معرفی نرم افزار طراحی ست اداری

معرفی چند نرم افزار ست اداری حرفه‌ای. برای طراحی ست اداری از چه نرم افزارهایی می‌توان استفاده کرد؟ یک نرم‌افزار خوب برای طراحی ست باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ شما حتما نام نرم افزار فتوشاپ و ایلاستریتور را شنیده‌اید و تصور می‌کنید تمام طراحی‌ها فقط با همین دو نرم افزار انجام می‌شوند؛ اما سلام گرافیک اینجاست تا برای شما به معرفی نرم افزار طراحی ست اداری بپردازد. یک نرم افزار خوب باید ویژگی‌هایی را دارا باشد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

معرفی نرم افزار طراحی ست اداری (Introducing office set design software)، نیز یکی از موضوعات بسیار مهم در حوزه طراحی ست اداری به حساب می‌‌آید، زیرا خلق طرح‌های گرافیکی منسجم فقط به کمک نرم افزارهای مخصوص امکان‌پذیر است.

وظیفه اصلی ست اداری (لوگو، کارت ویزیت، سربرگ و…) در واقع برندسازی و معرفی یک کسب و کار به مخاطبان است. معرفی نرم افزار طراحی ست اداری تبلیغاتی کمک زیادی به ارتقا و رشد سازمان می‌کند، زیرا هر چه این کار با دقت و مهارت بیشتری انجام شود، مسئله ماندگاری برند در اذهان عمومی بهتر و سریع‌تر رخ می‌دهد.

در مجموعه سلام گرافیک طراحان گرافیک با استفاده از حرفه‌ای‌ترین نرم افزارهای طراحی، تاکنون توانسته‌اند طرح‌های بی‌نظیری را برای مشتریان خود خلق نماید. همچنین علاقه‌مندان به آموزش تصویرسازی نیز می‌توانند با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار نمایند. اگر نمی‌دانید ست اداری چیه مقاله لینک شده را بخوانید.

مهم‌ترین ویژگی‌های نرم افزار طراحی ست اداری

از آنجایی که ابزارهای تصویرسازی نقش بسیار زیادی در خروجی طراحی ست اداری گرافیکی دارند؛ پیش از معرفی نرم افزار طراحی ست اداری بهتر است شرکت‌ها با ویژگی‌هایی که یک نرم افزار باید داشته باشد آشنا شوند؛ لذا در این شرایط می‌توانند به‌راحتی برنامه موردنظر و کاربردی خود را انتخاب نمایند. این ویژگی‌ها به شرح زیر است:

  1. قیمت مناسبی داشته باشد.
  2. کار با آن آسان بوده و دارای خروجی سریع باشد.
  3. منعطف و کارآمد بودن.
  4. دارای امکانات متنوع باشد.
  5. از نسخه‌های مختلف مک، اندروید، وب، ویندوز، لینوکس و… پشتیبانی کند.
  6. بر روی دستگاه‌های مختلف با ویژگی‌های متفاوت نصب گردد.
  7. نسخه رایگان آن در دسترس باشد.
ویژگی‌های نرم افزار طراحی ست اداری

معرفی ۶ نرم افزار طراحی ست اداری مناسب برای انواع کسب و کار

تاکنون دریافتیم که طراحی و دیزاین ست اداری، یعنی خلق لوگو، سربرگ و کارت ویزیت، در برندسازی اهمیت بالایی دارد. برای طراحی اجزای ست اداری خلاقانه باید با بهره‌گرفتن از روان‌شناسی رنگ‌ها، از ابزارهای تصویرسازی مخصوص استفاده کرد. به همین دلیل در این بخش به معرفی نرم افزار طراحی ست اداری خارجی با قابلیت امکانات متنوع، رابط کاربری ساده و سازگاری با سیستم‌عامل، پشتیبانی و.. که ویژگی‌های اصلی این نرم‌‌افزارهای است، پرداخته‌ایم.

طراحی ست اداری در ایلاستریتور

نرم افزار طراحی ایلوستریتور Illustrator

 معرفی نرم افزار طراحی ست اداری حرفه‌ای ایلوستریتور، در ۱۹۸۷ میلادی صورت گرفت، به عبارتی این نرم افزار لقب اولین نرم افزار کاربردی در زمینه طراحی ست اداری را داراست. با طراحی تصویرسازی با ایلوستریتور می‌توان انواع طرح‌های گرافیکی مناسب کارت ویزیت، سربرگ، ساخت پستر، لوگو، بیلبورد و… را طراحی نمود.

طراحی ست اداری در نرم افزار ایلاستریتور

البته باید گفت نرم افزار‌ها به‌تنهایی نمی‌توانند اثری خلق نمایند، بلکه این طراح تصویرساز است که با بهره‌گیری از دانش و خلاقیت خود تصاویر را خلق می‌نماید. طراحان مجموعه سلام گرافیک نیز می‌کوشند تا در این زمینه به بهترین نحو ممکن عمل نمایند.

اهمیت طراحی ست اداری با فتوشاپ

نرم‌افزار فتوشاپ photoshop

نرم افزار Photoshop یکی دیگر از نرم افزارهای مهم و اصلی در این زمینه به‌حساب می‌آید، زیرا تمام افرادی که در حوزه گرافیک فعالیت دارند، چه مبتدی و چه حرفه‌ای باید به تصویرسازی با فتوشاپ مسلط باشند. این برنامه دارای امکانات و قابلیت‌های متعددی است که در ادامه به چند مورد آن اشاره شده است.

  • چرخاندن و تغییر زاویه عکس
  • کات کردن تصاویر
  • حذف موارد مزاحم از روی عکس
  • اصلاح رنگ تصاویر
  • اعمال فیلتر بر روی تصاویر
طراحی ست اداری با فتوشاپ

نرم افزار ایندیزاین InDesign

برنامه ایندیزاین نیز از جمله نرم افزارهای مشهوری بوده که در معرفی نرم افزار طراحی ست اداری برای ویندوز، به آن پرداخته می‌شود. InDesign همچون سایر نرم افزارها برای طراحی لوگو، پوستر، سربرگ و… مناسب است، زیرا علاوه بر افکت‌های متنوع و رابط کاربری ساده‌ای دارد.

نرم افزار گیمپ GIMP

اگر بخواهیم به معرفی نرم افزار طراحی ست اداری برای کامپیوتر که محیط کاربری ساده‌ای داشته باشد، همچنین به طور رایگان بتوان به آن دسترسی داشت، باید بدون هیچ مقدمه‌ای به سراغ نرم افزار GIMP رفت. رایگان بودن و قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل‌ها مختلف مانند ویندوز، لینوکس و مک این نرم افزار، باعث شده تا مناسب افرادی باشد که علاقه‌مند به فراگیری تکنیک‌های تصویر سازی هستند.

نرم افزار افینیتی Affinity

تا کنون بیشتر به معرفی نرم افزار طراحی ست اداری برای کامپیوتر پرداخته شد، اما در این بخش به معرفی نرم افزار Affinity پرداخته می‌شود. سازندگان این برنامه به منظور پیروزی از سایر رقبا و برطرف کردن نیاز تمام کاربران، نسخه آی‌پد این نرم افزار را که تمام امکانات نسخه دسکتاپ را دارد، روانه بازار نموده‌اند.

در قرارداد ست اداری حتما نرم افزارهای مورد استفاده را نام ببرید.

نرم افزار زارا دیزاینر Xara Designer

برنامه Xara Designer را می‌توان به عنوان یک برنامه حرفه‌ای در زمینه طراحی گرافیکی، تصویرسازی، ادیت و ویرایش عکس و …معرفی نمود. این سامانه فقط برای ویندوز طراحی شده و با سرعت بالا و قالب‌های متنوعی که دارد، طراحان گرافیک می‌توانند در زمان بسیار کوتاه طرح‌های گوناگونی را خلق نمایند. به عنوان مثال اگر بخواهید یک ست اداری برای رستوران طراحی کنید، استفاده از این نرم افزار می‌تواند مناسب باشد.

نرم افزار کانوا Canva

نرم افزار Canva آخرین برنامه‌ای بوده که در مطلب معرفی نرم افزار طراحی ست اداری به آن پرداخته می‌شود. برنامه کانوا بیشتر برای افراد تازه‌کار و مبتدی طراحی شده و بر پایه درگ و دراپ (Drag & Drop) عمل می‌نماید. امکانات و قابلیت‌های این نرم افزار در حد فتوشاپ و دیگر نرم افزارها طراحی نیست، اما می‌تواند برای افراد مبتدی و طراحی‌های ساده بسیار مناسب باشد.

در صورتی که نیاز به خدمات چاپ و پرینت ست اداری دارید می‌توانید روی خدمات ما حساب کنید.

برای طراحی ست اداری از چه نرم افزارهایی باید استفاده شود؟

نرم افزارهای طراحی ست اداری،  اصلی‌ترین ابزارهای تصویرسازی هستند، به عبارتی کار یک تصویرساز حرفه‌‌ای بدون نرم‌افزار تقریبا بی‌معنا است. نرم افزار مورد استفاده در طراحی باید دارای یک سری خصوصیت‌ها باشند. مثلا محیط کاربری ساده، داشتن امکانات مختلف، سازگاری با دستگاه‌های مختلف، پشتیبانی از نسخه‌های مختلف اندروید، وب، ویندوز و… از جمله خصوصیت‌های یک نرم افزار طراحی مناسب هستند.

تاکنون برنامه مختلفی برای این کار طراحی شده که پرکاربردترین آن‌ها عبارتند از: ایلوستریتور Illustrator، فتوشاپ photoshop، ایندیزاین InDesign، گیمپ GIMP، افینیتی Affinity، کانوا Canva. البته دانش و مهارت فردی که با این نرم افزارها نمونه دیزاین ست اداری را انجام می‌دهد مهم است. تمامی طراحان شرکت سلام گرافیک از مهارت کافی برخوردارند.

در این مطلب به طور مختصر ۶ نرم افزار مناسب طراحی ست اداری معرفی شد. در صورت داشتن هرگونه سوال درباره این نرم افزارها مانند آموزش کار با فتوشاپ و آشنایی با سایر برنامه‌های طراحی می‌توان با متخصصان مجموعه سلام گرافیک ارتباط برقرار کرد و سؤالات خود را از آن‌ها پرسید. توجه داشته باشید که تعرفه ست اداری ارتباطی به نوع نرم افزاری که با آن طراحی می‌شود ندارد.

در صورتی که نیاز به خدمات ست اداری در مشهد یا خدمات ست اداری در تهران یا دیگر شهرها دارید سلام گرافیک در خدمت شماست.

نرم افزار طراحی ست اداری باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد؟

محیط کاربری ساده، سازگاری با سیستم عامل‌ها و دستگاه‌های مختلف، داشتن امکانات متنوع، پشتیبانی از زبان‌های روز دنیا و… از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های یک نرم افزار مناسب طراحی است‌.

بهترین نرم افزارهای طراحی ست اداری کدام‌اند؟

در حال حاضر نرم افزارهای مختلف طراحی وجود دارد، اما نرم افزارهای ایلاستریتور Illustrator، فتوشاپ photoshop، ایندیزاین InDesign، گیمپ GIMP، افینیتی Affinity، کانوا Canva از جمله بهترین نرم افزارهای موجود در این حوزه هستند.

4.6/5 - (5 امتیاز)
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی‌ام؛ مشاور سئو، سئو یعنی موفقیت کسب و کار با سرعت چند برابری، از سال 90 به صورت تخصصی در حوزه محتوا و سئو فعالیت می‌کنم. دیدن نتایج رشد کسب و کارها جان تازه‌ای برای ادامه مسیر بهم می‌ده!
مقالات مرتبط بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب این مقاله