طراحی رسید انبار

طراحی رسید انبار یک ابزار مفید برای هر کسب و کاری است که برای پیگیری تغییرات و ایجاد گزارش در مورد سطح موجودی کالاها در انبار در طول زمان استفاده می‌شود. علاوه‌بر این، طراحی انواع طراحی رسید انبار می‌تواند در وقت و هزینه سازمان‌ها صرفه‌جویی کند. به همین دلیل، افراد تمایل دارند که رسید انبار را مطابق نیاز خود طراحی کنند و آن را به‌گونه‌ای سفارشی کنند که تمام اطلاعات مربوط‌به هر تراکنش را در خود جای دهد. اگر به‌دنبال الگویی برای قبض انبار هستید، باید در ابتدا قالب خود را مشخص کنید تا بتوانید بهترین بهره‌برداری را از آن داشته باشید. برای اطمینان از کارهای ما می‌توانید نمونه رسید انبار طراحی شده را مشاهده کنید.

سفارش طراحی رسید انبار

شاید در نگاه اول، سفارش رسید انبار حرفه‌ای با امضای طراحی شده برای برخی افراد از جذابیت کافی برخوردار نباشد. اما، استفاده از یک رسید انبار منحصربه‌فرد می‌تواند علاوه‌بر کاهش زمان صرف شده در انجام امور، به اعتبار برند نیز کمک کند. با این وجود باید بودجه خاصی را برای سفارش طراحی رسید انبار حرفه‌ای در نظر بگیرید که این موضوع باعث می‌شود بسیاری از افراد از انجام آن صرف‌نظر کنند. کیفیت ایده‌آل و هزینه کمتر سلام گرافیک نسبت‌به دیگران، می‌تواند بهترین گزینه برای افرادی‌که قصد دارند هزینه کمتری را برای سفارش رسید انبار حرفه‌ای بپردازند، باشد.

پلن پایه ساخت رسید انبار

تعداد ادیت: 3 بار

هزینه: 4.200.000 تومان

مدت زمان طراحی: 15 روز

پلن نقره‌ای ساخت رسید انبار

تعداد ادیت: 5 بار

هزینه: 6.200.000 تومان

مدت زمان طراحی: 10 روز

پلن طلایی ساخت رسید انبار

تعداد ادیت: 7 بار

هزینه: 9.200.000 تومان

مدت زمان طراحی: 5 روز

چرا طراحی رسید انبار با سلام گرافیک؟

طراحی اختصاصی

شرکت سلام گرافیک در تمام کار های طراحی خود از دیزاین های اختصاصی استفاده می‌کند.

مهارت بالای گرافیست ها

گرافیست های با تجربه سلام گرافیک، طرح های گوناگون را به طور عالی دیزاین می‌کنند.

اعتبار و شهرت شرکت

سلام گرافیک شرکتی شناخته شده است که اعتبار آن تضمین کننده کیفیت بالای کار است.

قیمت های رقابتی

قیمت های سلام گرافیک به صورت رقابتی تعیین شده اند تا برای شما به صرفه باشند.

رعایت کامل اصول طراحی

تیم طراحان سلام گرافیک از اصول مشخصی برای دیزاین رسید انبار پیروی می‌کنند.

قابلیت تغییر طرح

به تعداد مشخصی قابلیت ویرایش برای طرح رسید انبار در نظر گرفته شده است.

شرکت طراحی رسید انبار

کاربردهای متعدد طراحی رسید انبار باعث شده تا علاوه‌بر مجموعه‌های بزرگ، افراد و سازمان‌های کوچک نیز به‌دنبال طراحی رسید انبار باشند. در این بین، یافتن یک شرکت معتبر که توانایی پیاده‌سازی انواع دیزاین رسید انبار یا دیزاین قبض انبار را داشته باشد، بسیار ضروری است. با وجود شرکت‌های زیادی که در زمینه طراحی رسید انبار فعالیت دارند، بسیاری از آن‌ها کیفیت مطلوبی را به مشتریان ارائه نمی‌دهند.

سلام گرافیک به‌عنوان یک شرکت معتبر در زمینه طراحی رسید انبار، توانسته نیازهای مختلف مشتریان خود را برآورده سازد. طراحی اختصاصی و کیفیت بالای خدمات ارائه شده توسط این مجموعه سبب شده تا صاحبان کسب وکارهای مختلف، طراحی رسید انبار خود را به سلام گرافیک بسپارند.

خدمات طراحی رسید انبار

با توجه به اینکه از رسید انبار برای مستندسازی کالاهای ورودی به انبار استفاده می‌شود، یک نوع سند حسابداری محسوب می‌شود و اهمیت زیادی برای افراد و سازمان‌ها دارد. به همین دلیل، کیفیت طراحی رسید انبار نقش بسیار مهمی در آسان کردن فرآیند محاسبات دارد و دریافت خدمات طراحی رسید انبار باکیفیت برای افراد، بیش‌از‌پیش ضروری است.

طراحی رسید انبار دائم

با ورود کالا به داخل انبار و تغییر موجودی انبار صادر می‌شود.

طراحی رسید انبار موقت

تاییدیه ورود به انبار کالایی که به دلیل نیاز به کنترل کیفیت، مستقیما ذخیره نمی‌شود.

رسید تحویل مستقیم

کاربرد آن زمانی است که کالا از تامین کننده مستقیما به مصرف کننده تحویل شود.

طراحی حواله آزمایش کالا

کالای مدنظر برای پشت سر گذاشتن یک یا چند آزمایش از انبار خارج می‌شود.

طراحی حواله امانت کالا

کارکرد آن برای زمانی است که کالا به فرد یا سازمان دیگر امانت داده می‌شود.

طراحی حواله بین انبار

سندی است که نشان می‌دهد کالا بین دو انبار جا به جا شده است.

ویدئو روند طراحی حواله انبار

کلیپی از روند دیزاین کردن رسید انبار برای شما تهیه کرده ایم که تماشای آن اطلاعات تکمیلی را برایتان بیان می‌کند.

پادکست طراحی رسید انبار

با گوش دادن به این پادکست، تمام سوالاتی که در مورد دیزاین رسید انبارداری داشته اید، پاسخ داده می‌شوند.

ویژگی‌های رسید انبار عالی

در دیزاین رسید انبار، تنها قرار دادن اِلمان‌های مورد نیاز افراد کافی نیست، بلکه در بهترین طراحی رسید انبار همواره موارد مختلفی درنظر گرفته می‌شوند تا خروجی متناسب با نیاز افراد ایجاد شود.

  • رعایت اندازه استاندارد: به‌طور معمول، دیزاین و ساخت رسید انبار در اندازه‌های مشخصی مانند A4 و A5 انجام می‌شود.

  • گنجاندن تمامی عناصر: استفاده از عناصر مختلف در طراحی و رفع نیازهای مشتری مانند لوگوی برند، ذکر تاریخ، تعداد و سایر موارد مربوط‌به کالا از جمله موارد مهم در طراحی استاندارد رسید انبار است.

  • چیدمان عناصر: چیدمان عناصر به خوانایی و جذابیت طراحی رسید کمک بسیاری می‌کند.

  • چندکاربرده بودن: با توجه به اینکه چندین نوع رسید انبار برای کاربردهای مختلفی مانند حواله بین انبار، حواله مصرف کالا، حواله فروش کالا و… وجود دارد، بهتر است یک رسید با چندین کاربرد متفاوت طراحی شود.

مراحل طراحی رسید انبار

استعلام نیاز مشتری

در ابتدای کار استعلام می‌کنیم که نیاز به حواله انبار دارید یا رسید انبار و با چه شرایطی؟

اعلام قیمت

قیمت های نهایی با توجه به تعداد سفارشات و چاپ آن ها تعیین و به شما اعلام می‌شود.

تعیین ورودی های فرم

فرم رسید انبار شامل جدولی برای ورود اطلاعات مختلف است.

تعیین شکل و رنگ 

سبک طراحی باعث جذابیت حواله انبار می‌شود که در این مرحله تعیین می‌شود.

انجام طراحی

تیم گرافیک شرکت ما در آخر رسید انبار را با رعایت تمام استاندارد ها طراحی می‌کند.

تحویل رسید انبار

رسید های آماده شده در بسته بندی ها استاندارد و سر موقع تحویل داده می‌شوند.

به‌طور معمول، مدت زمان طراحی رسید انبار 2 روز است. همچنین، در صورتی‌که مشتری درخواست تحویل زودتر از موعد داشته باشد، طراحان این مجموعه در اسرع وقت، سفارش را به مشتری ارائه می‌دهند.
گرافیست‌های سلام گرافیک، طراحی انواع رسید انبار را برای افراد و سازمان‌های مختلف انجام می‌دهند. لذا، در هر حوزه کاری که فعالیت دارید، بدون هیچگونه نگرانی می‌توانید درخواست خود را ثبت کنید.

طراحی رسید انبار چیست؟

مهم نیست کسب و کار شما به چه اندازه بزرگ باشد و حجم محاسبات شما به چه میزان باشد. در هر صورت نیاز به طراحی رسید انبار برای انجام محاسبات خود دارید. طراحی رسید انبار تلفیقی از هنر گرافیک و حسابداری است و به‌عنوان یکی از ابزارهای مهم در انبارگردانی محسوب می‌شود که دارای اهمیت زیادی برای شرکت‌ها است، زیرا تاثیر مهمی در عملکرد آن‌ها دارد و می‌توانند به‌راحتی از کنترل بیشتر و محافظت از سرمایه خود، از آن استفاده کنند.

سایت طراحی گرافیک سلام گرافیک در حوزه دیزاین، خدمات کاملی را ارائه می‌کند. برای مثال، انواع خدمات طراحی گرافیکی مانند طراحی بسته‌بندی محصول، طراحی لیبل محصول، طراحی فاکتور کسب و کار تنها بخشی از سرویس های این شرکت است.

شرکت دیزاین رسید انباربستر اینترنت فرصتی را فراهم کرده است تا افراد بتوانند در سریعترین زمان ممکن به بهترین طراحان رسید انبار در کشور دسترسی داشته باشند. در همین راستا، سلام گرافیک توانسته است با استفاده از بهترین طراحان و ارائه خدمات گرافیکی متنوع مانند طراحی هویت بصری، تصویرسازی، طراحی ست اداری و… به یکی از بزرگترین مجموعه‌های سفارش آنلاین طراحی رسید انبار تبدیل شود.سفارش آنلاین طراحی رسید انبار

طراحی حواله انبار شیک

در طراحی رسید انبار شیک، علاوه‌بر رعایت اصول استاندارد طراحی، باید به شکل ظاهری آن نیز توجه شود. موارد زیادی وجود دارند که جز اصول طراحی گرافیکی هستند و در انواع طراحی‌ها مانند دیزاین و طراحی پیکتوگرام، چیدمان مناسب اجزای رسید انبار، طراحی اینفوگرافیک، طراحی بروشور و… رعایت می‌شوند. انتخاب فونت و اندازه مناسب برای متن، استفاده از لوگوی برند، بکار بردن رنگ سازمانی استفاده از نرم افزارهای طراحی رسید انبار حرفه‌ای و… بخشی از گزینه‌هایی هستند که باید در طراحی رسید انبار شیک بکار برده شوند.

شرکت طراحی حواله انبار

علاوه بر ساخت رسید انبار، سلام گرافیک کار طراحی تقویم ارزان را با کیفیت مثال زدنی انجام می‌دهد.

طراحی رسید انبار ارزان

معمولاً افراد و سازمان‌ها نیازهای متفاوتی دارند و به‌دنبال طراحی مطابق با سلیقه خود هستند. به همین دلیل، تعرفه طراحی رسید انبار متغیر است و براساس متغیرهای متفاوتی مانند ابعاد طراحی رسید انبار، کیفیت طراحی رسید انبار، مدت زمان صرف شده، تعداد دفعات ویرایش و… تعیین می‌شود. با وجود هزینه‌های بالایی که افراد باید به‌منظور طراحی رسید انبار بپردازند، طراحان سلام گرافیک در جهت کسب رضایت مشتریان و کمک به کسب و کارها خدمات خود را با قیمت مناسب و کیفیت بالا ارائه می‌دهند.

شرکت دیزاین حواله انبار

4.8/5 - (9 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *