گسترده بسته بندی

گسترده بسته بندی یکی از نمونه های بسته بندی است که به همراه طراحی بسته بندی پیاده سازی شده، می توان به شما تحویل داد. کارشناس های طراحی بسته بندی سلام گرافیک، در صورتی که بخواهید گسترده بسته بندی را به شما تحویل خواهند داد. پیاده سازی فایل طراحی بسته بندی قبل از پیاده کردن بر روی محصول بسیار موردنیاز خواهد بود.

یکی از مهم‌ترین مواردی که در زمان طراحی بسته بندی باید به فکر آن بود، گسترده بسته بندی است. گسترده بسته بندی دقیقا همان استراکچر بسته بندی است، که به آن باکس شده بسته بندی هم گفته می‌شود. فرض کنید شما می‌خواهید طراحی بسته بندی سیب زمینی انجام دهید طراح بسته بندی پس از پیاده سازی طراحی، نیاز است که گسترده بسته بندی سیب زمینی را به شما ارائه دهد تا به وسیله آن بتوانید محصول نهایی یا همان بسته بندی نهایی را مشاهده کنید.

به نوعی می‌توان گفت که فایل گسترده برای بسته بندی فایلی است که در حالت استراکچر شده بسته بندی ارائه می‌شود و به واسطه آن قالب بسته بندی پیاده سازی می‌شود.

گسترده بسته بندی چیست؟

فایل قالب بسته بندی یا همان گسترده بسته بندی فایلی است که طراح بسته بندی پس از طراحی به قالب سازی ارائه می‌دهد تا استراکچر پیاده سازی شده متناسب با نوع بسته بندی ارائه شود. تفاوتی ندارد که در حال طراحی بسته بندی شال و روسری باشید یا طراحی بسته بندی لباس یا طراحی بسته بندی زیتون در هر حالت نیاز به گسترده بسته بندی برای پیاده سازی آن لازم و ضروری است.

هزینه طراحی گسترده بسته بندی

فایل گسترده بسته بندی ادویه یا هر محصول دیگری یا همان فایل قالب بسته بندی چیزی جدا و مجزا از بسته بندی نیست و نیازی نیست که هزینه‌ای مجزا برای آن از کارفرمای سفارش دهنده ساخت بسته بندی طلب شود.

قیمت طراحی گسترده بسته بندی در واقع همان قیمت طراحی بسته بندی است و هزینه‌ای مجزا ندارد.

در صورتی که نیاز به ثبت سفارش ساخت بسته بندی در شهر مشهد یا هر یک از شهرهای ایران و حتی طراحی بسته بندی در افغانستان را دارید همین حالا با ما تماس بگیرید.

لزوم طراحی گسترده بسته بندی چیست؟

ابتدا باید گسترده بسته بندی طراحی شود تا طرح نهایی بسته بندی مورد بررسی قرار بگیرد

آیا طراحی گسترده بسته بندی هزینه جداگانه دارد؟

خیر، هزینه طراحی گسترده بسته بندی مبلغی اضافه تر برای بسته بندی به حساب نمی آید و شامل خدمات طراحی بسته بندی می‌شود.

4.1/5 - (7 امتیاز)
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی‌ام؛ مشاور سئو، سئو یعنی موفقیت کسب و کار با سرعت چند برابری، از سال 90 به صورت تخصصی در حوزه محتوا و سئو فعالیت می‌کنم. دیدن نتایج رشد کسب و کارها جان تازه‌ای برای ادامه مسیر بهم می‌ده!
مقالات مرتبط بخوانید!

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب این مقاله