انواع کارت ویزیت

انواع کارت ویزیت (Types of business cards) از نظر جنس و طراحی تنوع بسیار زیادی دارند. بنابراین بهتر است که نوع آن را متناسب با کسب و کار خود انتخاب کنید. شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک دارای نیروهای متخصص و کارکشته‌ای است که می‌تواند در این زمینه شما را راهنمایی کند. به عنوان مثال مشاوره طراحی کارت ویزیت رایگان در این مجموعه به شما کمک می‌کند که سایز کارت ویزیت و رنگ آن را مناسب بیزینس خود را برگزینید یا این‌که برای چاپ کارت ویزیت بهترین و بادوام‌ترین کاغذ را انتخاب نمایید.

کارت ویزیت‌ها به چند دسته تقسیم می‌شوند؟

قبل از آشنایی با انواع کارت ویزیت، لازم است بدانید که کارت ویزیت چیه و چه نقشی در تجارت شما دارد؟ کارت ویزیت از جمله وسایل ارتباطی است که به دلیل هزینه کم، چاپ ساده و قدرت بالا در انتقال اطلاعات در بین صاحبان مشاغل طرفداران بسیاری پیدا کرده است. کارت ویزیت ممکن است که کاغذی یا دیجیتال باشد. در عصر نوین، کارت ویزیت الکترونیکی یکی از قوی‌ترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ محسوب می‌شود. زیرا این فایل علاوه‌بر این‌که دربردارنده اطلاعات تماس شما است، قابلیت اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی مختلف را نیز دارد. شما می‌توانید موکاپ کارت ویزیت دلخواه خود را در سایت مجموعه سلام گرافیک انتخاب کنید و سفارش دهید.

انواع کارت ویزیت

این روزها انواع بیزینس کارت گلاسه، کرافت، فابریانو، سلفون مخملی، لمینت و کتان توسط شرکت‌های طراحی و چاپ آماده می‌شود تا به رشد و ارتقاء کسب و کارهای مختلف کمک کنند. این ابزار تبلیغاتی نماینده برند شما به‌حساب می‌آید. درواقع طراحی کارت ویزیت است که تعیین می‌کند بیزینس کارت از سوی مشتریان مورد استقبال قرار گیرد یا این‌که دور انداخته شود.

تیم تبلیغاتی سلام گرافیک ایده کارت ویزیت را پس از مشورت با اعضا طوری انتخاب می‌کنند که در کشف مشتریان جدید اثرگذار باشد. کارشناسان این مجموعه انواع کارت ویزیت خاص را با الهام از خلاقیت خود دیزاین می‌کنند و در نهایت طرحی را به شما ارائه می‌دهند که مخاطب را در همان لحظه اول جذب نماید. می‌توانید انواع بیزینس کارت جذاب و خلاقانه را از طریق شماره تلفن‌های درج شده در سایت سفارش دهید تا بین مخاطبان دست به دست شود و رویای شما برای به دست آوردن مشتری بیشتر به واقعیت تبدیل گردد.

در یک تقسیم بندی دیگر ممکن است که بیزینس کارت‌ها دوبعدی یا سه بعدی باشند. طراحی انواع کارت ویزیت 3 بعدی در فضای کاملا متفاوتی صورت می‌گیرد. در صورتی‌که تمایل دارید در دوره طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ، طراحی بنر، طراحی ساک دستی و طراحی پیکسل شرکت کنید و زیر نظر این اساتید برجسته آموزش ببینید، می‌توانید در قسمت نظرات درخواست خود را ثبت کنید. همچنین برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های درج شده در سایت تماس گرفته و با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار کنید.

ویژگی های انواع بیزینس کارت

طراحان سلام گرافیک کارشناسان برجسته‌ای هستند که با استفاده از نرم افزارهای طراحی کارت ویزیت مهم‌ترین اطلاعات را در بیزینس کارت قرار می‌دهند تا راحت‌تر با جامعه هدف خود تعامل برقرار کنید.

همان‌طور که قبلا هم گفتیم بیزنس کارت‌ها انواع مختلفی دارند. در این بخش به بررسی انواع کارت ویزیت می‌پردازیم. از آنجا که ویژگی ‌های انواع کارت ویزیت باهم تفاوت دارد، باید نوعی را انتخاب نمایید که با کسب و کارتان همخوانی داشته باشد. برای مثال اگر بودجه چندانی ندارید، می‌توانید از کارت ویزیت کتان استفاده کنید که نسبت به بقیه نرخ ارزان‌تری دارد. کارت ویزیت فابریانو نیز شباهت زیادی به نوع کتان دارد اما از نظر کیفیت مطلوب‌تر است.

چنانچه تمایل دارید که بیزنس کارتی منحصربه‌فرد با ظاهر آنتیک داشته باشید، بهتر است به سراغ کارت ویزیت کرافت بروید. گلاسه نیز یکی از انواع کارت ویزیت تبلیغاتی است که سطحی صیقلی و زیبا دارد. بنابراین دیزاین مورد نظر شما روی کارت ویزیت گلاسه جلوه بی‌نظیری می‌کند.

معرفی انواع کارت ویزیت رایج در بازار

طراحی کارت‌های ویزیت رایج باید مطابق با زمینه فعالیت کارفرما باشد.

انواع مختلفی از این ابزار تبلیغاتی، از ساده گرفته تا لاکچری در بازار وجود دارد. آشنایی با انواع کارت ویزیت کمک می‌کند که نوعی را برگزینید که با بودجه و حرفه شما سازگاری داشته باشد. مثلا اگر صاحب یک رستوران هستید، می‌توانید از کارت ویزیت آهنربایی استفاده کنید. یکی از مشخصات انواع کارت ویزیت آهنربایی این است که روی سطوح فلزی نصب می‌شوند و همواره جلوی چشم مشتریان هستند.

نمونه‌هایی از  انواع کارت ویزیت وکالت و انواع کارت ویزیت املاک نیز در سایت سلام گرافیک قرار داده شده است. می‌توانید نمونه کار کارت ویزیت را مشاهده کرده و طرح مناسب شغل خود را سفارش دهید. پس از ثبت سفارش و مشاوره رایگان، قرارداد طراحی کارت ویزیت بسته می‌شود و پروژه در موعد مقرر به شما تحویل داده خواهد شد.

کدام نوع کارت ویزیت بهتر است؟

این‌که کدام یک از انواع کارت ویزیت رایج برای شما مناسب است، بستگی به صنعتی که در آن فعالیت می‌کنید، دارید. حتی انواع طراحی کارت ویزیت را نیز باید متناسب با شغل خود و مخاطبانی که با آن سرو کار دارید، انتخاب نمایید. مثلا درست است که اکثر کارت‌های بیزینس به شکل مستطیلی افقی دیزاین می‌شوند، اما شما می‌توانید برای جلب توجه بیشتر از سایر اشکال هندسی نیز استفاده کنید.

همچنین بهتر است که جنس کارت ویزیت را مناسب با بودجه خود برگزینید. به عنوان مثال اگر محدودیتی از بابت بودجه ندارید، بهتر است بیزینس کارت‌هایی که از جنس PVC ساخته شده‌اند را انتخاب کنید. این نوع کارت‌ها دوام بالایی دارند و رنگ‌های آن‌ها به صورت شفاف و درخشان دیده می‌شوند.

توصیه می‌شود که انواع مختلف دیزاین کارت ویزیت را به صورت دورو انجام دهید. زیرا این نوع کارت‌ها شیک‌تر هستند، هر چند که ممکن است قیمت طراحی کارت ویزیت در این حالت اندکی افزایش پیدا کند.

مناسب‌ترین نوع ‌کارت ویزیت از نظر قیمت و کیفیت کدام است؟

طبق توصیه کارشناسان سلام گرافیک اگر می‌خواهید که کارت ویزیت شما در کنار قیمت مقرون به‌صرفه کیفیت مناسبی نیز داشته باشد، کارت ویزیت لمینت مات و براق بهترین گزینه است.

در بین انواع کارت ویزیت ارزان‌ترین نوع کدام است؟

متخصصان سلام گرافیک u003cstrongu003eکارت ویزیت گلاسهu003c/strongu003e و سلفون را به افرادی که بودجه کمی دارند، پیشنهاد می‌دهند. در بین این دو نوع نیز نرخ کارت ویزیت سلفون مات و براق نسبت به بقیه کمتر است.

 

5/5 - (1 امتیاز)
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی‌ام؛ مشاور سئو، سئو یعنی موفقیت کسب و کار با سرعت چند برابری، از سال 90 به صورت تخصصی در حوزه محتوا و سئو فعالیت می‌کنم. دیدن نتایج رشد کسب و کارها جان تازه‌ای برای ادامه مسیر بهم می‌ده!
مقالات مرتبط بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب این مقاله