معرفی نرم افزار طراحی لی اوت اینستاگرام

نرم افزار های طراحی لی اوت اینستاگرام بسیار گسترده است. کارشناس های طراحی سلام گرافیک به معرفی نرم افزار طراحی لی اوت اینستاگرام پرداخته اند تا شمارا با انواع مختلف این نرم افزار ها آشنا کنند. نرم افزار های گسترده و زیادی در این حوزه به شما کمک خواهند کرد اما بهتر است برای طراحی، با بهترین این نرم افزارها آشنا شوید.

پس از ایده‌پردازی و انتخاب بهترین چینش برای صفحه اینستاگرام، نوبت به طراحی قالب و تصاویر می‌رسد. کار طراحی تصاویر و قالب اینستاگرام برای افرادی که با نرم‌افزارهای گرافیکی حرفه‌ای آشنایی ندارند بسیار چالش‌برانگیز و پردردسر خواهد بود. با این وجود شما برای طراحی لی اوت اینستاگرام به کار با نرم‌افزارهای گرافیکی پیشرفته مانند فتوشاپ و ایلاستریتور نیازی نخواهید داشت. نرم‌افزارهای ساده زیادی وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید تصاویری عالی برای صفحه اینستاگرام خود طراحی کنید. معرفی نرم افزار طراحی لی اوت اینستاگرام (instagram-layout-design-software) توسط کارشناس های سلام گرافیک برای شما توضیح داده می‌شود.

با این وجود اگر می‌خواهید تصاویری حرفه‌ای و کاملاً یونیک داشته باشید بهتر است کار طراحی را به طراحان گرافیکی باتجربه بسپارید. علاوه بر این طراحی پست‌های اینستاگرامی کاری بسیار زمان‌بر است. بسیاری از شرکت‌ها کار چیدمان پیج کاری اینستاگرام و طراحی لی اوت اینستاگرام را برون‌سپاری می‌کنند تا بتوانند به راحتی بر روی دیگر فعالیت‌های حیاتی کسب و کار تمرکز داشته باشند. شما می‌توانید برای سفارش طراحی انواع لی اوت حرفه‌ای اینستاگرام همین حالا با کارشناسان ما در شرکت گرافیکی سلام گرافیک تماس بگیرید. در ادامه برخی از نرم‌افزارهای ساده و کاربردی برای طراحی لی اوت اینستاگرام را معرفی می‌کنیم:

Canva

Canva از جمله نرم‌افزارهای بسیار محبوب و شناخته شده برای طراحی انواع قالب و تمپلیت‌های گرافیکی است. با استفاده از پلن رایگان این نرم‌افزار می‌توانید از صدها قالب آماده، طرح‌های گرافیکی، و تصاویر گوناگون استفاده کنید. زمانی که نرم‌افزار canva را باز می‌کنید با صدها قالب گوناگون برای کاربردهای مختلف مانند طراحی پوستر و طراحی پست‌های اینستاگرامی مواجه می‌شوید.

برای آنکه بتوانید شکل‌ها و قالب‌های مورد نظر خود را در این نرم‌افزار یافت کنید تنها کافیست عبارت مورد نظر خود را در سرچ‌بار جستجو کنید. زمانی که قالب مورد علاقه خود را یافت کردید می‌توانید به راحتی شکل‌ها و المان‌های گرافیکی را در آن تغییر داده و یک تصویر عالی برای اینستاگرام خود داشته باشید.

Adobe spark

ادوبی نامی بزرگ در دنیای طراحی گرافیکی است. تعجبی ندارد که این شرکت یک نرم‌افزار مخصوص برای طراحی پست‌های شبکه‌های اجتماعی نیز ارائه کرده است. ادوبی اسپارک بیش از 34 هزار قالب اماده را در اختیار شما می‌گذارد. البته بخش قابل توجهی از این قالب‌ها تنها با پرداخت هزینه در اختیار شما قرار می‌گیرند. با این وجود همچنان قالب‌های بسیار زیادی برای استفاده رایگان در این نرم‌افزار گنجانده شده‌اند. یکی از ویژگی‌های بسیار کاربردی ادوبی اسپارک امکان تغییر اندازه و فرمت قالب‌های طراحی شده برای شبکه‌های اجتماعی مختلف است.

با این نرم‌افزار حتی می‌توانید ویدئوهای خود را نیز ویرایش کنید. همچنین با استفاده از امکانات ادوبی اسپارک امکان طراحی صفحات وب و لی اوت اینستاگرام را نیز خواهید داشت. اگر می‌خواهید بهترین لی اوت اینستاگرام را برای صفحه خود انتخاب و طراحی کنید تنها کافیست همین حالا با کارشناسان ما در سلام گرافیک تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

Shakr

نرم‌افزار Shakr از جمله بهترین نرم‌افزارهای گرافیکی برای ویرایش قالب فیلم‌های اینستاگرامی است. همانطور که می‌دانید امروزه بسیاری از کاربران نسبت به تماشای ویدئوهای مختلف اینستاگرامی تمایل بیش‌تری پیدا کرده‌اند. در این زمان است که می‌توانید با استفاده از نرم‌افزارهای گرافیکی حرفه‌ای بهترین قالب را برای ویدئوهای خود طراحی کرده و نظر کاربران را جلب کنید. استفاده از انواع ویدئو در لی اوت اینستاگرام می‌تواند تنوع مطالب شما را افزایش داده و نیازهای شمار بیش‌تری از کاربران را رفع کند.

Shakr نرم‌افزاری با رابط کاربری بسیار آسان بوده و استفاده از آن حتی برای کسانی که هیچ آشنایی با نرم‌افزارهای گرافیکی و ویرایش ویدئو ندارند بسیار راحت است. با استفاده از این نرم‌افزار حتی می‌توانید پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام خود را نیز طراحی کنید. در نرم‌افزار Shakr می‌توانید از صدها قالب اماده که توسط دیزاینرهای حرفه‌ای طراحی شده‌اند نیز استفاده کنید.

4.7/5 - (3 امتیاز)
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی‌ام؛ مشاور سئو، سئو یعنی موفقیت کسب و کار با سرعت چند برابری، از سال 90 به صورت تخصصی در حوزه محتوا و سئو فعالیت می‌کنم. دیدن نتایج رشد کسب و کارها جان تازه‌ای برای ادامه مسیر بهم می‌ده!
مقالات مرتبط بخوانید!

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب این مقاله