در حوزه تبلیغات و بازاریابی، انتقال مفاهیم با تصویر بسیار قابل اهمیت است. امروزه طراحی تصویر سازی تبلیغاتی (Advertising Illustration) از مسائل مهم برای پرزنت یک برند است. شاید بتوان گفت که کمپین‌های تبلیغاتی موفقیت خود را مدیون طراحی تصویرسازی تبلیغاتی جذاب هستند. اگر در کمپین‌های تبلیغاتی جستجو کنید، متوجه می‌شوید که دلیل اکثر کمپین‌های تبلیغاتی استفاده از تصویرسازی اشتباه بوده است. پس همان‌طور که از اهمیت تصویرسازی مطلع شده‌اید، باید بدانید که تصویرسازی تبلیغاتی شاید از مهم‌ترین بخش‌های جذب کاربر باشد. حتی ریزه‌کاری و جزئیات می‌تواند در تصویرسازی تبلیغاتی موردبحث قرار بگیرد.

طراحی تصویر سازی تبلیغاتی

دوره آموزشی طراحی تصویرسازی

برای یک طراح تصویرساز تبلیغاتی خوب شدن، باید در کنار یک آموزش خوب تمرین‌های متعدد را انجام دهید. درصورتی‌که قصد شروع تصویرسازی را دارید، می‌توانید در دوره آموزش طراحی تصویرسازیسلام گرافیک شرکت کنید.

سایت طراحان گرافیک سلام گرافیک سعی کرده است که در دوره آموزشی خود مباحثی مانند تصویرسازی چیست، ویژگی‌های یک تصویر سازی خوب، انواع تصویر سازی، طراحی تصویر سازی کتاب و… بگنجاند.

تعرفه طراحی تصویر سازی تبلیغاتی

قیمت تصویرسازی تبلیغاتی به نسبت دیگر تصویرسازی‌ها بیشتر است. زیرا نیاز به حساسیت بیشتری دارد. تصویرسازی تبلیغاتی در آینده برند یا معروف شدن آن نقش دارد. پس به نسبت کیفیت و حساسیت بالا، نرخ بیشتری دارد.

تصویرسازی دوبعدی یا سه‌بعدی

هر کارفرما به نسبت شخصیت برند خود باید تشخیص نیاز دهد. گاهی در کمپین تبلیغاتی نیاز است از طراحی تصویرسازی سه بعدی استفاده کرد و تصویرسازی دوبعدی پاسخگو نیاز نیست. منظور از پاسخگوی نیاز نبودن چیست؟ واضح‌تر بگوییم، گاهی نیاز است که با تصویرسازی جذاب و خاص سه بعدی، کاربر بیشتری را سمت تصویر تبلیغاتی خود بکشیم. گاهی هم نه! یک طراحی تصویرسازی دوبعدی رفع نیاز می‌کند و به‌اندازه کافی کاربر را سمت برند ما جذب می‌کند.

طراحی تصویر سازی تبلیغاتی سه بعدی

ابزارهای طراحی تصویرسازی تبلیغاتی

تصویرهای تبلیغاتی اصولاً بر روی بنر، تابلو یا وب‌سایت‌ها قرار می‌گیرد. در نتیجه بیشتر تصویرسازی‌های تبلیغاتی با استفاده از نرم‌افزارهای کامپیوتری صورت می‌گیرد. به‌نوعی می‌توان گفت اکثر تصویرسازی‌های تبلیغاتی، با ابزارهای طراحی تصویر سازی دیجیتال انجام می‌شود.

تفاوت تصویر سازی با نقاشی

طراحی تصویر سازی وکتور

طراحی تصویر سازی مد

طراحی حرفه ای کاراکتر

طراحی تصویر سازی بسته بندی

طراحی تصویر سازی مجله

طراحی تصویر سازی کتاب کودک

طراحی تصویر سازی کتاب نوجوان

طراحی تصویر سازی بزرگسال

قرارداد طراحی تصویر سازی

 منظوراز تصویرسازی تبلیغاتی چیست؟

تمام تصویرسازی‌هایی که برای کمپین تبلیغاتی پیاده‌سازی می‌شود شامل تصویرسازی تبلیغاتی می‌شود.

چگونه متوجه شویم که برای تصویرسازی تبلیغاتی، از تصویرسازی دوبعدی استفاده کنیم یا سه‌بعدی؟

می‌توانید با کارشناسان سلام گرافیک در تماس باشید و طرح خود را ارائه دهید تا راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه دهند.

4.3/5 - (3 امتیاز)