طراحی لوگو سه بعدی با کیفیت عالی و قیمت مناسب. بهترین و عالیترین لوگوهای 3 بعدی را با سلام گرافیک تجربه کنید. لوگوی 3 بعدی نوعی از لوگو است که بر عکس لوگوی دو بعدی، از 3 وجه ساخته شده است. وقتی صحبت از طراحی نشان تجاری سه بعدی به میان میآید، منظور لوگوی است که در سه وجه برای کاربر به نمایش گذاشته شود. لوگوهای سه بعدی متعددی طراحی و ساخته میشود. برای ثبت سفارش لوگوی 3 بعدی کافی است همین حالا با استودیو گرافیک سلام گرافیک تماس حاصل کنید.
طراحی لوگو سه بعدی (D logo design3) به نحوی انجام میگیرد که نماد مورد نظر در سه بعد قابل مشاهده باشد، به همین دلیل بسیار واقعی به نظر میرسد. این مزیت باعث میشود که تصویرسازی قویتری در ذهن مخاطب به وجود آید و به راحتی با نماد ارتباط برقرار نماید.
با توجه به اینکه امروزه اکثر کسب و کارها در شبکههای اجتماعی فعالیت دارند، طراحی لوگو 3 بعدی برای این گروه از بیزینسها بسیار توصیه میشود. زیرا آرمهای سه بعدی در تمام اپلیکیشنها وضوح و کیفیت مناسبی دارند که میتواند به رشد و توسعه برند کمک شایانی کند.
دیزاین سه بعدی یکی از انواع شیوه های طراحی لوگو است که نیاز به تجربه و تخصص بالایی دارد، پس تنها یک گرافیست آگاه از عهده انجام آن برمیآید. به همین دلیل ضروری است که پروژه طراحی نماد شرکت یا سازمان خود را به تیمهای متخصص مانند سلام گرافیک بسپارید.
مزایای طراحی لوگو سه بعدی
طراحی لوگو سه بعدی مزیتهای فراوانی را برای صاحبان برندها به همراه دارد که از جمله آنها میتوان به موارد زیر اشاره نمود :
- کیفیت بالا
یک لوگوی 3 بعدی در تمام ابعاد کیفیت و شفافیت بینظیری دارد، به همین دلیل ناخودآگاه توجه مخاطب را جلب میکند.
- درک آسان
درک این مدل آرمهای تجاری بسیار راحت است و پیام برند به سرعت به ذهن مخاطب منتقل میشود.
- شناسایی بهتر توسط مشتریان
نمادهای سه بعدی نسبت به لوگوتایپ، لوگوهای نمادین و… از جانب مخاطبان به راحتی و سهولت شناسایی میشوند. به طوریکه کاربران حتی میتوانند لوگوهایی با ابعاد کوچک را که در پروفایل شبکههای اجتماعی قرار میگیرند، به خوبی بشناسند.
- برندسازی
طراحی لوگو 3 بعدی تاثیر غیر قابل انکاری در رشد برند دارد، البته اهمیت این مسئله برای بازاریابی دیجیتال دوچندان میشود. با دارا بودن یک آرم تجاری جذاب این تفکر را به مشتریان خود القا میکنید که امروزی هستید و میتوانند به شما اعتماد نمایند.
- ابزارهای طراحی متنوع
این روزها نرم افزارهای طراحی لوگو سه بعدی متنوعی ارائه شده، به همین دلیل دست گرافیستها برای دیزاین یک نماد مجذوب کننده و زیبا باز است.
- کاربرد گسترده
نمادهای سه بعدی به دلیل وضوح بیشتر دارای کاربرد گستردهای هستند. بنابراین میتوانید آن را در فروشگاه آنلاین خود، انواع اپلیکیشنهای موبایلی و شبکههای اجتماعی مختلف به منظور جذب مخاطب درج کنید.
مراحل طراحی لوگو 3 بعدی در شرکتهای معتبر گرافیکی
در شرکتهای گرافیکی با تجربه و دارای رزومه کاری درخشان مراحل طراحی لوگو سه بعدی به صورت زیر انجام میشود:
- برگزاری جلسه مشاوره با کارفرما
آژانسهای تبلیغاتی حرفهای مانند سلام گرافیک قبل از هر کاری اقدام به برگزاری جلسه مشاوره با کارفرما میکنند. در طول این جلسه تیم گرافیکی سبک طراحی و رنگهای مورد نظر را با کارفرما در میان میگذارند تا پس از بحث و تبادل نظر با هم به یک جمعبندی برسند.
- تحقیق و گردآوری اطلاعات
در این مرحله با توجه به خصوصیات مورد درخواست کارفرما و بررسی مخاطبان هدف، یکسری اطلاعات اساسی جمعآوری شده و متناسب با آن بهترین ایده ساخت لوگو انتخاب میشود. بررسی رقبا به گرافیست کمک میکند تا در مرحله ایدهپردازی موفق عمل نماید.
- طراحی اولیه
در اینجا تیم طراحی دست به قلم میشوند تا ایدههایی را که در ذهن دارند به صورت ساده و مینیمال روی کاغذ پیادهسازی کنند.
- برگزیدن اتودها و انجام طراحی با جزئیات
گرافیستها طبق توافقاتی که با کارفرما انجام میدهند، طراحی لوگو سه بعدی را در نرم افزارهای گرافیکی و با جزئیات کامل انجام میدهند.
- ارائه طرح نهایی لوگو سه بعدی و ارسال فایلها برای مشتری
در نهایت طرح آرم تجاری تکمیل شده و تیم گرافیکی آن را در قالب موکاپ به کارفرما نشان میدهند. پس از بررسی طرحها، فایلهای نهایی برای مشتری ارسال میشود.