بسته بندی اولیه

آیا می‌دانید بسته بندی اولیه چیست؟ چرا باید طراحی بسته بندی اولیه را به یک شخص متخصص بسپاریم؟ یک محصول برای به فروش رسیدن و جذب مخاطب، باید فاکتورهایی را دارا باشد که یکی از آن‌ها داشتن بسته بندی‌های خوب و باکیفیت است. بسته بندی اولیه یا اصلی تمام محصول را در بر دارد و می‌تواند روی نظر کاربر تاثیر داشته باشد. اهمیت طراحی و مزایا و... را در این مقاله از سلام گرافیک بخوانید.

با بسته بندی اولیه(Primary packaging) آشنا هستید؟ در واقع بسته بندی اولیه بسته بندی ای است که محصول شمارا تماما در بر دارد. بسته بندی اولیه محصول، بخشی از بسته بندی است که آخرین مرز بین محصول و دنیای واقعی خواهد بود. برخی از محصولات شامل بسته بندی های متعدد و تو در تو هستند که به آنها بسته بندی ثانویه می گویند. بسته بندی اولیه محصول از اهمیت بالایی برخودار است زیرا اولین چیزی که از محصول به کاربر یا مشتری نمایش داده می شود، بسته بندی اولیه محصول است. بسته بندی اولیه محصول تاثیر زیادی در فروش آن دارد و اگر خلاقیت و جذابیت بالایی در پیاده سازی آن به خرج دهید؛ فروش بهتری خواهید داشت. کارشناس های طراحی بسته بندی سلام گرافیک در زمینه بسته بندی اولیه به صورت تخصصی و حرفه ای فعالیت می کنند.

در بسته بندی اولیه مواردی از جمله علائم بسته بندی،لوگوی مجموعه، مشخصات طراحی بسته بندی و … استفاده می‌شود.

تیم بسته بندی اولیه
تیم طراحی بسته بندی اولیه

بسته بندی اولیه چیست؟

اهمیت بسته بندی اولیه

مزایای طراحی اصولی بسته بندی اولیه

تعرفه طراحی بسته بندی اولیه

تفاوت بسته بندی مادر و اولیه در چیست؟

چاپ بسته بندی اولیه

اصول طراحی بسته بندی اصلی

کاربرد بسته بندی های اولیه

2.7/5 - (3 امتیاز)
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی‌ام؛ مشاور سئو، سئو یعنی موفقیت کسب و کار با سرعت چند برابری، از سال 90 به صورت تخصصی در حوزه محتوا و سئو فعالیت می‌کنم. دیدن نتایج رشد کسب و کارها جان تازه‌ای برای ادامه مسیر بهم می‌ده!
مقالات مرتبط بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب این مقاله