طراحی بسته بندی با هوش مصنوعی

طراحی بسته بندی با هوش مصنوعی می‌تواند روند طراحی و پیاده سازی بسته بندی‌ها را تا حد زیادی تغییر دهد. به نوعی می‌توان گفت که ساخت بسته بندی با هوش مصنوعی با سرعت بالاتر، بدون خطای انسانی و همچنین هزینه طراحی بسته بندی کمتری انجام خواهد شد. مزیت‌های استفاده از هوش مصنوعی باعث شده است که تقریبا تمامی کسب و کارها به سمت استفاده از آن بروند و شرکت‌های طراحی گرافیک هم از این قاعده مستثنی نیستند. توجه داشته باشید که در حال حاضر استفاده از هوش مصنوعی برای ساخت لوگو هم کاربردهای فراوانی دارد.

مزیت‌های استفاده از هوش مصنوعی در ساخت بسته بندی

اصولا استفاده از هوش مصنوعی در طراحی گرافیک، مزیت‌های فراوانی را با خود به همراه دارد که از مهم‌ترین این مزیت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کاهش هزینه بسته بندی
  • افزایش سرعت طراحی و ساخت بسته بندی
  • رعایت قوانین بسته بندی بدون کوچک‌ترین اشتباهی
  • طراحی بر اساس نیاز مشتری
  • و…

تاثیر هوش مصنوعی بر روند طراحی بسته بندی

هوش مصنوعی تقریبا در تمامی حوزه‌های گرافیک و غیر گرافیکی وارد شده است. به نوعی می‌توان گفت که بیش از 90 درصد از شغل‌های دنیا را تحت تاثیر قرار داده است. با استفاده از هوش مصنوعی می‌توانید بهترین بسته بندی زعفران را برای مجموعه خود طراحی کنید. کاهش هزینه‌ها و همچنین سرعت فوق العاده بالای این ابزارهای هوش مصنوعی باعث شده است که طراحان بسته بندی توجه خاصی به این ابزارها داشته باشند.

ابزار های طراحی بسته بندی با هوش مصنوعی

مهمترین ابزارهایی که به راحتی می‌توانید با آن ها دیزاین بسته بندی ها را انجام دهید، این موارد هستند:

  • Adobe AI: Adobe AI که از الگوریتم های یادگیری ماشینی برای افزایش خلاقیت و کارایی در فرآیند طراحی بسته بندی استفاده می‌کند، دارای ویژگی هایی مانند: بهبود خودکار تصویر، الگوی پیشنهادات هوشمند و تشخیص خودکار اشیاء است. مجموعه امکانات فوق العاده این ابزار، انجام یک طراحی جذاب و تاثیرگذار را آسان تر می‌کنند.
  • Packly AI: ابزاری که برای بهینه سازی طرح، از پارامترهای مختلفی مانند نوع محصول و ابعاد آن استفاده می کند. جنبه های مختلف طراحی از جمله یکپارچگی ساختاری، زیبایی بصری و پایداری را تجزیه و تحلیل می کند و برای طراحان کمک کننده است.
  • هوش مصنوعی Resonance: با این ابزار می‌توان کار هایی مانند تجزیه و تحلیل ترجیحات مشتری و روندهای بازار را انجام داد و تاثیر طراحی ایجاد شده بر خرید مصرف کننده را پیش بینی کرد.
  • Pikcells AI: با پیکسلز ای آی می‌توان تصاویر باکیفیت بالا ایجاد کرد زیرا در فرآیند خودکار رندر و تجسم سه بعدی قوی است. همچنین برای تولید ماکت‌های بسته‌بندی سه بعدی واقعی از الگوریتم های پیشرفته استفاده می‌کند .
4.4/5 - (7 امتیاز)
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی‌ام؛ مشاور سئو، سئو یعنی موفقیت کسب و کار با سرعت چند برابری، از سال 90 به صورت تخصصی در حوزه محتوا و سئو فعالیت می‌کنم. دیدن نتایج رشد کسب و کارها جان تازه‌ای برای ادامه مسیر بهم می‌ده!
مقالات مرتبط بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب این مقاله