چرا به طراحی لیوان تبلیغاتی نیاز داریم؟

لیوان تبلیغاتی یک ایده خاص برای استفاده در شرکت‌ها، سازمان‌ها و یا حتی برنامه‌های تلوزیونی است. استفاده از لیوان تبلیغاتی جزء ست اداری هم محسوب می‌شود. لیوان شخصی که با نام برند یا لوگو آن طراحی شود و در محل کار مورد استفاده قرار گیرد، علاوه بر ماهیت تبلیغاتی استایل کاری یک کارمند را هم دوچندان می‌کند.

عوامل مهم در طراحی لیوان تبلیغاتی چیست؟

طراحی و دیزاین لیوان باید در طیف رنگی ست اداری باشد. لوگو یا نام برند حتما باید در آن درج شود. جنس لیوان‌ها بهتر است سرامیکی باشد تا جوهر به‌خوبی روی آن جذب شود و از کیفیت چاپ کاسته نشود.

علاوه براین‌ها طراحی لیوان باید ساده باشد. شلوغی طرح جذابیتی برای برند ایجاد نمی‌کند؛ بنابراین هرچه طراحی ساده‌تر باشد شکیل‌تر است.

استفاده از لیوان‌های تبلیغاتی به شناسایی و معرفی برند شما کمک زیادی می‌کند. شما می‌توانید سفارش طراحی لیوان تبلیغاتی خود را به تیم سلام گرافیک بسپارید.

مجله طراحی گرافیک
4.3/5 - (3 امتیاز)