عوامل تاثیرگذار در قیمت طراحی لباس فرم

طراحی لباس فرم یکی از ضروریات برای هر سازمان و اداره‌ است؛ زیرا در برندسازی تاثیر غیرقابل انکاری دارد. یکی از دغدغه مدیران شرکت‌ها این است که هزینه طراحی لباس سازمانی بر چه اساسی تعیین می‌شود. به همین دلیل تصمیم گرفته‌ایم که در ادامه این فاکتورها را مورد بررسی قرار دهیم.

اعتبار شرکت ارائه دهنده خدمات طراحی

مسلما اگر بخواهید طراحی ست اداری از جمله لباس فرم مجموعه خود را به یک شرکت معتبر و باسابقه بسپارید؛ لازم است که هزینه بیشتری را برای این کار درنظر بگیرید. زیرا این گونه شرکت‌ها برای خدشه‌دار نکردن اعتبار خود معمولاً با گرافیست‌های خبره و حرفه‌ای همکاری می‌کنند که اغلب آن‌ها دستمزد بالایی دارند.

مدت زمان طراحی

در مواردی که عجله داشته باشید و بخواهید طرح لباس فرم خود را زودتر از موعد مقرر تحویل بگیرید، لازم است هزینه بیشتری پرداخت کنید. همچنین در صورتی‌که دیزاین درخواستی شما پیچیده باشد، گرافیست باید مدت زمان زیادی را صرف گنجاندن المان‌های مختلف نماید که این موضوع بر قیمت طراحی لباس سازمانی تاثیر‌گذار است.

طرح درخواستی مشتری

نوع طرح درخواستی مشتری و میزان پیچیدگی آن هم بر دستمزد گرافیست‌ها اثر دارد. برای مثال ممکن است که لازم باشد المان‌های زیادی در دیزاین گنجانده شود که این امر نرخ دیزان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

تعداد دفعات ویرایش

معمولاً گرافیست‌های کارکشته برای این‌که رضایت خاطر کارفرما به طور کامل جلب شود، طرح اولیه را چندین مرتبه مطابق با نظر وی ویرایش می‌کنند. اما اگر تعداد دفعات ادیت از حد مجاز فراتر رود، قیمت طراحی لباس فرم را بیشتر می‌کند. تعداد دفعات ویرایش بستگی به گرافیستی دارد که این کار را انجام می‌دهد. معمولا طراحان حرفه‌ای بین ۴ الی ۶ مرتبه طرح اولیه را تغییر می‌دهند تا به کیفیت مدنظر برسد.

Rate this page