طراحی بسته بندی جوراب

چگونه جوراب را به یک محصول پر فروش تبدیل کنیم؟ آیا داشتن طراحی بسته بندی جوراب تاثیری در فروش بیش‌تر آن دارد؟ قیمت طراحی بسته بندی جوراب به چه صورت است؟ داشتن بسته بندی برای کالایی مانند جوراب، برند شما را در ذهن مخاطب حرفه‌ای نشان می‌دهد. هم‌چنین طراحی بسته بندی‌هایی که به صورت مدولار طراحی شده‌اند که می توانند با کنارهم قراردادن تعدادی، شکل خاصی را به تصویر کشید بسیار مورد توجه مشتریان و فروشندگان خواهد بود.

زیرا هم از نظر چیدمان در فروشگاه، دست فروشنده را باز میگدارند و هم باعث ترغیب مشتری برای خرید بیش‌تر می‌شوند.  شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک با ارائه نکاتی در قالب مشاوره رایگان هم در زمینه مشاوره طراحی بسته بندی و نوشتن قرارداد طراحی بسته بندی به شما مشتریان گرامی در امر افزایش درصد فروش این کالای مصرفی کمک خواهد کرد.

طراحی بسته بندی جوراب مقرون به صرفه
طراحی بسته بندی جوراب مقرون به صرفه

بسته به نوع و جنس بسته بندی و طرح مورد نظر، هزینه طراحی متفاوت است. قیمت‌های مقرون به صرفه را با ما تجربه کنید.

بسته بندی جوراب کاربردی و خلاقانه
بسته بندی جوراب کاربردی و خلاقانه

بسته بندی جوراب براساس رده سنی در نظر گرفته شده برای جوراب، می‌تواند دارای خلاقیت بیشتری باشد و مخاطب هدف را تحت تاثیر قرار دهد. 

طراحی کاور دور جوراب
طراحی کاور دور جوراب

کاور جوراب، بسته ثانویه‌ی آن است که در اکثر جوراب‌ها می‌توانید مشاهده کنید. این کاورها باعث تمیز و مرتب ماندن جوراب و جذب نگاه مشتری می‌شود. 

نمونه کارهای انجام شده

چند نمونه کار ما را مشاهده کنید. 

انواع بسته بندی جوراب

برای محصولات مختلف، بسته بندی های متنوعی وجود دارد که هر کدام کارایی خاص خود را دارد. بسته بندی جوراب شامل سه بخش است:

  • بسته بندی اولیه که جعبه اصلی جوراب است و طراحی روی آن دربرگیرنده‌ی شکل ظاهری و اطلاعات کامل در مورد شرکت تولیدکننده‌ی محصول است. این جعبه معمولا از جنس مقوا است که باعث تجمع و حفاظت است جوراب‌ها می‌شود.
  • بسته بندی ثانویه همان کاور دور جوراب است که از جنس کاغذ یا پلاستیک می‌باشد و در برخی از محصولا نوع چسبی آن را نیز مشاهده می‌کنید.
  • اتیکت جوراب هم معمولا از جنس مقوا است که هر جفت جوراب را به هم متصل می‌کند. 
طراحی بسته بندی جوراب
سال تجربه طراحی
%
رضایت مشتری
%
سال بررسی و مطالعه
همکاری موفق

طراحی اتیکت جوراب

جوراب معمولا علاوه بر بسته بندی‌های اولیه و ثانویه، دارای اتیکت نیز می‌باشد که به قسمت بالایی جوراب وصل شده و اطلاعاتی از جمله نشان تجاری و موقعیت مکانی تولیدکننده، طریقه‌ی شستشو و مراقبت از محصول، نوع و جنس جوراب، رده سنی مورد استفاده و… روی آن درج می‌شود. 

طراحی اتیکت جوراب در افزایش فروش و جذب نگاه مشتری تاثیر بسزایی دارد. برای دریافت مشاوره رایگان همین حالا با ما تماس بگیرید.

سفارش طراحی بسته بندی جوراب

برای سفارش طراحی بسته بندی جوراب در سلام گرافیک، می توانید با کارشناس های طراحی بسته بندی مجموعه در تماس باشید.

مشاوران متخصص شرکت پس از راهنمایی‌های لازم در جهت طراحی بسته بندی جوراب، سفارش شما را ثبت می‌کنند.

سلام گرافیک، سفارش طراحی بسته بندی جوراب صادراتی، زنانه، مردانه و بچگانه را انجام می دهد. طراحی بسته بندی صادراتی جوراب کمی خلاقانه تر و حرفه ای تر پیاده سازی می شود. 

از دیگر امکانات سلام گرافیک برای آسایش شما، سفارش طراحی بسته بندی در مشهد و شهرهای دیگر است.

آیا نیاز به مشاوره طراحی بسته بندی جوراب دارید؟

مجتبی ملاکی، سمیرا خادم، آزاده مومنی از کارشناس های مجموعه سلام گرافیک هستند که در زمینه طراحی بسته بندی به صورت حرفه ای چندین سال است که فعالیت می کنند. برای دریافت مشاوره‌ی رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مشاهده نمونه طراحی بسته بندی جوراب شرکت سلام گرافیک

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر برای طراحی بسته بندی جوراب، روی ویدیو کلیک کنید.

ایده طراحی بسته بندی جوراب از کجا شکل می‌گیرد؟

آگاهی از اطلاعات محصول و دانش طراحی، به کسب ایده‌های مختلف و خلاقانه کمک می‌کند. 

مجتبی ملاکی، کارشناس طراحی بسته بندی مجموعه سلام گرافیک از ایده طراحی بسته بندی می‌گوید.

بسته به میزان سختی و پرکار بودن طراحی، زمان اتمام کار متغیر است؛ اما معمولا تا 5 روز کاری طول می‌کشد.

یک شرکت خوب و قابل اعتماد دارای نمونه کارهای ارزشمند و سابقه درخشان طراحی است. شرکت طراحی سلام گرافیک با بیش از 8 سال سابقه کاری در حوزه‌های طراحی بسته بندی، طراحی لوگو، طراحی هویت بصری، تصویرسازی و… آماده خدمت به شماست.

BusinessCard
پکیج نقره‌ای
تماس بگیرید
  • اتود دستی
Advertisingdesign
پکیج طلایی
تماس بگیرید
  • اتود دستی
Packaging-Design
پکیج برنزی
تماس بگیرید
  • اتود دستی
دیگر خدمات
Rate this page