چاپ ست اداری

چاپ ست اداری با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت. برای چاپ و پرینت ست اداری چه اقداماتی را باید انجام داد؟ چه هزینه‌هایی را دربردارد؟ پس از طراحی یک ست اداری حرفه‌ای، باید اقدام به چاپ و پیاده‌سازی آن کرد. برای فرایند چاپ نکاتی از جمله کیفیت طراحی، به کار بردن اطلاعات سازمان، رعایت استانداردهای طراحی و... حائز اهمیت است. برای چاپ ست اداری به کجا مراجعه کنیم؟ برای دریافت اطلاعات بیشتر با سلام گرافیک همراه باشید.

چاپ ست اداری (Print Office Set) یکی از راهکار‌هایی است که برای معرفی مهارت‌ها و خدمات حوزه‌های شغلی مختلف استفاده می‌شود. چاپ ست اداری به منظور پرینت گرفتن از تمام اجزای ست اداری برای استفاده است که با دستگاه‌های چاپ مختلف و متعدد این کار انجام می‌شود. مزایای بی‌شمار دیزاین و طراحی ست اداری باعث شده تا همه کسانی که به‌نوعی مشغول به فعالیت هستند، برای تبلیغات و برند‌سازی کسب و کار خود از آن بهره ببرند. سر‌برگ 4A و 5A، پاکت، تقویم، خودکار و… از‌جمله اجزای ست اداری هستند که بیشترین کاربرد و تقاضا برای آن‌ها وجود دارد. با‌وجود برند‌های مختلفی که در این زمینه فعالیت دارند، باز هم افراد برای یافتن بهترین مجموعه در حوزه طراحی و چاپ ست اداری دچار سردرگمی می‌شوند.

با چاپ ست اداری حرفه‌ای به افزایش مخاطب و معرفی بهتر شرکت خود کمک می‌کنید. چاپ انواع ست اداری باید با بهترین کیفیت و بر اساس به‌روزترین دستگاه‌های چاپ و شیوه‌های جدید انجام شود تا بتوان به نتایج دلخواه رسید. از آنجایی‌که ست اداری اجزاء مختلفی دارد، طراحی و چاپ هر یک از آن‌ها باید توسط بهترین تیم گرافیک انجام شود. طراحان گرافیک شرکت سلام گرافیک با به‌کارگیری جدیدترین دانش دیزاین و چاپ ست اداری، در این راه به شما کمک می‌کند.

نحوه سفارش چاپ و پرینت ست اداری چگونه است؟

اگر به دنبال طراحی ست اداری برای کسب و کار خود هستید، نیاز است تا برای سفارش چاپ ست اداری، چند مرحله کوتاه را طی کنید.

  1. مشخص کردن اهداف

طراحی ست اداری برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای مثال در سازمان‌ها از سربرگ و پاکت برای مکاتبات و از تقویم و خودکار به عنوان یک ابزار تبلیغاتی استفاده می‌شود.

  • انتخاب عناصر ست اداری

ست اداری از اجزای مختلفی تشکیل شده است که با توجه به نیاز و سلیقه افراد می‌تواند متفاوت باشد. در این مرحله نرم افزار ست اداری برای طراحی نیز انتخاب می‌شود.

  • برآورد هزینه

با توجه به بودجه مد‌نظر، نوع و تعداد ست اداری را که به آن نیاز دارید، تعیین کنید. پس از این مرحله قرارداد ست اداری تنظیم می‌شود.

  • ثبت سفارش

در گام آخر و پس از مشخص شدن عناصر مورد نیاز خود، کافی است تا اقدام به ثبت سفارش کنید.

مزایای چاپ ست اداری

بدون شک همه مدیران از مزایای استفاده از ست اداری آگاهی دارند و به دلیل کارایی، همواره از آن استفاده می‌کنند. با درنظرگرفتن مزیت‌های چاپ ست اداری ارزان، استفاده از آن می‌تواند در بازدهی بیشتر کسب و کار شما مؤثر باشد.

مزایای چاپ ست اداری
  1. معرفی حوزه کاری

طراحی ست اداری ماهیت و حوزه فعالیت یک کسب و کار را نشان می‌دهد.

  • افزایش اعتبار برند

اعتبار یکی از مواردی است که برای افراد بسیار اهمیت دارد؛ لذا برای هویت بخشیدن و کسب اعتبار برای برند خود، لازم است تا یک ست اداری طراحی کنید.

  • تبلیغات

تبلیغات، یکی از مزایای مهم استفاده از چاپ ست اداری محسوب می‌شود که به‌عنوان معرف و بازار‌یاب، نقش اساسی را ایفا می‌کند.

  • ایجاد حس اعتماد در دیگران

طراحی ست اداری باعث ایجاد اعتماد و اطمینان به کسانی که قصد استفاده از خدمات شما را دارند، می‌شود.

  • هویت‌بخشی به مکاتبات اداری

استفاده از ست اداری برای رسمیت بخشیدن به مکاتبات اداری، بسیار اهمیت دارد.

هزینه چاپ ست اداری چقدر است؟

هزینه چاپ ست اداری همواره یکی از مواردی است که اهمیت بالایی برای مدیران دارد. وجود عوامل متعدد باعث شده تا هزینه مورد نیاز متغیر باشد.

  1. نوع و تعداد اجزای مورد نیاز

به دلیل تنوع زیاد عناصر مورد استفاده در ست اداری، معمولا پکیج‌های مختلفی از سوی طراحان گرافیک آماده و به افراد پیشنهاد می‌شود. همچنین در صورت نیاز می‌توان اجزای آن را تغییر داد.

  • کیفیت طراحی ست اداری

ست اداری، به‌عنوان یک عنصر مهم در سازمان‌ها، باید دارای کیفیت مناسب و یک سری استاندارد‌های مشخص و متناسب با حوزه فعالیت‌های کاری آن سازمان باشد.

  • جنس محصولات

کیفیت و میزان ماندگاری ست اداری، تأثیر بسزایی در جذب افراد دارد. این کیفیت توسط موادی که برای ساخت استفاده می‌شوند، تعیین می‌شود. برای نمونه کاغذ یکی از پر‌مصرف‌ترین مواد، دارای تنوع زیادی مانند کاغذ مومی، پوستی، گلاسه و… است. تاثیر کاغذ در نمونه ست اداری کاملا قابل مشاهده است.

  • کیفیت و نوع چاپ

کیفیت و نوع چاپ نیز یکی از مواردی است که تاثیر مستقیمی در قیمت طراحی و چاپ ست اداری دارد.

هنگام چاپ ست اداری چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

طراحی ست اداری نشان‌دهنده اعتبار یک سازمان است و نقش زیادی در جذب افراد دارد؛ بنابراین برای چاپ ست اداری حرفه‌ای باید نکاتی را رعایت کنید.

  1. طراحی‌های استاندارد

تناسب بین طراحی اجزای یک ست اداری مانند طراحی کاتالوگ، سایت، کارت ویزیت و… ضروری است.

  • کیفیت طراحی

هماهنگی در ترکیب رنگ‌ها، استفاده از فونت مناسب، تناسب با نوع فعالیت سازمان و… از جمله عواملی است که در کیفیت طراحی اثر‌گذار هستند.

  • استفاده از اطلاعات سازمان

اطلاعات مهم هر سازمان مانند آدرس پستی، شماره تلفن، آدرس سایت و ایمیل برای معرفی سازمان و ارتباط افراد لازم است. به عنوان مثال استفاده از داده‌های رستوران برای ساخت ست اداری رستوران استفاده شود.

  • رعایت استاندارد‌های طراحی

هر یک از اجزای ست اداری، دارای ابعاد و استاندارد‌های خاصی است که باید هنگام طراحی به آن توجه کنید.

چاپ ست اداری تحریر و کتان

یکی از عوامل تاثیرگذار در کیفیت طراحی و چاپ ست اداری جنس کاغذ است. کاغذها با جنس‌های مختلفی در بازار وجود دارند. کاغذهای تحریر و کتان گزینه‌های مناسبی برای چاپ ست اداری هستند. امکان چاپ ست اداری با کاغذ تحریر 80 گرمی و 100 گرمی و کاغذ کتان 120 گرمی وجود دارد.

کاغذهای تحریر 80 گرمی برای چاپ ست‌های اداری مقرون‌به‌صرفه هستند و جنسی مشابه با کاغذهای A4 دارند. می‌توان ست را به صورت تمام رنگی بر روی کاغذهای تحریر 80 گرمی چاپ کرد.

کاغذ تحریر 100 گرمی نسبت به 80 گرمی سنگین‌تر بوده و در نهایت چاپ ست اداری تحریر از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود. در هر دو تحریر امکان طلاکوبی و نقره‌کوبی بر روی کاغذها وجود دارد.

چاپ ست اداری کتان 120 گرمی از جدیدترین مدل‌های صنعت چاپ است. کاغذ کتان بافت‌های ریز محسوسی دارد. در استفاده از این نوع کاغذ سلیقه مخاطبان خود را مدنظر قرار دهید. در این نوع کاغذ تحریر می‌توانید از تمامی طیف‌های رنگی استفاده کنید.

چاپ ست اداری با کیفیت و فوری

ست اداری به کسب‌وکار شما هویت می‌بخشد، بنابراین نباید از اهمیت کیفیت چاپ آن غافل شوید. طراحی و چاپ ست اداری باکیفیت نشان‌دهنده اهمیت و ارزش بالای مشتری نزد شماست. علاوه بر کسب رضایت مشتری از رقبای خود نیز متمایز می‌شوید. از شاخصه‌های ارزیابی کیفیت ست اداری می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • جنس و گرماژ و ابعاد کاغذ استاندارد
  • جوهر مرغوب
  • دستگاه‌های چاپ حرفه‌ای
  • پوشش صفحات
  • نوع چاپ (آفست، دیجیتال)
  • رزولوشن چاپ

گاهی بنا بر شرایطی پیش می‌آید که نیاز به چاپ فوری ست اداری اختصاصی خود دارید، در این مورد بهتر است از قبل با چاپخانه‌های مطرح و مجرب آشنایی داشته باشید تا فرآیند چاپ ست اداری سرعت بگیرد. معمولاً فرآیند تولید و چاپ ست اداری حرفه‌ای ۲ تا ۱۰  روز کاری زمان می‌برد. در شرایط فورس ماژور این زمان می‌تواند به دو روز کاهش یابد. فراموش نکنید که کیفیت نباید فدای سرعت شود. پیشنهاد می‌کنم مقاله تعریف ست اداری و چیستی ست اداری را بخوانید.

مراحل ثبت سفارش چاپ ست اداری

ست اداری اقلام متفاوتی را شامل می‌شود که بسته به نیاز مشتری امکان تغییر و سفارشی‌سازی آن وجود دارد. امکان سفارش چاپ ست اداری به صورت حضوری و اینترنتی وجود دارد. در صورتیکه شرایط ثبت سفارش به صورت حضوری را ندارید، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. متناسب با نیازتان پکیج مورد نظر را انتخاب کنید.
  2. برای اطلاع از تعرفه‌ها و راهنمایی بیشتر به سایت شرکت موردنظر مراجعه کنید یا با پشتیبانی آن تماس بگیرید.
  3. سفارش خود را از طریق فرم سفارش ثبت کنید.
  4. هزینه پیش فاکتور را پرداخت کنید.
  5. در مرحله آخر سفارش خود را نهایی کنید.

برای چاپ ست اداری به کجا مراجعه کنیم؟

کمبود افرادی‌که به‌صورت حرفه‌ای در زمینه طراحی گرافیک فعالیت می‌کنند، ایده‌ای برای مجموعه سلام گرافیک و ارائه خدمات طراحی گرافیک در مشهد شد. مجموعه سلام گرافیک، یکی از برند‌های معتبر بازار در زمینه طراحی و چاپ ست اداری است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ آغاز و با به‌کارگیری افراد متخصص در حوزه طراحی ست اداری توانست گام بلندی برای رفع نیاز بازار بردارد. خدمات هویت بصری، لوگو، پاکت نامه، ست اداری و… از‌جمله خدماتی هستند که توسط این مجموعه ارائه می‌شود. اگر قصد چاپ ست اداری اختصاصی را دارید، شرکت گرافیکی سلام گرافیک می‌تواند یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای این منظور باشد.

برای دریافت لیست خدمات ست اداری در مشهد و ست اداری در تهران با ما تماس بگیرید.

چاپ ست اداری و چگونگی انجام پرینت ست اداری

به فرایند چاپ اقلام ست اداری مانند سر‌برگ، پاکت و…، چاپ ست اداری گفته می‌شود و برای سفارش اجزای ست اداری تنها کافی است از متخصصان مجموعه سلام گرافیک در مشهد به صورت آنلاین یا حضوری کمک بگیرید.

هزینه چاپ یک ست اداری ایده‌آل چقدر است؟

نوع، تعداد و کیفیت اجزای ست اداری از عواملی هستند که در قیمت ست اداری تاثیر گذارند. با این حال لازم این نکته را به‌خاطر بسپارید که برای چاپ و سفارش یک ست اداری که می‌تواند معرف کسب و کار شما باشد کاهش قیمت را فدای کیفیت نکنید.

5/5 - (2 امتیاز)
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی‌ام؛ مشاور سئو، سئو یعنی موفقیت کسب و کار با سرعت چند برابری، از سال 90 به صورت تخصصی در حوزه محتوا و سئو فعالیت می‌کنم. دیدن نتایج رشد کسب و کارها جان تازه‌ای برای ادامه مسیر بهم می‌ده!
مقالات مرتبط بخوانید!

2 پاسخ

    1. سلام دوست عزیز. بله برای شرکت موادغذایی هم ست اداری طراحی میکنیم. طراحی و چاپ ست اداری برای تمام سازمان ها و شرکت ها انجام میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب این مقاله