سلام گرافیک مجری طراحی کاراکتر دو بعدی (2D character design) با بهترین کیفیت در شهر مشهد و استان تهران است. کاراکترهای دو بعدی به کاراکترهایی گفته می‌شود که کاراکتر هیچ گونه حجمی ندارد و کاراکتر به صورت تک بعدی برای مخاطب دیده می‌شود. از کاراکترهای دو بعدی در انیمیشن‌های دو بعدی استفاده می‌شود. با ما در استودیو گرافیکی سلام گرافیک همراه باشید. طراحی کاراکتر 2 بعدی اغلب برای محصولات جانبی مانند طرح‌های روی کتاب، پوشاک، دفترچه و مواردی از این دست به کار برده می‌شود. می‌توانید از طراحی دو بعدی برای برقراری ارتباط  با جامعه هدف و ایجاد تصویر مطلوب از برند خود در ذهن مشتری بهره ببرید.

کاراکتر 2 بعدی چیست؟

کاراکتر 2 بعدی چیست؟ کاراکتر دو بعدی در واقع شخصیتی است که هر مجموعه‌ای به صورت کاملا خاص و یونیک برای معرفی خود طراحی می‌کند. حال اگر این شخصیت جنبه تبلیغاتی داشته باشد، به آن کاراکتر تبلیغاتی گفته می‌شود. طراح کاراکتر دو بعدی در سایت سلام گرافیک کمک می‌کند که در بین رقبا متمایز شده و کسب و کارتان را در اذهان ماندگار نمایید.

بهترین شرکت طراحی کاراکتر

شخصیت برند پیغام واضح و شفافی را در مورد محصول موردنظر به مشتری می دهد، به عبارت دیگر ویژگی‌های آن را به مخاطب معرفی می‌کند. پسطراحی کاراکتر 2 بعدیباید به گونه‌ای باشد که موجب تقویت ارتباط بین مشتری و برند شود؛ زیرا تنها در این صورت است که برند مربوطه در ذهن مشتری باقی خواهد ماند.

یکی از ویژگی های کاراکتر 2 بعدی خوب این است که در کنار ظاهر جذاب بتواند فکر مشتری را نیز درگیر کند و باعث فروش بهتر محصولات یا خدمات شود. با توجه به این‌که مدلسازی کاراکتر و ساخت مسکات امری تخصصی محسوب می‌شود، طبیعی است که هر کسی از عهده انجام آن برنیاید. از این‌رو برای حصول نتیجه مطلوب از تبلیغات خود باید شرکت‌های معتبر را برای طراحی کاراکتر برگزینید.

سلام گرافیک به دلیل برخورداری از تیم طراحی کاراکتر حرفه ای 3 بعدی و 2 بعدی می‌تواند کلیه توقعات شما را پوشش دهد. این تیم کارکشته شخصیتی بسیار قوی را برای برندتان طراحی خواهند نمود، به طوری‌که احساسات مشتریان را درگیر کرده و با آن همانند یک موجود زنده برخورد کنند.

اصول طراحی کاراکتر 2 بعدی

یکی از اصول بسیار مهم در طراحی کاراکتر دو بعدی این است که شخصیت‌ها منحصربه‌فرد بوده و متناسب با خصوصیات جامعه هدف باشند. پس باید ویژگی‌ها و رده سنی مخاطبان درنظر گرفته شده و متناسب با آن یکی دیزاین خاص ارائه شود. مسلماً دستیابی به این هدف نیاز به خلاقیت فراوان دارد. در این راستا مدیران سلام گرافیک که به‌عنوان معتبرترین شرکت ساخت کاراکتر 2 بعدی فعالیت دارد، مجموعه‌ای از افراد متخصص را گرد هم آورده تا بتوانند به کمک آن‌ها ایده‌های خلاقانه را در دیزاین به کار ببرند.

کارشناسان این مجموعه برای ایجاد یک نمونه دیزاین کاراکتر ایده‌آل سه رنگ را برگزیده و کل پروسه طراحی را بر اساس همین سه رنگ پیش می‌برند. یکی دیگر از اصولی که گرافیست‌ها به آن توجه خاصی دارند، این است که از خطوط مختلف در طراحی کاراکتر 2 بعدی بهره می‌برند. برای مثال به منظور نشان دادن یک شخصیت بامزه و در عین حال مهربان در ابزارهای طراحی کاراکتر خطوط نرم و گرد مورد استفاده قرار می‌گیرند. در حالی‌که برای ایجاد یک شخصیت ناآرام خطوط تیز گزینه مناسب‌تری هستند.

نکات مهم در سفارش طراحی کاراکتر

برای این‌که از شکست تبلیغات خود جلوگیری کنید، لازم است نکاتی را به هنگام سفارش طراحی کاراکتر در مشهد درنظر بگیرید. اولین مورد این است که کاراکتر باید یک شخصیت کاملا منحصربه‌فرد داشته که یگانه و متفاوت از کاراکترهای شرکت‌های رقیب باشد. اگر بخواهید که شخصیتی مشابه برندهای رقیبان خود را سفارش دهید، این کار یک اشتباه محض است و در نهایت به معروف شدن برند رقیب منجر می‌شود.

دومین مورد آن است که رنگ و طرح کاراکتر با رنگ سازمانی شما هماهنگ بوده تا بتواند اهداف تجاری‌تان را پوشش دهد. مولفه دیگری که شاید به نظرتان کمی عجیب به نظر برسد، بامزه بودن شخصیت است. این نکته یکی از مهم‌ترین ویژگی های کاراکتر 2 بعدی حرفه‌ای است که باعث می‌شود، پتانسیل جذب مخاطب به حداکثر برسد. کاراکتر برند باید طوری باشد که بتوانید آن را در جاهای مختلف مثلاً برای دیزاین بنر، تیزر و حتی تبلیغات ویدئویی نیز به کار ببرید.

طراحی کاراکتر انیمیشن تاثیر فوق‌العاده‌ای در معرفی برند کسب و کارهای مختلف دارد. در برندینگ معمولاً اصطلاح طراحی مسکات برای شخصیت‌سازی به کار برده می‌شود. طراحی کاراکتر 2 بعدی بسته به این‌که برای معرفی برند به کار برده شود یا ساخت یک شخصیت انیمیشنی تفاوت بسیاری دارد. بنابراین به هنگام سفارش و قرارداد طراحی کاراکتر 2 بعدی باید به این نکته توجه داشته باشید که گرافیست مورد نظر بتواند انتظاراتی را که از شخصیت تبلیغاتی می‌رود، در دیزاین خود بگنجاند.

برای این‌که اطمینان حاصل نمایید تمام موارد فوق در شخصیت گنجانده شده است، توصیه می‌کنیم از خدمات طراحی کاراکتر دو بعدی حرفه‌ای که در سایت سلام گرافیک ارائه می‌شود، استفاده نمایید. طراحان این مجموعه ضمن تسلط بر دانش گرافیکی، در مورد کارکردهای بازاریابی یک شخصیت نیز اطلاعات جامعی دارند.

بهترین مرجع برای سفارش طراحی کاراکتر دو بعدی

نمایش ویژگی‌های شخصیتی در طراحی کاراکتر دیجیتال اهمیت بسزایی دارد؛ برای مثال کاراکتر مورد نظر می‌تواند حالت‌های مختلفی مانند عصبانیت، مهربانی، ناراحتی و… داشته باشد. نشان دادن این حالات مستلزم تسلط کامل به نرم افزارهای گرافیکی است. انواع طراحی کاراکتر ابتدا ممکن است که ساده و پیش و پا افتاده به نظر برسند، اما واقعیت امر این است که فرآیند دیزاین یک شخصیت پیچیدگی‌های خاصی داشته که نیازمند تخصص فراوان است.

با توجه به این مطلب ضروری است که طراحی کانسپت کاراکتر 2 بعدی را به کارشناسان با تجربه و حاذق بسپارید. تیم طراحی کاراکتر حرفه ای 2 بعدی شرکت سلام گرافیک می‌توانند کلیه توقعات شما را در این مورد برآورده کرده و تاثیرگذاری شخصیت را بر روی مشتریان به حداکثر برسانند. علاوه‌بر آن دوره‌های آنلاین درباره طراحی کاتالوگ‌، طراحی قالب بروشور و… نیز توسط کارشناسان حاذق این مجموعه برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

سفارش طراحی کاراکتر دو بعدی

برای ثبت سفارش طراحی کاراکتر دو بعدی کافی است همین حالا با ما تماس حاصل کنید.

قیمت طراحی کاراکتر دو بعدی

هزینه طراحی کاراکتر دو بعدی از 3.000.000 تومان تا 15.000.00 تومان می‌تواند باشد. قیمت طراحی کاراکتر در استان تهران ممکن است متفاوت از سایر شهرها باشد.

مهم‌ترین اصل در طراحی کاراکتر دو بعدی چیست؟

چیزی که در وهله اول باید به آن توجه شود، نوع مخاطبین هستند. مثلاً اگر جامعه هدف را کودکان تشکیل می‌دهند، به کار بردن رنگ‌های روشن نتیجه مطلوبی را به دنبال خواهد داشت.

کاراکتر دو بعدی چیست؟

کاراکتر دو بعدی شخصیتی است که به طور ویژه برای شما طراحی می‌شود، پس می‌توانید از آن برای بازاریابی محصولات یا خدمات خود استفاده نمایید.

4/5 - (1 امتیاز)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *