طراحی بسته بندی در تهران

طراحی بسته بندی در تهران (Packaging in Tehran)، توسط گرافیست‌های مجرب سلام گرافیک با نوین‌ترین متدهای روز انجام می‌شود. شرکت بسته بندی در تهران سلام گرافیک در خدمت شماست. سفارش جعبه سازی در تهران با قیمت مناسب را به ما بسپارید.  طراحی بسته بندی در کلان شهر تهران فواید و مزایای زیادی به دنبال دارد که از میان مهم‌ترین آن‌ها می‌تواند به حفاظت از کالا، اشاره داشت. طراحی بسته بندی کاری کاملا تخصصی است که به تجربه و دانش در زمینه‌های گوناگون از جمله طراحی گرافیک، تبلیغات، و همچنین اصول روانشناختی دارد.

سفارش طراحی بسته بندی در تهران را به چه کسی بدهیم؟

امروزه هر شخصی با کمی آشنایی و تجربه کار با نرم‌افزارهای گرافیکی قادر به طراحی بسته بندی خواهد بود. اما آیا بسته بندی‌های طراحی شده توسط این افراد از کیفیت کافی برخوردار است؟ طراحی بسته بندی نه تنها به دانش در زمینه نرم‌افزارهای گرافیکی، بلکه به شناخت بازار و اصول تبلیغات و مسائل روانشناختی نیز احتیاج دارد. از این رو کار طراحی بسته بندی هر محصولی مانند طراحی بسته بندی خیارشور کاملاً تخصصی است و نیاز به تلاش افراد ماهر در این زمینه خواهد داشت. طراحان بسته بندی معمولاً در شرکت‌ها و مجموعه‌های طراحی گرافیکی مشغول به کار هستند. اگر می‌خواهید بسته بندی مناسب و تاثیرگذاری برای کالاهای خود داشته باشید بهتر است به شرکت‌های طراحی معتبر و شناخته شده مراجعه کنید. 

طراحی بسته بندی در تهران

مجموعه طراحی بسته بندی در استان تهران

سلام گرافیک از سراسر ایران نمونه طراحی بسته بندی حرفه‌ای دارد. 

بسته بندی ویژه در تهران

اگر نیاز به بسته بندی ویژه و فوق سفارشی دارید همین حالا با ما تماس بگیرید. 

بسته بندی در تهران می‌خواهید؟ ما در خدمتتانیم!

ما 24 ساعته آماده پاسخگوی  به شما هستم. کافی است از با ما تماس بگیرید. 

چرا بسته بندی تهران مهم است؟ 

مجتبی ملاکی؛ طراح ارشد گرافیک در رابطه با اهمیت طراحی بسته بندی در شهر تهران می‌گوید. 

پادکست ساخت بسته بندی در تهران

چرا محصولات ما نیاز به طراحی و بسته بندی دارند؟ مجتبی ملاکی در رابطه با اهمیت طراحی بسته بندی در تهران می‌گوید. 

نقش شهر تهران در اقتصاد و وجود شرکت‌ها و برندهای معتبر و معروف در این شهر باعث شده است نگاه ویژه‌ای به طراحی بسته بندی شود. تنوع موجود در محصولات و حوزه‌های کاری و ایجاد حس رقابت در کسب و کارها برای کسب بازارهای بین المللی یکی دیگر از عواملی است که اهمیت طراحی بسته بندی در تهران بیشتر کرده است.

طراحی بسته بندی در تهران برای خشکبار، مواد غذایی، لباس، کفش، آرایشی و بهداشتی، محصولات صنعتی و بسیاری دیگر از موارد انجام می‌شود.

بله، تهران شهر است که ممکن است طراحی بسته بندی در آن بیشتر از هر شهر دیگری اهمیت داشته باشد. دلیل این امر این است که بازار تهران به عنوان مرکز اصلی برای صادر و انتقال محصولات مختلف به بازهای بین المللی و شهرهای داخلی محسوب می‌شود.

شرکت‌های زیادی در زمینه طراحی بسته بندی در تهران فعالیت دارند. برای یافتن بهترین شرکت می‌توانید نمونه کارهای پیشین طراحان را بررسی کنید تا از کیفیت کار اطمینان پیدا کنید. علاوه بر این می‌توانید با سایر مشتریان پیشین نیز گفتگو داشته باشید.

هزینه طراحی بسته بندی در تهران به عوامل گوناگونی از جمله پیچیدگی و مشکل بودن طرح، وسعت و حجم طراحی، و همچنین اعتبار و تجربه طراح بستگی دارد.

faq

چرا طراحی بسته بندی در تهران مهم است؟

بسته بندی در تهران یا هر شهر دیگر به طور کلی با هدف حفظ کالا از آسیب‌های ممکن و جابجایی راحت‌تر محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد. در گذشته تنها همین هدف‌ها مد نظر بود و طرح بسته بندی اهمیت چندانی نداشت. اما زمانی فرا رسید که دیگر تولیدکنندگان و فروشندگان نمی‌توانستند اطلاعات و توضیحات لازم برای محصول خود را در فروشگاه‌های بزرگ و ساعت‌های شلوغ به مخاطبان ارائه کنند. در این زمان بود که برای رفع این مشکل فروشگاه‌ها محصولات را به صورت مجزا در قفسه‌های مخصوص قرار دادند . این کار موجب بروز تغییرات مهمی در صنعت بسته بندی شد. زیرا عمده تلاش فروشندگان باید بر جلب نظر مشتری و ترغیب وی به خرید اختصاص داده می‌شد. فروشندگان با بسته بندی‌های جذاب می‌توانستند نظر رهگذران و خریداران را به محصولات خود جلب کرده و بدین ترتیب فروش خود را افزایش دهند. بدین ترتیب طراحی بسته بندی به مرور اهمیت بیش‌تری پیدا کرد. 

امروز با وجود تکنولوژی‌های پیشرفته و انواع متریال‌های مورد نیاز دیگر با محدودیت‌های بزرگی برای بسته‌ بندی کالای خود مواجه نخواهید بود. به گونه‌ای که امروزه می‌توانید انواع بسته‌ بندی‌ها در شکل‌ها و طرح‌های گوناگون را برای هر محصولی مشاهده کنید. طراحی بسته بندی کالا نیز به کاری کاملاً تخصصی تبدیل شده است که باید توسط افراد ماهر و باتجربه در این زمینه انجام پذیرد. طراحی بسته بندی آنچنان مهم و حساس است که کسب و کارها و تولیدکنندگان بزرگ بودجه قابل توجهی را به انجام آن اختصاص می‌دهند تا بتوانند از حداکثر مزایای آن بهره‌مند شوند. طراحی بسته بندی در تهران مزایای زیادی دارد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

حفظ کالا از خرابی یا آلودگی در بسته بندی تهران

یکی از مهم‌ترین فواید بسته‌ بندی مناسب حفظ کالا از خرابی و آلاینده‌های محیطی در تمام مراحل از جمله توزیع، حمل و نقل، و نگهداری در انبارها است. بدین ترتیب کالاهایی که از بسته بندی مناسبی برخوردار باشند تا زمان مصرف کاملاً سالم باقی مانده و به بهترین شکل به دست مشتری خواهند رسید. اهمیت این مورد را زمانی بهتر درک می‌کنیم که به کالاهایی از جمله محصولات آرایشی بهداشتی، کالاهای شکستنی و آسیب‌پذیر، و یا مواد دارویی فکر کنیم. یک بسته بندی مناسب باید در عین جذابیت قادر باشد که محصول را در طول مسیر حمل به همان شکل اولیه حفظ کند. در نهایت این مورد می‌تواند صحت و سلامت محصول را تضمین کرده و در نتیجه فروش را افزایش دهد.

جلوگیری از سواستفاده

متاسفانه رخدادهایی از جمله تقلب و فروش محصولی دیگر به جای محصولات اصلی روز به روز در حال افزایش است. در این زمان است که بسته بندی اورجینال شرکت شما به همراه طراحی اختصاصی می‌تواند نشان از اصل بودن کالا بوده و به خریدار اطمینان کافی دهد. این در حالی است که هیچگاه هیچ تضمینی درباره اصلی بودن محصولات فاقد بسته بندی وجود ندارد. با استفاده از بسته بندی مناسب و طراحی اختصاصی آن می‌توانید به خوبی کیفیت و اصل بودن کالای خود را نشان داده و بدین ترتیب توجه مخاطبان را به خود جلب کنید. برای برخی از محصولات تشخیص اصل بودن برای مشتری بسیار اهمیت دارد. برای مثال طرح بسته بندی قهوه باید به گونه‌ای باشد که مشتری بتواند قهوه اصل از قهوه فیک را تشخیص دهد.

جلب توجه و اعتبار بخشیدن به برند

در دنیای بازاریابی و تبلیغات بسته بندی به فروشنده خاموش شهرت دارد. بسته بندی با برخورداری از طراحی معنادار، جذاب، و متناسب با کالا به همراه اطلاعات و توضیحات لازم می‌تواند علاوه بر رساندن پیام تولیدکننده به مخاطبان، نظر خریداران را نیز به خود جلب کند.  در واقع جلب توجه مخاطب و تشویق وی به خرید را می‌توان یکی از مهم‌ترین مزایای طراحی بسته بندی در تهران دانست. در این میان طرح‌های خلاقانه، زیبا، و مناسب بیش‌ترین تاثیر را بر روی مخاطبان خواهند داشت. این مورد را امروزه نیز می‌توانیم به وضوح مشاهده کنیم. بسته بندی‌هایی با طراحی مناسب شانس بسیار بیش‌تری نسبت به بسته‌ بندی‌های ناشیانه خواهند داشت. طراحی بسته بندی جذاب به طرز ناباورانه‌ای رقم‌های مربوط به فروش کالاهای شما را افزایش خواهد داد. تعجبی ندارد که طراحی بسته بندی یکی از شاخه‌هایی است که بیش‌ترین میزان بودجه‌ها و تمرکز را به خود اختصاص داده است.

نکات مهم طراحی بسته بندی در تهران

طراحی بسته بندی نکات، اصول، و ظرافت‌های مخصوص به خود را دارد که باید به هنگام طراحی و ایده‌پردازی برای آن به آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید. صنایع و کسب و کارهای مشغول در تهران بخش بزرگی از بازار رقابت و صادرات را بر عهده دارند؛ به همین دلیل هم باید به طراحی بسته بندی جذاب و کارا توجه کافی نشان دهند. همانطور که اشاره شد طراحی بسته بندی به دانش در زمینه‌های مختلفی از جمله طراحی گرافیکی، بازار رقابتی، اصول روانشناختی، و همچنین اصول تبلیغات نیاز خواهد داشت. تمام این موارد در توصیه‌های مربوط به طراحی بسته بندی منعکس می‌شوند. برخی از نکات مهمی که بهتر است برای طراحی بسته بندی در تهران به آن‌ها توجه داشته باشید عبارت است از:

استفاده از تصویر

متاسفانه عکاسی و برخورداری از تصاویر مناسب در بسته بندی‌ها از جمله مواردی است که مورد بی‌توجهی تولیدکنندگان و طراحان قرار می‌گیرد. این در حالی است که ارائه تصاویر صنعتی و حرفه‌ای باکیفیت از محصول بر روی بسته بندی می‌تواند تاثیر زیادی در جلب توجه مخاطبان داشته باشد. برای برخی از محصولات به ویژه محصولات خوراکی استفاده از تصاویر باکیفیت بر روی بسته محصول از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود. برای مثال در یک نمونه بسته بندی شکلات اگر از تصاویر جذابی استفاده کنید، شانس فروش محصول بسیار بیشتر می‌شود.

از این رو توصیه می‌شود که برای طراحی بسته بندی در تهران از تصاویر باکیفیت و البته واقعی از محصول استفاده کنید تا هم توجه مخاطب و هم اعتماد وی را به خود جلب کنید.

طراحی خلاقانه بسته 

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم امروزه رقابت میان صنایع و کسب و کارهای گوناگون در بازار افزایش یافته است. پیروزی در این رقابت در گرو ارائه کیفیت و همچنین تبلیغات جذاب و مناسب است. این رقابت شدید زمینه‌ساز رشد خلاقیت شده است که از جمله نکات مهم برای طراحی بسته بندی نیز هست. به طور قطع محصولاتی بیش‌تر در ذهن مخاطبان ماندگار می‌شوند که با سایر محصولات متفاوت باشند. البته بهتر است توجه داشته باشید که در اینجا منظور ما از خلاقیت تنها متفاوت بودن نیست؛ بلکه استفاده از ایده‌های نو و در عین حال جذاب و کاربردی بودن بسته بندی است که می‌تواند موفقیت آن را تضمین کند.

استفاده مناسب از رنگ‌ها

رنگ نیز از دیگر اجزاء بسیار مهم در بسته‌ بندی است. چشم انسان به هنگام مشاهده هر شی ابتدا رنگ آن را تشخیص می‌دهد. با توجه به این مسئله واضح است که هر اندازه در انتخاب رنگ‌ها دقیق‌تر باشید می‌توانید موفقیت بیش‌تری در جذب مخاطبان کسب کنید. یک طراح گرافیک قادر است با تلفیق تجربه و دانش در زمینه روانشناسی رنگ‌ها بهترین ترکیب رنگی را متناسب با محصول شما انتخاب کند. البته معمولاً توصیه می‌شود که برای طراحی بسته بندی در تهران از ترکیب رنگی برند خود استفاده کنید.

استفاده مناسب از لوگو

اگر تا کنون به ساخت هویت بصری برند خود اهمیت داده باشید به طور قطع لوگویی حرفه‌ای و اختصاصی برای کسب و کار خود دارید. مخاطبان و مشتریان وفادار شما می‌توانند در هر زمان و مکانی با مشاهده لوگو برندتان به یاد کیفیت محصولات شما و تجربه خود از استفاده از آن‌ها بیفتند. به طور قطع نمی‌خواهید این فرصت طلایی را برای جلب توجه مشتریان از دست دهید. سعی کنید لوگو برند خود را در جای مناسبی از بسته بندی قرار دهید تا به خوبی جلو چشم مشتریان قرار گیرد. اگر در طراحی بسته بندی خود از رنگ‌های برندتان استفاده کرده باشید، قرار دادن لوگو می‌تواند هارمونی مناسبی بر روی طرح ایجاد کند. 

رعایت سادگی در بسته بندی ایجاد شده

برخی از افراد تصور می‌کنند که هر اندازه طراحی شلوغ‌تری برای بسته بندی خود داشته باشند می‌توانند نظر افراد بیش‌تری را به محصولات خود جلب کنند. این در حالی است که طرح‌های شلوغ می‌توانند مخاطب را سردرگم کرده و در نهایت وی را از خرید منصرف کنند. بهتر است در عوض طرحی ساده و شیک را انتخاب کنید که در آن از نوشته‌هایی با اندازه مناسب و رنگ‌های هماهنگ استفاده شده باشد. این نوع بسته بندی می‌تواند توجه تعداد زیادی از مشتریان را به خود جلب کند.

صداقت

یکی از نکته‌های بسیار مهم که باید برای طراحی بسته بندی در تهران به آن توجه داشته باشید رعایت صداقت است. متاسفانه بسیاری از افرادی که در صنعت بسته بندی تجربه چندانی ندارند در تلاش برای بهتر نشان دادن محصول خود صداقت را زیرپا گذاشته و مخاطبان را فریب می‌دهند. به خاطر داشته باشید که این کار تنها اثرات منفی برای برند و محصولات شما در پی خواهد داشت. مشتریان با وجود آنکه محصولی باکیفیت و جذاب را می‌خواهند، به دنبال صداقت نیز هستند. اگر بخواهید محصولات خود را به طرز اغراق‌آمیزی بهتر از آنچه که هستند نمایش دهید به طور قطع به مرور زمان مشتریان خود را از دست خواهید داد. بدین ترتیب بهتر است از همان ابتدا هر آنچه واقعیت دارد را بر روی بسته بندی درج کرده و صداقت داشته باشید.

یک پاسخ
  1. فرشگاه صنعتی دارو گفت:

    سلام تا الان با کدوم شرکت های برند کار کردین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4.3/5 - (29 امتیاز)