کارت ویزیت گلاسه

کارت ویزیت گلاسه (Glossy Business Card) چیست؟ امروزه تبلیغات نقش مهمی در گسترش کسب و کارها دارد و صاحبان مشاغل هریک راه‌های گوناگونی را برای معرفی خود و فعالیتشان انتخاب می‌کنند. طراحی کارت ویزیت آنلاین، یکی از روش‌های تبلیغات است که اکثر مشاغل از آن استفاده و با آن خودشان را به دیگران معرفی می‌نمایند. کارت ویزیت انواع مختلفی دارد که در این مقاله از استودیو سلام گرافیک به بررسی کارت ویزیت گلاسه می‌پردازیم.

کارت ویزیت گلاسه چیست؟

کارت ویزیت چیست؟ کارت ویزیت از مهم‌ترین ابزارهای تبلیغاتی کسب‌وکارها محسوب می‌شود. کارت ویزیت‌ها جنس‌های مختلفی دارند مثل کارت ویزیت الکترونیکی و کارت ویزیت گلاسه. اولین کارت ویزیتی که در ایران به صورت چاپخانه‌ای انجام شده است، کارت ویزیت گلاسه است. کارت ویزیت گلاسه یکی از کاغذهای پرکاربرد در صنعت چاپ است که جزو ارزان‌ترین انوع کارت ویزیت به شمار می‌رود. جنس کارت ویزیت گلاسه، صیقلی و براق است و همه طرح‌ها را به خوبی نشان می‌دهد و معمولا برای چاپ آن از مقوای گلاسه ۳۰۰ گرمی استفاده می‌شود. از انواع کارت گلاسه می‌توان به کارت ویزیت گلاسه یووی، کارت ویزیت گلاسه لمینت، کارت ویزیت گلاسه سلفون و… اشاره کرد.

یکی از مزایای کارت ویزیت گلاسه، قیمت مناسب آن است که باعث جذب مشتریان زیادی می‌شود. همچنین برای چاپ کارت ویزیت گلاسه هیچ محدودیتی وجود ندارد از معایب کارت ویزیت گلاسه می‌توان به ضعف در برابر رطوبت و پاره شدن آن اشاره کرد. یکی از این اصول این است که برای مستحکم کردن آن باید از پوشش‌های سلفونی نازک یا لمینیت ضخیم استفاده کرد.

کاربردهای کارت ویزیت گلاسه

کارت ویزیت‌ها کاربردهای مختلفی دارند که کارت ویزیت گلاسه از این قاعده مستثنی نیست. این کاربردها به شرح زیر هستند:

  • کارت ویزیت گلاسه باعث می‌شود به صورت واضح اطلاعات خود را در اختیار دیگران قرار دهید تا محصولات و خدمات شما را بشناسند. رعایت سایز استاندارد کارت ویزیت گلاسه در این مورد اهمیت زیادی دارد.
  • امکان دسترسی به شما را آسان‌تر می‌کند.
  • با استفاده از ایده کارت ویزیت جذاب، کسب و کار شما در ذهن دیگران ماندگار می‌شود.
  • داشتن کارت ویزیت باعث می‌شود روی هدفتان تمرکز کنید.
  • حرفه‌ای بودن کسب و کار شما را نشان می‌دهد

ویژگی ‌های کارت ویزیت گلاسه چیست؟

قیمت کارت ویزیت از دغدغه‌های اصلی کسب‌وکار ها هنگام سفارش است. این کارت اگرچه ارزان‌ترین کارت ویزیت به‌حساب می‌آید اما کیفیت کارت ویزیت گلاسه چه در بافت خود و چه در چاپ، بسیار بالا است و این کارت جزو مقاوم‌ترین کارت ویزیت‌های بدون پوشش است. طراحی و ساخت موکاپ کارت ویزیت کارت ویزیت گلاسه نسبت به سایر کارت ویزیت‌ها آسان‌تر است.

قیمت مناسب این کارت و کیفیت بالای آن از مهم‌ترین ویژگی‌ های کارت ویزیت گلاسه محسوب می‌شوند و یکی از موفق‌ترین کارت‌ها در بیزینس کارت گلاسه است. در ادامه می‌توانید نمونه طرح کارت ویزیت حرفه ای که توسط مجموعه سلام گرافیک طراحی شده است را مشاهده و فایل نمونه قرارداد طراحی کارت ویزیت را دانلود کنید.

انواع کارت ویزیت گلاسه کدامند؟

کارت ویزیت گلاسه یووی، کارت ویزیت گلاسه لمینت، کارت ویزیت گلاسه سلفون، از انواع کارت ویزیت گلاسه هستند. می‌توان انواع مختلف کارت ویزیت گلاسه را با نرم افزارهای طراحی کارت ویزیت، دیزاین کرد.

هزینه چاپ کارت ویزیت گلاسه چقدر است؟

با توجه به نوع کارت ویزیت و طرحی که انتخاب می‌کنید این هزینه ها متفاوت است؛ اما این کارت قیمت بسیار پایینی دارد. با دریافت مشاوره طراحی کارت ویزیت به صورت رایگان بهترین کیفیت و قیمت را تضمین کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی‌ام؛ مشاور سئو، سئو یعنی موفقیت کسب و کار با سرعت چند برابری، از سال 90 به صورت تخصصی در حوزه محتوا و سئو فعالیت می‌کنم. دیدن نتایج رشد کسب و کارها جان تازه‌ای برای ادامه مسیر بهم می‌ده!
مقالات مرتبط بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب این مقاله