سلام گرافیک » طراحی ست اداری » قرارداد طراحی ست اداری
قرارداد ست اداری باید چه ویژگیهایی داشته باشد؟ قرارداد ست اداری فایل یا همان پیمان نامهای است که طراح ست اداری قبل از شروع فرآیند طراحی اقدام به نوشتن آن میکند. قبل از شروع هر پروژه گرافیکی مثل طراحی و اجاره بیلبورد و ارائه خدمت، لازم است که قراردادی بین افراد پیاده شود. طراحی ست اداری یکی از مواردی است که قرارداد برای آن لازم است. قرارداد طراحی ست اداری (office-set-design-contract) شامل بخش های مختلفی است که کارشناس های سلام گرافیک به تعیین هر بخش پرداخته اند. بهترین شرکت گرافیکی را در خدمت داشته باشید.
در صورتی که میخواهید قبل از بستن قرارداد نمونه ست اداری را ببینید، حتما با متخصص گرافیک هماهنگ کنید.
دانلود نمونه قرارداد طراحی ست اداری
کارشناس های طراحی ست اداری مجموعه سلام گرافیک به پیاده سازی قرارداد پرداخته اند و برای راحتی کارشما به صورت فایل pdf و word در این بخش قرارداده اند. در صورتی که نمیدانید ست اداری چیه و چه مزیتهایی دارد، مقاله لینک شده را مطالعه کنید.
دانلود pdf نمونه قرارداد طراحی ست اداری
دانلود word نمونه قرارداد طراحی ست اداری
بندهای قرارداد ست اداری
یک قرارداد رسمی ست اداری دارای بندهای مختلفی است که از جمله این بندها میتوان به مواردی در رابطه با چاپ و پرینت ست اداری، نرم افزارهای ست اداری، اقلام ست اداری، تعرفه ست اداری و مواردی از این دست است.
- نوع کار طراحی
میان ست اداری رستوران با ست اداری برای شرکت تفاوتهای زیادی وجود دارد، پس صحبت از نوع کار در قرارداد نکته مهم و اساسی است.
در صورتی که نیاز به ست اداری در مشهد یا ست اداری در تهران دارید با ما تماس بگیرید.
- اندازه ست اداری
توجه به اندازه کارت ویزیت در فتوشاپ یا دیگر محصولات باید حتما در قرارداد آورده شود.