عوامل تاثیرگذار در قیمت طراحی بدنه وسیله نقلیه

طراحی بدنه وسیله نقلیه یکی از پرطرفدارترین انواع تبلیغات محیطی است که نقش زیادی در ماندگاری برند در اذهان مشتریان ایفا می‌کند. طراحی تراکت، وسیله نقلیه و ابزارهایی از این قبیل باعث می‌شود که برندتان همواره در معرض دید مخاطب قرار گرفته و آن‌ها را به مشتریان وفادار شما تبدیل نماید. پارامترهای مختلفی بر قیمت طراحی بدنه وسایل نقلیه موثر هستند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

نوع دیزاین درخواستی و حجم کار

اگر حجم کار زیاد و طرح درخواستی مشتری نیز پیچیده باشد، قیمت طراحی بدنه وسیله نقلیه افزایش خواهد یافت. علاوه‌برآن دیزاین‌های یونیک و خاص نیازمند به کار بردن ایده‌های خلاقانه هستند که در این موارد هم تعرفه دیزاین تحت تاثیر قرار می‌گیرد. اثرگذاری یک طرح خلاقانه به مراتب بیشتر از انواع تکراری و خسته‌کننده است، پس طبیعی است که قیمت آن نیز گران‌تر باشد.

مهارت گرافیست و رزومه کاری وی

معمولاً دستمزد گرافیست‌های باتجربه که سوابق کاری قابل قبولی دارند، بیشتر است. از این‌رو اگر بخواهید که طراحان برجسته کشور کار دیزاین را انجام دهند، نرخ نهایی طراحی بدنه وسیله نقلیه بیشتر می‌شود. با توجه به این‌که طراحان حاذق علاوه‌بر رعایت اصول گرافیک، از علم روانشناسی مخاطب نیز آگاه هستند، دیزاین را متناسب با جامعه هدف شما انجام می‌دهند. پس سپردن پروژه به این افراد می‌تواند در بلند مدت سودآوری مطلوبی را به همراه داشته باشد.

تعداد دفعات ویرایش

معمولاً در مجموعه‌های معتبر از همان ابتدای شروع همکاری تعداد دفعات ادیت پروژه در قرارداد طراحی بدنه وسایل نقلیه درج می‌شود. در این بین بعضی از کارفرمایان حساسیت بسیاری به خرج داده و تمایل دارند که طرح اولیه چندین بار تغییر داده شود. اگر تعداد دفعات ادیت از آن چیزی که در قرارداد ذکر شده بالاتر رود، لازم است هزینه بیشتری بپردازید.

5/5 - (1 امتیاز)