طراحی بسته بندی پسته

طراحی بسته بندی پسته باید به چه صورتی انجام شود؟ بهترین شرکت طراحی بسته بندی پسته در ایران کدام شرکت است؟ آیا واقعا طراحی بسته بندی پسته زیبا می‌تواند باعث افزایش فروش شود؟ پسته با نام ایران گره خورده است و مردم اکثر کشورهای جهان با پسته ایرانی آشنا هستند. مراحل مختلفی همچون کاشت، برداشت، فرآوری، بسته بندی و حمل و نقل باید گذرانده شود تا یک محصول درجه یک و نام آور به دست مصرف کننده در نقاط دور و نزدیک دنیا برسد. بدیهی است هر یک از این مراحل بسیار پراهمیت بوده و بر نتیجه کل فرآیند تاثیر گذار است، بسته بندی کردن پسته می‌تواند باعث افزایش فروش، جذب مشتریان بیشتر و همچنین افزایش قیمت محصول شود. به نوعی می‌توان گفت که بسته بندی کردن محصول پسته باعث افزایش ارزشمندی می‌شود.اما در این مقاله می‌خواهیم در مورد خدمات طراحی بسته بندی پسته بیشتر صحبت کنیم، با ما همراه باشید. برای اطلاع از قیمت طراحی بسته بندی کافی است با شماره 09355054580 تماس حاصل کنید. 

طراحی بسته بندی پسته خاص
طراحی بسته بندی پسته خاص

نیاز به بسته بندی خاصی برای محصول تولیدی پسته خود دارید؟ استودیو طراحی گرافیک سلام گرافیک در خدمت شماست. 

بسته بندی پسته به انواع روش‌ها
بسته بندی پسته به انواع روش‌ها

ما شیوه‌های متعددی را برای بسته بندی پسته در نظر گرفته‌ایم. به چه صورت می‌خواهید بسته بندی پسته شما انجام شود؟ 

بسته بندی پسته تخصصی
بسته بندی پسته تخصصی

ارائه نمونه کارهای طراحی بسته بندی پسته نشان از تخصص ما در طراحی انواع بسته بندی دارد، اگر به دنبال فروش بیشتر هستید با سلام گرافیک همراه شوید.

نمونه پسته‌های بسته بندی شده

بسته بندی پسته صادراتی

صادرات پسته یکی از درآمدزاترین صادارات است. ارائه بسته بندی پسته صادراتی در قالب مناسب و زیبا می‌تواند میزان فروش و همچنین قیمت محصول را تا اندازه زیادی بالا ببرد. طراحی بسته بندی پسته رفسنجان و طراحی بسته بندی پسته داوری به دلیل طعم مناسب و همچنین خواهان زیاد در حال حاضر یکی از پرتقاضاترین بسته بندی‌ها است. یکی از راه‌ها برای ساخت بسته بندی مادر پسته استفاده از کارتن است. کارتن بسته بندی پسته صادراتی علاوه بر آن که حمل و نقل پسته را آسان می‌کند، شرایط مناسب برای جلوگیری از خرابی و آسیب دیدن پسته را نیز فراهم می‌آورد.

زیبایی بسته بندی پسته صاداراتی همان موردی است که باعث می‌شود مخاطب محصول را در نگاه اول بپسندد. اگر نیاز به بسته بندی پسته صادراتی خود دارید کافی است همین حالا با شماره 095355054580 تماس حاصل کنید.

طراحی بسته بندی پسته
سال تجربه طراحی
%
رضایت مشتری
%
سال بررسی و مطالعه
همکاری موفق

طراحی بسته بندی پسته کوهی

پسته کوهی به خاطر طعم مناسب و کیفیت بالا یکی از اصلی‌ترین پسته‌های صادراتی ایران است. اگر خواهان فروش چندین برابری پسته کوهی هستید، طراحی بسته بندی پسته کوهی سریع‌ترین راه و مناسب‌ترین راه برای افزایش فروش و همچنین ارائه پسته بسته بندی شده است. پسته بسته بندی شده کوهی همچنین در کشورهای دیگر فروش قابل ملاحظه‌ای دارد.

قیمت بسته بندی پسته

قیمت طراحی بسته بندی پسته به عوامل گوناگونی وابسته است. از شرکت طراحی کننده بسته بندی گرفته تا نوع بسته و همچنین نوع متریالی که برای بسته بندی باید به آن توجه کرد. به عنوان مثال قیمت پسته بسته بندی صادراتی به دلیل آن که نیاز است متریال از کیفیت بالایی برخوردار باشد، هزینه بیشتری در بر خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت ساخت کارتن پسته کافی است با شماره 09355054580 تماس حاصل کنید.

نکات طراحی بسته بندی پسته

بسته بندی کردن پسته داخلی با دو مقصد انجام می‌شود. طراحی بسته بندی پسته با هدف صادرات و طراحی پسته بسته بندی شده برای مصرف داخلی، رعایت یک سری اصول و نکته برای بسته بندی می‌تواند باعث شود که بسته بندی از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

استفاده از طرح‌های خلاقانه بسته بندی مهم‌ترین کاری است که باید برای بسته بندی باید در نظر داشت. استفاده از متریال مناسب، دسترسی پذیری عالی، استفاده از طراحی با قسمت شفاف، طراحی بسته بندی پسته با هدف بازاریابی، زیبایی بصری بسته بندی و قابلیت حمل آسان پسته بسته بندی شده از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

ظرف بسته بندی پسته

ظرف بسته بندی پسته از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. اصولا ظورف بسته بندی پسته از متریال‌های مختلفی مانند، پلاستیک، شیشه، فلز و… طراحی می‌شود.

پاکت بسته بندی پسته

ارائه پسته در پاکت‌هایی برای مصرف روزانه یکی از ایده‌های جذاب و مناسب است که می‌تواند مصرف روزانه این محصول را برای خریداران آسوده کند. جعبه پسته می‌تواند در اندازه و ابعاد مختلفی ساخته شود، اما در حالت کلی، جعبه پسته بر اساس میزان حجم پسته ابعاد بندی می‌شود.

انواع کارتن‌های بسته بندی پسته

کارتن‌ها بسته بندی پسته دارای انواع مختلفی است. کارتن‌های طراحی بسته بندی پسته می‌تواند یک جداره، دو جداره و… است. برای اطلاع از انواع کارتن بسته بندی پسته کافی است با شماره 09355054580 تماس حاصل کنید.

قیمت طراحی بسته بندی پسته با توجه به نوع طراحی و جنس آن متفاوت است. مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت بسته بندی پسته عبارتنداز: ابعاد بسته بندی و نوع چاپ در هنگام تولید

شرکت طراحی بسته بندی سلام گرافیک در زمینه طراحی بسته بندی پسته بسیار با تجربه و از خلاقیت خود در بسته بندی محصول استفاده می‌کند. شما می‌توانید به جهت ثبت سفارش خود با مشاوران این شرکت تماس حاصل فرمایید.

BusinessCard
پکیج نقره‌ای
تماس بگیرید
  • اتود دستی
Advertisingdesign
پکیج طلایی
تماس بگیرید
  • اتود دستی
Packaging-Design
پکیج برنزی
تماس بگیرید
  • اتود دستی

طراحی بسته بندی پسته به صورت اختصاصی

الگوی بسته بندی محصولات هر برند معرف شخصیت آن برند است. بله درست شنیدید برندها هم شخصیت دارند و طرح بسته بندی هر برندی باید متناسب با شخصیت آن باشد تا به مرور و در طول زمان در ذهن مردم تثبیت شود. طراحی بسته بندی پسته به صورت اختصاصی برای برند شما باعث می‌شود نام برندتان در کنار کیفیت مرغوب پسته، در یاد مصرف کننده بماند. به عبارتی جاذبه‌های دیداری بسته بندی با لذت خوردن پسته درهم آمیخته و در ناخودآگاه افراد ماندگار می‌شود.

بنابراین از مهمترین فاکتورهای اختصاصی سازی بسته بندی، استفاده از شکل و رنگ مشخص و همچنین نام برند روی بسته بندی است که باید به اندازه کافی بولد و خاص طراحی گردد. همه اینها ماهیت و چهره یک برند را شکل می‌دهند که لازم است حتی الامکان به صورت ثابت و یا با الگوی مشابه در درازمدت استفاده شود.

قدمت پرورش پسته در ایران

جالب است بدانید که کهن‌ترین درخت پسته دنیا در کشور ایران و در اطراف شهر فسا در استان فارس کشف شده است. باستان شناسان قدمت این اثر تاریخی را به چهارهزار سال پیش نسبت می‌دهند و از آن در موزه پارس محافظت می‌شود. حتی نام پسته نیز یک واژه اصیل ایرانی بوده و در تمام دنیا با همین نام شناخته می‌شود (انگلیسی:Pistachio، اسپانیایی:Pistacho، ایتالیایی:Pistacchio، آلمانی:Pistazie، روسی:Фисташковый)

طراحی بسته بندی پسته اگر با درنظر گرفتن این پیشینه و استفاده از تصاویر باستانی انجام شود، پتانسیل بالایی در ترویج فرهنگ ایرانی در جهان خواهد داشت. به این ترتیب افراد بیشتری با ایران و محصولات ایرانی آشنا شده و در نهایت تقاضا برای صادرات پسته افزایش می‌یابد.

روش‌های رایج عرضه پسته

عرضه پسته در مراحل و موقعیت‌های مختلف فرق می‌کند. کشاورزان معمولا این کالا را به صورت عمده و فله‌ای به فروش می‌رسانند. در مراکز پخش عمده ممکن است بسته‌ بندی‌های بزرگ مخصوص مانند کیسه‌های کتان یا لمینت استفاده شود. انواع پسته در فروشگاه‌های محلی آجیل و خشکبار به دو صورت سنتی فله‌ای و بسته بندی شده به فروش می‌رسد. در هایپرمارکت‌ها و سوپرمارکت‌های مدرن نیز فقط محصولات بسته‌بندی شده و دارای مشخصات کامل قابل عرضه است. همچنین در فروشگاه‌های اینترنتی انواع بسته‌های پسته در اندازه‌ها و طرح‌های مختلف مشاهده می‌شود.

با بررسی روند تغییرات عرضه انواع محصولات در جوامع از جمله پسته، متوجه می‌شویم که روش‌های فروش سنتی رو به کاهش بوده و به سرعت جای خود را به نمونه‌‌های فرآوری شده با بسته بندی صنعتی می‌دهد تا جایی که به زودی خرید فله‌ای پسته در بازارهای روتین برای مردم ممکن نیست. بنابراین طراحی بسته بندی پسته یکی از نیازهای اساسی تمامی عرضه کنندگان این خوراکی خوشمزه در دنیای مدرن می‌باشد.

مزیت‌های بسته بندی پسته

بسته بندی پسته از چند جهت قابل بررسی است؛

  • الزام قانونی: طبق استانداردهای بهداشتی، آن دسته از مواد غذایی که قابلیت شست‌و‌شو ندارند می‌بایست به صورت بسته بندی شده عرضه گردند که بر روی آن مشخصات کامل از جمله تاییدیه‌های بهداشتی و نشان استاندارد، تاریخ تولید و انقضا، کد تولید، نام و آدرس تولیدکننده ذکر شده باشد. پسته خندان، مغز پسته، خلال پسته و پودر پسته محصولاتی هستند که مشمول این قانون می‌شوند. بنابراین داشتن یک بسته بندی استاندارد علاوه بر اینکه به حفظ سلامت مردم جامعه کمک می‌کند، از نظر قانونی نیز ضرورت دارد.
  • بازاریابی: استفاده از بسته بندی جذاب یکی از رایج ترین روش‌ها برای بازاریابی و تبلیغات است. در واقع طراحی بسته بندی پسته اگر با طرح و الگوی چشم گیر انجام شود، بهترین ابزار برای جلب توجه مشتری است. آیتم‌هایی همچون رنگ بندی زیبا، شکل خاص، تصاویر منحصر به فرد، نوشته‌های جذاب و مفید، استفاده از جنس مرغوب و بسیاری نکات ریز و درشت دیگر از جمله راهکارهایی هستند که با کمک آن می‌توان خریداران زیادی را شیفته یک بسته پسته مرغوب کرد.
  • کسب اعتبار: عرضه محصولات دارای نام و مشخصات می‌تواند برای تولیدکننده اعتبار ایجاد کند. طبق روانشناسی فروش، وقتی کیفیت پسته بالا باشد، مشتری تمایل دارد خریدش را تکرار کرده و به اصطلاح به مشتری وفادار تبدیل شود. برای این منظور وجود مشخصات تولید کننده ضروری است. در صورتی که طراحی بسته بندی پسته و فرآورده‌های آن به صورت اصولی انجام گردد، می‌تواند موجب تبدیل شدن یک نام به برندی معتبر شود.

صادارت پسته بسته بندی شده

پسته صادراتی ایران جایگاه خوبی در کشورهای مختلف دارد. این موقعیت با سالها تلاش و صدور مرغوب‌ترین پسته‌های ایرانی به دست آمده است. در گذشته غالبا تجارت جهانی پسته به صورت خام و عمده انجام می‌شد که سود چندانی به دنبال نداشت. اما باید خاطر نشان کرد که با کمک فرآوری و بسته بندی، ارزش هر کیلو پسته بیش از 50 درصد افزایش می‌یابد. این نکته بازرگانان ایرانی را بر آن داشته تا امروزه پسته و فرآورده‌های آن را به صورت بسته بندی شده و تحت عنوان برندهای بزرگ به دنیا صادر کنند تا هم بازدهی اقتصادی بیشتری داشته باشد و هم اعتبار و نام برندهای ایرانی در جهان شناخته شود.

طراحی بسته بندی پسته صادراتی نیاز به تخصص و مطالعه اصولی دارد تا نتیجه کار از هرجهت برای جوامع مختلف با نظرات گوناگون مورد پسند باشد. چه بسا نیاز باشد الگوهای بسته بندی به صورت جداگانه و متناسب با فرهنگ هر یک از کشورهای مقصد آماده شود که بتواند سریعتر درون برنامه‌ غذایی مردم آن جوامع قرار بگیرد. همچنین لازم به یادآوری است که توجه به فرهنگ ایرانی و ترویج آن به واسطه طرح‌های بسته بندی یکی از روشهای افزایش فروش محصولات اصیل ایرانی و تجارت موفق پسته در دنیاست.

با ثبت سفارش در سایت استودیو طراحی گرافیک سلام گرافیک می‌توانید هرآنچه از یک بسته بندی ایده‌آل پسته انتظار می‌رود را در کمترین زمان به دست آورید.

دیگر خدمات