مشاوره طراحی لوگو

مشاوره طراحی لوگو واقعا نیاز است؟ قبل از پیاده سازی لوگو نیاز به مشاوره داریم؟ نیاز به مشاور طراحی لوگو دارید؟ به دنبال شرکت طراحی گرافیک برای مشاوره طراحی لوگو هستید؟ شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک با ارائه خدمت مشاوره رایگان طراحی لوگو قصد دارد روند طراحی و ساخت لوگو را به بهترین نحوه انجام دهد. برای دریافت خدمت مشاوره رایگان طراحی لوگو کافی است با شماره 09355054580 تماس حاصل کنید.

مشاور طراحی لوگو کیست؟

مشاور طراحی لوگو کسی است که با استفاده از دانش فنی خود و همچنین برخورداری از دانش تخصصی که کسب کرده است سعی می‌کند روند طراحی لوگو را به بهترین و مناسب‌ترین نحوه انجام برای شرکت یا فرد سفارش دهنده طراحی لوگو ارائه دهد. توجه داشته باشید که تنها فردی می‌تواند خدمات مشاوره طراحی لوگو ارائه دهد که خود به عنوان متخصص طراح لوگو مشغول به فعالیت بوده باشد.

شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک با ارائه انواع طراحی لوگو از طراحی لوگو تصویری، طراحی لوگو ترکیبی و طراحی لوگو تایپ به یکی از شرکت‌های فعال در حوزه طراحی گرافیک و لوگو شناخته می‌شود. نیاز به مشاور طراحی لوگو دارید؟ همین حالا با من تماس بگیرید. 

مشاوره رایگان طراحی لوگو

نیاز به مشاوره رایگان طراحی لوگو دارید؟ از خدمات مشاوره‌ای رایگان طراحی لوگو شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک با خبر هستید؟ همین حالا با ما تماس بگیرید.

وظایف مشاور طراح لوگو

مشاور طراح لوگو سعی دارد که روند طراحی لوگو را به بهترین نحو برای سفارش دهنده طراح لوگو ارائه دهد. به نوعی می‌توان گفت که مشاور طراح لوگو روند ساخت لوگو را برای سفارش دهنده مشخص کرده و به ابهامات و سوالات مشتری پاسخ می‌دهد.

همچنین مشاور طراحی لوگو سعی می‌کند قیمت طراحی لوگو را به صورت شفاف و واضح به شما ارائه دهد. 

راهنمایی رایگان دریافت کنید!

با یک تماس رایگان راهنمایی دریافت کنید و به صورت تخصصی در رابطه با لوگو، روند ثبت لوگو، قوانین لوگو و… اطلاعات کاملی به دست آورید!

خصوصایت اخلاقی مشاوران لوگو

برای اطلاع از نحوه انجام پروژه طراحی لوگو توسط شرکت طراحی سلام گرافیک ویدیو مقابل را مشاهده کنید. 

سمیرا خادم و مجتبی ملاکی در رابطه با روند طراحی و همچنین هر آنچه در رابطه با لوگو باید بدانید را به شما خواهند گفت. 

بررسی رزومه و سوابق طراح، نمونه کار قابل اثبات و بررسی قیمت 3 مورد از مهم‌ترین فاکتورهایی هستند که برای انتخاب طراح لوگو باید در نظر داشته باشید.

این جلسه مشاوره به درخواست و تمایل مشتری می‌تواند به صورت آنلاین، تلفنی و حضوری برگزار شود.

سفارش طراحی تصویرسازی

تاثیر مشاوره طراحی لوگو

شرکت در یک جلسه مشاوره پیش از طراحی لوگو، میزان تاثیرگذاری و موفقیت آن لوگو را چندین برابر می‌کند. حتی اگر برای سفارش طراحی لوگو نزد بهترین طراح لوگو بروید اما اگر نتوانید هدف و انتظارات خود را به درستی به طراح منتقل کنید، طرح نهایی ممکن است آن چیزی نباشد که شما انتظارش را داشتید؛ حتی اگر به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن طراحی شده باشد. یک لوگوی خوب علاوه بر آنکه زیبا، خاص و چشم‌نواز است، مفهوم و پیام خود را به درستی منتقل می‌کند. بنابراین طراح لوگو باید بداند لوگویی که طراحی می‌کند قرار است حاوی چه پیامی برای مخاطب خود باشد.

در یک جلسه مشاوره طراحی لوگو، ابتدا شما راجع‌به ایده‌های خود صحبت می‌کنید. به صورت واضح و شفاف به طراح بگویید که از یک لوگو چه انتظاری دارید و می‌خواهید این آرم چه احساس و پیامی را به مخاطب شما منتقل کند. اگر طرح پیشنهادی یا رنگی برای لوگو خود در نظر دارید، حتما آن را با طراح در میان بگذارید؛ از این طریق به طراح لوگو کمک می‌کنید به سلیقه و انتظارات شما نزدیک‌تر شود. در صورتی که یک رنگ سازمانی مشخص دارید حتما آن را با طراح در میان بگذارید.

سپس طراح راجع‌به هر آن چیزی که پیش از طراحی لوگو باید بدانید، با شما صحبت می‌کند. اگر در انتخاب طرح مناسب یا رنگ لوگو سردرگم هستید، مشاور کمک می‌کند متناسب با اهداف کسب‌وکارتان و طیف مخاطبانی که دارید، بهترین ایده‌ها را برای طراحی یک نشان تجاری خاص پیدا کنید. گاهی اوقات طرح‌های اولیه که انتخاب می‌کنید ممکن است قابلیت اجرا نداشته یا در صورت اجرا تاثیرگذاری کافی نداشته باشند. در این جلسه مشاوره می‌توانید راجع‌به تمامی این موضوعات گفتگو و مشورت کرده تا در نهایت به یک تصمیم و انتخاب مشترک برای طراحی لوگو برسید.

چرا شرکت در جلسه مشاوره لوگو ضروری است؟

طولانی شدن روند برخی از پروژه‌های طراحی لوگو به این خاطر است که طراح با مشتری سفارش دهنده لوگو نتوانسته‌اند به خوبی با یکدیگر همفکری و تعامل داشته باشند. اگر طراح نتواند به درک درستی از آن چیزی که مشتری می‌خواهد برسد، ممکن است بارها مجبور به ایجاد تغییراتی در طرح اولیه شود؛ که این لزوما به معنای غیرحرفه‌ای بودن طراح نیست. اگر همان ابتدای کار در یک جلسه مشاوره، هر دو طرف به درک درستی از خروجی کار برسند، نتیجه برای هر دو طرف بسیار رضایت‌بخش‌تر خواهد شد.

طراح لوگو سلام گرافیک بیش از شروع پروژه طراحی آرم، در صورت تمایل مشتری، در یک جلسه مشاوره طراحی لوگو حاضر می‌شود تا به نظرات، ایده‌ها و پیشنهادات مشتری گوش دهد. پس از آنکه به شناخت دقیقی از ماهیت کسب‌وکار و اهداف بیزینس مشتری رسید، ایده‌ها و طرح‌های اولیه خود را عنوان می‌کند. شخص سفارش دهنده لوگو نیز می‌تواند راجع‌به ایده‌های خود صحبت کند تا در نهایت به یک ایده و طرح مشترک برسند. در صورت شرکت در این جلسه مشاوره طراحی لوگو رایگان، به میزان زیادی در زمان، انرژی و حتی هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد چراکه فرایند رفت و برگشتی پروژه به حداقل می‌رسد.

مواردی که در جلسه انتخاب لوگو بررسی می‌شوند

  • شناخت پرسونای هدف

مشتریان یا مخاطبان فرد متقاضی طراحی لوگو چه کسانی هستند؟ پیش از انتخاب طرح یا نوع لوگو، باید مخاطبان هدف این لوگو شناسایی شوند.

  • انتخاب نوع لوگو

 لوگو تصویری می‌خواهید یا لوگو تایپ؟ شاید یک لوگو ترکیبی انتخاب مناسبی باشد. اگر انواع لوگو را نمی‌شناسید و نمی‌توانید به درستی انتخاب کنید، در جلسه مشاوره طراح نمونه‌هایی از هر یک به شما نشان خواهد داد و راجع‌به کاربرد و تاثیر هر یک نیز مشاوره می‌دهد.

  • انتخاب رنگ لوگو

رنگ لوگو مهم‎ترین معیار تاثیرگذاری یک لوگو است. اغلب اوقات مشتریان در انتخاب تک رنگ یا چند رنگ بودن لوگو سردرگم هستند و نمی‌توانند درست تصمیم بگیرند. این وظیفه مشاور است که با تجربه خود بهترین پیشنهادات را ارائه دهد.

  • انتخاب زبان لوگو

لوگو فارسی باشد بهتر است یا انگلیسی؟ این یک تصمیم بسیار مهم و تعیین کننده است. انتخاب زبان لوگو به موارد متعددی بستگی دارد، به عنوان مثال اگر قصد طراحی لوگو برای روسیه را دارید باید با زبان روسی آشنایی داشته باشید. که در جلسه مشاوره باید به خوبی از مشاور خود راجع‌به آن‌ها سوال کنید.

  • امکان ثبت لوگو

اگر قصد ثبت رسمی لوگوی خود را دارید، در جلسه مشاوره طرح انتخابی از نظر امکان یا عدم امکان ثبت رسمی و قانونی نیز بررسی می‌شود.

مشاوره رایگان برای طراحی لوگو سایت

لوگو علاوه بر چاپ بر روی بسته بندی محصول، کارت ویزیت و دیگر ابزارهای بازاریابی آفلاین، بر روی سایت نیز باید درج شود. با توجه به اینکه سایت مهم‌ترین پلتفرم بازاریابی آنلاین یک کسب‌وکار محسوب می‌شود، طراحی یک لوگو منحصربه‌فرد برای آن اهمیت زیادی دارد. انتخاب رنگ لوگویی که قرار است در سایت استفاده شود بسیار مهم است چراکه باید با رنگ سازمانی یا رنگ غالبی که برای سایت در نظر گرفته‌اید همخوانی داشته باشد.

در صورتی که در انتخاب رنگ و طرح اولیه لوگو سایت خود ابهاماتی دارید، توصیه ما این است که تاثیر مشاوره طراحی لوگو را دست کم نگیرید و حتما از طراح بخواهید پیش از شروع کار این جلسه مشاوره را با شما داشته باشد.

مشاوره طراحی لوگو برای بسترهای آفلاین

اگر می‌خواهید لوگوی خود را در جاهای مختلفی چون بسته بندی محصولات، کارت ویزیت، کاتالوگ یا بروشور شرکت، لباس سازمانی، هدایای تبلیغاتی، تابلو شرکتی یا فروشگاهی و… چاپ کنید، حتما این موضوع را با طراح در میان بگذارید. این لوگو باید به‌گونه‌ای طراحی شود که قابلیت چاپ بر روی زمینه‌های مختلف را داشته باشد.

 به عنوان مثال سایز این لوگو باید قابل تغییر باشد تا در تغییر سایز آن به منظور چاپ بر روی بسترهای متفاوت، جزئیاتی از لوگو حذف نشود. انتخاب رنگ لوگویی که قرار است در پلتفرم‌های مختلف از آن استفاده شود بسیار مهم است. انتخاب طیف رنگی باید به‌گونه‌ای باشد که همه جا تاثیرگذاری و زیبایی خود را به مخاطب برساند. همه این موارد جزو نکات لازم پیش از طراحی لوگو هستند که مشاور لوگو با شما در میان خواهد گذاشت.

ویژگی‌های یک مشاور لوگو خوب

یک مشاور خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ آیا می‌دانید زمانی که برای مشاوره طراحی لوگو مراجعه کرده‌اید، چگونه باید تشخیص دهید که مشاور شما یک فرد حرفه‌ای است؟

متخصص طراحی لوگو است

یک مشاور حرفه ای طراحی لوگو پیش از هر چیزی یک طراح حرفه‌ای و متخصص است! شما نمی‌توانید از فردی برای طراحی لوگو مشاوره بگیرید که هیچ تخصصی در این زمینه و دانش طراحی ندارد.

نمونه کار قابل ارائه دارد

از دیگر ویژگی‌های یک مشاور متخصص در زمینه طراحی لوگو، ارائه نمونه کارهای متنوع و متناسب با درخواست مشتری است. این نمونه کارها قرار است معیار تصمیم گیری مشتری برای انتخاب باشند.

شنونده خوبی است

مشاور طراح لوگو پیش از آنکه بخواهد ایده‌های خود را به مشتری تحمیل کند، ابتدا به خوبی گوش می‌دهد تا به شناخت و درک نسبی از انتظارات و خواسته‌های مشتری برسد.

کسب‌وکار مشتری را به خوبی می‌شناسد

لازم است مشاور پس از اتمام جلسه مشاوره راجع‌به بیزینس مشتری بیشتر مطالعه کند تا بتواند به شناخت عمیق‌تری از طیف مخاطبان این کسب‌وکار برسد. یک لوگو نمی‌تواند تاثیر زیادی بر روی مخاطب خود بگذارد مگر آنکه طراح این لوگو به خوبی دانسته باشد لوگو را دقیقا برای چه طیفی از افراد، در چه رنج سنی و با چه سلایق و علایقی طراحی کرده است. برای رسیدن به این سطح از شناخت مشتریان یک بیزینس ضروری است که مشاور همه جوانب را پیش از پیاده سازی طرح اولیه در نظر گرفته باشد.

یک تیم طراحی در کنار خود دارد

ایده پردازی، خلاقیت و پیدایش ایده‌های جدید در قالب یک تیم بهتر صورت می‌گیرد تا اینکه از اولین مرحله یعنی ایده پردازی تا اجرای کار صرفا بر عهده یک طراح باشد. سلام گرافیک به عنوان یک شرکت طراحی لوگو حرفه‌ ای یک تیم طراحی گرافیک دارد و ایده پردازی‌ها با همفکری تیم انجام می‌شود.

انتقادپذیر است

اگر در جلسه مشاوره طراحی لوگو با فردی انتقادپذیر و منعطف در برابر نظرات و ایده‌های خود مواجه شدید، می‌توانید اطمینان داشته باشید که در انتخاب مشاور خود تصمیم درستی گرفته‌اید. یک مشاور خوب نقدهای مشتری را در برابر ایده‌ها و طرح‌های خود می‌پذیرد. حتی اگر مشتری به دلیل عدم دانش طراحی و گرافیک در درک مسئله‌ای دچار سردرگمی شده و نقدی که وارد می‌کند به‌جا نیست، از وظایف مشاور طراحی لوگو است که با تخصص و مهارت خود مشتری را متقاعد کند.

همه نکات لازم را بیان می‌کند

از دیگر ویژگی‌های یک جلسه مشاوره ثمربخش این است که مشاور راجع‌به هر آن چیز که باید، با سفارش دهنده لوگو مشورت کند. در رابطه با مواردی چون قیمت طراحی لوگو، زمان تحویل پروژه و هر ضوابط و قوانین دیگری که مورد نظر است، باید در جلسه مشاوره به توافق برسند. برای مثال ممکن است در طول انجام پروژه به انجام خدمات اضافه‌تری  چون طراحی فونت نیاز باشد که این خدمات هزینه طراحی لوگو را افزایش می‌دهند. لازم است در جلسه مشاوره مشتری از همه موارد این‌چنینی آگاه شود.

سوالاتی که در جلسه مشاوره انتخاب لوگو باید بپرسید

  1. اگر این جلسه مشاوره به سفارش طراحی لوگو ختم شد، حتما راجع‌به هزینه‌ها به صورت دقیق سوال کنید.
  2. در رابطه با زمان تحویل پروژه به توافق برسید.
  3. مطمئن شوید اگر طرح اولیه نیاز به تغییراتی داشت، طراح اصلاحات لازم را لحاظ می‌کند.
  4. در رابطه با فردی که در طول پروژه قرار است واسط میان شما و طراح لوگو باشد صحبت کنید. آیا خودتان به صورت مستقیم با طراح ارتباط می‌گیرید یا فردی از سازمانتان را مسئول این کار می‌کنید تا اطلاعات لازم را در اختیار طراح بگذارد؟
  5. از طراح سوال کنید چند اتود برای شما می‌زند و تا چند درصد یا چندین مرتبه امکان تغییر در اتود انتخابی وجود دارد. آیا امکان درخواست اتودهای بیشتر وجود دارد؟
  6. در مورد نحوه پرداخت هزینه صحبت کنید. آیا تمام هزینه کار باید پیش از شروع پروژه پرداخت شود یا می‌توانید بخشی از آن را در طول پروژه پرداخت کنید؟
  7. فایل نهایی لوگوی طراحی شده در چه فرمتی برای شما ارسال می‌شود؟
  8. چگونه از انجام و روند پیشرفت پروژه مطلع شوم؟
  9. آیا می‌توان همزمان با طراحی لوگو، طراحی بسته بندی، کارت ویزیت و… را نیز به این شرکت بسپارم؟
  10. آیا طراح فایل لایه باز طرح را به مشتری ارائه می‌دهد؟

با رسیدن به پاسخ تمامی سوالات فوق دیگر هیچ ابهامی در روند انجام پروژه طراحی لوگو برای شما باقی نمی‌ماند. مشاور لوگو موظف است به تمامی سوالات مشتری پیش از شروع طراحی پاسخ دهد.

مشاوره طراحی و تغییر لوگو

مشاوره فقط برای طراحی یک لوگو نیست. اگر یک لوگو از پیش طراحی شده دارید اما فکر می‌کنید ایراداتی دارد و باید اصلاحاتی در آن صورت بگیرد، می‌توانید در یک جلسه مشاوره شرکت کنید تا طراح و متخصص لوگو راجع‌به اقداماتی که باید صورت بگیرد تا این لوگو بهتر و حرفه‌ای‌تر شود به شما مشاوره دهد. گاهی اوقات ممکن است با اعمال تغییرات جزئی، لوگو به چیزی که مشتری می‌خواهد نزدیک‌تر شود. گاهی نیز نیاز به اصلاحات بیشتری است. در هر صورت مشاور طراحی لوگو نکات لازم برای بهتر شدن این طرح را عنوان خواهد کرد.

هزینه مشاوره لوگو

سلام گرافیک امکان مشاوره طراحی لوگو رایگان را فراهم کرده است. شما می‌توانید بدون پرداخت هزینه بابت جلسه مشاوره، در این جلسه با طراح لوگو شرکت کنید و سپس برای انتخاب شرکت طراحی لوگو تصمیم بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره‌های موجود در سایت با مشاوران ما تماس بگیرید. تیم سلام گرافیک 24 ساعته و هر روز هفته آماده پاسخگویی به سوالات شما است.

3.2/5 - (5 امتیاز)