بیلبوردهای چهار وجهی که از چهار وجه برای تبلیغات تشکیل شده‌اند جزو بیلبوردهای عابر پیاده هستند که در معابر عبور عابران پیاده قابل نصب هستند. البته به دلیل برجستگی و اشغال فضا ممکن است عابران پیاده یا موتورسواران با آن برخورد نمایند و دچار آسیب شوند.

بیلبورد چهاروجهی چیست؟

تعریف بیلبورد چیست؟ بیلبورد (Billboard) ساختاری است که اغلب به منظور تبلیغ یک برند خاص دیزاین می‌شود. از اجزاء مختلف بیلبورد پایه بلند و تابلوی عظیم‌الجثه آن را می‌توان نام برد که گاهی این تابلوها نورپردازی می‌شوند تا جلوه خاصی مخصوصا به هنگام شب داشته باشند. یکی از مدل‌های این ابزار نوع چهاروجهی آن بوده که شامل چهار تابلوی به هم چسبیده در چهار جهت مختلف است و امکان نصب تبلیغات بر روی تمام سطوح آن وجود دارد.

ویژگی‌های بیلبورد چهاروجهی

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد بیلبوردهای چهاروجهی این است که صاحبان مشاغل می‌توانند تمام سطوح آن را برای تبلیغ مورد استفاده قرار دهند و از این طریق یک بازاریابی قدرتمند داشته باشند.

با سپردن طراحی بیلبورد چهاروجهی به شرکت‌های گرافیکی خوش‌نام مانند استودیو سلام گرافیک لوگوی برند نیز با ابعاد مناسب بر روی آن دیزاین می‌شود تا تاثیر بیشتری در جذب مشتری داشته باشد. زیرا طراحان سلام گرافیک بر این عقیده‌اند که اگر آرم تجاری در ذهن مخاطبان حک نشود، کمپین تبلیغاتی نتیجه مطلوبی به دنبال نخواهد داشت. به همین دلیل لوگو را در قسمت بالا و سمت چپ انواع گوناگون بیلبورد قرار می‌دهند تا به خوبی به چشم بیاید.

مزایای بیلبورد چهاروجهی

نصب بیلبورد تبلیغاتی چهاروجهی در امتداد پیاده‌روها انجام می‌شود، به همین دلیل تبلیغات شما در معرض دید طیف وسیعی از افراد قرار می‌گیرد و مشتریان فراوانی به دست می‌آورید. مزیت دیگر این ابزار تبلیغاتی دیزاین بی‌نظیر و استراتژیک آن است که ناخودآگاه رهگذران را وادار به مشاهده تابلو می‌کند. از این‌رو می‌توانید مطمئن باشید که تبلیغ محصولات یا خدمات شما را عده زیادی می‌بینند.

حال اگر دیزاین بیلبورد عابر پیاده و چهاروجهی توسط تیم‌های گرافیکی حرفه‌ای مانند کارشناسان سلام گرافیک انجام شده باشد، قطعا تأثیرگذاری آن چندین برابر می‌شود‌. تیم سلام گرافیک در طراحی بیلبورد عکس‌های باکیفیت و خلاقانه را در کنار متن‌های کوتاه به کار می‌برند تا مخاطب را تحت تاثیر قرار بدهد. در واقع با این روش انتقال پیام برند به صورت بصری انجام می‌شود که قدرت زیادی در جذب مشتری جدید دارد.

مزیت دیگر اجاره کردن بیلبورد چهاروجهی این است که تبلیغات شما در تمام ساعات شبانه روز و ایام هفته در معرض دید عابران پیاده قرار دارد؛ بنابراین نقش موثری در آگاهی از برند ایفا می‌کند. در کنار تمام این مزایا طراحی آگهی نمای مینی و چهاروجهی انگیزه خرید فوری را در مخاطبان به وجود می‌آورد. برای مثال کافی است که تبلیغ پیتزاهای لذیذ خود روی این ابزار قرار بدهید تا پذیرای خیل عظیم مشتریان در رستوران خود باشید.

به منظور طراحی بیلبورد در شهر تهران و برخورداری از مزایای این ابزار از طریق سایت سلام گرافیک اقدام کنید. برای اطمینان از کیفیت کار متخصصان این مجموعه ابتدا نمونه بیلبورد را در سایت مشاهده نمایید.

معایب بیلبورد چهاروجهی

بیلبوردهای چهاروجهی در کنار مزایای بی‌نظیر خود معایبی را نیز دارا هستند. برای مثال امکان حواس پرتی برای راکبان موتورسیکلت یا دوچرخه سوارها وجود دارد؛ به گونه‌ای که ممکن است این افراد به هنگام عبور به تابلو برخورد کنند.

هزینه بسیار نیز یکی دیگر از معایبی است که می‌توان برای طراحی و چاپ حرفه ای بیلبورد چهاروجهی برشمرد. البته لازم به ذکر است که بازگشت سرمایه در این روش بازاریابی بالا است و با جذب مشتری بیشتر تمام هزینه‌ها پس از مدتی پوشش داده می‌شود.

تمرکز بیلبوردهای چهاروجهی بر بازاریابی انبوه معطوف شده است. به همین دلیل باید در اماکنی نصب شوند که توجه عده کثیری از عابران را به خود جلب کنند. برای مثال اگر تبلیغ شما در مورد فروش فرش دستباف است، بهتر است که تخته اعلانات را در نزدیکی معابر منتهی به فروشگاه‌های فرش نصب نمایید.

قیمت بیلبورد چهاروجهی

نرخ تابلو اعلانات چهاروجهی را می‌توان از دو‌ جنبه هزینه اجاره و تعرفه بیلبوردهای تبلیغاتی مورد بررسی قرار داد. تعرفه اجاره به پارامترهایی مانند ابعاد تابلو و مکان نصب آن وابسته است، در حالی‌که نرخ دیزاین تحت تاثیر فاکتورهای متعددی قرار می‌گیرد. برای مثال گرافیست‌های برجسته معمولا دستمزد بالاتری را از مشتریان خود دریافت می‌کنند. پیچیدگی دیزاین و تعداد آیتم‌های به کار رفته در آن نیز در حقوق طراح موثر است.

در شرکت‌های معتبر نظیر سلام گرافیک تعرفه دیزاین در تواقنامه طراحی بیلبورد ذکر می‌شود تا خیال کارفرما از هر جهت آسوده باشد. برای اطلاع از نرخ طراحی بیلبورد دیجیتالی عکس و سایر انواع این تابلوهای تبلیغاتی می‌توانید ازطریق شماره‌‌های درج شده در سایت با کارشناسان ارتباط برقرار کنید.

کاربردهای بیلبورد چهاروجهی

کاربرد اصلی بیلبوردهای چهاروجهی این است که برای تبلیغات مورد استفاده قرار می‌گیرند، البته کاربردهای دیگری نیز دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهد شد:

استفاده از بیلبوردهای چهاروجهی برای چه مشاغلی مناسب است؟

به طور کلی اکثر کسب و کارها از تولیدی گرفته تا خدماتی می‌توانند از طریق سفارش بیلبورد چهاروجهی بیزینس خود را به دیگران معرفی کنند تا شانس بیشتری برای جذب مشتری جدید داشته باشند. شما نیز این امکان را دارید که صرف نظر از زمینه فعالیت‌تان اقدام به دیزاین بیلبورد نمایید و با انتخاب یک شعار تبلیغاتی جذاب خود را از دیگران متمایز سازید.  

برای این‌که کمپین تبلیغاتی شما بهترین نتیجه را در پی داشته باشد، بهتر است که طراحی بیلبورد سه بعدی(3D)، چهاروجهی و… را به آژانس‌های تبلیغاتی باتجربه مانند سلام گرافیک بسپارید. کارشناسان این مجموعه شعار تبلیغاتی را کوتاه، صریح و متناسب با آرمان برندتان انتخاب کنند تا بهترین نتیجه را از بازاریابی بگیرید.

این مرکز ارائه دهنده خدمات طراحی بیلبورد تبلیغاتی در مشهد و سایر شهرهای ایران است و تعرفه بسیار مناسبی را برای دیزاین درنظر گرفته است. به طوری‌که با اختصاص دادن هزینه‌ای اندک صاحب یک کمپین تبلیغاتی قدرتمند می‌شوید و روزبه‌روز شاهد افزایش فروش و رونق تجارت خود خواهید بود.

در سایت سلام گرافیک امکان دریافت مشاوره رایگان طراحی بیلبورد برای کاربران فراهم شده است. چنانچه در زمینه طراحی بیلبورد چرخشی (trivision) و… نیاز به راهنمایی دارید، می‌توانید از طریق شماره‌های درج شده در سایت اقدام کنید تا از راهنمایی رایگان و حرفه‌ای کارشناسان بهره‌مند شوید.

بهترین مکان برای نصب بیلبورد چهاروجهی کجاست؟

مکان‌های پر رفت و آمد مثل نزدیکی بزرگراه‌ها و مراکز خرید و سینماها بهترین محل برای نصب و استفاده از خدمات بیلبورد چهاروجهی و رسیدن به اهداف تبلیغاتی است.

آیا می‌توان از چهار طرف بیلبورد چهاروجهی برای تبلیغات یک شرکت استفاده کرد؟

بله در صورتیکه بتوان یکپارچگی تبلیغات را در چهار وجه حفظ کرد و پیمی خلاقانه به مخاطب منتقل کرد امکان سفارش هر چهار وجه این بیلبورد وجود دارد.

4.7/5 - (4 امتیاز)