طراحی لوگو دو بعدی


طراحی لوگو دو بعدی به عنوان یک نماد بصری بسیار قدرتمند، در دنیای کنونی تجارت و بازاریابی، دارای جایگاه ویژه‌ای است. لوگو دو بعدی ساده بوده و هویت برند را به خوبی به مخاطب انتقال می‌دهد. از گذشته تا به کنون لوگو‌ها تحولات زیادی را پشت‌سر نهاده‌اند و به یک عنصر گرافیکی اساسی برای شناخت برند‌ها تبدیل شده‌اند. اگر شما دوست‌دار لوگو‌های ساده و تاثیرگذار هستید، می‌توانید با  شرکت گرافیکی سلام گرافیک تماس گرفته و با کارشناسان ما در این زمینه صحبت کنید و لوگوی دو بعدی را سفارش دهید.

نمونه لوگو دو بعدی

سلام گرافیک در سال‌های متمادی فعالیت خود توانسته است با بهره‌گیری از دانش طراحان خود به صورت حرفه‌ای، نمونه‌ لوگو جذاب و متمایز زیادی را وارد بازار رقابتی تجارت کند.
اگر شما دنبال یک طراحی فوق حرفه‌ای و خاص هستید، می‌توانید بر روی تخصص طراحان سلام گرافیک حساب باز نمایید. شما با مشاهده‌ی نمونه کارهای تیم ما در ادامه متوجه خواهید شد که موفقیت اتفاقی نیست.

طراحی لوگو دو بعدی حرفه‌ای

مهم‌ترین نکته در طراحی نشان واره دو بعدی، طراحی حرفه‌ای آن است. لوگوهای دوبعدی تاثیر زیادی روی مخاطب می‌گذارند اما اگر این لوگو به صورت حرفه‌ای طراحی نشده باشد، به همان اندازه می‌تواند تاثیر منفی داشته باشد. طراحی یک نشان واره در دو بعد پیچیدگی‌های بیشتری نسبت به لوگوهای فلت دارد به همین خاطر حتما از یک طراح حرفه‌ای و باتجربه کمک بگیرید.

طراحی لوگو دو بعدی بهتر است یا سه بعدی؟

سلام گرافیک هم طراحی لوگو سه بعدی و هم دو بعدی را برای شما انجام می‌دهد اما اینکه کدام یک برای کسب‌وکارتان مناسب‌تر است، به عوامل متعددی چون ماهیت کسب‌وکار، اسم برند، سبک انتخابی برای لوگو و… بستگی دارد. برای دریافت مشاوره کافیست با ما تماس بگیرید.

مراحل سفارش طراحی لوگو 2 بعدی در سلام گرافیک

فرآیند سفارش طراحی لوگو دو بعدی در استودیو سلام گرافیک ساده بوده و شما به راحتی می‌توانید لوگوی مورد نظر خود را با بهره‌گیری از مشاوران رایگان ما دریافت کنید. مراحل ثبت سفارش لوگو 2 بعدی در سلام گرافیک به شرح زیر است:
1. ابتدا شما با ما تماس حاصل نموده و نیاز خود را مطرح کنید‌. سپس کارشناسان به شما کمک خواهند کرد تا درک بهتری از نیاز خود را داشته باشید و بتوانید بهترین نمونه لوگو را انتخاب نمایید.
2. در مرحله بعدی، کارشناسان سلام گرافیک تجزیه و تحلیل‌های خود را در زمینه‌ی کسب و کار شما انجام خواهند داد و با بررسی دقیق رقبای شما، چندین طرح نمونه را آماده سازی خواهند کرد تا مشتری از میان آن‌ها یکی را برگزیند.
3. سپس طرح انتخاب شده را اصلاح و ویرایش می‌نمایند و تغییرات نهایی را با توجه به خواست مشتری اعمال می‌کنند.
4. در مرحله‌ی آخر، طرح نهایی به صورت فایل در فرمت‌های مختلف به مشتری تحویل داده خواهد شد.

قیمت طراحی لوگو 2 بعدی

قیمت طراحی لوگو دو بعدی بستگی به عوامل مختلفی نظیر پیچیدگی طرح، تعداد اتودها و ویرایش‌ها، یونیک بودن، زمان اتمام پروژه، چند‌ زبانه بودن، تعداد ویرایش‌ها و اتودهای استفاده شده و دیگر عوامل دارد. شما برای اطلاع دقیق از قیمت‌ها با توجه به لوگوی انتخابی خود، می‌توانید با شرکت سلام گرافیک تماس حاصل کنید تا کارشناسان ما به صورت دقیق نیازهای شما را بررسی نمایند و یک تعرفه منصفانه به شما بدهند.

مشاوره رایگان سلام گرافیک

انتخاب یک لوگو منحصر به فرد و جذاب برای برند شما بسیار حائز اهمیت است، از این رو مشاوره رایگان طراحی لوگو دو بعدی می‌تواند به کسب و کار شما کمک زیادی نماید. مشاوران رایگان با تجربه سلام گرافیک، با بررسی و شناخت کامل کسب و کار شما، یک طراحی مطمئن و قابل اعتماد برای برند شما طراحی می‌کنند.
با مشاوره رایگان سلام گرافیک قادر خواهید بود بهترین راه کار‌ها برای انتخاب رنگ، شکل و نماد را در نظر بگیرید. همچنین، لوگوهای سلام گرافیک قابلیت ثبت دارند. اینگونه شما برند خود را به خوبی به مخاطب معرفی کرده و در ذهن مشتریان جایگاهی ماندگار خواهید داشت.

به دلیل ساده‌تر بودن به نسبت دیگر لوگو‌ها بسیار سریع‌تر طراحی و آماده می‌شوند.

فرایند طراحی لوگو در شرکت میانبر به 3 تا 5 روز زمان نیاز دارد.

طراحی لوگو دو بعدی به دلیل ساده بودن شکل ظاهری آن، امروزه کاربرد‌های زیاد دارد.

لوگوی 2 بعدی مناسب باید ساده، خلاق و قابل خواندن بوده و همچنین لوگو باید در هر اندازه‌ای بدون اشکال و قدرتمند باشد.

سفارش طراحی تصویرسازی

با لوگو 2D و انواع آن بیشتر آشنا شوید!

لوگو‌های دو بعدی تاثیرگذاری بسیار زیادی در جذب مخاطب و همچنین ماندگاری بالاتری دارند. در طراحی لوگو دو بعدی از عرض و ارتفاع استفاده می‌شود. اغلب این نمونه از لوگو‌ها شامل شکل‌های ساده هندسی نظیر: مثلث، شش گوشه و همچنین دایره هستند.
به دلیل سادگی، کاربرد‌های متفاوتی دارند و می‌توان آن‌ها را به صورت مدرن طراحی کرد تا هویت برند را به خوبی به مخاطب معرفی کنند. مشتریان می‌‌بایست با توجه به نوع کسب و کار خود، بودجه و همچنین سلیقه‌ خود نمونه‌ای را انتخاب نمایند که به راحتی قابل شناسایی باشد.

مراحل و اصول طراحی لوگو دو بعدی

طراحی لوگو دو بعدی مانند دیگر لوگو‌ها برای ماندگار شدن در ذهن‌ها باید ساده بوده و دارای پیچیدگی خاصی نباشد. پیچیده بودن لوگو باعث سردرگم شدن مخاطب خواهد شد. ترکیب رنگی معیار مهم دیگری است که حتما باید رعایت گردد، چرا که آینده‌ی کسب و کار شما تا حد زیادی به لوگو بستگی دارد.
همچنین بهتر بوده، جذابیت لوگو در طراحی‌های سیاه و سفید حفظ شود. همکاران ما سال‌هاست تجربه‌ی کافی و تخصصی در زمینه‌ی طراحی لوگو دو بعدی را دارا هستند. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان و سفارش لوگو اختصاصی برند خود با شماره 09355054580 تماس حاصل کنید.

نکات مهم در طراحی لوگو دو بعدی

نکات طراحی لوگو دو بعدی عبارتند از:

    1. ترکیب رنگی مناسب

به کار بردن رنگ‌بندی نامناسب و عدم هماهنگی بین آن‌ها آسیب‌های سوئی برای آینده بیزینس دارد. کارشناسان سلام گرافیک توصیه می‌کنند که ترجیحا رنگ سازمانی برای طراحی به کار برده شود. علاوه‌براین آرم تجاری باید در قالب سیاه و سفید نیز همچنان جذابیت و زیبایی داشته باشد.

    • رعایت اصل تعادل و تقارن

یک لوگوی دوبعدی باید کاملاً متناسب و متقارن دیزاین شود. این موضوع باعث می‌شود تا از نظر زیبایی شناختی و جاذبه بصری بتواند توجه مخاطبان را جلب کند.

    • کنار گذاشتن جزئیات و تمرکز روی المان‌های اصلی

یکی از اصول طراحی لوگو دوبعدی سادگی آن است؛ بنابراین باید تا حد ممکن پیچیدگی‌ها و المان‌های اضافی از بین بروند. این نوع نمادها قرار است با ابعاد متنوع و در جاهای مختلف از بنر گرفته تا شبکه‌های اجتماعی درج شوند؛ بنابراین با کوچک شدن سایز آن‌ها مخاطبان جزئیات ریز را نمی‌بینند.

    • شناسایی مخاطبان

برگزیدن المان‌ها، اشکال و رنگ‌های به کار رفته در لوگو دوبعدی باید با توجه به مخاطبان کسب و کار انجام گیرد.

ویژگی طراحی لوگو دو بعدی حرفه‌ای و اختصاصی

طراحی لوگو‌ دو بعدی در این سال‌های اخیر برای رونق کسب و کار‌ها بسیار موفق عمل کرده‌اند، چرا که ویژگی‌های منحصر به فرد زیادی دارند. در ادامه برای شما به بررسی ویژگی‌های لوگو دو بعدی حرفه‌ای و اختصاصی خواهیم پرداخت.

  • جلب توجه بیشتر: به دلیل شکل ظاهری زیبا و جذابی که دارند، توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب می‌کنند.
  • احساس عمق و وزن: متفاوت بودن تکنیک طراحی آن‌ها با لوگو‌های دیگر، باعث می‌شود تا مخاطب یک تجربه بصری متفاوت را داشته باشد.
  • قابلیت انعطاف‌پذیری: از آن‌ها می‌توان در پلتفرم‌های مختلف استفاده کرد و خاصیت انعطاف‌پذیری بالایی دارند.

4.7/5 - (4 امتیاز)
6 پاسخ
  1. واسه شرکت حمل و نقل لوگو دوبعدی بهتره یا سه بعدی؟

    1. سمیرا خادم گفت:

      سلام . لوگو دو بعدی مناسب تر خواهد بود

  2. سلام فرق لوگو دو بعدی با لوگو معمولی چیه دقیقا؟ چون من نمونه هارو که دیدم تفاوت چندانی احساس نکردم.

    1. سمیرا خادم گفت:

      سلام احسان عزیز
      لوگوهای معمولی به صورت فلت طراحی می‌شن یعنی شما وقتی لوگو رو نگاه می‌کنی، هیچ بعدی و وجهی نداره درحالی که لوگو دوبعدی به صورت بعددار و با وجوه قابل تشخیص طراحی می‌شه.
      اگر می‌خواید براتون نمونه کار ارسال کنیم تو ایتا یا تلگرام به شماره 09355054580 تماس بگیرید.

  3. یک لوگو 2 بعدی یونیک میخوام شما انجام میدین؟

  4. سلام وقتتون بخیر
    من دقیقا متوجه نشدم طراحی لوگو دو بعدی چیه؟ میشه توضیح بدین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *