انتخاب رنگ سازمانی

انتخاب رنگ سازمانی (Choosing an organizational color) کار بسیار مهمی است زیرا انتخاب صحیح آن باعث تقویت برند و افزایش فروش محصول خواهد شد. رنگ سازمانی همان رنگ اصلی برند شماست که فرایند انتخاب آن نیاز به رعایت اصول خاصی دارد. شرکت سلام گرافیک به عنوان بهترین استودیو گرافیکی، اقدام به انتخاب رنگ سازمانی مناسب می‌کند. ما هنر طراحی و دانش بازریابی را ترکیب خواهیم کرد تا متناسب با نوع بیزنیس شما، بهترین رنگ سازمانی را معین کنیم.

سفارش رنگ سازمانی

رنگ‌ها دارای احساسات هستند و به افراد حس خاصی را منتقل می‌کنند. اگر ‌می‌خواهید هر کس با دیدن رنگی به یاد برند شما بیافتد، باید رنگی را برای سازمان خود سفارش دهید. این کار را برای انتخاب شعار سازمانی نیز می‌توانید انجام بدهید که به برندینگ شما بسیار کمک می‌کند.

پلن پایه رنگ سازمانی

تعداد ادیت: 2 بار

تعداد ویرایش: 5 بار

هزینه: 4.000.000 تومان

مدت زمان طراحی: 15 روز

پلن نقره‌ای رنگ سازمانی

تعداد ادیت:4 بار

تعداد ویرایش: 7 بار

هزینه: 7.000.000 تومان

مدت زمان طراحی: 10 روز

پلن طلایی رنگ سازمانی

تعداد ادیت: 6 بار

تعداد ویرایش: 9 بار

هزینه: 10.000.000 تومان

مدت زمان طراحی: 7 روز

چرا انتخاب رنگ سازمانی با سلام گرافیک؟

خلاقیت در رنگبندی

مطابق با مد

پشتیبانی آنلاین

متخصص در حوزه

قیمت مناسب

کیفیت بالا در انتخاب

شرکت انتخاب رنگ سازمانی

شرکت که برای این کار انتخاب می‌کنید باید از تجربه و خلاقیت بالا برخوردار باشد تا بتواند به برند شما رنگ ببخشد. رنگ سازمانی تاثیر خوبی در فروش و بازاریابی شما دارد و انرژی خاصی را به سازمان شما می‌دهد. این کار را به شرکت سلام گرافیک بسپارید تا بهترین را به شما تقدیم کنیم.

خدمات انتخاب رنگ سازمانی

طیف رنگی کرم

طیف رنگی سرد

طیف رنگی گرم

طیف رنگی سنتی

طیف رنگی کلاسیک

طیف رنگی خنثی

ویدئو آشنایی با روند انتخاب رنگ سازمانی

آیا از شیوه انتخاب رنگ سازمانی مطلع هستید؟ در این ویدئو به تمام سوالات شما پاسخ داده می‌شود.

پادکست چرا باید رنگ سازمانی داشته باشید!

چرا تمامی شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ رنگ سازمانی دارند؟ در این پادکست مجتبی ملاکی، کارشناس ارشد تیم سلام گرافیک به این مبحث می‌پردازد.

ویژگی‌های رنگ سازمانی خوب

قبل از انتخاب و سفارش رنگ سازمانی باید نکاتی را راجع به یک رنگ سازمانی عالی بدانید. در بخش زیر به این نکات پرداخته‌ایم:

  • رنگ سازمانی ایجاد شده باید با کسب و کار شما ارتباط برقرار کند و با یکدیگر تناسب داشته باشند.
  • باید از رنگبندی‌ای استفاده شود که دیدن آن به مخاطب حس خوبی را القا کند و او را اذیت نکند.
  • معمولا از چندین رنگ برای رنگ سازمانی استفاده می‌شود و شامل طیفی از رنگ‌هاست.
  • رنگ سازمانی بر روی تجربه کاربری تاثیر زیادی دارد پس باید چندین بار این کار را تست کنید تا متوجه علاقه مشتریانتان بشوید. به این دلیل است که افراد شرکت مناسبی را برای ایجاد رنگ سازمانی مناسب، انتخاب می‌کنند.

اگر به دنبال طراحی کارت ویزیت مناسب برای سازمان خود هستید، به صفحه مربوطه منتقل شوید تا با ویژگی‌های آن آشنا شوید.

مراحل انتخاب رنگ سازمانی

دانش در مورد رنگ‌ها

شناخت معانی رنگ‌ها

شناخت رنگ سازمانی رقبا

گذاشتن رنگ‌های کنار هم

در نظر گرفتن هویت بصری

پایان کار

حداکثر 9 روز

بله برای تمام شرکت ها با موضوع فعالیت های مختلف رنگ سازمانی انتخاب خواهیم کرد.

4.8/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *