سلام گرافیک » طراحی تبلیغات
طراحی تبلیغات چیست؟ طراحی تبلیغات نقطه تلاقی بازاریابی و طراحی است. طراحی تبلیغات به آثار هنری بصری اشاره دارد که به طور خاص برای تبلیغات ایجاد شده است. طراحی آگهی که معمولاً مترادف با تبلیغات طراحی گرافیکی استفاده می شود، از این جهت متفاوت است که هدف آن تنها فروش محصولات و خدمات است. یکی از راههای آسان و ساده برای جذب مخاطبان حداکثری است. طراحی تخصصی لوگو، طراحی پوستر، دیزاین و ساخت کاتالوگ، طراحی بروشور و… به شما کمک میکند که در کوتاهترین زمان ممکن مخاطبان به سمت کسب و کار سرازیر شوند. به دنبال استودیو حرفهای در زمینه طراحی تبلیغات هستید؟ استودیو گرافیک خدمات متنوعی برای شما در نظر گرفته است. برای مشاوره رایگان طراحی و ساخت تبلیغات با ما تماس بگیرید.
در حال حاضر بسیاری از شرکتهای طراحی به منظور خدمترسانی گستردهتر، از طریق وبسایت و شبکههای اجتماعی خود سفارش طراحی تبلیغات انلاین را میپذیرند. مجموعه سلام گرافیک نیز از این قاعده مستثنی نیست و ثبت سفارش کلیه امور طراحی و گرافیکی از طریق سامانه شرکت قابل انجام است. برای این منظور فقط لازم است که مشتریان عزیز به سامانه شرکت مراجعه نمایند و اطلاعات ضروری در مورد کسب و کار خود و انتظاراتی که دارند را وارد نمایند. مثلا در ابتدا باید مشخص شود که مشتری قصد سفارش چه چیزهایی را دارد، برخی از مشتریان پک کامل لوازم و هدایای تبلیغاتی را سفارش میدهند اما برخی دیگر تنها یک مورد را لازم دارند. معمولا پس از مشخص شدن نوع سفارش، مشتری باید از طریق سایت رنگبندی، سایز، ابعاد، تعداد و هر آنچه را که درباره طراحی تابلو تبلیغات، طراحی بنر تبلیغاتی و طراحی دیگر ابزارهای تبلیغاتی مد نظر دارد، در سامانه ثبت کند.
تعداد ادیت: 3 بار
هزینه: 4.200.000 تومان
مدت زمان طراحی: 15 روز
تعداد ادیت: 5 بار
هزینه: 6.200.000 تومان
مدت زمان طراحی: 10 روز
تعداد ادیت: 7 بار
هزینه: 9.200.000 تومان
مدت زمان طراحی: 5 روز
دنیای تبلیغات بسیار گسترده بوده و ابزارهای تبلیغاتی بسیار متنوع هستند. اما هدف اصلی تمام این ابزارها و طراحی تبلیغاتی خلاقانه جلب کردن توجه مخاطبان است. در نتیجه تجربه و مهارت شرکتی که طراحی تبلیغات به آن سپرده میشود، اهمیت زیادی دارد. مجموعه سلام گرافیک یکی از شرکتهای قابل اعتماد بوده که کسب و کارها با خیال راحت میتوانند طراحی تبلیغات دیجیتال و غیردیجیتال خود را به آنها بسپارند. همچنین باید گفت در صورتی که فرصت کافی برای طراحی وجود ندارد، شرکت سلام گرافیک میتواند پروژه طراحی ابزارهای تبلیغاتی را در زمان کوتاهی انجام دهد. چون تمامی اعضای این مجموعه دارای مهارت و تخصصهای لازم در زمینه طراحی امور گرافیکی و بازاریابی هستند. این شرکت طراحی متبحر، علاوه بر انجام پروژههای طراحی، برای افراد علاقهمند به حوزه گرافیک و طراحی نیز خدماتی ارائه داده و کلیه اصول و مهارتهای آن را نیز آموزش میدهد. سلام گرافیک خدمات دیگری مانند دیزاین نشان واره را انجام میدهد. برای اطلاع نسبت به قیمت طراحی لوگو ارزان با ما در تماس باشید.
انواع طراحی تبلیغاتی ممکن است شامل هرچیزی بشود، اما مواردی که سلام گرافیک به صورت حرفهای آنها را دنبال میکند و برای آنها دیزاین انجام میدهد، شامل موارد زیر است.
طراحی تبلیغاتی به ایجاد و سازماندهی آثار هنری بصری مورد استفاده در تبلیغات برای محصولات و خدمات اشاره دارد.طرحهای مورد استفاده در تبلیغات توسط طراحان گرافیک ایجاد میشوند. در این ویدئو آموزشی به شما آموزش میدهیم چگونه به یک طراح تبلیغات تبدیل شوید و اصول طراحی تبلیغات را بیاموزید.
کمپین تبلیغاتی چیست؟ طراحی تبلیغات یا کمپین تبلیغاتی کاری بسیار حساس و در عین حال کاملاً تخصصی است. استفاده از به ظاهر کوچکترین و بیاهمیتترین نکات میتواند بیشترین اثر را بر روی تبلیغات شما داشته باشد. به طور کلی توصیهها و نکات زیادی وجود دارند که باید برای سفارش طراحی تبلیغات به آنها توجه داشته باشید. از میان تمام نکات موجود میتوان به موارد زیر اشاره داشت:
طراحی تبلیغات از جمله کارهای کاملا تخصصی است که باید به دست افراد مجرب در این زمینه انجام پذیرد. در واقع هر شخصی میتواند با استفاده از نرمافزارهای گرافیکی تبلیغات مورد نظر خود را طراحی کند. اما کیفیت حاصل به هیچ وجه با کیفیت حاصل از کار یک طراح متخصص برابری نخواهد کرد. از این رو توصیه میشود که برای سفارش طراحی تبلیغات به آژانسهای تبلیغاتی و شرکتهای معتبر طراحی گرافیک مراجعه کنید. برای سفارش طراحی تبلیغات تاثیرگذار و باکیفیت میتوانید همین حالا با کارشناسان ما در سلام گرافیک تماس حاصل کنید. طراحی تبلیغات اینستاگرامی تخصص ماست!
متاسفانه برخی از افراد تصور میکنند که تبلیغات شلوغتر با طراحیهای پیچیدهتر میتواند نظر تعداد بیشتری از مخاطبان را به خود جلب کند. این در حالی است که شمار زیادی از مخاطبان از مشاهده تبلیغات شلوغ دوری میکنند و نسبت به آنها توجهی نشان نمیدهند. از این رو بهتر است سعی کنید تمام ایدههای خود را به سادهترین شکل ممکن درآورید. معمولاً کاربران نسبت به مشاهده و توجه به طراحیهای ساده اشتیاق بیشتری از خود نشان میدهند. البته رعایت سادگی نیز هنر و تجربه مخصوص به خود را میطلبد که به دست طراحان مجرب قابل پیادهسازی خواهد بود.
از دیگر نکاتی که باید برای سفارش طراحی تبلیغات آن را به خاطر داشته باشید لوگو شرکت است. قرار دادن لوگو مجموعه در جایی که به خوبی در معرض دید کاربران باشد میتواند تاثیر زیادی در آگاهی از برند شما داشته باشد. به هنگام سفارش از طراح خود بخواهید که لوگو را به گونهای در طرح قرار دهد که نسبت به دیگر اجزا برجستهتر بوده و توجه بیشتری را به خود جلب کند. البته این برجستگی نباید به گونهای باشد که جلو دیده شدن سایر المانها و محتوای موجود را بگیرد. سفارش طراحی لوگو یک نمونه از سفارش دیزاین تبلیغات است؛ زیرا به وسیله لوگو، نام و نشان برند تبلیغ میشوند.
دکمه فراخوان به عمل را میتوان اصلیترین مولفه برای تاثیرگذاری طراحی تبلیغات اینترنتی دانست. سعی کنید برای تشویق مخاطبان به تعامل از واژههای جذاب و چالشی نظیر “فرصت را از دست ندهید!”، “پیشنهاد شگفتانگیز”، و یا “همین حالا خریداری کنید!” استفاده کنید. بهتر است لینکی را نیز به صورت دکمهای جذاب و وسوسهانگیز برای هدایت کاربر به صفحه مورد نظر خود قرار دهید تا بیشترین نتیجه را از تبلیغات خود دریافت کنید.
در حال حاضر با توجه به رشد جمعیت و افزایش تعداد کسب و کارها، مشاغل و شرکتهای متنوعی در حال تولید محصول و ارائه خدمات هستند. طراحی تبلیغات را میتوان اصلیترین راه بازاریابی و جذب مشتری برای این کسب و کارها دانست. طراحی و پیاده سازی بروشور، طراحی و ساخت بیلبورد، ساخت بنر حرفه ای و طراحی دیگر ابزارهای تبلیغاتی؛ رایجترین شیوههایی هستند که به کمک آنها میتوان خدمات و محصولات یک برند را معرفی کرد. البته کیفیت طراحی و دیزاین تبلیغات نکته مهمی بوده که در این میان باید به آن توجه کرد. چون در صورتی که طراحی تبلیغاتی حرفه ای نباشد، کسب و کار مورد نظر در زمینه بازاریابی با شکست سنگین و ضررهای بزرگ مالی مواجه خواهد شد. به همین دلیل طراحی ابزارهای تبلیغاتی را باید به یک شرکت طراحی گرافیک خِبره و باتجربه که به تمامی اصول طراحی تبلیغات مسلط هستند، سفارش داد. اعضای تیم مجموعه سلام گرافیک، طراحی کلیه لوازمی که برای تبلیغات کسب و کار خود به آنها نیاز دارید را با بهترین کیفیت، منصفانهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن انجام میدهند.
دیزاین بسته، دیزاین و ساخت کارت ویزیت، بنر، بیلبورد، کاتالوگ از جمله مهمترین مواردی هستند که به کمک آنها میتوان خدمات کسب و کار خود را به دیگران معرفی کرد. تاثیر طراحی تبلیغات در بازاریابی زمانی مشخص میشود که میزان فروش و تعداد مشتریان روند افزایشی پیدا کند. البته اولین شرط برای موفقیت در زمینه بازاریابی، رعایت استانداردها و اصول طراحی توسط طراحان گرافیک است. شاید برای بسیاری از کسانی که قصد سفارش طراحی تبلیغاتی حرفهای را دارند این سوال مطرح شود که ویژگیهای طرح جهت تبلیغات بهترین چیست؟متخصصان شرکت سلام گرافیک موارد زیر را به عنوان ویژگیهای اصلی بهترین طراحی میدانند.
هویت بخشیدن به برند و افزایش اعتبار آن مهمترین مزیتهایی هستند که طراحی تبلیغاتی حرفه ای میتواند برای کسب و کار شما داشته باشد. البته این پیامدها زمانی رخ میدهد که طراحی توسط یک طراح ماهر انجام شود که به تمام قوانین و استانداردهای آن مسلط باشد. موارد زیر به عنوان اصلیترین ویژگیهای تبلیغات حرفه ای شناخته میشوند.
بدون اغراق باید گفت اگر برای سفارش طراحی تبلیغاتی خلاقانه و مخاطب پسند به دنبال یک تیم طراحی درجه یک هستید؛ تیم طراحی سلام گرافیک بهترین گزینه برای طراحی و ساخت لوگو، طراحی و پیاده سازی کاتالوگ، طراحی حرفهای تراکت و سایر لوازم تبلیغاتی شما است. زیرا کلیه مراحل طراحی توسط خلاقترین و ماهرترین گرافیستها انجام میشود. علاوه بر آن تمامی طراحیهای به کمک نرمافزارها و ابزارهای پیشرفته تصویرسازی صورت میگیرد. از دیگر ویژگیهای تیم طراحی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
طراحی تبلیغات چیست و طراح تبلیغات کیست؟ از جمله سوالاتی بوده که ذهن افراد را به خود درگیر میکند. یک کسب و کار برای معرفی خدمات و محصولات خود به دیگران به لوازم تبلیغاتی همچون لوگو، بنر، لایت باکس، استند، بیلبورد، تراکت، کاتالوگ، دیزاین بروشور در مشهد و… نیاز دارد. هریک از این موارد که گفته شد به صورت تصویری یا نوشتاری خدمات و اطلاعات مهم درباره کسب و کارها را به مخاطبان معرفی مینمایند. منظور از طراحی تبلیغات، دیزاین این ابزارها به صورت خاص و منحصربفرد است و معمولا به فردی که طراحی این لوازم را انجام میدهد، طراح تبلیغات میگویند. معمولا طراحان گرافیک با ایدههای نابی که در ذهن دارند و به کمک نرم افزار طراحی تبلیغات طراحی لوازم تبلیغاتی مثل طراحی هدایای تبلیغاتی را انجام میدهند. طراحی استراتژی تبلیغات میتواند سبب ماندگاری نام و یاد خدمات کسب و کار در ذهن مخاطبان و هویت بخشیدن به برند شود.
طراحی تبلیغات و آثار گرافیکی دارای برخی اصول و ویژگیها بوده که رعایت آنها میتواند روند جذب مخاطب و برقراری ارتباط چشمی با تصویر را افزایش دهد. همچنین خلاقانه بودن طراحی بر اساس استانداردها باعث میشود که طرح مورد نظر، سالیان سال در ذهن و خاطر مخاطب جاودانه شود. یکی از بارزترین ویژگیهای شرکت سلام گرافیک مشهد، طراحی انواع ابزارها و هدایای تبلیغاتی مطابق اصول و استانداردهای طراحی است. موارد زیر از جمله مهمترین اصول و استانداردهایی هستند که طراح هنگام طراحی باید آنها رعایت کند. باید در قرارداد طراحی تبیغات حتما ذکر شوند.
قیمت طراحی تبلیغات برای بسیاری از افرادی که قصد سفارش طراحی انواع لوازم تبلیغاتی را دارند اهمیت ویژهای دارد و تعرفه طراحی تبلیغات اولویت اول آنها برای انتخاب شرکت خدمات گرافیکی است. البته باید گفت کیفیت انجام کار مهمتر از تعرفه آن است و صاحبان مشاغل قبل از سفارش باید مرغوبیت کار را در نظر بگیرند. گاهی برخی از شرکتها تحت عنوان طراحی تبلیغات ارزان، به دنبال جذب مشتری هستند و معمولا با کاهش قیمت، کیفیت و مرغوبیت کار خود را نیز کاهش میدهند. اما در مجموعه سلام گرافیک هزینه و تعرفه طراحیها کاملا منصفانه و مناسب تعین میگردد و طراحی به بهترین نحو ممکن انجام میشود تا کسب و کارهای نوپا نیز بتوانند از خدمات این شرکت بهرهمند شوند. این شرکت علاوه بر انجام پروژههای طراحی، آموزش طراحی گرافیک را نیز با نرمافزارهای مختلف از جمله طراحی تبلیغات با فتوشاپ را به علاقهمندان و کسانی که به دنبال کسب درآمد از این راه هستند، آموزش میدهد. برای اطلاع از قیمت و تعرفه آموزش طراحی میتوانید با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید.
مدت زمان انجام طراحی به عواملی مانند تعداد ابزارهای تبلیغاتی، پیچیدگی طراحی آنها، مهارت و تجربه طراح بستگی دارد. در صورتی که برای انجام کار خود عجله دارید میتوانید به شرکت سلام گرافیک مراجعه نمایید تا سفارش شما در کمترین زمان ممکن انجام شود. زیرا اولا طراحی در این شرکت به صورت تیمی انجام میشود و دوما تمام اعضای تیم کاملا حرفهای و باتجربه هستند. برای اطلاع از زمان روند طراحی تبلیغات میتوانید با مشاوران سلام گرافیک تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره طراحی تبلیغات دریافت کنید.
مجموعه سلام گرافیک مشهد دورههای آموزشی طراحی تبلیغاتی خلاقانه در نرمافزارهای مختلف مانند فتوشاپ، ایلوستریتور و… برگزار مینماید که علاقهمندان به این حوزه میتوانند در آن شرکت نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوان به سامانه شرکت مراجعه کرد یا از طریق شماره تلفنهای درج شده در وبسایت با کارشناسان مربوطه ارتباط برقرار کرد.
برخی کسب و کارهای ممکن است از هزینه کردن برای تبلیغات اجتناب کنند، اما انجام این کار میتواند بهمعنای تفاوت میان موفقیت و شکست باشد. تبلیغات به شرکتها کمک میکند تا محصولات و خدمات خود را از سایر رقبا متمایز کنند. اما، برای طراحی تبلیغات باید چندین مرحله زیر را پشت سر بگذارید.
شرکتهای حرفهای در زمینه طراحی تبلیغات، پیش از پیادهسازی هرگونه طرح، برای دریافت یکسری اطلاعات در کمترین زمان ممکن و ارائه یک طراحی تبلیغات ایدهآل، یک فرم بریف را در اختیار کارفرما قرار میدهند. این اطلاعات میتواند شامل نام برند، حوزه فعالیت، چشمانداز و ماموریت، نوع فعالیت، رقبا و… باشد.
انواع مختلفی از تبلیغات وجود دارند که هر مدل تبلیغاتی، در ویژگیها و نحوه پیادهسازی تفاوت دارد. به همین دلیل، پیش از اجرای طرح، مشخص کردن مدل تبلیغاتی مدنظر کارفرما، بسیار اهمیت دارد. انواع مدلهای تبلیغاتی زیر را میتوانید در سلام گرافیک سفارش دهید.
تبلیغات محیطی، شامل تبلیغاتی است که در محیطهای باز و اماکن عمومی در معرض نمایش قرار میگیرند. برای نمونه، طراحی بنر، طراحی پوستر، طراحی استرابورد و… انواع مختلفی از تبلیغات محیطی هستند.
اینترنت، بهعنوان یک ابزار پرکاربرد در زندگی کنونی، نقش بسیار مهمی در تبلیغات و بازاریابی ایفا میکند. بهدلیل استفاده از ابزارهای سختافزاری مانند موبایل و کامپیوتر، بیشتر از بنرها، بهخصوص بنرهای متحرک در تبلیغات اینترنتی استفاده میشود.
با گسترش روزافزون استفاده از شبکههای اجتماعی مانند اینستاگرام، این شبکهها تبدیل به یک بستر بسیار مناسب برای تبلیغات تبدیل شدند. به همین دلیل، شرکتهای طراحی تبلیغات، انواع مختلفی از تبلیغات مانند استفاده از پوستر را برای استفاده در شبکههای اجتماعی نیز طراحی کردهاند.
پس از انتخاب نوع تبلیغات، اولین گام در پیادهسازی طرح، ایدهپردازی است. طراحان تبلیغات حرفهای، چندین طرح مختلف را برای پیش از هرگونه پیادهسازی، ترسیم و در نهایت، بهترین و خلاقانهترین ایده را برای اجرا انتخاب میکنند.
شعار تبلیغاتی، در کنار لوگو و نام تجاری، یکی از اجزای تشکیلدهنده هویت برند است که طراح میتواند در انتخاب آن نیز به شما کمک کند. به همین دلیل، انتخاب آن از اهمیت بالایی برخوردار است. یک شعار تبلیغاتی منحصربهفرد، سبب تمایز برند شما با سایر رقبا خواهد شد و میتواند بهراحتی پیام شما را ذهن مخاطب حک کند.
سبکهای طراحی متفاوتی وجود دارند و مخاطب با استفاده از آن سبک، تبلیغات شما به ذهن گره میزند. اما، ممکن است یک سبک همیشه و در همه تبلیغات موفق عمل نکند. لذا، انتخاب یک سبک طراحی تبلیغاتی مناسب، در نتیجه نهایی تاثیرگذار خواهد بود. پس پیشنهاد میشود انتخاب این گزینه را نیز به طراح بسپارید.
با توجه به اینکه عوامل متعددی در تعیین هزینه طراحی تبلیغات نقش دارند، شرکتها ابتدا یک برآورد هزینه کلی را انجام میدهند و پس از پایان طراحی تبلیغات، آن را بهطور دقیق محاسبه میکنند.
پس از تعیین اِلمانهای اولیه، گرافیست کار خود را برای پیادهسازی طراحی تبلیغاتی آغاز میکند. مدت زمان اجرای طراحی تبلیغاتی به نوع و میزان پیچیدگی طراحی تبلیغات بستگی دارد.
پس از اجرای طراحی تبلیغات و تحویل آن به کارفرما، بازخورد آن دریافت میشود و در صورت نیاز به ویرایش، اصلاحات مورد نیاز بر روی طراحی تبلیغات انجام میشود.
طرحهای مورد استفاده در تبلیغات توسط طراحان گرافیک ایجاد میشوند و آژانسهای تبلیغاتی و همچنین دپارتمانهای تبلیغاتی شرکتها از این متخصصان برای ایجاد و اجرای بروشور، پست مستقیم، تبلیغات اینترنتی و تبلیغات چاپی مثل طراحی کاتاوگ تبلیغاتی و طراحی تبلیغاتی تراکت استفاده میکنند.
بهترین شرکت طراحی تبلیغات شرکتی است که تمامی اصول طراحی تبلیغات را به خوبی پیاده سازی کند و از نوع مخاطبان و هویت برند و انواع طراحی تبلیغاتی آگاهی کامل داشته باشد. شرکت سلام گرافیک تمامی این موارد را رعایت کرده و به عنوان بهترین شرکت گرافیکی شناخته میشود.