طراحی بسته بندی در کرج

اهمیت طراحی بسته بندی در کرج چیست؟ این روزها دیگر هر کسی که محصول یا کالایی برای فروش داشته باشد به خوبی از اهمیت طراحی بسته بندی محصولات باخبر است. شاید در گذشته بسته بندی محصولات تا این اندازه در کانون توجه نبوده‌اند. در آن زمان بسته بندی محصول به عبارتی یک حمل کننده بود که محصول را از محل تولید به دست مصرف کننده می‌رساند. اما امروز شاهد تغییرات چشمگیری در صنعت بسته بندی محصولات هستیم. امروزه دیگر محصولاتی که در یک قالب درست بسته بندی نمی‌شوند شانس زیادی برای جلب توجه و اعتماد مشتری ندارند. از یک بسته بندی خوب چنین انتظار می‌رود که محصول را به درستی به مخاطب معرفی کرده و پیش از هر محصول دیگری در قفسه‌های یک فروشگاه خودنمایی کند. مسئولیت ایجاد چنین ویژگی‌هایی برای بسته بندی یک محصول بر عهده یک تیم طراحی گرافیک حرفه است. برای اطلاع از تعرفه طراحی بسته بندی 

نمونه بسته بندی کرج

طراحی بسته بندی در کرج برای چه پروژه‌هایی انجام می‌شود؟

هرچیزی که در پکیجینگ باشد به طراحی بسته بندی نیاز دارد. پکیجینگ محصولات می‌تواند فروش بیشتر، قیمت بالاتر، بازاریابی رایگان و… را به همراه داشته باشد. 

طراحی بسته بندی در کرج

تیم طراحی بسته بندی در کرج

همان‌طور که کمی پیش خواندید یک طراح گرافیک وظیفه دارد برای طراحی بسته بندی یک محصول از تمام خلاقیت و انرژی خود استفاده کند. طراحی بسته بندی محصولات باید مطابق با طیف مصرف کنندگان آن محصول صورت بگیرد. برای درک بهتر اهمیت طراحی بسته بندی در کرج به این موضوع فکر کنید که اگر شما خودتان قرار باشد محصولتان را تک به تک به افراد معرفی کنید، شاید دیگر نحوه بسته بندی آن چندان مهم به نظر نرسد.

اما پس از آنکه محصول شما از درب کارخانه خارج شد این بسته بندی محصول است که نقش فروشنده و بازاریاب را برای محصول بازی می‌کند. پس لازم است که نسبت به طراحی بسته بندی محصولات خود توجه بیشتری داشته باشید. شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک با برخورداری از یک تیم حرفه‌ای آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی بسته بندی در کرج می‌باشد.

0

0

ویژگی‌های طراحی بسته بندی محصولات

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های طراحی بسته بندی هر محصولی، طراحی مطابق با ویژگی‌های همان محصول است. برای مثال طراحی بسته بندی حبوبات کاملا متفاوت از طراحی بسته بندی مواد غذایی است. یک شرکت طراحی گرافیک حرفه ای به خوبی می‌داند که بسته بندی یک محصول پیش از هر چیزی باید کاربردی باشد. بسیار پیش آمده است که بسته بندی‌های یک محصول حتی پس از اتمام آن محصول توسط مشتری استفاده شده‌اند. برای نمونه می‌توان مرباهای شیشه‌ای را مثال زد که می‌توان پس از مصرف مربای آن از بسته بندی محصول به عنوان لیوان استفاده کرد!

مشتری به واسطه یک بسته بندی کاربردی محصول و نام برند شما را راحت‌تر به خاطر می‌سپارد. از دیگر ویژگی‌های یک بسته بندی استاندارد، بسته بندی است که رابطه درستی با محصول دارد. برای مثال در گذشته سس‌های کچاپ در بسته بندی‌های شیشه‌ای عرضه می‌شدند اما بسته بندی‌های پلاستیکی قابل فشردن ایده بهتری برای سس‌ها بودند! پس توجه داشته باشید که رابطه محصول با بسته بندی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

محصولاتی که قرار است برایشان بسته بندی انجام شود یکی از مهم‌ترین عواملی به شمار می‌رود که نقش زیادی در یک طراحی خوب دارد.

طراحان بسته بندی عموما می‌توانند به عنوان طراح لوگو نیز فعالیت داشته باشند. ارائه شدن یک محصول با ارائه درست بسته بندی، لوگو و هویت بصری آن محصول به وجود خواهد آمد. از این طریق شرکت یا طراح گرافیک می‌تواند برند مورد نظرش را معرفی کند. 

برای ارائه یک بسته بندی مناسب برای محصول در کرج یا هر شرح دیگر، طراح به اطلاعات کامل در رابطه با محصول نیاز دارد، مواردی از قبیل اطلاعات محصول، اطلاعات شرکت سازنده و… با داشتن این موارد طراح به خوبی می‌تواند بسته بندی محصول مورد نظرش را انجام دهد. 

faq
4.4/5 - (11 امتیاز)