نمونه هویت بصری
نمونه هویت بصری برند Example of visual identity به نمونه پروژههای هویت بصری که توسط طراحان گرافیک طراحی شده و در تصمیم گیری و انتخاب بهترین تیم طراحی هویت بصری به شما کمک میکند، نمونه هویت بصری گفته میشود. نمونه هویت برند اصلیترین معیار برای سنجش کیفیت کار یک طراح هویت بصری است. نمونهکار دیزاین هویت بصری با بهترین کیفیت و جدیدترین مدلها توسط تیم طراحی سلام گرافیک ارائه میشود. هر شرکت و سازمان برای داشتن باکیفیتترین طراحیهای هویت بصری، نیاز به دیدن نمونهکار دارد تا بتواند ایدههای جدیدی را برای سفارش خود آماده کند. طراحان سلام گرافیک نمونه طراحی هویت بصری متفاوتی را در سایت برای شما قرار دادهاند. میدانید هویت بصری چیست؟
اگر قصد طراحی هویت سازمانی دارید، بررسی چندین نمونه کار هویت بصری به شما کمک میکند تیمی را جهت انجام این کار پیدا کنید که سلیقه و تخصص آنها در انجام کار مشابه انتظارات و سلیقه شما است. بطور کلی میتوان گفت بررسی نمونه هویت بصری برندهای ایرانی و خارجی باید با 2 هدف کلی صورت بگیرد:
-
- سنجش کیفیت و تخصص طراح هویت بصری
-
- الهام گرفتن از هویت بصری برندهای موفق و پیاده سازی ایدههای خلاقانه در ساخت هویت بصری
برای مشاهده نمونه کار هویت برند انجام شده از سوی آژانس گرافیکی سلام گرافیک، میتوانید از طریق شماره 09150554525 با کارشناس طراحی هویت بصری ما ارتباط گرفته و در صورت تمایل در یک جلسه مشاوره طراحی هویت بصری شرکت کنید. در این جلسه ضمن بررسی و مشاهده تمامی نمونه های هویت بصری برند سلام گرافیک، به تمامی سوالات شما در خصوص ساخت یک هویت موفق پاسخ داده خواهد شد.
امکان مقایسه نمونه کار چندین شرکت طراحی گرافیک در زمینه هویت بصری، برآورد هزینههای مرتبط با اجرای هویت بصری، رسیدن به درک بیشتری از اهمیت طراحی هویت برند و پیدا کردن ایدههای خلاقانهتر همگی از تاثیرات بررسی نمونه کار هویت برند پیش از شروع فرایند طراحی به شمار میروند.
ضرورت بررسی نمونه هویت بصری
چرا بررسی حداقل چندین نمونه کار هویت برند پیش از شروع به ساخت هویت بصری ضرورت دارد؟ اهمیت و تاثیر زیاد هویت بصری در موفقیت و پیشرفت یک بیزینس این ضرورت را ایجاد کرده است. در ادامه به توضیح چند مورد از ضروریترین دلایل مشاهده نمونه کار هویت برند پرداختهایم. همچنین میتوانید برای چاپ هویت بصری روی ما حساب کنید.
کوتاه کردن پروژه طراحی هویت بصری
کوتاهتر کردن مسیر ساخت هویت بصری یکی از دلایل است. به یاد داشته باشید که شما قرار است یک شخصیت موفق برای برند خود بسازید. با توجه به متفاوت بودن اجزای هویت بصری، فکر کردن و تصمیم گیری راجعبه چگونگی طراحی هر یک از این اقلام، به زمان زیادی نیاز دارد. با مشاهده چند نمونه هویت بصری برند میتوانید این مسیر را کوتاهتر کرده و سریعتر به نتیجه مطلوبی برسید.
انجام کار ها در سلام گرافیک با توجه به بازه زمانی انجام شدن نرخ گذاری میشوند. قیمت طراحی وکتور به همراه دیگر خدمات را به صورت منصفانه تعیین کرده ایم.
الهام گرفتن از هویت برندهای معروف
بدون اینکه از پیش ایدهای داشته باشید، کار طراحی هویت بصری برای تیم طراحی نیز بسیار سختتر میشود چراکه شما نمیتوانید انتظارات و خواستههای خود را به تیم طراحی به صورت شفاف منتقل کنید و این چالش ممکن است باعث شود از خروجی کار علی رغم برخوداری از کیفیت کافی، رضایت چندانی نداشته باشید؛ چراکه نتیجه آن چیزی که شما میخواستید از آب در نیامده است. به عنوان نمونه میتوانید هویت بصری اینستاگرام را بهتر بشناسید.
برای مثال طراحی حرفهای لوگو به عنوان یکی از مهمترین اقلام طراحی هویت بصری به تنهایی به ایدههای متفاوت، طراحیهای مختلف تا رسیدن به نتیجه مطلوب و در نهایت زمان زیادی برای پیاده سازی این ایدهها نیاز دارد. در چنین شرایطی اگر چندین نمونه هویت بصری برند سازی مرتبط با کسبوکارهای مختلف را مشاهده کرده باشید، ایدههای بهتری گرفته و میتوانید طرح پیشنهادی موفقتری برای طراحی کارت ویزیت یا لوگوی کسبوکارتان پیشنهاد دهید.
درک بیشتر اهمیت هویت بصری
تا زمانی که هویت بصری چند برند بسیار موفق مانند کوکاکولا یا آدیداس را بررسی و تحلیل نکرده باشید، متوجه اهمیت بالای هویت بصری نمیشوید! دیدن نمونه هویت بصری برندهای معروف و تاثیر آن در پیشرفتی که داشتهاند، شما را ترغیب میکند تا برای ساخت هویت برند خود اقدام کنید.
انتخاب تیم با تخصصی متناسب با کسبوکار خودتان
از دیگر دلایل ضرورت درخواست نمونه هویت بصری از شرکتهای طراحی گرافیک، این است که شما بتوانید تیمی را انتخاب کنید که در زمینه بیزینس شما تجربه کافی را داشته باشند. برای مثال یک شرکت طراحی هویت بصری ممکن است سابقه زیادی در طراحی لوگو یا کارت ویزیت داشته اما تخصص آنچنانی در طراحی بیلبورد تبلیغاتی نداشته باشند. مشاهده نمونه هویت برند کمک میکند دقیقا تیمی را انتخاب کنید که در اقلام مورد نیاز شما متخصص هستند.
برآورد میزان بودجه لازم برای ساخت هویت یک برند
یکی از دغدغه سایر صاحبین کسبوکارها این است که نمیدانند برای ساخت یک هویت بصری باید چه میزان هزینه کنند. زمانی که شما چندین نمونه کار هویت بصری را مشاهده میکنید، متوجه میشوید که بیزینس شما دقیقا به چه اقلامی نیاز دارد.
برای مثال زمانی که چند نمونه هویت برند مشاهده کردید، متوجه میشوید که شما هم به طراحی بسته بندی نیاز دارید. در این صورت برآورد و مقایسه قیمت طراحی هویت بصری سادهتر خواهد شد.
نمونه کار هویت برند؛ سنجشی برای انتخاب تیم طراحی
اگر میخواهید با یک تیم طراحی گرافیک قرارداد طراحی هویت بصری برند ببندید، پیش از منعقد شدن این قرارداد باید نسبت به تخصص و تجربه کافی این تیم اطمینان حاصل کنید. چه پارامتری را قرار است معیار قرار دهید و طبق آن تخصص طراح هویت بصری را بسنجید؟ بیشک یکی از مهمترین این پارامترها، نمونه هویت بصری برند آن شرکت طراحی گرافیک است.
هرچه یک شرکت طراحی هویت بصری در مشهد از نمونه کارهای بیشتری برخوردار باشد، با اطمینان بیشتری میتوانید پروژه ساخت هویت بصری و سازمانی خود را به آنها بسپارید. عدم ارائه نمونه کار از سوی یک شرکت به معنای عدم تجربه کافی آنها در زمینه ساخت هویت بصری است.
چگونه نمونه کارهای انجام شده از سوی سلام گرافیک را مشاهده کنیم؟
با برقراری ارتباط با تیم طراحی هویت بصری سلام گرافیک، کارشناسان ما انواع نمونه هویت بصری را که برای برندهای مختلفی طراحی شده است را برای شما ارسال میکنند.
یک نمونه هویت بصری برند باید دارای چه ویژگیهایی باشد؟
هویت بصری باید مطابق ارزشهای برند طراحی شده باشد و بتواند آن برند را به خوبی معرفی کرده و در حافظه مخاطبان خود حفظ کند. در نمونههایی که مشاهده میکنید پیش از هر چیزی باید کیفیت اجرایی کار را مورد بررسی قرار دهید.
اگر طراحی هویت بصری در مشهد و طراحی هویت بصری در تهران نیاز دارید با ما تماس بگیرید.