استفاده از نمادهای مختلف و جذاب در طراحی لوگوی شیرینی فروشی و قنادی (Confectionery logo design) یا لوگو شیرینی خانگی سبب می‌شود تا مشتریان با لوگوی شیرینی فروشی ارتباط برقرار کرده و جذب آن شوند.

 قنادی‌ها معمولا محصولات متنوعی ارائه می‌دهند و طراحی مناسب و متناسب لوگو قادر است تمام موارد مربوط به شیرینی‌پزی را در یک قاب جا دهد و باعث شود مخاطب با یک نگاه، متوجه حیطه کاری شما شود.

 تجربه نشان داده، برای موفقیت در تجارت و کسب و کارها باید یک استراتژی درست را پیش بگیرید، در حرفه‌ی قنادی نیز برای تبلیغات و بازاریابی طراحی لوگو جذاب شیرینی‌پزی می‌تواند مسیر موفقیت را برای شما، هموار کند.

 نمونه کارهای طراحی لوگو شیرینی فروشی و قنادی

در طراحی لوگو شیرینی فروشی و قنادی به طور معمول از آیکون‌های کلاه، خامه و همچنین تصویر سرآشپز استفاده می‌شود، در کل هر چیزی که با این خوشمزه‌ها سروکار داشته باشد، می‌تواند درون لوگو جای بگیرد.

با رعایت اصول طراحی لوگو، تیم سلام گرافیک در ادامه به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید تشخیص دهید چه لوگویی مناسب کار شماست. نمونه‌هایی که در ادامه مشاهده خواهید کرد فقط جزء کوچکی از نمونه لوگوهای سلام گرافیک بوده و شما می‌توانید لوگوی مد نظر خود را سفارش داده تا بعد از طراحی، به‌نام شما ثبت گردد. جهت مشاهده طراحی لوگو مواد غذایی بر روی قسمت بولد شده کلیک نمایید.

 اهمیت طراحی لوگو قنادی برای کسب و کار

اگر در مراحل ابتدایی شروع یک شیرینی‌پزی هستید، طراحی لوگو شیرینی فروشی و قنادی می‌تواند به شناساندن و موفقیت شما در این زمینه کمک شایانی کند.

تمام کسب وکارها برای موفق شدن و موفق ماندن در زمینه کاری خود، نیازمند ابزار مناسبی برای معرفی خود به همگان هستند. به‌همین منظور دست به پخش تراکت، بنر و موارد دیگر می‌زنند. تیم سلام گرافیک خدمات طراحی تراکت، طراحی بروشور و .. را نیز انجام می‌دهد.

 طراحی لوگو و بروزرسانی لوگوی کسب وکارتان می‌تواند به موفقیت روز افزون بیزینستان کمک‌ شایانی کند. این یک ضرورت بوده تا کسب و کارتان از بقیه‌ی رقبا کم نیاورد، چرا که هرروزه نیازمندی افراد تغییر می‌کند و برای موفق ماندن در این زمینه باید همواره به‌روز باشید.

البته لازم است بگوییم طراحی لوگو شیرینی فروشی و قنادی فقط مختص مغازه‌های بزرگ نیست، افرادی که در کار تولید کیک و شیرینی خانگی هستند نیز برای شهرت و افزایش مشتریان خود نیازمند لوگوی کیک پزی هستند.

اصول طراحی لوگو شیرینی پزی در سلام گرافیک

طراحی لوگو دارای اصولی بوده که شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک همواره تلاش می‌کند تا بر طبق استانداردهای جهانی و انتظارات کارفرما بهترین و با کیفیت‌ترین طراحی را انجام دهد، اعتماد سازی از طریق کسب رضایتمندی مشتری از اصولی که تیم ما بدان پایبند است.

ما با بهره‌مندی از اصول طراحی مثل به کار بردن طرح ماندگار، رنگ مناسب، خوانایی لوگو و طراحی براساس اهداف شرکت، لوگویی را طراحی خواهیم کرد که برای همیشه در ذهن ها ماندگار شود و همگان شما را با آن بشناسند. از مهمترین اصول طراحی لوگوی کیک خانگی و دیگر لوگوها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

باید زمینه ی فعالیت شما را نشان دهد

در لوگو شیرینی فروشی نباید از نمادها و شکل‌های متفرقه استفاده کرد، نماد منتخب باید دقیقا شغل شما را معرفی کرده و خود تصویر گویای همه چیز باشد. به طور مثال اگر کار شما کیک خانگی است نباید از تصاویر کلوچه و شیرینی‌های مختلف در لوگو استفاده شود. شما باید لوگویی مربوط به کیک خانگی را طراحی نمایید.

روانشناسی رنگ ها را فراموش نکنید

اینکه شما علاقه خاصی به یک رنگ داشته و دوست دارید لوگوی شما نیز در همان رنگ طراحی شود کار درستی نیست. رنگ مورد استفاده در لوگوی شیرینی‌پزی باید نشان دهنده‌ی شادی بوده و مخاطب با دیدن آن به فکر جشن و پایکوبی بیفتد.

هدفمند و معنادار بودن لوگو در عین سادگی

بگذارید لوگو خودش با مخاطب حرف بزند!! لوگوی شیرینی‌پزی باید به گونه‌ای طراحی شود که گویای همه چیز باشد مثل معرفی شغل، امکانات آن و تنوع محصولات، البته توجه داشته باشید که شلوغ بودن لوگو می‌تواند باعث حواس‌پرتی مخاطب شما شود.

قیمت طراحی لوگو شیرینی فروشی و قنادی

قیمت طراحی لوگو شیرینی فروشی و قنادی متغیر بوده و نمی‌توان یک نرخ ثابت برای طراحی لوگو بیان کرد. به‌طور معمول طراحان در ابتدا یک قیمت حدودی به شما خواهند گفت و بعد از بررسی کردن نیازها و خواسته‌های مشتری در طی چند جلسه، هزینه نهایی لوگو شیرینی فروشی اعلام می‌گردد. تیم سلام گرافیک بر طبق نظرات مشتریان پیشین خود از قیمتی به‌صرفه برخوردار بوده و همواره سعی می‌کند با مشتری کنار بیاید، ولی در عوض برای طراحی لوگو از هیچ تلاشی کوتاهی نکرده و جدیدترین، مدرن ترین و زیباترین لوگو را برای کسب و کار شما طراحی می‌کند. اما به‌طور کل، عوامل زیر بر روی قیمت نهایی تاثیر می‌گذارند:

● نوع و کیفیت طراحی

● تعداد اتودها و دفعات ویرایش لوگو

● مدت زمان اجرای کار

● فرمت فایل لوگو

● چند زبانه بودن لوگو

 مراحل ثبت سفارش طراحی لوگو شیرینی فروشی

هرگاه نیاز به یک طراحی ویژه و منحصربه‌فرد داشتید می‌توانید روی کمک تیم سلام گرافیک  جهت سفارش طراحی لوگو حساب باز کنید چرا که بارها امتحان خود راپس داده‌اند، فقط کافیست سرچ کوتاهی داشته باشید تا متوجه محبوبیت تیم ما شوید.

 برای ثبت سفارش فقط کافیست طرح اولیه و انتظارات خود را با تیم سلام گرافیک در میان بگذارید، مشاوران ما بعد از بررسی‌های لازم یک هزینه متغیر به مشتری خواهند گفت، چرا که تا اتمام طراحی امکان دارد مشتری خواهان امکانات بیشتری در لوگوی اختصاصی خود باشد.

مراحل طراحی لوگو بدین صورت است که بعد از عقد قرارداد، طرح اولیه لوگو کیک و شیرینی برای مشتری ارسال شده و بعد از رضایت مشتری و اصلاح ایرادات، برای طرح‌های نهایی آماده می‌شود. بعد از تایید نهایی از جانب شما، فایل لوگو در فرمت‌های گوناگون تحویل مشتری داده خواهد شد.

چرا طراحی لوگو شیرینی فروشی و قنادی اهمیت دارد؟

طراحی لوگو برای جلب مشتری، ایجاد اعتماد و همچنین برجسته کردن محصولات برند مد نظر اهمیت داشته و به عنوان نماد تجاری برند شناخته شده می‌شود.

چگونه می‌توان برای یک شیرینی فروشی لوگویی طراحی کرد تا بازاریابی مناسبی را داشته باشد؟

در طراحی لوگو شیرینی فروشی باید در درجه اول به رقبا توجه کرد و همچنین مخاطبان خود را شناخت و از عناصر مهم و هماهنگ در طراحی آن استفاده کرد.

معیارهای مهم در ارزیابی لوگو شیرینی فروشی چیست؟

از مهم ترین معیارهای ارزیابی آن می‌توان به سادگی، ماندگاری در ذهن ها و خاصیت یادآوری، هماهنگ بودن با محصولات قنادی و قابلیت انعطاف پذیری طراحی اشاره کرد.

بعد از طراحی لوگو شیرینی پزی، چگونه می‌توان آن را برای محیط‌های مختلف بهینه سازی کرد؟

برای آنکه لوگو برای محیط‌های مختلف مناسب باشد، طراح باید مطمئن شود لوگو قابلیت چاپ در ابعاد مختلف و همچنین قابلیت استفاده دیجیتال را نیز داشته باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *