معرفی وب سایت طرح پیچ؛ ارائه دهنده طرح های لایه باز گرافیکی

معرفی وب سایت طرح پیچ؛ فروشنده فایل لایه باز به صورت تخصصی در ایران! وب سایت طرح پیچ تقریبا 5 سالی است که در حوزه فروش و خرید فایل لایه باز مشغول به فعالیت است. این وب سایت در این مدت سعی کرده است که خدمات متنوعی به گرافیک‌کاران، طراحان لوگو و هر شخصی که در حوزه گرافیک مشغول به فعالیت است ارائه دهد. حتی اگر نمی‌دانید طرح لایه باز چیست، حتما در این مقاله با ما همراه باشید.

امکانات متنوعی را می‌توان برای طراحان گرافیک در نظر گرفت که وابسته به آن که به شرح این امکانات در وب سایت طرح پیچ می‌پردازیم.

فروش فایل لایه باز در طرح پیچ؛ شما با ثبت نام در وب سایت طرح پیچ و ارائه طرح لایه باز خود در وب سایت، این قابلیت را خواهید داشت که طرح خود را به هزاران نفر ارائه دهید. توجه داشته باشید که ثبت نام در وب سایت کاملا رایگان است و شما بدون هیچ هزینه‌ای صاحب یک حساب کاربری در وب سایت طرح پیچ خواهید شد و این موضوع باعث می‌شود تا حداقل نمونه کاری در فضای آنلاین داشته باشید.

معرفی سایت طرح پیچ؛ بزرگ‌ترین مارکت‌پلیس فروش فایل لایه باز

وب سایت طرح پیچ یک استارت آپ در حوزه گرافیک است. عمده فعالیت وب سایت طرح پیچ، فروش فایل لایه باز است. به نوعی شرکت طرح پیچ را می‌توان یک شرکت مارکت‌پلیس در نظر گرفت که ارائه دهنده انواع فایل‌های لایه باز است.

مجموعه طراحی گرافیک طرح پیچ با فراهم آوردن قابلیت‌های مختلف برای فروش فایل لایه باز توانسته است طیف مخاطبی مناسبی را برای ارائه کارهای گرافیکی در کنار خود جمع آوری کند.

گروه‌ها و شرکت‌های مختلفی را می‌توان در ایران مشاهده کرد که در حوزه ارائه فایل‌های گرافیکی مشغول به فعالیت هستند اما هیچ کدام تا کنون به فکر راه اندازی فضایی برای کسب درآمد از گرافیک نبوده‌اند.

وب سایت طرح پیچ دارای امکانات مختلفی چه برای طراحان گرافیک و چه برای خریداران فایل‌های لایه باز است. از جمله این امکانات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

فروش فایل‌های آماده لایه باز به صورت مارکت پلیس

شما به عنوان یک طراح گرافیک، قرار است از فایل لایه بازی که طراحی و پیاده سازی کرده‌اید کسب درآمد داشته باشید، این درآمد در حال حاضر در وب سایت‌ طرح لایه باز مختلف می‌تواند متفاوت در نظر گرفته شود. طرح‌های لایه باز شما می‌تواند تنها یک بار از شما خریداری شود و پس از آن طرح باز گرافیکی فروخته شده توسط مدیر وب سایت هزاران بار به فروش برسد.

اما در مقابل وب سایت‌های فروش طرح لایه باز بنر، کارت ویزیت و… وجود دارد که فایل‌های لایه باز شما را به فروش می‌رسانند و در ازای هر فروش درصدی را به عنوان عملیات فروش به عنوان سود کار نزد خود نگه می‌دارند. وب سایت طرح پیچ با راه اندازی قابلیت مارکت پلیس خود توانسته است میزان سود طراح گرافیک کار را به میزان قابل توجه‌ای افزایش دهد. در صورتی که نیاز به ثبت نام در وب سایت طرح پیچ دارید می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

سئوپذیر بودن وب سایت طرح پیچ

سئو پذیر بودن و طراحی وب سایت بر اساس اصول سئو یکی از مواردی است که تنها می‌توان به جرات گفت که وب سایت طرح پیچ از آن به صورت صد درصدی برخوردار است. وب سایت طرح پیچ با استفاده از قابلیت‌هایی که دارد و همچنین کارایی در زمان برنامه نویسی در آن قرار داده شده است و تیم سئویی که روی آن کار می‌کند، به یکی از وب سایت‌های سئو پذیر گرافیکی تبدیل شده است. هر فرد با بازکردن یک حساب کاربری می‌تواند از قابلیت نمایش خود در موتور جستجوی گوگل استفاده کند. کاوه ملاکی مدیر سئو وب سایت طرح پیچ قابلیت‌های مختلفی را برای این وب سایت در نظر گرفته است.

خریداران اشتراک طرح لایه باز زیاد

یکی از مزیت‌های وب سایت طرح پیچ نسبت به دیگر رقبا را می‌توان وجود خریداران طرح لایه باز زیاد در نظر گرفت. شما به عنوان یک طراح کاتالوگ اگر فایل لایه باز کاتالوگ خود را در این وب سایت قرار  دهید به راحتی مشتریان زیادی به سمت شما خواهند آمد، این در حالی است که در دیگر وب سایت‌ها شما تنها یک بار فایل خود را به فروش خواهید رساند و آن هم به مدیر وب سایت است.

طرح لایه باز چیست؟

فایل لایه باز یا همان طرح لایه باز به گونه‌ای از فایل‌های گرافیکی گفته می‌شود که طراح گرافیک در زمان استفاده از این فایل‌‌ها این توانایی را دارد که فایل را به راحتی برای ویرایش مورد استفاده قرار دهد. یک فایل لایه باز از لایه‌های مختلفی تشکیل شده است. ایده شکل گیری فایل‌های آماده لایه باز از آنجایی شروع شده است که بخش زیادی از کارهای گرافیک‌کارها تکراری بوده است.

به عنوان مثال یک طراح بسته بندی، با استفاده از فایل لایه باز طراحی بسته بندی می‌تواند روند طراحی و پیاده سازی یک بسته بندی را به میزان زیادی کاهش دهد و به این صورت ساخت و طراحی بسته بندی در مدت زمان کوتاه‌تری انجام می‌شود و این خود باعث کاهش هزینه طراحی بسته بندی می‌شود.  

تیم‌های مختلفی در حال حاضر مانند تیم طرح پیچ مشغول ارائه فایل‌های لایه باز هستند که هر کدام در حوزه خاصی مشغول به فعالیت است.

دانلود طرح لایه باز از بهترین وب سایت

وب سایت طرح پیچ یکی از وب سایت‌های حرفه‌ای در حوزه ارائه انواع طرح‌های لایه باز از قبیل، فایل لایه باز کارت ویزیت، فایل لایه باز بنر، فایل لایه باز پوستر و… است. برای دانلود و همچنین خرید اشتراک ارزان برای دانلود طرح لایه باز کافی است همین حالا وب سایت طرح پیچ را در گوگل جستجو کنید.

خرید اشتراک طرح لایه باز ارزان!

وب سایت‌های مختلفی در حوزه فروش فایل لایه باز مشغول به فعالیت هستند که از جمله بهترین وب سایت‌های ارائه دهنده امکان دانلود طرح لایه باز فتوشاپی را می‌توان وب سایت طرح پیچ در نظر گرفت.

در هر وب سایت فروش فایل لایه باز شما می‌توانید به دو صورت از منابع آن وب سایت استفاه کنید!

خرید اشتراک طرح لایه باز یا استفاده از طرح‌های لایه باز رایگان!

معمولا برای خرید اشتراک‌های وب سایت‌های لایه باز شما 3 انتخاب یا سه پکیچ دانلودی فایل لایه باز در اختیار دارید که وابسته به میزان بودجه می‌توانید از میان این طرح‌های خرید اشتراک فایل لایه باز اقدام کنید.

وب سایت طرح پیچ با ارائه 3 طرح فروش فایل لایه باز سعی کرده است که برای تمام طیف مخاطبان، خریداران طرح لایه باز، پکیج مناسب داشته باشد.

برای اطلاع دقیق از قیمت و همچنین میزان مجاز دانلود طرح لایه باز از وب سایت طرح پیچ، کافی است به لینک خرید اشتراک طرح لایه باز مراجعه کنید.  شما می‌توانید حتی طرح لایه باز رایگان دانلود کنید. دانلود طرح لایه باز رایگان را با بهترین وب سایت فروش فایل لایه باز تجربه کنید.

شناخته‌ شده‌ترین وب سایت‌های فروش طرح لایه باز

وب سایت طرح پیچ یکی از وب سایت‌های تازه شناخته شده در حوزه فروش انواع طرح لایه باز است. این وب سایت با ارائه انواع طرح لایه باز در کیفیت‌های مختلف توانسته است به یکی از شناخته‌ شده‌ترین وب سایت‌ها در حوزه ارائه خرید فایل‌های آماده لایه باز تبدیل شده است. در صورتی که نیاز از یک منبع معتبر دانلود طرح لایه باز خود را انجام دهید کافی است به وب سایت طرح پیچ مراجعه کنید.

بهترین وب سایت برای دانلود طرح لایه باز

اگر تا اینجای این مقاله از مجله آنلاین طراحی گرافیک با ما همراه بوده‌اید احتمالا با نام‌های مختلفی از وب سایت‌های طرح لایه باز آشنا شده‌اید. وب سایت طرح باما، وب سایت طرح دات ای آر، وب سایت میهن طرح و وب سایت طرح بیست و وب سایت طرح پیچ آشنا شده‌اید.

اگر بخواهیم به صورت بی‌طرفانه یک وب سایت را برای فروش فایل‌های لایه باز خود انتخاب کنیم. باید بدانیم که هر وب سایت چه امکانات و چه قابلیت‌هایی در اختیار ما قرار می‌دهد. به عنوان مثال وب سایت طرح پیچ یک بستر مناسب برای فروش و ارائه فایل‌های لایه باز به صورت مارکت پلیس است و هر طراحی می‌تواند به راحتی اقدام به فروش فایل‌های لایه باز خود در این وب سایت کند. این در حالی است که در دیگر وب سایت‌های فروش فایل لایه باز شما فقط می‌توانید طرح لایه باز خود را به مدیر وب سایت بفروشید و آن مدیر سایت است که طرح شما را هزاران بار با قیمت‌های مختلف امکان فروش دارد نه شما!

میزان هزینه قابل دریافت در ازای طراحی فایل لایه باز بنر یا هر مورد دیگری. یکی از پارامترهایی که باید در زمان عقد قرارداد برای همکاری با یک مجموعه فروش فایل لایه باز باید به آن توجه داشته باشید، توجه به قیمتی است که در ازای طراحی هر طرح لایه باز باید دریافت می‌کنید است.

4.7/5 - (6 امتیاز)
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی‌ام؛ مشاور سئو، سئو یعنی موفقیت کسب و کار با سرعت چند برابری، از سال 90 به صورت تخصصی در حوزه محتوا و سئو فعالیت می‌کنم. دیدن نتایج رشد کسب و کارها جان تازه‌ای برای ادامه مسیر بهم می‌ده!
مقالات مرتبط بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب این مقاله