عوامل تاثیرگذار در قیمت طراحی فاکتور
طراحی فاکتور در عصر حاضر بین اکثر کسب و کارها چه بزرگ و چه کوچک رواج پیدا کرده است. زیرا صاحبان مشاغل به خوبی میدانند که فاکتور چه نقش مهمی در اعتمادسازی نزد مشتریان دارد. مولفههای مختلفی بر هزینه طراحی برگه خرید موثر هستند که مهمترین آنها در ادامه بیان میشوند.
طرحهای اولیه و ادیت نهایی پروژه
شرکتهای گرافیکی در آغاز کار طراحی فاکتور چند نمونه طرح اولیه را به کارفرما نشان میدهند تا سلیقه او را بسنجند و بر اساس آن چیزی که در ذهن دارد، کار دیزاین را آغاز کنند. پس از اینکه مرحله مقدماتی دیزاین به پایان رسید، تیم گرافیکی طرحهای اولیه را به مشتری نشان میدهند.
اگر کار در همان مرتبه اول مورد تایید مشتری قرار بگیرند، مسلماً قیمت طراحی فاکتور کاهش مییابد. در طرف مقابل هر چهقدر که تعداد دفعات ویرایش بیشتر باشد، کارفرما باید هزینه زیادتری را پرداخت نماید.
طراحی فوری
یکی از اصلیترین پارامترهای تاثیرگذار در قیمت طراحی برگه خرید مدت زمانی است که گرافیست به انجام دیزاین میپردازد. همچنین ارائه ضربالعجلی و فوری پروژه نیز نرخ را افزایش میدهد؛ زیرا تیم گرافیکی باید بدون استراحت و به صورت فشرده کار کنند.
نوع درخواست مشتری
اصولاً قیمت طراحی بنر و سایر امور گرافیکی بستگی به نوع تقاضای مشتری دارد، طراحی فاکتور نیز این قاعده مستثنی نیست. این که مشتری خواهان طراحی فاکتور رسمی یا پیش فاکتور باشد، بر هزینه نهایی تاثیرگذار هستند. دیزاین هر کدام از این دو مورد از نظر رنگبندی، انتخاب فونت، مدلهای سفارشی و غیره فرق میکند که این امر باعث متفاوت شدن هزینه نهایی پروژه خواهد شد.
میزان مهارت و تخصص گرافیست
بدیهی است که یکی از عواملی که در قیمت سفارش طراحی فاکتور نقش دارد، میزان مهارت طراح است. طراحان ماهر و باتجربه دستمزد بیشتری را برای ارائه خدمات خود در نظر میگیرند زیرا این افراد به دلیل دانش و تخصص بالا کار دیزاین را به بهترین شکل و در سطح کیفی بالا انجام می دهند.