قیمت طراحی تبلیغات (Advertising design price) چقدر است؟ هزینه ساخت و طراحی تبلیغات همان مقدار هزینهای است که درخواست کننده باید به طراح تبلیغات پرداخت کند. دیزاین تبلیغات برای تمام کسب و کارها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و صاحبان کسب و کار قیمت طراحی تبلیغات را پیش از سفارش طرح خود در نظر میگیرند. تعیین هزینه دیزاین تبلیغ به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله نوع طرح و سختی کار، نوع تبلیغ سفار داده شده، شرکت طراحی کننده و… شرکت سلام گرافیک باکیفیتترین طرحهای تبلیغاتی را با مناسبترین قیمت ارائه میکند. موارد گوناگونی وجود دارد که در نرخ نهایی طراحی تبلیغات تاثیر گذار است که از جمله این موارد میتوان به نوع طراحی گرافیک، شرکت و استودیو طراحی گرافیک و موارد زیر تاثیرگذار است.
- نوع طراحی تبلیغات
- چاپ تبلیغات
- اندازه تبلیغات
- شعار نویسی تبلیغات
- طراح گرافیست یا گرافیککار
هزینه ثابتی را نمیتوان برای طراحی تبلیغات در نظر گرفت اما در حالت کلی میتوان گفت که از 3.000.000 تومان تا 15.000.000 تومان هزینه نهایی طراحی تبلیغات میتواند باشد و این موارد هم صرفا حدودی است و برای اطلاع دقیق حتما با مشاوران گرافیک سلام گرافیک تماس حاصل کنید.
عوامل موثر بر قیمت طراحی تبلیغات
امروزه صاحبان مشاغل برای طراحی تیلیغات هزینه زیادی میکنند؛ زیرا تبلیغات نقش مهمی در معرفی محصولات و خدمات آنها دارد. در تعیین هزینه طراحی تبلیغات موارد زیادی دخیل هستند که در ادامه بیان میکنیم.
نوع سفارش
طراحی تبلیغات موارد زیادی مانند طراحی بنر تبلیغاتی، تراکت، کاتالوگ و… را شامل میشود. تعیین قیمت برای هرکدام از این طراحیها خود به عوامل زیادی بستگی دارد؛ به عنوان مثال در طراحی کاتالوگ، مواردی مانند عکاسی، تولید محتوا، تعداد صفحه و… مهم است و در طراحی کارت ویزیت عواملی مانند سایز و شکل کارت ویزیت موثر خواهند بود.
تعداد سفارش
ممکن است مشتری در سفارش طراحی تبلیغات، خواهان چند نوع طراحی مانند ، طراحی هدیه تبلیغاتی، طراحی بیلبورد، کارت ویزیت و… باشد؛ طبیعتا هرچه تعداد سفارشها بیشتر باشد کارفرما باید هزینه بیشتری پرداخت نماید.
مدت زمان طراحی
اگر طرح درخواستی مشتری پیچیده باشد باعث میشود زمان زیادی از طراح گرفته شود که این موضوع بر قیمت طراحی اثر میگذارد. همچنین اگر کارفرما درخواست تحویل کار را پیش از موعد مقرر داشته باشد ملزم به پرداخت هزینه بیشتری خواهد بود.
مهارت و تجربه طراح
میزان مهارت و تجربه طراح یکی از عوامل بسیار مهم در تعیین هزینه طراحی است. شما میتوانید با مشاهده نمونه طراحی تبلیغات از تجربه طراح آگاهی پیدا کنید.
تعداد دفعات ویرایش
همه طراحان، برای کسب رضایت مشتری، کار خود را چند بار ادیت میکنند. هرچه تعداد این ادیتها بیشتر باشد بر تعیین هزینه نهایی اثر گذار خواهد بود.