قرارداد طراحی ست اداری

قرارداد طراحی ست اداری

قبل از شروع هر پروژه گرافیکی و ارائه خدمت، لازم است که قراردادی بین افراد پیاده شود. طراحی ست اداری یکی از مواردی است که قرارداد برای آن لازم است. قرارداد طراحی ست اداری (office-set-design-contract) شامل بخش های مختلفی است که کارشناس های سلام گرافیک به تعیین هر بخش پرداخته اند.

دانلود نمونه قرارداد طراحی ست اداری

کارشناس های طراحی ست اداری مجموعه سلام گرافیک به پیاده سازی قرارداد پرداخته اند و برای راحتی کارشما به صورت فایل pdf و word در این بخش قرارداده اند.

دانلود pdf نمونه قرارداد طراحی ست اداری

دانلود word نمونه قرارداد طراحی ست اداری

3.3/5 - (3 امتیاز)
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی‌ام؛ مشاور سئو، سئو یعنی موفقیت کسب و کار با سرعت چند برابری، از سال 90 به صورت تخصصی در حوزه محتوا و سئو فعالیت می‌کنم. دیدن نتایج رشد کسب و کارها جان تازه‌ای برای ادامه مسیر بهم می‌ده!
مقالات مرتبط بخوانید!

12 پاسخ

    1. سلام وقت بخیر برای عقد قرارداد ابتدا نیازمند دریافت اطلاعات هستیم و بعد از اون فرایند به صورت انلاین انجام میشه شما زحمت میکشید فایل رو پرینت میگیرید و مهر و امضا میکنید و در نهایت اسکن میکنید و ارسال میکنید فایل اسکن شده رو

    1. سلام سامان عزیز
      طراحی ست اداری شامل تمام ابزارهای اداری مانند خودکار، دفترچه، سربرگ، پاکت، کارت ویزیت، سررسید و… میشود.

  1. با سلام
    ما یک سازمان اداری با محوریت منابع طبیعی هستیم، ممکنه بفرمایید این ست اداری شامل چه اقلامی برای سازمان ما میشه

    1. سلام و عرض ادب جناب دکتر همتی
      برای سازمان شما تقریبا تمام اجزای ست اداری رو میشه اجرا کرد و مورد نیاز است، در این مقاله اجزا به این مورد اشاره شده

  2. سلام چرا باید از ست اداری استفاده کنیم؟ یک شرکت نوپا لازمه که ست اداری داشته باشه؟

    1. سلام
      نه لزوما اما ست اداری میتونه یکی از روش های برندینگ شرکتتون باشه و برای دیده شدن بهتره که ست اداری داشته باشید.

  3. فایل رو که بالا گذاستین میشه تغییرش هم داد چیزی رو اگر خواستیم کم یا زیاد کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب این مقاله