طراحی بیلبورد عابر پیاده با شرکت گرافیک سلام گرافیک به صورت تخصصی. این نوع بیشتر در پیاده‌روها نصب می‌گردد و از آنجایی که عابران پیاده فرصت بیشتری برای دیدن و خواندن مطالب دارند، معمولا شرکت‌ها و برندهایی که می‌خواهند از متن‌های طولانی استفاده نمایند، این نوع بیلبورد را برای تبلیغات خود انتخاب می‌کنند. بیلبورد هایی که در پیاده رو یا محل عبور عابر پیاده نصب می شوند، اصولا بیشتر در معرض دید قرار می گیرند. در نتیجه بهتر است طراحی بیلبورد عابر پیاده این بخش را به کارشناس های طراحی بیلبورد عابرپیاده حرفه ای سلام گرافیک بسپارید.

بیلبورد عابر پیاده چیست؟

معنی بیلبورد چیست؟ بیلبورد عابر پیاده به نوعی تخته اعلانات گفته می‌شود که با هدف قرار گرفتن در پیاده‌روها طراحی می‌شود. با توجه به این‌که روزانه افراد زیادی از پیاده‌روی خیابان‌ها عبور می‌کنند، پیام‌های تبلیغاتی که در این ابزار قرار می‌گیرند، نقش بسزایی در معرفی برند و رونق بخشیدن به کسب و کارها دارند. در آژانس‌های تبلیغاتی معتبر طراحی بیلبورد عابر پیاده به نحوی انجام می‌شود که پیام تبلیغاتی در حین سادگی و قابل فهم بودن، بر روی یک هدف خاص مرکز باشد تا با قدرت بیشتری در اذهان بماند.

ویژگی‌های بیلبورد عابر پیاده

عابران پیاده در مقایسه با سرنشینان خودرو فرصت بیشتری برای خواندن پیام تبلیغاتی تخته اعلانات دارند. از این‌رو ویژگی اصلی بیلبورد عابر پیاده این است که می‌توان متن‌های طولانی‌تری را در آن‌ به کار برد. البته این تابلو تبلیغاتی در صورتی تاثیرگذار خواهد بود که فونت مناسبی برای ابزار انتخاب شده باشد، به گونه‌ای که از فاصله دور هم دیده شود.

اگر مخاطب نتواند متن روی بیلبورد را به خوبی بخواند پیام تبلیغاتی به درستی انتقال داده نمی‌شود. چنانچه نمونه طراحی بیلبورد را در سایت سایت سلام گرافیک ببینید، مشاهده خواهید کرد که تیم گرافیکی از فونت‌های درهم و با سایز کوچک پرهیز کرده‌اند و متن روی بیلبورد عابر پیاده با استفاده از یک قلم ضخیم و فونت خوانا نوشته شده است.

مزایای استفاده از بیلبورد عابر پیاده

در صورتی‌که اصول طراحی و ساخت بیلبورد دیواری، عابر پیاده و… به طور کامل رعایت شود این ابزار تبلیغاتی می‌تواند مزایای بسیاری را برای صاحبان برند به همراه داشته باشد که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

به منظور طراحی بیلبورد تبلیغاتی در مشهد می‌توانید از شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک کمک بگیرید. زیرا در این مجموعه علاوه‌بر انعقاد توافقنامه طراحی بیلبورد، ایده‌های ناب برای دیزاین تخته اعلانات به کار برده می‌شود تا ذهن مخاطبان را به چالش کشیده و آن‌ها را نسبت به استفاده از خدمات و محصولات شما ترغیب کند. استفاده از تصاویر باکیفیت در کنار ایده‌های نو و خلاقانه باعث می‌شود که تاثیرگذاری تبلیغات بر روی جامعه هدف به حداکثر برسد.

معایب طراحی بیلبورد عابر پیاده

بیلبوردهای تبلیغاتی از مد نمی افتند و برای همه رده‌های سنی جذاب هستند؛ اما در کنار مزایای بسیاری که به همراه دارند، نباید از معایب آن‌ها غافل شد. از جمله معایب طراحی بیلبورد عابر پیاده این است که برای نصب تخت اعلانات نیاز به مجوز از وزارت ارشاد دارید. علاوه‌برآن قیمت آن نیز در مقایسه با تبلیغات در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف اندکی بیشتر است.

اگر دیزاین بیلبورد دیجیتالی تبلیغاتی، بیلبورد های سه بعدی و… توسط گرافیست‌های ماهر و حرفه‌ای مانند تیم طراحی سلام گرافیک انجام شود، سرمایه‌ای که صرف تبلیغات کرده‌اید در مدت زمان بسیار کوتاهی برمی‌گردد. زیرا در شرکت طراحی بیلبورد معتبر از المان‌های جذاب برای طراحی بیلبورد استفاده می‌شود. المان‌ها و اجزای به کار برده شده جذاب و مفهومی هستند، از طرف دیگر کیفیت بالایی دارند؛ بنابراین می‌توانند پیام برند را با سرعت بسیار زیاد و به صورت واضح به جامعه هدف منتقل نمایند.

قیمت بیلبورد عابر پیاده

هزینه تبلیغات از طریق بیلبورد عابر پیاده به فاکتورهای متعددی مانند نرخ طراحی و چاپ بیلبورد تبلیغاتی، ارزش تابلو و محیطی که در آن نصب می‌شود، بستگی دارد. برای مثال هرچه پیاده‌رو مربوطه شلوغ‌تر و پر ازدحام‌تر باشد، مبلغی که برای اجاره درنظر گرفته می‌شود، بیشتر خواهد بود. قیمت بیلبورد نیز به مهارت گرافیست و تجربه کاری وی، میزان پیچیدگی طرح، مدت زمان ارائه پروژه و اعتبار شرکت ارائه دهنده خدمات گرافیکی بستگی دارد.

کاربرد بیلبورد عابر پیاده

بیلبورد عابر پیاده معمولا به منظور معرفی یک برند خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته گاهی این ابزار برای اطلاع‌رسانی درباره یک پیامد یا برگزاری همایش‌ها نیز به کار می‌رود. به دلیل تاثیرگذاری زیاد تخته اعلانات در برندینگ، بسیاری از شرکت‌ها و کسب و کارهای مختلف تمایل دارند که محصولات یا خدمات خود را از طریق این ابزار به دیگران معرفی کنند.

مدیران این‌گونه شرکت‌ها برای سفارش تبلیغات بیلبورد تهران و سایر شهرها به سایت‌های معتبر مانند سلام گرافیک مراجعه می‌کنند. در آژانس تبلیغاتی سلام گرافیک دیزاین مطابق با اصول و استانداردهای آن انجام می‌شود. برای مثال کارشناسان برای ساخت بیلبورد مینی، عابر پیاده و… رنگ زمینه دیزاین را ساده انتخاب می‌کنند تا با نوشته‌ها و تصاویر روی آن تداخل نداشته باشد.

بهترین مکان برای قرارگیری بیلبوردهای عابر پیاده کجاست؟

از آنجا که هدف از طراحی بیلبورد عابر پیاده افزایش آگاهی از برند است، نصب آن در مکان‌هایی مانند پیاده‌روهای شلوغ و پر رفت و آمد نتیجه بهتری دارد. بنابراین بهتر است که پیاده‌روهای بخش‌های مرکزی شهر که تعداد بیشتری عابر پیاده از آن می‌گذرند را برگزینید.

استفاده از بیلبوردهای عابر پیاده مناسب چه بیزینس‌هایی است؟

فرقی نمی کند که صاحب یک شرکت بزرگ با تعداد زیادی کارمند هستید یا این‌که یک کسب و کار کوچک را مدیریت می‌کنید؛ در هر صورت طراحی انواع تابلو بیلبورد از جمله بیلبورد عابر پیاده به شما کمک می‌کند که در ذهن مشتریان بمانید و فروش بیشتری داشته باشید.

معمولاً بیزینس‌های کوچک از تخته اعلانات به منظور ایجاد آگاهی محلی بهره می‌برند. برای مثال ممکن است یک رستوران شعبه جدیدی را در یک منطقه افتتاح کرده باشد و بخواهد این موضوع را از طریق بیلبورد به اطلاع مشتریان خود برساند. به طور کلی طراحی بیلبورد عابر پیاده برای مشاغل زیر توصیه می‌شود:

اگر صاحب یکی از کسب و کارهای فوق هستید، برای ثبت سفارش بیلبورد چرخشی، بیلبورد چهاروجهی و سایر انواع تخته اعلانات می‌توانید از طریق سایت سلام گرافیک اقدام نمایید در صورت نیاز به مشاوره بیلبورد نیز می‌توانید روی تیم کارشناسی این مجموعه حساب کنید.

مهم ترین نکات طراحی بیلبورد عابر پیاده چیست؟

حفظ سادگی، استفاده از رنگ‌ها و فونت‌های مناسب و شعار تبلیغاتی هنگام دیزاین بیلبورد پیاده رو اهمیت زیادی دارد..

آیا استفاده از بیلبورد عابر پیاده رو منجر به جذب مشتریان جدید می‌شود؟

بله در صورتیکه بیلبورد به درستی طراحی شود و از المان‌های درست ساخت بیلبورد بهره گرفته شود با برانگیختن کنجاوی مخاطب و ایجاد حس نیاز در او مخاطبان جدیدی جذب محصولات و خدمات بیلبورد می‌شوند.

4.8/5 - (6 امتیاز)