ایده بسته بندی

ایده های طراحی بسته بندی اصولا پس از بررسی سرچ کردن زیاد و فکر کردن زیاد به ذهن می‌رسند. پیدا کردن ایده برای طراحی بسته بندی شاید اوایل کار کمی سخت باشد اما به مرور می توانید این خلاقیت را در خود رشد دهید.

ایده طراحی بسته بندی از کجا پیدا کنیم؟ ایده بسته بندی یا همان فکری که یک طراح قبل از شروع فرآیند طراحی بسته بندی پیاده سازی به آن نیاز دارد یکی از مهم‌ترین مواردی است که هر طراح به آن نیاز دارد. طراحی بسته بندی قبل از هر چیزی نیازمند ایده است! اگر به دنبال ایده طراحی بسته بندی هستید کافی است در این مقاله با ما همراه باشید تا با ایده‌های جدید با جنس بسته بندی متفاوت برایتان به نمایش بگذاریم. در این مقاله که برای پیدا کردن ایده بسته بندی نوشته شده است، چند نمونه بسته بندی حرفه‌ای به شما نمایش خواهیم داد.

Creative packaging idea

ایده شیک بسته بندی

creative packaging

ایده جعبه شیک

Creative product packaging idea

ایده برای جعبه محصول

Creativity in packaging

ایده یابی بسته بندی محصول

Finding ideas for packaging

ایده زیبا برای ساخت جعبه محصول چای

Idea for product packaging

بهترین ایده برای بسته بندی سیگار

Packaging design idea

بسته بندی تخم مرغ و ایده یابی مناسب

Packaging design ideas

ایده بسته بندی لاکچری

Packaging idea

ساخت بسته بندی لاکچری با استفاده از ایده رنگ مناسب

pakaging idea

بسته بندی + ایده مناسب

Product packaging idea

ایده بسته بندی قهوه مناسب

The best selling product packaging idea
packaging idea
The importance of finding ideas in packaging design

چگونه ایده یابی برای بسته بندی پیدا کنیم؟

یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که طراحان بسته بندی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، فرآیند ایده یابی است. در فرآیند ایده یابی که برای بسته بندی پیاده‌سازی می‌شود، توجه به نوع محصول از اهمیت بالایی برخوردار است. به عنوان مثال در زمان طراحی بسته بندی میگو یا طراحی بسته بندی گیاهان دارویی نسبت به زمانی که قرار است طراحی بسته بندی شمع یا طراحی بسته بندی خاویار انجام می‌دهیم، باید با توجه بیشتری اقدام به ارائه ایده پردازی کنیم.

کلاس ایده‌یابی برای ساخت بسته بندی

اگر شما هم به دنبال کلاس ایده یابی هستند کافی است در دوره آموزش طراحی بسته بندی شرکت سلام گرافیک شرکت کنید و به راحتی هر آنچه که از یک ایده یابی مناسب و حرفه‌ای برای ساخت بسته‌های خود نیاز دارد، آموزش ببینید.

اهمیت ایده‌یابی در طراحی بسته‌بندی

بسته‌بندی برای یک محصول از اهمیت بالایی برخوردار است. هر محصولی برای ورود به بازار نیاز به بسته‌بندی دارد که علاوه بر حفاظت از محصول، مخاطب را نیز جذب کند. حال مسئله مهم این است که یک بسته‌بندی محصصول چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد تا افزایش فروش داشته باشد.

طراح بسته‌بندی از اشخاص مهمی است که باید این فرایند را پیش ببرد. طراح باید با شناخت هدف محصول و مشتری شناسی بسته‌بندی را در جهت جلب توجه مشتری طراحی کند.

به‌ طور مثال در طراحی بسته‌بندی زعفران یا بسته بندی ادویه از جعبه‌های کاملا پوشیده استفاده نمی‌شود زیرا از آنجاکه زعفران یک محصول صادراتی است باید کمی از آن در بسته‌بندی نمایش داده شود.

تمام این نکات و ایده‌ها توسط طراح باید شناسایی و تشخیص داده شود تا خروجی کار همراه با بازخورد مثبت باشد.

طراحی بسته بندی پودر ژله

4.1/5 - (17 امتیاز)
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی‌ام؛ مشاور سئو، سئو یعنی موفقیت کسب و کار با سرعت چند برابری، از سال 90 به صورت تخصصی در حوزه محتوا و سئو فعالیت می‌کنم. دیدن نتایج رشد کسب و کارها جان تازه‌ای برای ادامه مسیر بهم می‌ده!
مقالات مرتبط بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب این مقاله