عوامل تاثیرگذار در قیمت طراحی لایت باکس
فاکتورهای متفاوتی در طراحی لایتباکسها نقش دارند که این فاکتورها با توجه به نیازها مشتری تعیین میشوند. به همین دلیل، قیمت طراحی لایتباکسها متغیر است و میتواند مطابق خواستههای مشتری تغییر کنند.
ابعاد لایتباکس
لایتباکسها نیز مانند سایر طرحهای گرافیکی، در ابعاد استانداردی طراحی میشوند. معمولاً سایزهای استانداردی برای طراحی لایتباکس وجود دارد که افراد بسته به نیاز خود آن را انتخاب میکنند.
میزان پیچیدگی طراحی
بهطور معمول، هزینه طراحی لایت باکس مانند دیگر انواع طراحی تبلیغات اگر با استفاده از قالبهای آماده انجام شود با طراحی اختصاصی که بهصورت حرفهای انجام میشود، متفاوت است. با توجه به اهمیت تبلیغات، بسیاری از افراد طرحهای منحصربهفرد را ترجیح میدهند که هزینه آن، با طراحیهای معمولی تفاوت دارد.
زمان صرف شده برای طراحی لایتباکس
زمان صرف شده برای طراحی معمولاً شامل »تعداد دفعات طراحی نمونه اولیه« و »تعداد ویرایشهای طرح اصلی« است که در هزینه نهایی لحاظ میشوند. در صورتیکه یک طرح بیش از حد معمول، نیاز به طراحی یا ویرایش داشته باشد، هزینه آن نیز در قیمت نهایی لحاظ میشود.
مهارتها و تجربه طراح
برای افرادی که بهدنبال هزینههای پایین بهمنظور طراحی لایتباکس هستند، استفاده از طراحانی که مهارت و تجربه کمتری دارند، میتواند گزینه بسیار مناسبی باشد. اما با توجه به نقش لایت باکس و اهمیت آن در تبلیغات، بهتر است با کمی هزینه، از طراحان خبره در این زمینه استفاده کنید.
نوع طراحی
نوع طراحی بیشتر به سلیقه مشتری بستگی دارد و یکی از گزینههایی است که در قیمت طراحی لایتباکس لحاظ میشود. طراحی سهبعدی، استفاده از نرمافزارهای حرفهای، نحوه چینش اِلمانهای گرافیکی، ترکیب رنگها و… از مواردی هستند که یک طراح حرفهای در پیادهسازیهای خود مدنظر قرار میدهد.