ریدیزاین لوگو

ریدیزاین لوگو (Redesign logo) به عملیات طراحی مجدد یک لوگو گفته می‌شود. بعد از طراحی لوگو خاص ممکن است به بازطراحی لوگو نیاز پیدا کنید. آنچه که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، حفظ ساختار دیزاین هویت بصری برند است. یک شرکت ارائه دهنده خدمات طراحی گرافیکی حرفه‌ای می‌تواند لوگوی جدیدتر و بهتری برای شما بسازد. آپدیت کردن لوگو پروسه‌ای را دربر می‌گیرد که ترکیب اصلی آرم تجاری پیشین حفظ شده اما ظاهرا آن بروزرسانی می‌شود. در این فرآیند فقط یک‌سری تغییرات روی لوگو اعمال می‌گردد تا موجب زیباتر شدن لوگو شود و همچنین با نیازهای جامعه هدف، هماهنگ شود. از این‌رو طراحی دوباره لوگو با عوض کردن آن تفاوت دارد؛ زیرا ساختار اصلی آرم تجاری بدون تغییر باقی می‌ماند.

نمونه ریدیزاین لوگو

نمونه کارهای لوگو ریدیزاین شده از سوی آژانس سلام گرافیک را در گالری زیر مشاهده کنید.

سفارش ریدیزاین لوگو

ریدیزاین آرم فرآیندی حساس است و چنانچه به طور ناشیانه انجام گیرد، نتایج مخربی را برای برند به همراه دارد. اگر این کار به طور نادرست صورت پذیرد، موجب سردرگمی و گیج شدن مشتریان ثابت شده و چه بسا میزان فروش را نیز کاهش می‌دهد. از این‌رو باید برای باز طراحی نشان واره شرکت‌های معتبر را که با گرافیست‌های مجرب و ماهر همکاری می‌کنند، برگزینید.

دوباره دیزاین کردن آرم، در سایت سلام گرافیک که دارای رزومه درخشانی است می‌تواند خیال شما را از بابت کیفیت ارتقاء لوگو و… آسوده نماید. در آژانس تبلیغاتی سلام گرافیک این امکان برای شما فراهم شده که قبل از آغاز پروژه طراحی مجدد، با کارشناسان حاذق این مجموعه مشورت کنید و اهداف پیش‌روی شرکت خود را با آن‌ها در میان بگذارید.

برای ثبت سفارش طراحی لوگو مجدد به این شماره تماس بگیرید.

اهمیت بازطراحی (ریدیزاین – Redesign) لوگو

لوگو وظیفه انتقال فوری پیام برند را بر عهده دارد و شخصیت کسب و کار شما را به نمایش می‌گذارد. ممکن است که سلیقه مخاطبان در طول زمان تغییر کرده و نیاز به بازبینی در آرم تجاری احساس شود.

گاهی ریدیزاین یا بازطراحی آرم به دلیل تغییر استراتژی برندینگ یا اتمام طول عمر لوگو انجام می‌گیرد. در چنین مواردی لوگوی شرکت توانایی خود را برای رقابت با سایر شرکت‌ها از دست می‌دهد و نیاز به طراحی دوباره پیدا می‌کند. پس ضروری است که برنامه زمانی مشخصی برای دوباره طراحی کردن آرم داشته باشید تا پروژه برندینگ شرکت خود را با قدرت پیش ببرید.

مشاوره و راهنمایی رایگان ریدیزاین

اگر در ارتباط با ریدیزاین نیازمند صحبت با یک فرد متخصص و مشاور طراح لوگو دارید، با مجموعه سلام گرافیک تماس بگیرید.

ویدیو کوتاه درباره روند ریدیزاین

ویدیو مقابل جهت کسب اطلاع از روند ریدیزاین است.

به سخنان مهندس ملاکی درباره ریدیزاین گوش دهید.

خیر، اگر لوگو دچار مشکل یا موردی باشد مشاوران سلام گرافیک باز طراحی لوگو را پیشنهاد می‌دهند.

از 1.000.000 تومان تا 10.000.000 تومان می‌تواند متفاوت باشد.

سفارش طراحی تصویرسازی
ریدیزاین لوگو

مراحل ریدیزاین لوگو

در شرکت‌های باسابقه و حرفه‌ای سلام گرافیک، دیزاین دوباره نشان‌واره طبق مراحل زیر و با استفاده از نرم افزار های طراحی لوگو انجام می‌شود:

    • گام اول: برگزاری جلسات مشاوره

در این مرحله کارشناسان سلام گرافیک طی جلساتی با کارفرما به گفتمان و تبادل نظر می‌پردازند و هدف او را طراحی دوباره آرم تجاری جویا می‌شوند. این جلسات موجب ایجاد درک از اهداف تجاری کارفرما شده و به شناسایی چالش‌های پیش‌روی برند و جریان‌های کلیدی کمک شایانی می‌کند.

    • گام دوم: بررسی جامعه هدف و آنالیز شرکت‌های رقیب

پس از آن تیم گرافیکی به مطالعه درباره مخاطبین می‌پردازند تا نیازهای آن‌ها را درک نمایند. سپس شرکت‌های رقیب را در مورد آنالیز و تحلیل قرار داده و در نهایت بهترین ایده را برای ریدیزاین لوگو می‌یابند.

    • گام سوم: پیاده‌سازی و اجرای پروژه طراحی دوباره لوگو

با توجه به نتایج به دست آمده از مراحل قبلی، در این گام اقدامات لازم برای اصلاح لوگو و آپدیت آن انجام می‌گیرد. تیم گرافیکی در نرم افزار‌های حرفه‌ای هویت بصری جدیدی را برای آرم تجاری ایجاد می‌کنند تا ضمن حفظ ساختار قبلی ظاهر آن بروزرسانی شود.

ریدیزاین در گرافیک (redesign in graphic ) چیست؟ ریدیزاین گرافیک چگونه انجام می شود؟ ریدیزاین طراحی گرافیک استاندارد باید به چه صورت پیاده سازی شود؟ پاسخ تمام این سوالات توسط کارشناس های سلام گرافیک تهیه و جمع آوری شده است تا به شما داده شود. ریدیزاین در طراحی گرافیک شامل تمام بخش های گرافیک می شود. در ادامه با سلام گرافیک همراه باشید تا از ریدیزاین در طراحی گرافیک اطلاعات بیشتری کسب کنید. ریدیزاین طراحی گرافیک صنعتی با ریدیزاین طراحی گرافیک تبلیغات یا دیزاین گرافیک تجاری تفاوتی ندارد و هرکدام طبق یک اصول خاص طراحی گرافیک پیش می روند.

ریدیزاین طراحی گرافیک رایانه ای چیست؟

در دنیای طراحی و تبلیغات، هر لحظه ترفند یا طرح های جدید و جذابی ارائه می شود. هرکدام از این طرح ها، پس از مدتی نیاز به بازسازی و پیاده سازی طرح جدید دارد. از آنجایی‌که هدف از طراحی گرافیک جلب توجه و رضایت مخاطبان است، بهتر است بهترین روش برای بازسازی طرح‌ها انتخاب شود. ریدیزاین در طراحی گرافیک یکی از زیرشاخه‌های رشته گرافیک است که به کسب و کار یا سازمان شما، کمک می کند تا همیشه به روز و حرفه ای جلوه کنید.

ریدیزاین یکی از راه‌های کسب درامد از طراحی گرافیک است و از سری موضوعاتی است که در دنیای امروز، به جذب مشتریان کمک می کند. به روز بودن در زمینه های مختلف گرافیک، کمک می کند تا برندسازی شما بهتر انجام شود؛ بنابراین اگر روزی نیاز به ریدیزاین داشتید، حتما از یک مشاور طراحی گرافیک کمک بگیرید.

البته توجه داشته باشید که ریدیزاین در طراحی گرافیک به این معنا نیست که طرح های گرافیکی اولیه به طور کل از بین برود؛ بلکه تنها تغییراتی جزئی برای آن ها در نظر گرفته خواهد شد. برای این منظور شرکت‌های مختلفی این کار را انجام می‌دهند؛ اما به دلیل دشواری و سختی کار بهتر است به هر شرکت و تیمی اعتماد نکنید و کار بازسازی طرح خود را به یک شرکت حرفه‌ای بسپارید که با استخدام طراح گرافیست حرفه‌ای، بهترین طرح‌ها را ارائه دهد.

ریدیزاین طراحی گرافیک شامل ریدیزاین چه عناصری است؟

همانطور که می دانید طراحی گرافیک شامل حوزه های مختلفی است که هرکدام از آنها می تواند شامل ریدیزاین شوند. احتمالا باید بیشتر از ریدیزاین طراحی لوگو شنیده باشید. ریدیزاین انواع مختلف حوزه های گرافیک، بستگی به ریدیزاین لوگو دارد. برای مثال در طراحی ست اداری یا طراحی هویت بصری برند اصولا از لوگو استفاده می شود و در صورت ریدیزاین لوگو، به صورت خودکار ریدیزاین دیگر موارد هم انجام می شود. ریدیزاین طراحی گرافیک شامل ریدیزاین طر

احی لوگو، ریدیزاین طراحی بسته بندی، ریدیزاین هویت بصری و … می شود.

اهمیت ریدیزاین در طراحی

امروزه به دلیل بالارفتن و زیادشدن تنوع در انواع طراحی، دیزاینرها برای جلب‌توجه کاربران و بینندگان، با استفاده از ابزارهای طراحی مجبور به ری‌دیزاین طراحی‌ها می‌شوند. یک طراح باید بداند گرافیک چیست تا بتواند به بهترین شکل ممکن ریدیزاین را انجام دهد. یکی از اهمیت‌های ریدیزاین طراحی این است که گرافیست می‌تواند حقوق طراحی گرافیک را برای خود تعیین کند و با تعیین قیمت دیزاین گرافیک، از این راه کسب درامد کند.

اگر به تاریخچه برندهای معروف و معتبر دنیا نگاه کنید، متوجه تغییر شکل ظاهری لوگوی آن‌ها می‌شوید. علت اصلی آن هم تغییر سلیقه و بالارفتن توقع مخاطبان با پیشرفت تکنولوژی است. لوگوی شرکت پپسی، IBM، اپل، مک‌دونالد و… از جمله شرکت‌هایی هستند که بازطراحی لوگوی خاص آن‌ها را می‌توانید مشاهده کنید.

 اگر می‌خواهید بدانید گرافیست‌ها چگونه کار می‌کنند، به انواع طرح‌هایی که تا به امروز دچار تغییر شده‌اند نگاه کنید. بازسازی لوگو و هر طراحی که برای کاربر شناخته شده باشد بسیار کار سخت و دشواری است؛ اما گرافیست‌های حرفه‌ای با استفاده از اتود گرافیکی و دانش جدید علم گرافیک و آگاهی از اهمیت ریدیزاین، کار بازطراحی را به بهترین شکل انجام می‌دهند.

کاربردهای ریدیزاین در گرافیک

در عمل ریدیزاین طراحی گرافیک تمام شاخصه‌ها و عناصر اصلی باید حفظ شود تا کاربر را در به‌یادآوردن طراحی قبلی گیج نکند. تنها با ارتقای دیزاین گرافیک می‌توان نمونه کارهای طراحی گرافیک بیشتری برای انواع طراحی مانند طراحی مدل‌های مختلف بسته‌بندی محصولات، طراحی لوگو، طراحی صفحات وب‌سایت، دیزاین هویت بصری و… ایجاد کنید. از جمله کاربردها و دلایل استفاده از ریدیزاین در طراحی گرافیک عبارت است از:

  • گسترش کسب‌وکار
  • تغییر در روند کار شرکت
  • بازخورد مثبت و منفی کاربران
  • تغییر سلیقه و افزایش توقع مخاطبان
  • ایجاد راهبرد جدید برای اهداف شرکت
  • تغییر در استانداردهای جهانی
  • تکراری شدن طرح لوگو و بسته‌بندی
  • ارتقای سطح برای رقابت با رقبا
  • ادغام محصول یا خدمت جدید
  • نامفهوم بودن طرح برای کاربر

بهترین زمان برای ریدیزاین یک طراحی

با دانستن اهمیت و دلایل استفاده از ریدیزاین طراحی گرافیک، اکنون بهتر است از خود بپرسید که آیا طرحی که هم اکنون برای لوگو یا بسته بندی یا هر طرح دیگری که دارید، مانند قبل نظر مشتریان را جلب می‌کند؟ آیا بازخوردهای مناسب و مثبتی از سوی مشتریان دارید؟ آیا روند شرکت شما صعودی است و همه چیز مانند قبل خوب پیش می‌رود؟ با پرسیدن سوال‌هایی مشابه به این سوالات درمی‌یابید که آیا زمان مناسب بستن قرارداد طراحی گرافیک برای ریدیزاین فرا رسیده یا خیر.

بهترین زمان برای ریدیزاین یک طراحی وقتی است که نمودار صعودی شما رو به پایین باشد و مانند قبل نتوانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. از این رو باید کار بازسازی طرح خود را با تحقیق و بررسی به طراح و تیمی بسپارید که بتوانند با استفاده از دانش به‌روز و مد جهانی و سیستم مناسب طراحی گرافیک، کار ریدیزاین را انجام دهند. بهتر است همیشه مسئله مد روز بودن و تاثیرگذاری روی کاربران با استفاده از طراحی گرافیک محیطی را جدی بگیرید.

ریدیزاین طراحی گرافیک توسط کارشناس های سلام گرافیک انجام می شود؟

بله، کارشناس های طراحی گرافیک به ریدیزاین طراحی گرافیک ( لوگو، هویت بصری، ست اداری و … ) می پردازد.

ریدیزاین طراحی گرافیک تنها برای کسب و کار های تجاری است؟

خیر، در صورتی که لوگوی یا طرح گرافیکی شخصی یا صنعتی دارید، می توانید نسبت به ریدیزاین آن اقدام کنید.

4.7/5 - (8 امتیاز)

3 پاسخ

  1. جناب تو ریدیزاین که میگید کلا لوگو تغییر میکنه یا یک سری تغییرات جزئی ایجاد میشه فقط؟ ما لوگوی شرکتمون اصلا خوب نیست اینو با ریدیزاین درست کنیم یا کلا از اول بدیم یک لوگوی دیگ برامون طراحی کنند بهتره؟

  2. سلام من قبلا یک لوگو داشتم حالا میخواستم برام خدمات باز طراحی لوگو و انجام بدین هزینه حدودیش چقدر میشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *