سلام گرافیک » طراحی لوگو » طراحی لوگو فست فود
در شرکتها و رستورانهای بزرگ و جهانی، طراحی لوگو فست فود با نمادهایی مانند سیبزمینی سرخ کرده، پیتزای خاص، سوخاری و غیره همراه است. از آنجایی که لوگوی فست فودی برای فعالان در این حوزه اهمیت زیادی دارد و نماد آن در ذهن مشتریان ماندگاری زیادی دارد، میتوان گفت برای همه کسبوکارهای فست فودی طراحی لوگویی که خاص بوده و قابلشناسایی باشد مهم است و یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار برای جذب مشتریان به حساب میآید.
نمونه طراحی لوگو فست فود حرفهای
شرکت بزرگی مانند مکدونالد با لوگو فست فود بینظیر خود که یک سیبزمینی سرخ شده به شکل حرف M انگلیسی است توانسته در ذهن مخاطب ماندگار شود. لوگو مک دونالد نشاندهنده قدرت طراحی گرافیک بوده که به کمک طراحی خاص، استفاده از فونت مناسب و رنگ تأثیرگذار توانسته در جذب مخاطب بسیار موفق عمل کند.
شرکت برگر کینگ نیز با لوگو منحصربهفردی که دارد، برند برگر کینگ را بهخوبی به مشتریان معرفی میکند. در جامعه امروزی مردم عموما بهطرف لوگوهایی بصری و چشمنواز جذب میشوند؛ اما باید توجه داشته باشید هرچه لوگو فست فودی سادهتر و در طراحی آن از المانهای کمتری استفاده شده باشد، در ذهن مخاطب ماندگارتر است. نمونه لوگو طراحی شده فست فود را می توانید در استدیو طراحی گرافیک سلام گرافیک مشاهده نمایید.
اهمیت طراحی لوگو برای فست فودی
جذابیت و نقش کلیدی یک لوگوی طراحی شده برای فست فودی از اهمیت زیادی برخوردار است؛ چرا که اگر در طراحی لوگو رستوران و فست فودی از رنگها به طور خلاقانه بهکار رود و طرحی متناسب با کسبوکار طراحی شود، برند فست فودی بهراحتی در ذهن مشتریان حک شده و دیگر با همان لوگو شناخته میشود. لوگو فست فودی یا رستورانها به طور معمول روی لباس پرسنل، ظروف، منو، کاتالوگ، تابلو رستوران یا فست فودی، پیک و غیره چاپ میگردد؛ ازاینرو لوگویی که طراحی میشود باید در ابعادی طراحی شود که بتوان بدون هیچ محدودیتی آن را اجرا کرد.
سفارش طراحی لوگو فست فود در سلام گرافیک
برای سفارش طراحی لوگو مواد غذایی یا فست فودی کافی است به سایت ما یعنی سلام گرافیک مراجعه کنید و یک لوگوی حرفهای برای کسبوکارتان سفارش دهید. مجموعه ما خدمات متنوعی را ارائه میدهد و به شما کمک میکند تا بهراحتی لوگوی موردنظرتان را طراحی نمایید. مهم است که لوگوی فست فود شما با هویت برند شما هماهنگ باشد و بهخوبی پیام برند را منتقل کند. با در نظر گرفتن نکات طراحی مانند استفاده از رنگهای جذاب، تصاویر مرتبط با فست فود و فونتهای خوانا، میتوانید یک لوگوی حرفهای و ماندگار طراحی کنید. سفارش طراحی لوگو در سلام گرافیک چند مرحله کاملا ساده دارد که در تمام این مراحل، کارشناسان همراه و پاسخگو تمامی سوالات شما هستند. همچنین پیشنهاد می شود پیش از ثبت سفارش صفحه قرارداد طراحی لوگو را مطالعه کنید.
قیمت طراحی لوگو فست فود
قیمت طراحی لوگو فست فود متفاوت است؛ زیرا عوامل مختلفی در تعیین هزینه طراحی لوگو اثرگذار هستند. در ادامه چند مورد از این عوامل را آوردهایم:
- تجربه و مهارت طراح
- پیچیدگی طراحی
- زمان تحویل
- تعداد ویرایشها و اتودها
- چندزبانه بودن لوگو
- نوع لوگو (بطور مثال تصویری)
اصول طراحی لوگو برای فست فود
همانطور که متوجه شدید برای فست فودیها و رستورانها لوگو از اهمیت زیادی برخوردار است و نشاندهنده کسبوکار آنها است، همچنین لوگویی که طراحی میشود روی لباس پرسنل، ظروف فست فودی، منو، پیک و حتی تابلو فست فودی چاپ میشود به همین دلیل باید طرح کلی آن دارای پیچیدگیهای زیادی نباشد.
هرچه طرح لوگو فست فود سادهتر باشد در ذهن مخاطب ماندگارتر است. علاوه بر این انتخاب رنگهای مناسب میتواند تأثیر زیادی بر احساسات مشتریان داشته باشد. برای فست فودها، رنگهای زنده و جذاب مانند قرمز و زرد معمولاً استفاده میشوند، زیرا این رنگها اشتها را تحریک میکنند. در برخی مواقع ریدیزاین لوگو می تواند تاثیر بیشتری از طراحی مجدد داشته باشد. در این مورد پیشنهاد می کنیم از خدمات مشاوره سلام گرافیک استفاده کنید.
رنگ در طراحی لوگو فست فود
استفاده از رنگها در لوگو میتواند بهراحتی احساس عطش یا گرسنگی را ایجاد کند از این رو در طراحی لوگو فست فود انتخاب رنگ بسیار مهم است. همانطور که گفته شد رنگهای قرمز، زرد و نارنجی میتوانند در ذهن مخاطبان اثر گذارد و احساس گرسنگی به آنها دست دهد.
پس اگر به فکر این هستید که در لوگوی خود از رنگهای سرد استفاده کنید سخت در اشتباه هستید؛ چرا که این رنگها عدم تمایل و جذابیت نداشتن را در ذهن مخاطب ایجاد میکنند.
فونت مناسب در طراحی لوگو فست فود
در طراحی لوگو برای فست فود استفاده از فونت مناسب بسیار حائز اهمیت بوده و میتواند تأثیر زیادی روی نوع لوگو یا حتی نحوه طراحی آن داشته باشد.
اینکه چه نوع فونتی برای لوگوی فست فودی خود استفاده کنید بستگی به نوع فست فودی خودتان دارد برای مثال فونتهای باریک و استایلیش برای لوگوهای فست فودیهای مدرن و فشن مناسب هستند. یا برای فست فودیهای کلاسیک فونتهای برجسته یا حتی دستنویس بهترین گزینه هستند تا به مشتریان احساسی دوستانه را القا کنند.
انواع لوگو فست فود
- لوگوی با تصویر غذا
این نوع لوگوها معمولاً شامل تصاویری از غذاهای محبوب فست فود مانند همبرگر، پیتزا، ساندویچ یا سیبزمینی سرخ شده هستند. این تصاویر به طور مستقیم هویت برند را نشان میدهند. طراحی لوگو تصویری قطعا تاثیر دو چندانی بر آگاهی از برند شما دارد.
- لوگوی با نماد مرتبط
در این لوگوها از نمادهایی مانند کلاه سرآشپز، بشقاب یا سایر اشیای مرتبط با آشپزی استفاده میشود. این نمادها میتوانند جذابیت بصری لوگو را افزایش دهند.
- لوگوی با فونت بولد و ساده
فونتهای بولد و ساده که خوانایی بالایی دارند، برای لوگوی فست فود مناسب هستند. این فونتها باید با سبک برند هماهنگ باشند و بهراحتی قابل خواندن باشند. در طراحی لوگو مینیمال از فونت های ساده استفاده می شود.
- لوگوی با ترکیب رنگهای جذاب
رنگهای زنده مانند قرمز، زرد و نارنجی معمولاً برای فست فودیها به کا برده میشود. این رنگها احساس شادی و انرژی را منتقل میکنند و بهراحتی توجه مشتریان را جلب میکنند.
- لوگوی با طراحی ساده و شناختپذیر
طراحی باید ساده و قابل شناسایی باشد تا مشتریان بهراحتی آن را به یاد بیاورند. لوگوهای پیچیده ممکن است در ذهن مشتریان باقی نمانند.
مشاوره رایگان برای طراحی آرم فست فودی
قطعاً انتخاب لوگو یا اینکه تصمیم بگیرید چه فونتی یا چه رنگی در لوگو استفاده شود نوعی چالش بهحساب میآید مخصوصاً اگر در این زمینه اطلاعات کافی نداشته باشید. باید به شما بگوییم هیچ جای نگرانی نیست مشاوران ما آماده مشاوره طراحی لوگو کاملا رایگان برای آرم فست فودی شما هستند.