نمونه ست اداری

نمونه ست اداری (Sample office set) نمونه طراحی ست اداری همان فایل‌های ست اداری است که یک طراح گرافیک، از کارهای طراحی شده ست اداری خود منتشر می‌کند. در این روزها با توجه به میدان رقابتی گسترده در بین شرکت‌ها و مدیران، همواره باید در تلاش و تکاپو برای نشان دادن حوزه کاری و برند شرکت خود باشید. یکی از فعالیت‌هایی که موجب ایجاد هویت بصری در ذهن مخاطبان شما می‌شود، استفاده از نمونه ست اداری تبلیغاتی است. ما در سلام گرافیک با ارائه انواع نمونه ست‌های اداری خلاقانه به کمک شما آمده‌ایم. طراحی ست اداری یکی از اصلی‌ترین مواردی است که برای شناساندن برند خود به آن نیاز دارید. بنابراین نمونه طراحی ست اداری به شما در زمینه ایده‌پردازی و دیزاین ست اداری جدید الهام می‌بخشد. انواع نمونه‌کار ست اداری حرفه‌ای را در سایت سلام گرافیک مشاهده کنید و کیفیت کار ما را ببینید. نمونه دیزاین ست اداری برای تحقق بخشیدن به اهداف شرکت و تیم لازم و ضروری است. با خواندن این مطلب به کاربرد طراحی ست اداری و اهمیت آن پی خواهید برد.

نمونه ست اداری حرفه‌ای ببینید

در واقع هدف از درست کردن نمونه ست اداری، معرفی برند شماست. با طراحی نمونه‌کار ست اداری تبلیغاتی توسط سلام گرافیک می‌توانید به شناساندن خدمت و برند خود به مخاطبان، کسب و کارتان را توسعه دهید. یادتان باشد که نمونه ست اداری تجاری یک شرکت، معرف آن است و در طراحی ست اداری باید از قوانین خاصی پیروی کرد.

نمونه ست اداری چیست

وقتی سخن از نمونه دیزاین ست اداری به میان می‌آید دقیقا منظور شامل موارد زیر است.

    • طراحی خلاق سربرگ A4 و A5 یا پاکت A4 و A5

    • طراحی پوشه

    • طراحی لیبل

    • طراحی بر روی جلد سی دی‌ها

چه نکاتی را باید در طراحی نمونه ست ادارای رعایت کرد؟

    • طراحی زیبا و منحصر به فرد

باید توجه داشته باشید که نمونه ست اداری کامل و بی نقص تهیه کنید. با دید کلی از طراحی رقبا و ارائه بهترین پیشنهادها در طراحی ست اداری به صورت منحصر به فرد عمل کنید. به طور کلی نباید از برندها و شرکت‌ها کپی کنید، بلکه نقاط قوت را پیدا کنید و از آن‌ها ایده بگیرید. ما در سلام گرافیک مبنا را مشتری قرار داده‌ایم و بر یکتایی طراحی در نمونه ست اداری با فوتوشاپ به مشتریان خود خدمت می‌رسانیم.

    • طراحی با توجه به نیاز مخاطب

در طراحی نمونه ست اداری باید همواره به دنبال نیاز مخاطب بود. با مطالعه بر روی مخاطب هدف، می‌توان به این موضوع دست یافت. برای مثال: نمونه ست اداری اوراق با نمونه ست اداری اتوماسیون متفاوت است و هریک از این دو حیطه کاری، مشتری و مخاطبان مربوط به خود را دارند.

    • طراحی با توجه به هدف برند

سلام گرافیک جزء معدود شرکت‌هایی به شمار می‌رود که در طراحی نمونه ست اداری، همواره هدف برند را بررسی می‌کند. متخصصان کار بلد ما همیشه می‌کوشند تا در مرحله اول هدف برند یا شرکت شما را مشخص کنند. سپس به طراحی نمونه ست اداری حرفه‌ای می‌پردازند.

۴. رعایت هماهنگی بیشتر

در طراحی نمونه ست اداری باید به جزئیات بسیار توجه کرد و آن‌ها را با هم هماهنگ کرد. برای مثال طراحی نمونه ست اداری برای یک شرکت حسابداری با طراحی نمونه ست اداری برای یک برند اسباب بازی بسیار متفاوت است. در برند اسباب بازی، باید همواره از رنگ‌های شاد استفاده کرد ولی در شرکت حسابداری باید از رنگ‌های تیره بهره گرفت.

نکات طراحی نمونه ست اداری

مزایا نمونه ست اداری

    • بیشتر دیده می‌شوید

با توجه به اهمیت برقراری ارتباط توسط شرکت‌ها با یکدیگر و با برندها، همواره طراحی ست اداری به یک اخلاق حرفه‌ای برای بیشتر دیده شدن تبدیل شده ‌است. شما از طریق نمایش نمونه‌کار ست اداری در واقع نظم درون شبکه‌ای شرکت خود را به نمایش می‌گذارید. از این طریق به مخاطب خود حس اطمینان بیشتری القا خواهید کرد. این نکته را در نظر داشته باشید که افراد به شرکت‌هایی بیشتر اعتماد می‌کنند که دید و شناخت بیشتری از آن‌ها و برندشان داشته باشند. پس با مشورت با متخصصان سلام گرافیک از یک پک نمونه ست اداری کامل بهره بگیرید.

    • امنیت بیشتری را تجربه می‌کنید

هر چقدر اوراق و اسناد شما بیشتر نشان دهنده برند شما باشند، امنیت شرکت شما نیز بیشتر است. با اینکار از هر گونه کپی برداری و سوء استفاده احتمالی مصون خواهید بود.

    • معرفی سریع خود به مخاطب

از دیگر مزیت‌های طراحی ست اداری معرفی خدمات و ماهیت شرکت شما در یک نگاه است. مخاطب با دیدن طرح لوگویی از سازمان، بر روی سربرگ در می‌یابد که شرکت شما چه هدفی را دنبال می‌کند. با مشخص شدن حیطه کاری شما، مشتریانتان شرکت و خدمات آن را بیشتر به رسمیت می‌شناسند.

سلام‌ گرافیک در رابطه با طراحی نمونه ست اداری چه کمکی به ما می‌کند؟

اعتبار هر شرکت یا سازمان با معرفی کامل برند آن صورت می‌گیرد. در مقاله بالا از سلام گرافیک به بررسی نمونه ست اداری کامل پرداختیم. همچنین اهمیت ست اداری را در هرچه بیشتر دیده شدن یک سازمان بیان کردیم. هم اکنون وقت آن رسیده ‌است تا طراحی ست اداری خلاقانه خود را به تیم حرفه‌ای ما بسپارید. ما در تلاشیم تا با استفاده از ابزارهای تصویر سازی، ست اداری مناسب با هدف شما را به اعتبار برندتان بیفزاییم. کافی است با طراحی یک ست اداری منحصر به شرکت خود امنیت، عملکرد و بازخورد شغلی خود را بالا ببرید.

شما عزیزان می‌توانید در هر یک از زمینه‌های زیر، از خدمات سلام گرافیک بهره مند شوید.

    • طراحی لوگو

    • طراحی پوستر

    • طراحی بسته بندی

    • طراحی هویت بصری

    • طراحی ست اداری

    • طراحی کاتالوگ

    • طراحی تراکت

    • طراحی تبلیغات

    • طراحی کارت ویزیت

هدف استفاده از نمونه ست اداری کامل در سازمان‌ها چیست؟

هدف از طراحی نمونه ست اداری علاوه بر پیشی گرفتن از رقبا در بازار و گرفتن سهم خود در بازار، جلب اعتماد مخاطب با استفاده از تکنیک ایجاد هویت بصری در ذهن مشتریان است.

نمونه ست اداری شامل چه چیزهایی می‎‌‌شود؟

از آنجایی که انواع ست اداری برای هر کسب و کاری متناسب با نوع آن در نظر گرفته شده است، پیشنهاد می‌کنیم برای بررسی انواع ست اداری به سایت سلام گرافیک مراجعه کرده و از کارشناسان این مجموعه کمک بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *