انواع طراحی گرافیک

آیا می‌دانید انواع طراحی گرافیک چیست؟ طراحان گرافیک برای آغاز کار باید تمام زمینه‌های طراحی گرافیک را بدانند تا بتوانند به نتایج حرفه‌ای دست پیدا کنند. کارشناسان طراحی گرافیک سلام گرافیک در این مقاله برای افزایش اطلاعات شما درباره انواع طراحی گرافیک و کاربرد هر کدام می‌گوید.

به نظر شما منظور از انواع طراحی گرافیک (types of graphic design) چیست؟ در این مقاله به معرفی انواع مختلف طراحی گرافیک پرداخته ایم. کارشناس های طراحی گرافیک مجموعه سلام گرافیک در حوزه های مختلفی گرافیکی خدماتی را ارائه می دهند که در ادامه به توضیح و معرفی هرکدام از حوزه ها می پردازیم. حوزه طراحی گرافیک شامل انواع سبک های طراحی گرافیک است که هرکدام نیازمند متخصص و کارشناس خاص خود است.

حوزه طراحی گرافیک که خود زیر مجموعه گرافیک است و هرکدام درامد طراح گرافیست را تعیین می‌کند، به بخش و قسمت های مختلفی تقسیم بندی شده است که شرکت‌های گرافیکی به صورت تخصصی اکثر این خدمات را ارائه می دهند. اگر می‌خواهید در مورد گرافیک بیشتر بدانید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله گرافیک چیست را مطالعه کنید. البته این بدین معنی نیست که یک شرکت گرافیکی باید تمام حوزه های مورد نظر را پوشش دهد.

برخی از شرکت های گرافیکی تنها در یک یا دو حوزه فعالیت می کنند. حتی ممکن است برخی از شرکت های گرافیکی به انواع طراحی گرافیک چاپ یا پرینت سه بعدی مشغول باشد. در این راه خرید سیستم مناسب طراحی گرافیک می‌تواند راه رسیدن به اهداف را هموار کند.

بهتر است در ادامه با انواع طراحی گرافیک آشنا شوید و بدانید که انواع طراحی گرافیک شامل چیست؟ سپس توضیحات هرکدام از حوزه‌های گرافیک توسط کارشناس های مجموعه سلام گرافیک به شما داده می شود. بهترین خدمات طراحی گرافیک را با ثبت سفارش طراحی گرافیک از مجموعه سلام گرافیک بخواهید. هزینه طراحی گرافیک هر حوزه با دیگری متفاوت است.

رشته طراحی گرافیک به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌شود که پیش از ثبت قرارداد دیزاین گرافیک باید حوزه مورد نظر خود را مشخص کنید. این کار را می‌توانید به وسیله تماس با مشاوران سلام گرافیک و دریافت مشاوره خدمات طراحی گرافیک انجام داد. شرکت‌های فعال حوزه گرافیک خدمات گرافیکی مختلفی ارائه می‌دهد. وابسته به توانایی و همچنین توانایی و پتانسیل شرکت ارائه دهنده خدمات طراحی گرافیک تجاری و محیطی، نوع خدمات می‌تواند از ارائه کارت ویزیت ساده شروع شود و تا انواع طراحی گرافیک ادامه پیدا کند. در یک دسته بندی کلی می‌توان گفت که خدمات طراحی گرافیک به موارد زیر تقسیم بندی می‌شود.

  1. طراحی هویت بصری
  2. تصویر سازی
  3. طراحی کارت ویزیت
  4. طراحی پوستر
  5. طراحی ست اداری
  6. طراحی تراکت
  7. طراحی لی‌اوت اینستاگرام
  8. طراحی بیلبورد تبلیغاتی
  9. طراحی بسته بندی
  10. طراحی کاتالوگ
  11. طراحی گرافیک تبلیغات

معرفی انواع طراحی گرافیک

از سری انواع طراحی در گرافیک محیطی می توان به چند حوزه مختلف اشاره کرد. هرکدام از این حوزه های طراحی گرافیک، به صورت تخصصی در حوزه کاری کارشناس و طراح گرافیک قرار می‌گیرد. هر شرکت در هنگام استخدام طراح گرافیک به رشته‌ای که در آن می‌تواند به‌خوبی فعالیت کند توجه می‌کند. در ادامه توضیح مختصری از هرکدام توسط کارشناس های طراحی گرافیک مجموعه سلام گرافیک ذکر شده است.

طراحی لوگو : طراحی لوگو یکی از زیرمجموعه های رایج طراحی گرافیک است که نیاز اصلی یک برند است. طراحی و ساخت لوگو توسط مجموعه سلام گرافیک انجام می شود. کارشناس های مجموعه سلام گرافیک سابقه طولانی در پیاده سازی لوگوهای حرفه ای دارند. اگر نیاز به مشاوره طراحی لوگو دارید، می توانید با کارشناس های سلام گرافیک در تماس باشید.

طراحی هویت بصری : خدمات طراحی هویت بصری یکی از حوزه هایی است که برای بیزینس ها مورد نیاز است و می‌توان گفت یکی از راه‌های کسب درامد از طراحی گرافیک محسوب می‌شود. هویت بصری کمک می کند تا برند یک مجموعه شکیل تر ساخته شود. گرافیست با استفاده از اصلی‌ترین ابزارهای طراحی گرافیک، دیزاین انواع هویت بصری را انجام می‌دهد.

طراحی تصویرسازی : طراحی تصویرسازی از سری انواع حوزه گرافیک است که امروزه برای کتاب های کودک و نوجوان بسیار باب شده است. جالب است بدانید که طراحی تصویر سازی شامل بخش های مختلف دیگری می شود. طراحی تصویرسازی بسته بندی، تصویرسازی کتاب کودک، تصویر سازی کتاب نوجوان، تصویر سازی مجله و … است.

طراحی کارت ویزیت حرفه ای

دیزاین پوستر

سفارش طراحی ست اداری

طراحی تراکت خلاقانه

طرح بسته بندی

ساخت کاتالوگ

طراحی آگهی تبلیغاتی

طراحی لیبل آنلاین

سفارش طراحی اینفوگرافیک

طراحی پیکتوگرام

طراحی تقویم

خدمات ساخت بیلبورد

طراحی بروشور جذاب

طراحی منو فست فود

طراحی رزومه آنلاین

طراحی بنر آنلاین

طراحی کاراکتر

طراحی موشن گرافیک حرفه ای

کاربرد انواع طراحی گرافیک

کاربردهای مختلفی را می‌توان برای کارهای گرافیکی در نظر گرفت، توجه داشته باشید که شما با نگاه کردن به نمونه کار طراحی گرافیک می‌توانید از کاربرد و محلی که از این کار گرافیکی بتوانید استفاده کنید آگاه خواهید شد. برای اثربخشی بهتر کارایی انواع حوزه‌های گرافیک، طراحان می‌دانند که روش اسکیس یا اتود زدن در طراحی گرافیک و همچنین ریدیزاین طراحی گرافیکی می‌تواند راه مناسبی باشد.

اهمیت هر یک از انواع شاخه‌های طراحی

کدام یک از حوزه های طراحی گرافیک برای شروع نیاز به یادگیری دارد؟

حوزه های طراحی لوگو، طراحی بسته بندی یا تصویرسازی می تواند برای شروع حوزه طراحی گرافیک خوب باشد.

شرکت سلام گرافیک در کدام یک از زیرمجموعه های طراحی گرافیک فعالیت می کند؟

سلام گرافیک در تمام حوزه های نام برده شده، کارشناس طراحی دارد.

3.7/5 - (4 امتیاز)
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی‌ام؛ مشاور سئو، سئو یعنی موفقیت کسب و کار با سرعت چند برابری، از سال 90 به صورت تخصصی در حوزه محتوا و سئو فعالیت می‌کنم. دیدن نتایج رشد کسب و کارها جان تازه‌ای برای ادامه مسیر بهم می‌ده!
مقالات مرتبط بخوانید!

10 پاسخ

    1. سلام روزتون بخیر طراحی بنر سایت هم جزیی از طراحی گرافیک محسوب میشه و مجموعه سلام گرافیک این خدمت رو هم ارایه میده

  1. با عرض سلام خدمت شما طراحی بیلبورد که توی مقاله نوشته اید شامل طراحی بیلبورد های سطح شهر هم هست ؟

    1. سلام وحد رضای عزیز بله دقیقا شامل تمام مواردی که در حوزه گرافیک محیطی میشه خواهد بود

  2. سلام بر شما
    طراحی لباس و ابزار های اداری یک مجموعه مثل یک هایپر مارکت هم انجام میدید ؟

    1. سلام خانوم محمدی نیا این مورد شامل هویت بصری برند میشه و در حوزه طراحی گرافیک هست که ما پوشش میدیم این بخش رو هم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب این مقاله