین اگر می‌خواهید از لوگو در جاهای مختلفی استفاده کنید، باید از طراح بخواهید تا لوگویی برای شما طراحی کند که قابلیت استفاده در پلتفرم‌های آنلاین و آفلاین را داشته باشد.
  • رنگ لوگو: از دیگر عناصر بسیار مهم لوگو است. لوگو با کمک رنگ خود مفاهیم را انتقال داده و به واسطه همین انتقال مفاهیم در حافظه‌ها باقی می‌ماند. انتخاب رنگ مناسب برای لوگو باید کاملا هوشمندانه صورت گیرد. برای مثال اگر نیاز به طراحی لوگو تجاری دارید باید رنگ لوگو با رنگ فضای تجارت شما همخوانی داشته باشد. شما می‌توانید خودتان راجع‌به رنگ‌های انتخابیتان با طراح لوگو صحبت کنید یا اگر یک رنگ انتخابی ندارید، همه چیز را به طراح بسپارید.
  • عناصر تایپوگرافیک: این عنصر مهم‌ترین و تاثیرگذارترین بخش یک لوگو است. نویسه نگاری در خاص و حرفه‌ای به نظر رسیدن انواع لوگو مثل لوگو فروشگاهی تاثیر بسزایی دارد به شرط آنکه کاملا حرفه‌ای طراحی شود.
  • نمادهای انتزاعی: تایپوگرافی‌ها تنها عناصر مورد توجه در طراحی لوگو نیستند؛ برای حرفه‌ای تر شدن خروجی کار می‌توان برخی از نمادهای انتزاعی یا اشکال هندسی را نیز در طراحی لوگو خصوصا طراحی لوگو مینیمال اضافه کرد. البته که انتخاب این موارد باید با احتیاط زیادی صورت بگیرد تا نتیجه نهایی در عین سادگی خاص و همه پسند باشد.

طراحی لوگو در 5 دقیقه؛ زمان طراحی لوگو چقدر است؟

تعدادی سایت طراحی لوگو وجود دارد که به صورت آنلاین و در عرض 5 دقیقه لوگو را برای شما طراحی کرده و خروجی کار را تحویل می‌دهد. یک نرم افزار آنلاین لوگوساز نیز مانند نرم افزارهای موبایلی و طراحی لوگو با گوشی نمی‌توانند جایگزین خوبی برای یک گرافیست باشند. مدت زمان معقول ساخت لوگو توسط سلام گرافیک بسته به نوع طراحی حدود 15 روز است.

اگر می‌خواهید در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید و اصطلاحا در 5 دقیقه لوگوی طراحی شده را تحویل بگیرید می‌توانید از سایت طراحی لوگو آنلاین مانند سایت طراحی لوگو logo online کمک بگیرید اما همان‌طور که گفتیم نباید انتظار زیادی از طراحی صورت گرفته داشته باشید. چون این طرح‌ها به صورت کامپیوتری طراحی می‌شوند و درک درستی از نیاز و انتظارات شما از یک نشان تجاری ندارند. اگر علاقه‌مند به طراحی لوگو هستید و دسترسی به سیستم کامپیوتری ندارید می‌توانید با استفاده از برخی اپلیکیشن‌های طراحی لوگو ایده خود را پیاده کنید و از برنامه‌هایی مثل طراحی لوگو با اینشات یا طراحی لوگو با پیکس آرت استاده کنید.

چگونه از لوگوی طراحی شده همه جا استفاده کنیم؟

لوگوی طراحی شده از سوی سلام گرافیک خروجی با کیفیت بسیار بالایی دارد. به همین خاطر می‌توانید از این لوگو علاوه بر پلتفرم‌های آنلاین چون وبسایت و شبکه‌های اجتماعی، در برنامه‌های بازاریابی آفلاین خود نیز استفاده کنید. برای مثال لوگوی طراحی شده از سوی سلام گرافیک به دلیل کیفیت اجرای بالا، قابلیت چاپ بر روی ست اداری، سربرگ‌های اداری، کاتالوگ، بروشور و… را دارد. بنابراین لوگوهای طراحی شده محدود به درج بر روی وبسایت نیستند؛ شما می‌توانید از این لوگو هرجا که می‌خواهید نشانی از آرم تجاری شما باشد استفاده کنید.

آیا همه کسب و کارها نیاز به طراحی لوگو دارند؟

برای تشکیل هویت برند و همچنین ماندگاری در ذهن مخاطب بهتر است از طراحی لوگو برای برند خود استفاده کرد. فرقی ندارد کسب و کار کوچک است یا  بزرگ، دیزاین نشان تجاری یا همان لوگو یک قدم اصلی و اساسی در تشکیل هویت برند است.

لوگو نشان‌دهنده هویت یک برند و ارزش‌های آن است. برای کسب و کارهای کوچک، داشتن یک نام تجاری قدرتمند فرصتی طلایی است که متاسفانه در اغلب اوقات به راحتی از دست می‌رود.

به همین دلیل هر کسب و کار بزرگ و کوچکی به یک لوگو حرفه‌ای برای معرفی بهتر خود و تبلیغات اثربخش‌تر نیاز دارد. متاسفانه بسیاری از کسب و کارها طراحی حرفه‌ای لوگو را یکی از اولویت‌های خود قرار نمی‌دهند و تصور می‌کنند که هنوز به لوگو نیازی ندارند.

این تصور کاملاً اشتباه بوده و می‌تواند ضربه‌ای مهلک به موفقیت کسب و کار شما وارد کند. ممکن است تصور کنید که می‌توانید به جای سرمایه‌گذاری روی لوگویی حرفه‌ای، هزینه آن را صرف مسائل و مشکلات دیگری کنید.

اما باید به خاطر داشته باشید که تنها در صورت داشتن یک لوگو حرفه‌ای و جدی گرفتن اهمیت آن است که می‌توانید یک کسب و کار حرفه‌ای و قدرتمند را راه‌اندازی کنید.

همه کسب و کارها نیاز به طراحی لوگو دارند

با نگاهی ساده به آمار حاصل از تحقیقات انجام شده در این زمینه می‌توان به اهمیت بالای لوگو برای تمام مشاغل و شرکت‌ها پی برد:

  • حدود 93 درصد از مشتریان با مشاهده لوگو یک برند و تحریک چشمی به خرید محصولات آن ترغیب می‌شوند.
  • حدود 80 درصد مشتریان با دیدن رنگ لوگو مورد علاقه خود تمایل بیش‌تری نسبت به خرید پیدا می‌کنند.
  • حدود 7 درصد از مشتریان با به خاطر آوردن رنگ لوگو یک برند تصمیمی به خرید گرفته‌اند.

چرا به لوگو نیاز داریم؟

برخی از دلایل مهمی که می‌تواند اهمیت طراحی لوگو حرفه‌ای برای هر کسب و کاری را به خوبی نشان دهد عبارت است از:

  • اولین برداشت موثر و سازنده

همانطور که گفته شد لوگو شما نماینده کسب و کار و به منزله چهره شماست. هر کسب و کاری تنها و تنها یک بار فرصت ایجاد احساس خوب در مخاطبان را دارد. در واقع لوگو روشی عالی برای تاثیرگذاری بیش‌تر بر مشتریان بالقوه است. داشتن یک آرم حرفه‌ای و مناسب می‌تواند چیزهای زیادی درباره شما به مخاطبان گفته و روی اولین برداشت آن‌ها از کسب و کار شما تاثیرگذار باشد.

  • تقویت وفاداری و اعتماد مشتریان

عاملی مهم که موجب موفقیت هر کسب و کار می‌شود وفاداری مشتریان است. جلب اعتماد و وفاداری مشتریان کار ساده‌ای نیست. داشتن لوگویی حرفه‌ای می‌تواند کمکی بزرگ در این زمینه باشد.

یک آرم حرفه‌ای و اصولی می‌تواند مخاطبان را از نظر فکری درگیر کسب و کار شما کند. زمانی که محصولات و هدایای تبلیغاتی گوناگونی را با لوگو خود به مصرف‌کنندگان عرضه می‌کنید، در واقع قدردانی خود را نشان دادن و وفاداری و اعتماد آنان را تقویت می‌کنید.

  • حفظ نام برند

لوگو ابزاری مهم برای حفظ نام برند است. اگر می‌خواهید مشتریان و مخاطبانتان هیچگاه شما را فراموش نکنند باید طراحی آرم حرفه‌ای را یکی از اولویت‌های خود قرار دهید. اگر مشتریان تجربه خوبی از استفاده از محصولات و خدمات شما داشته باشند، با مشاهده لوگو این تجربیات را با دیگر افراد و نسل‌های بعدی نیز به اشتراک می‌گذارند.

به همین دلیل هر کسب و کار نیاز به لوگویی مناسب دارد تا بتواند احساسات مثبت در مشتریان را تقویت کرده و آن را به نسل‌های بعدی نیز منتقل کند. با داشتن یک لوگوی خاص در کنار خدمات و محصولات مطلوب می‌توانید وفاداری و اطمینان مشتریان را در آینده تضمین کنید.

طراحی لوگو برند حرفه ای

  • نشانه‌ای برای حرفه‌ای بودن

اگر نگاهی به کسب و کارها و مشاغل بزرگ بیاندازید متوجه می‌شوید که هیچ بیزینس بزرگی بدون لوگو وجود ندارد. لوگوها در عین سادگی بخش بسیار مهمی از کسب و کار شما را در بر می‌گیرند.

آرم در واقع نماینده شما در جامعه و در میان مصرف‌کنندگان است. هیچ کسب و کاری نمی‌تواند بدون داشتن لوگویی مناسب، ادعا بر حرفه‌ای بودن خود داشته باشد. در واقع لوگو جزئی مهم از اعتبار و حرفه‌ای بودن شما است و می‌تواند بر احساس مشتریان نسبت به کسب و کارتان تاثیرگذار باشد.

چرا به لوگوی اختصاصی نیاز داریم؟

لوگوی اختصاصی به لوگوی گفته می‌شود که تنها برای ما و مجموعه ما طراحی و پیاده سازی شده باشد و از هیچ المانی که در دیگر لوگوها مورد استفاده قرار گرفته است استفاده نشده باشد. مزیت‌های مختلفی برای استفاده از یک لوگوی اختصاصی وجود دارد که از جمله این مزیت‌ها می‌توان به کیفیت عالی، استفاده به عنوان عنصری مهم در برندینگ و… اشاره کرد.

لوگوی اختصاصی برند

زمانی که در حال اولویت‌بندی کارهای لازم برای راه‌اندازی کسب و کار خود هستید، ساخت لوگو اختصاصی ممکن است به عنوان یک اولویت بالا به نظر نرسد. همواره زمزمه‌ای آرام به شما می‌گوید که شاید هیچگاه به یک لوگو نیاز پیدا نکنید. اما بهتر است هیچگاه به آن صدا توجه نکنید! طراحی یک لوگو اختصاصی و حرفه‌ای سهم بسیار مهمی در ساخت یک برند موفق خواهد داشت. حال چرا ایجاد لوگو اختصاصی مهم است؟

لوگوی اختصاصی چیست؟

منظور از لوگوی اختصاصی به لوگویی گفته می‌شود که با استفاده از دانش طراح لوگو، به صورت اختصاصی و تنها برای همان کسب و کار طراحی و پیاده سازی شده است. لوگوی اختصاصی قابلیت ثبت دارد.

کاربردهای لوگوی اختصاصی

استفاده از لوگوهای اختصاصی این امکان را به شما می‌دهد که لوگوی خود را در هر محیط و هر فضایی استفاده کنید. در اختیار داشتن یک لوگوی مختص به خود به نوعی بازاریابی به حساب می‌آید و همین مورد باعث می‌شود که بدون هزینه اضافی، مخاطب شما را با یک لوگوی خاص و حرفه‌ای در خاطر داشته باشد.

لوگو می‌تواند توجه مخاطبان را به خود جلب کند، تاثیر اولیه عمیقی بر مشتریان گذارد، به تشکیل هویت برند شما کمک کند، به ماندگار شدن کسب و کارتان کمک کند، شما را از دیگر رقیبان مجزا کند، و همچنین اعتماد و وفاداری مشتریان را نیز نسبت به کسب و کارتان افزایش دهد.

  • لوگو اختصاصی هویت شما را نشان می‌دهد

لوگو می‌تواند قدرت و مالکیت شما را به خوبی نشان دهد. آرم کسب و کار شما باید روی تمام محصولات، بیزینس کارت‌ها، نامه‌ها، و همچنین وبسایت‌ و شبکه‌های اجتماعی‌تان درج شود. لوگو می‌تواند به تمام مخاطبان در سرتاسر جهان بگوید که شما که هستید و محصولات و خدماتتان چه مزایایی برای مشتریان و مصرف‌کنندگان خواهند داشت. لوگو اختصاصی شما باید با توجه به ارزش‌ها، اهداف، و نوع خدماتتان طراحی شود.

  • لوگو خاص برندتان شما را از رقیبان مجزا می‌کند

یک لوگو نه تنها هویت شما را نشان می‌دهد، بلکه می‌تواند کسب و کارتان را از دیگر رقبا مجزا کند. یک لوگوی حرفه‌ای باید در عین ارسال پیام مورد نظر به مخاطبان، کاملا متفاوت باشد. لوگوی اختصاصی شما به مخاطبان می‌گوید که چرا کسب و کارتان یونیک و منحصر به فرد است. ممکن است ده‌ها کسب و کار دیگر خدمات و محصولات مشابه شما را ارائه دهند، اما این شما هستید که ارزش‌های بیش‌تری را به مخاطبان ارائه داده و آن را به خوبی در لوگوی خود منعکس کرده‌اید. در یک کلام، لوگوی شما می‌تواند هم ارزش‌هایتان را منعکس کند، و هم دلیل متفاوت و بهتر بودن شما نسبت به رقبایتان را به خوبی نشان دهد.

  • مخاطبان شما انتظار یک لوگوی اختصاصی دارند

لوگوی شما اولین چیزی است که مخاطبان به هنگام هرگونه ارتباط با کسب و کارتان به آن توجه می‌کنند. لوگو باید در مرکز تمام ابزارهای مارکتینگ و المان‌های تبلیغاتی باشد. اگر یک لوگوی اختصاصی نداشته باشید، فرصت ماندگار کردن برند و کسب و کارتان را از دست خواهید داد.

4.4/5 - (43 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *