مراحل طراحی لوگو

طراحی لوگو یکی از مهمترین قدم ها برای برند سازی هر سازمان است و باید توسط یک تیم خلاق و حرفه ای صورت بگیرد. به صورت کلی برای تحویل طراحی لوگو به کارفرما، باید یک سری مراحل طی شود از جمله ثبت سفارش، بررسی کسب وکار یا برند، طراحی اولیه و تحویل پروژه. استدیو خلاق گرافیک آماده خدمات دهی و مشاوره رایگان به شما عزیزان است.

طراحی لوگو نیز همانند سایر کارها دارای یک سری سلسه مراحل است که باید آن را رعایت کنید تا نتیجه مطلوب را کسب کنید. مراحل طراحی لوگو (logo-design-steps) توسط کارشناس های سلام گرافیک برای شما در این قسمت ذکر شده است. در ادامه به بررسی این مراحل میپردازیم:

ثبت سفارش طراحی لوگو

در اولین قدم نیاز است که سفارش طراحی لوگو را ثبت کنید، این کار به دو صورت برقراری تماس و درخواست آنلاین امکان پذیر است. لطفا با شماره 09355054580 تماس حاصل کنید. استودیو سلام گرافیک طراحی لوگو برای خارج از کشور را نیز انجام می‌دهد.

همکاران ما در واحد پشتیبانی و فروش استودیو خلاقیت سلام گرافیک، آماده ارائه مشاوره طراحی لوگو هستند.

بررسی کسب و کار و جمع آوری اطلاعات

پس از درخواست ساخت لوگو به صورت آنلاین یا برقراری تماس تلفنی نوبت به آن می‌رسد که تیم طراحی با بررسی دقیق کسب و کار اطلاعات لازم را به دست آورند. 

هر چه در این مرحله اطلاعات بیشتری به دست آورده شود، طراحی نهایی از کیفیت و ساختار مناسب‌تری برخوردار خواهد بود. به همین منظور تیم خلاقیت سلام گرافیک در این مرحله تمام موارد را در رابطه با کسب و کار مورد برررسی قرار می‌دهد. با توجه به معرفی انواع لوگو و سلیقه کارفرما یکی از انواع طراحی لوگو تصویری یا طراحی لوگو ترکیبی برای کار نهایی می‌شود. جویا شدن نظر شما در فرایند دیزاین اهمیت دارد چراکه بهتر است تشخیص طراح و خواست شما همسو باشند. همچنین طراحی لوگو تایپ نیز از روش های محبوب در زمینه دیزاین نشان واره است.

اتودهای طراحی لوگو

پس از جمع آوری اطلاعات و کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با طراحی لوگو، تیم خلاقیت سلام گرافیک اقدام به پیاده سازی اتودهای اولیه دیزاین آرم می‌کند. در این مرحله 3 اتود پیاده سازی می‌شود. 

وابسته به پکیج انتخابی شما، تعداد اتودهای می‌تواند متفاوت باشد. در مجموعه خلاقیت سلام گرافیک بی نهایت ادیت برای لوگوها و اتودهای دستی آن زده می‌شود و نیازی به نگرانی از بابت اتودها و طرح اولیه لوگو وجود ندارد. 

اتودهای طراحی لوگو

تحویل پروژه طراحی لوگو به پیمانکار

پس از تحویل اتودهای اولیه به مشتری و انتخاب یک اتود توسط مشتری و انجام ادیت‌های نهایی در پروژه نوبت به آن می‌رسد که طرح نهایی لوگو پیاده سازی شود، پس از پیاده سازی طرح نهایی و ادیت‌های مورد نظر مشتری کار با استفاده از موکاپ‌های مختلف پرزنت می‌شود و به فایل نهایی لوگو به مشتری تحویل داده می‌شود. 

در این مقاله به بیان مرحله های طراحی لوگو پرداختیم. پروژه های طراحی لوگو با قیمت های مناسب توسط سلام گرافیک انجام می‌شوند و برای آگاه شدن از قیمت طراحی لوگو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مراحل طراحی لوگو در سلام گرافیک چگونه است؟

پس از اینکه ثبت سفارش شما انجام شد، قرارداد طراحی لوگو ارسال می شود.

پس از اتمام طراحی، چه مراحلی طی می شود؟

ابتدا طرح پیاده سازی شده برای کارفرما ارسال می شود و ادیت های طرح را اعلام می کند. پس از اتمام ادیت، طرح نهایی ارسال می شود.

4.4/5 - (5 امتیاز)
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی‌ام؛ مشاور سئو، سئو یعنی موفقیت کسب و کار با سرعت چند برابری، از سال 90 به صورت تخصصی در حوزه محتوا و سئو فعالیت می‌کنم. دیدن نتایج رشد کسب و کارها جان تازه‌ای برای ادامه مسیر بهم می‌ده!
مقالات مرتبط بخوانید!

7 پاسخ

  1. برای طراحی لوگو شرکت هایی که اسم طولانی دارند و نمیشه از اسم اون ها برای لوگو شرکت استفاده کرد چه پیشنهادی دارید ؟

    1. سلام محسن عزیز:
      یک راه آسون و راحت هست. اسم به عنوان برندتون انتخاب کنین، ولی اون اسمی که دوست دارید رو بذارین یکی از محصولات یا زیر مجموعه اون برند، مثل دیجی کالا که اسم اصلی ثبت شده چیزی دیگری است.

  2. سلام فرمودین آخر کار فایل رو به مشتری تحویل میدین. فایل لایه باز لوگو منظورتونه؟ اگر نه و لایه باز بخوایم هزینش بیشتر میشه یا اصلا لایه باز به مشتری نمیدین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب این مقاله