هویت بصری اینستاگرام

هویت بصری اینستاگرام یکی از مهم‌ترین مواردی است که اگر بخواهید در حوزه اینستاگرام برند سازی کنید و فروش مناسبی را تجربه کنید استفاده از هویت بصری اینستاگرام مهم است. خدمات طراحی هویت بصری برای اینستاگرام را با بهترین و عالی‌ترین کیفیت انجام دهید.

هویت بصری اینستاگرام؟ به مجموعه‌ای از ویژگی‌هایی که کمک می‌کنند مخاطب صفحه اینستاگرامی شما را به خاطر بسپارد، برندسازی و هویت بصری اینستاگرام گفته می‌شود. دیزاین هویت بصری در اینستاگرام (Visual identity on Instagram) شامل طراحی تمامی المان‌های گرافیکی، انتخاب رنگ‌ها، طراحی لوگو، کاور پست‌های اینستاگرام، تایپوگرافی، ساخت موشن گرافیک، نحوه نوشتن کپشن برای پست‌ها، طراحی استوری‌ها و… می‌شود. با طراحی هویت بصری پیج اینستاگرام، ویژگی‌های مستقل و متمایزی برای صفحه خود ایجاد می‌کنید که در بیشتر دیده شدن و باقی ماندن برند شما در حافظه افراد کمک شایانی می‌کند. شما برای اینستاگرام نیازی به چاپ و پرینت هویت بصری خود ندارید. هویت بصری چیه؟ هویت بصری برای اینستاگرام چیه؟

رقابت در میان صفحات بیزینسی اینستاگرام بسیار شدید است به همین خاطر باید سعی کنید به گونه‌ای متمایز از دیگر رقبای خود رفتار کنید؛ طراحی هویت بصری صفحه اینستاگرام دقیقا این نقطه تمایز را برای شما ایجاد خواهد کرد. شرکت طراحی گرافیکی سلام گرافیک آماده ارائه خدمت به شما همراهان گرامی است.

چرا برندسازی و هویت بصری اینستا تا این اندازه مهم است؟ اگر نگاهی به اجزای هویت بصری بیاندازید، متوجه می‌شوید حداقل‌ترین چیزی که برای فعالیت موثر در اینستاگرام به آن نیاز دارید، داشتن یک لوگو حرفه‌ای است. از آنجایی که اینستاگرام یک پلتفرم بصری است، برخورداری از یک هویت بصری مستقل و مشخص، چندین گام شما را در مسیر برندسازی در اینستاگرام جلو می‌اندازد. مهم‌ترین اقلام هویت بصری اینستاگرام شامل موارد زیر می‌شود:

  • طراحی لوگو برای اینستاگرام
  • طراحی کاور پست اینستاگرام
  • طراحی کاور هایلایت اینستاگرام و استوری

 چگونه هویت بصری طراحی کنیم تا بازدهی تبلیغاتمان در اینستاگرام بیشتر شود؟ پیش از طراحی هویت بصری اینستاگرام تبلیغات نکنید چراکه ممکن است بازدهی بالایی نداشته باشد. صفحه شما در اینستاگرام ابتدا باید از نظر ظاهری و المان‌های گرافیکی متناسب با نوع فعالیتتان طراحی شود. سپس می‌توانید برای تبلیغات گسترده پیج خود اقدام کنید. تیم طراحی هویت بصری اینستاگرام در سلام گرافیک همواره آماده پاسخگویی سوالات شما در رابطه با نحوه سفارش هویت بصری اینستاگرام است.

اولین اقدامات طراحی هویت بصری در پیج اینستاگرام

ابتدا از متخصص هویت بصری بخواهید یک چک لیست هویت بصری در اختیارتان قرار دهد. طبق این لیست شما متوجه خواهید شد که برای فعالیت پربازده در اینستاگرام دقیقا به کدام یک از اجزای هویت بصری نیاز خواهید داشت. با این حال در ادامه به برخی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره کرده‌ایم.

طراحی لوگو برای اینستاگرام

مهم نیست کسب‌وکارتان مجازی است یا در فضای حقیقی نیز حضور دارد؛ در هر صورت طراحی حرفه‌ای لوگو اینستاگرام ضروری‌ترین المان گرافیکی است که به آن نیاز دارید. اگر صرفا در فضای مجازی فعالیت می‌کنید، اهمیت داشتن لوگو دوچندان می‌شود چراکه مخاطب باید با یک المان و طرح مشخص شما را به خاطر بسپارد.

اشتباه رایجی که در اغلب افراد دیده می‌شود، عدم درک تفاوت لوگو و هویت بصری است. دقت داشته باشید صرفا همین‌که یک لوگو داشته باشید به این معنا نیست که پروژه هویت بصری در اینستاگرام به پایان رسیده است! لوگو تنها جزئی از اجزای هویت بصری به شمار می‌رود که می‌توان به نوعی آن را مهم‌ترین این اجزا نیز دانست.

لی اوت اینستاگرام

طراحی لی اوت حرفه‌ای اینستاگرام یکی از حوزه‌هایی است که اگر به خوبی مدیریت شود می‌تواند ارزش افزوده زیادی را به کسب و کار شما ایجاد کند. از دیگر اقلام ضروری هویت بصری برای حضور در اینستاگرام باید به طراحی کاور پست اینستاگرام اشاره کرد. پست‌ها در اینستاگرام توجه مخاطب را جلب نمی‌کنند مگر آنکه به لحاظ گرافیکی به اندازه کافی جذاب باشند تا مخاطب را ترغیب به دیدن آن پست کنند.

طراحی لی اوت برای اینستاگرام نظم و آرایش زیبایی به صفحه شما می‌دهد. برای طراحی قالب اینستاگرام برای پست یا استوری‌ها می‌توانید از یک طراح گرافیک متخصص در حوزه طراحی هویت بصری اینستاگرام کمک بگیرید.

طراحی کاور هایلایت و استوری

همان اندازه که پست‌ها در اینستاگرام حائز اهمیت‌‌اند، استوری‌ها نیز نقش مهمی در تعامل صفحه با مخاطب ایفا می‌کنند. بنابراین بخش دیگری از اینستاگرام کسب‌وکار شما که باید هویت بصری هماهنگی با دیگر بخش‌ها داشته باشد، استوری‌ و هایلایت‌های پیج است. اگر به هویت بصری پیج اینستاگرام فکر می‌کنید، توصیه می‌کنیم از اهمیت طراحی کاور هایلایت و طراحی لی اوت استوری غافل نشوید.

تاثیر برندسازی و هویت بصری اینستا در پیشرفت کسب‌وکار

اینستاگرام شما دقیقا نقش ویترین کسب‌وکارتان را دارد. این ویترین باید به بهترین شکل ممکن چیده شده باشد تا بتواند توجه و اعتماد مخاطب را جلب کند. قطعا نمی‌توانید یک صفحه اینستاگرامی ایجاد کنید و محصولات یا خدماتتان را بدون هیچ گرافیکی در آن قرار دهید چراکه هیچ جذابیتی برای مخاطب نخواهد داشت.

از آن گذشته در اینستاگرام تعداد صفحات بیزینسی بسیار زیاد است. چرا مشتری باید شما را انتخاب کند؟ طراحی هویت بصری پیج اینستاگرام به برند شما هویت می‌بخشد. بنابراین یکی از مهم‌ترین قدم‌هایی که باید برای برند سازی در اینستاگرام بردارید، کمک گرفتن مشاوره طراحی هویت بصری است. متخصص یا طراح هویت بصری شخصی است که این المان‌های گرافیکی مانند لوگو یا کاور پست‌ها را برای صفحه شما طراحی می‌کند.

با پروژه هویت بصری، بازدهی تبلیغات اینستاگرام را دوبرابر کنید

به عنوان یکی از مهم‌ترین تاثیرات هویت بصری در اینستاگرام می‌توان به بالاتر رفتن بازدهی تبلیغات در این شبکه اجتماعی اشاره کرد. تبلیغات یکی از پایه‌های ضروری برای بیشتر دیده شدن کسب‌وکارها در این شبکه است. اما چرا برخی از صفحات اینستاگرامی علی رغم هزینه‌های زیادی که برای تبلیغات پرداخت کرده‌اند، بازدهی که انتظار داشتند را دریافت نکردند؟

اگر نیم نگاهی به ظاهر صفحات و طراحی تبلیغات این پیج‌ها بیاندازید، خودتان متوجه می‌شوید که طراحی هویت بصری اینستاگرام تا چه اندازه می‌تواند نقش مثبتی در بیشتر دیده شدن داشته باشد. برای سفارش هویت بصری اینستاگرام ابتدا می‌توانید در یک جلسه مشاوره طراحی هویت بصری شرکت کنید تا بدانید برای برند سازی در اینستاگرام دقیقا به کدام از اقلام هویت بصری نیاز دارید تا تبلیغاتتان بازدهی بالاتری داشته باشد.

چگونه سفارش هویت بصری اینستاگرام بدهیم؟

ابتدا باید یک متخصص یا تیم طراحی هویت بصری برای اینستاگرام پیدا کنید. سپس می‌توانید از تیم مذکور بخواهید چند نمونه هویت بصری برند که تاکنون طراحی کرده‌اند را در اختیارتان بگذارند. بعد از مشاوره و تهیه یک چک لیست از اقلام مورد نیاز، قرارداد طراحی هویت بصری سازمانی میان شما و شرکت طراحی هویت بصری اینستاگرام منعقد می‌شود.

قیمت طراحی هویت بصری در اینستاگرام به تعداد اقلام مورد نیاز شما بستگی خواهد داشت. برای مثال اگر تنها به لوگو نیاز داشته باشید، هزینه‌ کمتر خواهد شد. برای اطلاع دقیق‌تر از نحوه سفارش هویت بصری اینستاگرام یا اطلاع از لیست‌ قیمت‌ها می‌توانید از طریق شماره‌های موجود در سایت با کارشناس طراحی هویت بصری در شرکت سلام گرافیک تماس بگیرید.

برای داشتن هویت بصری در تهران و هویت بصری در مشهد با ما تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی‌ام؛ مشاور سئو، سئو یعنی موفقیت کسب و کار با سرعت چند برابری، از سال 90 به صورت تخصصی در حوزه محتوا و سئو فعالیت می‌کنم. دیدن نتایج رشد کسب و کارها جان تازه‌ای برای ادامه مسیر بهم می‌ده!
مقالات مرتبط بخوانید!

10 پاسخ

  1. سلام میشه در مورد اجزای هویت بصری علی‌الخصوص در طراحی هویت بصری اینستاگرام بیشتر توضیح بدید ممنونم

  2. سلام ممنون از مقاله جامع و کاملتون، در خصوص طراحی کاور های هایلایت اگر هایلایتی اضافه بشه باز هم شما طراحی رو انجام میدید؟ خدماتتون آپدیت میشه؟

    1. سلام دوست گرامی:
      فایل لایه باز خدمتتون ارائه می‌شه و شما می‌تونید به خواست خودتون اقدام به استفاده برای هزاران هزار هایلایت و … کنید، ولی برای لوگوی هایلایت اگر منظورتون هست، معمولا 10 مورد طراحی می‌شه و اگر اضافه شود به هویت بصری برای اینستاگرام، هزینه جداگانه‌ای دریافت می‌شود.

  3. منی که کسب و کاری دارم ولی داخل فضای مجازی نیستم بازم داشتن لوگو برای کارم ضروری هستش

    1. سلام وقت بخیر
      بله البته
      لوگوی حرفه ای مهمترین ابزار در میان روشهای تبلیغ محصولات شما است. این فقط یک علامت تصادفی نیست. لوگو تجارت کوچک شما را با هویتی ارائه می دهد که نشان دهنده ارزش های اصلی شماست.حتی اگر کسب و کار شما بسیار کوچک است، به هویت نیاز دارد. بازار هدف شما باید بداند شما چه کسی هستید. یک لوگوی حرفه ای یکی از بهترین راه های دستیابی به این هدف است. این می تواند مخاطب مورد نظر شما را جذب کرده و شما را از رقبا متمایز کند.

    1. سلام وقت بخیر هویت بصری باعث میشه مشتری شمارو فراموش نکنه و موندگار بشه هویت شما در ذهنش مثل یک انسان که به نوع سبیل عینک و .. میشناسنش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب این مقاله