معرفی ابزارهای هوش مصنوعی ui / ux

با روی کار آمدن ابزارهای هوش مصنوعی ui / ux روند طراحی کردن به صورت کلی در حال عوض شدن است. حتی وجود برخی از ابزارهای هوش مصنوعی این امکان را به شما می‌دهد که ادرس وب سایت مد نظر را وارد کنید و پس از چند دقیقه کد فرانت وب سایت را در اختیار داشته باشید! البته شاید کمی این مورد وحشتناک باشد. با دفتر گرافیک سلام گرافیک همراه باشید.

ابزارهای هوش مصنوعی طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری

  1. ابزار هوش مصنوعی chat gpt
  2. ابزار هوش مصنوعی visual eyes
  3. ابزار هوش مصنوعی adobe sensei
  4. ابزار هوش مصنوعی midjourney bot
  5. ابزار midjourney

مزیت‌های استفاده از هوش مصنوعی برای ساخت ui و ux

استفاده از هوش مصنوعی برای پیاده سازی رابط کاربری یکی از ترندهای جدید سال 2023 است. این ابزارها مزیت‌های فراوانی را با خود به همراه دارند که از جمله این مزایا می‌توان به سرعت بالای این ابزارها در توسعه، قیمت ناچیز و ارزان و… اشاره کرد.

طراحی لوگو با هوش مصنوعی

طراحی بسته بندی با هوش مصنوعی

طراحی بنر با هوش مصنوعی

طراحی کارت ویزیت با هوش مصنوعی

طراحی لیبل و هوش مصنوعی

طراحی کاتالوگ با هوش مصنوعی

Rate this post
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی‌ام؛ مشاور سئو، سئو یعنی موفقیت کسب و کار با سرعت چند برابری، از سال 90 به صورت تخصصی در حوزه محتوا و سئو فعالیت می‌کنم. دیدن نتایج رشد کسب و کارها جان تازه‌ای برای ادامه مسیر بهم می‌ده!
مقالات مرتبط بخوانید!

2 پاسخ

  1. درود بر شما. من رضوانی هستم. من در زمینه طراحی، تولید و توزیع نوشت افزار فانتزی فعالیت میکنم. مجموعه من از لحاظ چارت سازمانی و فضای کاری در مقایسه با تولید کنندگان دیگه خیلی کوچیک به حساب میاد ولی تنوع محصولی بسیار بالایی دارم و در تمامی بعدهای مربوط به کیفیت شاید بشه گفت جزو چند برند اول ایران به حساب بیام. خلاهای زیادی در کار من وجود داره که به علت شناخت و تجربه کافی به همه اونها واقفم اما متاسفانه به دلایلی تا به الان موفق نشدم کار خاصی برای رفع این مشکلات انجام بدم. به صورت اتفاقی مطالب شمارو خوندم و به نظرم اومد از طریق همکاری با شما بتونم اتفاقات خوبی رو برای کارم رقم بزنم. ممنون میشم راه ارتباط رو بفرمایین

    1. سلام جناب رضوانی عزیز، از طریق شماره‌های داخل وب سایت یا شماره 09158989340 در خدمت شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب این مقاله