ریدیزاین لوگو

ریدیزاین لوگو (Redesign logo) به عملیات طراحی مجدد یک لوگو گفته می‌شود. بعد از طراحی لوگو خاص ممکن است به بازطراحی لوگو نیاز پیدا کنید. آنچه که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، حفظ ساختار دیزاین هویت بصری برند است. یک شرکت ارائه دهنده خدمات طراحی گرافیکی حرفه‌ای می‌تواند لوگوی جدیدتر و بهتری برای شما بسازد. آپدیت کردن لوگو پروسه‌ای را دربر می‌گیرد که ترکیب اصلی آرم تجاری پیشین حفظ شده اما ظاهرا آن بروزرسانی می‌شود. در این فرآیند فقط یک‌سری تغییرات روی لوگو اعمال می‌گردد تا موجب زیباتر شدن لوگو شود و همچنین با نیازهای جامعه هدف، هماهنگ شود. از این‌رو طراحی دوباره لوگو با عوض کردن آن تفاوت دارد؛ زیرا ساختار اصلی آرم تجاری بدون تغییر باقی می‌ماند.

نمونه ریدیزاین لوگو

نمونه کارهای لوگو ریدیزاین شده از سوی آژانس سلام گرافیک را در گالری زیر مشاهده کنید.

سفارش ریدیزاین لوگو

ریدیزاین آرم فرآیندی حساس است و چنانچه به طور ناشیانه انجام گیرد، نتایج مخربی را برای برند به همراه دارد. اگر این کار به طور نادرست صورت پذیرد، موجب سردرگمی و گیج شدن مشتریان ثابت شده و چه بسا میزان فروش را نیز کاهش می‌دهد. از این‌رو باید برای باز طراحی نشان واره شرکت‌های معتبر را که با گرافیست‌های مجرب و ماهر همکاری می‌کنند، برگزینید.

دوباره دیزاین کردن آرم، در سایت سلام گرافیک که دارای رزومه درخشانی است می‌تواند خیال شما را از بابت کیفیت ارتقاء لوگو و… آسوده نماید. در آژانس تبلیغاتی سلام گرافیک این امکان برای شما فراهم شده که قبل از آغاز پروژه طراحی مجدد، با کارشناسان حاذق این مجموعه مشورت کنید و اهداف پیش‌روی شرکت خود را با آن‌ها در میان بگذارید.

برای ثبت سفارش طراحی لوگو مجدد به این شماره تماس بگیرید.

اهمیت بازطراحی (ریدیزاین – Redesign) لوگو

لوگو وظیفه انتقال فوری پیام برند را بر عهده دارد و شخصیت کسب و کار شما را به نمایش می‌گذارد. ممکن است که سلیقه مخاطبان در طول زمان تغییر کرده و نیاز به بازبینی در آرم تجاری احساس شود.

گاهی ریدیزاین یا بازطراحی آرم به دلیل تغییر استراتژی برندینگ یا اتمام طول عمر لوگو انجام می‌گیرد. در چنین مواردی لوگوی شرکت توانایی خود را برای رقابت با سایر شرکت‌ها از دست می‌دهد و نیاز به طراحی دوباره پیدا می‌کند. پس ضروری است که برنامه زمانی مشخصی برای دوباره طراحی کردن آرم داشته باشید تا پروژه برندینگ شرکت خود را با قدرت پیش ببرید.

مشاوره و راهنمایی رایگان ریدیزاین

اگر در ارتباط با ریدیزاین نیازمند صحبت با یک فرد متخصص و مشاور طراح لوگو دارید، با مجموعه سلام گرافیک تماس بگیرید.

ویدیو کوتاه درباره روند ریدیزاین

ویدیو مقابل جهت کسب اطلاع از روند ریدیزاین است.

به سخنان مهندس ملاکی درباره ریدیزاین گوش دهید.

خیر، اگر لوگو دچار مشکل یا موردی باشد مشاوران سلام گرافیک باز طراحی لوگو را پیشنهاد می‌دهند.

از 1.000.000 تومان تا 10.000.000 تومان می‌تواند متفاوت باشد.

سفارش طراحی تصویرسازی
ریدیزاین لوگو

مراحل ریدیزاین لوگو

در شرکت‌های باسابقه و حرفه‌ای سلام گرافیک، دیزاین دوباره نشان‌واره طبق مراحل زیر و با استفاده از نرم افزار های طراحی لوگو انجام می‌شود:

    • گام اول: برگزاری جلسات مشاوره

در این مرحله کارشناسان سلام گرافیک طی جلساتی با کارفرما به گفتمان و تبادل نظر می‌پردازند و هدف او را طراحی دوباره آرم تجاری جویا می‌شوند. این جلسات موجب ایجاد درک از اهداف تجاری کارفرما شده و به شناسایی چالش‌های پیش‌روی برند و جریان‌های کلیدی کمک شایانی می‌کند.

    • گام دوم: بررسی جامعه هدف و آنالیز شرکت‌های رقیب

پس از آن تیم گرافیکی به مطالعه درباره مخاطبین می‌پردازند تا نیازهای آن‌ها را درک نمایند. سپس شرکت‌های رقیب را در مورد آنالیز و تحلیل قرار داده و در نهایت بهترین ایده را برای ریدیزاین لوگو می‌یابند.

    • گام سوم: پیاده‌سازی و اجرای پروژه طراحی دوباره لوگو

با توجه به نتایج به دست آمده از مراحل قبلی، در این گام اقدامات لازم برای اصلاح لوگو و آپدیت آن انجام می‌گیرد. تیم گرافیکی در نرم افزار‌های حرفه‌ای هویت بصری جدیدی را برای آرم تجاری ایجاد می‌کنند تا ضمن حفظ ساختار قبلی ظاهر آن بروزرسانی شود.

4.7/5 - (7 امتیاز)

3 پاسخ

  1. جناب تو ریدیزاین که میگید کلا لوگو تغییر میکنه یا یک سری تغییرات جزئی ایجاد میشه فقط؟ ما لوگوی شرکتمون اصلا خوب نیست اینو با ریدیزاین درست کنیم یا کلا از اول بدیم یک لوگوی دیگ برامون طراحی کنند بهتره؟

  2. سلام من قبلا یک لوگو داشتم حالا میخواستم برام خدمات باز طراحی لوگو و انجام بدین هزینه حدودیش چقدر میشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *