استخدام طراح گرافیست

شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک برای گسترش و پیشرفت کارشناسان گرافیک و کار در این حوزه اقدام به استخدام طراح گرافیست کرده است. استخدام طراح گرافیست حرفه‌ای با حقوق بالا، کارآموز و حتی دورکار از جمله آگهی‌های استخدام شرکت سلام گرافیک است که در ادامه به بیان شرایط هر یک می‌پردازیم.

برای استخدام طراح گرافیست (Hiring a graphic designer) چه شرایط و ویژگی‌هایی لازم است؟ آیا می‌توان به‌عنوان طراح گرافیک کارآموز یا دورکار در جایی استخدام شد؟ استودیو طراحی سلام گرافیک، با دانستن شرایط و آگاهی از دانش طراحی، برای استخدام طراح گرافیست اقدام کرده است. یک طراح گرافیک برای استخدام شدن باید ویژگی‌هایی را داشته باشد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

شرایط استخدام کارشناس طراحی گرافیک

بعد از آموزش اصول و کسب تجربه کاری و ساختن یک پرتفولیو (پرتفولیو درواقع همان آلبوم کاری طرح‌های شماست که برای رزومه خود به آن احتیاج دارید)، شما نیازمند این هستید که در یک شرکت استخدام شوید. استخدام طراح گرافیست توسط شرکت‌ها و مجموعه‌های مختلف این امکان را به شما می‌دهد تا با ریدیزان طراحی گرافیک نیز آشنا شوید.

صرف اینکه بعضی از شما به دنبال این هستید که به‌صورت یک فریلنسر کار کنید؛ اما بهتر است قبل از اینکه شرکت گرافیکی خود را تأسیس کنید زمانی را برای دیگران کار کنید و تجربه کسب کنید. به همین دلیل باید شرایط استخدام کارشناس طراحی گرافیک شرکت‌های مختلف را بررسی کنید و سعی کنید خود را با شرایط آن‌ها وفق دهید. یکی از عوامل موثر بر قیمت طراحی گرافیک مهارت‌های یک دیزاینر است که باید آن‌ها را گسترش دهد تا بتواند سفارش دیزاین گرافیک دریافت کند.

معمولاً کسانی که به‌عنوان طراح گرافیست و طراح UX و UI در شرکت‌ها استخدام می‌شوند فارغ‌التحصیلان رشته‌های هنر، مهندسی کامپیوتر، مهندسی معماری و شهرسازی هستند و عده‌ای هم در رشته طراحی گرافیک تحصیل کرده‌اند. اما باید بدانید که یک طراح گرافیک صرفاً نیازمند مدرک دانشگاهی نیست. شما با گذراندن یک دوره آموزشی و تسلط بر اصلی‌ترین ابزارهای طراحی و آشنایی با انواع طراحی گرافیک می‌توانید در یک شرکت به‌عنوان یک طراح استخدام شود.

استودیو طراحی گرافیک سلام گرافیک از بین افراد مستعد و دارای رزومه نیاز به طراح گرافیک دارد. درصورتی‌که می‌خواهید در یک جمع دوستانه و پر از تجربه همراه ما باشید و راه‌های کسب درآمد از طراحی گرافیک را بیاموزید، با ما تماس بگیرید.

آگهی استخدام طراح گرافیست حرفه‌ای

یک گرافیست برای حرفه‌ای شدن نیاز دارد که مهارت‌های خود را افزایش دهد و با یک سیستم خوب برای طراحی گرافیک تمرین کند. از جمله مهارت‌های طراح گرافیست حرفه‌ای یادگیری نرم افزارهای طراحی مانند فتوشاپ و ایلاستریتور و…، اخلاق حرفه‌ای و اجتماعی و… است. کسی که بداند هدف از گرافیک چیست و طراحی گرافیک یعنی چه، باید بتواند انواع خدمات طراحی گرافیک را ارائه دهد.

شرکت‌های مختلفی نیاز به طراح گرافیک دارند؛ اما پیداکردن یک شرکت معتبر با سابقه کاری حرفه‌ای که با شرایط شما هم سازگار باشد کار بسیار سختی است. کارکردن در محیطی دوستانه و صمیمانه و شاد می‌تواند انگیزه شما را برای کار در آن محیط بالا ببرد.

سایت‌های گوناگونی اقدام به پخش آگهی استخدام طراح گرافیست حرفه‌ای از شرکت‌های گوناگون کرده‌اند که شما می‌توانید با بررسی آن‌ها شرکت موردنظر خود را پیدا کرده و برای استخدام با آن‌ها مصاحبه کنید. معتبرترین شرکت‌های گرافیکی، دارای سایت و بستر اینترنتی حرفه‌ای با نمونه کارهای طراحی گرافیک باکیفیت هستند.

شرکت سلام گرافیک با سابقه‌ای درخشان در زمینه‌های طراحی تصویرسازی، طراحی هویت بصری برند، طراحی لوگو برند، دیزاین و طراحی روی جعبه، ساخت پوستر، طراحی کاتالوگ و… فعالیت دارد و نسبت به استخدام طراحان گرافیک حرفه‌ای در حوزه‌های مختلف گرافیکی اقدام کرده است. می‌توانید همین‌الان تماس بگیرید تا با شرایط استخدام ما آشنا شوید.

استخدام طراح گرافیک با حقوق بالا

برای آنکه بتوانید با شرکت‌های خوب و معتبر کار کنید، نیاز است تا مهارت‌های خود را افزایش دهید. زمانی‌که به سطح بالایی از توانایی در زمینه انواع طراحی‌ها برسید، می‌توانی به عنوان یک دیزاینر با حقوق بالا در شرکت‌ها و تیم‌های گرافیکی استخدام شوید. پس همه چیز به خود شما بستگی دارد. استخدام طراح گرافیست ماهر با حقوق بالا توسط تیم سلام گرافیک انجام می‌شود. برای دریافت مشاوره رایگان طراحی گرافیک و اطلاع از شرایط و درآمد طراح گرافیست، با ما تماس بگیرید.

استخدام طراح گرافیک کارآموز

سلام گرافیک یک پیشنهاد عالی برای شما دارد. اگر به گرافیک علاقه دارید اما منبع معتبر و خوبی برای یادگیری حوزه‌های مختلف گرافیک پیدا نکردید و یا به دنبال یادگیری در محیط‌های واقعی هستید، می‌توانید در مجموعه ما به عنوان کارآموز مشغول شوید. استخدام طراح گرافیک کارآموز می‌تواند به شما برای آشنایی بهتر با طراحی گرافیک محیطی و طراحی گرافیک تجاری آشنا کند.

از جمله مزایای کار کردن به صورت کارآموز در مجموعه طراحی گرافیک ما می‌توان به آشنایی با عقد قرارداد طراحی گرافیک اشاره کرد. در اینجا می‌توانید با اتود زدن در طراحی گرافیک آشنا شوید.

استخدام طراح گرافیست دورکاری

چطور می‌توان یک رزومه کاری حرفه‌ای داشت؟

شما برای استخدام شدن در هر جایی به‌خصوص به‌عنوان طراح گرافیک، نیاز به رزومه کاری دارید. در رزومه شما که شامل پرتفولیو(که در مقاله توضیح داده شد) است، باید تمام طراحی‌های شما و حتی سوابق کاری در شرکت‌های مختلف قرار گیرد.

شرایط استخدام کارآموز چگونه است؟

سلام گرافیک کارآموز هم می‌پذیرد. تنها کافیست کمی با نرم افزارهای گرافیکی آشنا باشید و بتوانید با کامپیوتر کار کنید و ذهنی خلاق داشته باشید.

4.7/5 - (3 امتیاز)
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی‌ام؛ مشاور سئو، سئو یعنی موفقیت کسب و کار با سرعت چند برابری، از سال 90 به صورت تخصصی در حوزه محتوا و سئو فعالیت می‌کنم. دیدن نتایج رشد کسب و کارها جان تازه‌ای برای ادامه مسیر بهم می‌ده!
مقالات مرتبط بخوانید!

6 پاسخ

  1. وقت بخیر برای دورکاری در حوضه گرافیک چه سایت هایی رو پیشنهاد میدید ؟‌ایا خودتون به شکل دورکاری
    همکار نیاز دارید ؟ متشکر

  2. سلام دوره کارآموزی طراحی گرافیک چه مدته و هر چند وقت یک بار برگزار میشه؟ در حال حاضر دوره ای در حال برگزاری هست؟

    1. سلام کارآموزی گرافیک طی 3 ماه انجام میشه و هر سال یک بار. بله یک دوره مربوط به فتوشاپ در هفته سوم آبان برگزار میشه.

    1. UI مخفف عبارت User Interface Design به معنd طراحی رابط کاربری ست. در واقع UI طراحی بخشی از وب‌سایت یا اپلیکیشن که کاربر میبینه و بیشتر به جنبه‌ی گرافیکی موضوع می‌پردازه. اینکه ظاهر هر بخش به چه صورت باشه تا جلوه‌ی مناسبی به وب‌سایت بده رو طراح بخش UI مشخص می‌کنه.
      طراحی رابط کاربری به کمک گرافیست‌های سایت و برنامه‌نویس Front-end پیاده سازی می‌شه.
      UX مخفف عبارت User Experience Design به معنای طراحی تجربه‌ی کاربری ست. به احساسات و راحتی کاربر حین کار کردن با اجزای مختلف سایت گفته میشه و جوانب تعامل کاربر را با هر بخش در نظر میگیره. اینکه وب‌سایت ما طوری طراحی شده باشه که هر بخش به راحتی در دسترس کاربران قرار بگیره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب این مقاله