طراحی ماگ به دلیل این‌که نقش بسزایی در برندینگ و افزایش فروش دارد، امروزه در بین صاحبان مشاغل طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است. هزینه مورد نیاز برای طراحی لیوان‌های تبلیغاتی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و نمی‌توان برای تمام دیزاین‌ها یک نرخ ثابت درنظر گرفت. به طور کلی می‌توان گفت فاکتورهای زیر در قیمت طراحی ماگ تاثیرگذار هستند. عوامل مختلفی بر قیمت طراحی لیوان تبلیغاتی تاثیرگذار است که در این بخش به بررسی آنها پرداخته ایم.

طرح مورد نظر مشتری

بعضی از کارفرمایان تقاضا دارند که طراحی آرم تجاری نیز در ماگ تبلیغاتی آ‌ن‌ها گنجانده شود؛ مسلماً در چنین مواردی دستمزد طراح افزایش پیدا می‌کند. همچنین دیزاین‌های خلاقانه نیاز به صرف وقت و انرژی بیشتری داشته که این امر تعرفه طراحی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

زمان مورد نیاز برای طراحی

زمانی که به کار دیزاین اختصاص داده می‌شود؛ یکی از عوامل مهم است که قیمت طراحی ماگ را تعیین می‌کند. همچنین ممکن است که مشتری با محدودیت زمانی روبه‌رو بوده و برای دریافت دیزاین عجله داشته باشد. در چنین مواقعی نیز نرخ طراحی لیوان تبلیغاتی نسبت به مواقع عادی بیشتر می‌شود.

تعداد دفعات ادیت

معمولاً تعداد دفعات ادیت در قراردادهای طراحی ذکر می‌گردد. حال ممکن است که کارفرما تقاضا داشته باشد که طرح اولیه مجددا ویرایش شود. در این شرایط با توجه به این‌که طراح باید مجددا وقت خود را صرف پروژه کند، قیمت طراحی ماگ افزایش می‌یابد.

 مهارت گرافیست

چنانچه تصمیم بگیرید برای طراحی ست اداری از جمله لیوان‌های تبلیغاتی خود با یک گرافیست معروف و برجسته کار کنید، یقیناً باید هزینه بیشتری را نیز پرداخت نمایید. طراحانی که رزومه کاری مورد تایید و تجربه فراوانی دارند، اغلب دستمزد بیشتری می‌گیرند.

 تعداد نرم افزارهای مورد استفاده

گاهی پیچیدگی طرح ایجاب می‌کند که گرافیست از چندین نرم افزار برای دیزاین لیوان تبلیغاتی استفاده کند. در این حالت با توجه به طولانی شدن فرآیند طراحی ماگ، نیاز به پرداخت هزینه بیشتری است.

Rate this page